Je bakt er inderdaad nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Civilian het volgende:
Nu met 2 andere Fok!ers in een partyEens kijken wat 't wordt
Heb toch maar op een rustige server ff de vliegtuigen en heli's gedaan. Na 300 punten heb je al flares zodat je wat langer kan overlevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet meer, zodra je opstijgt heb je meteen van die sjappies achter je aan het heat seakers. Ik heb nog geen enkele vliegtuig unlock en dat zal ook altijd zo blijven als je geen flares of iets hebt aangezien je dan nooit de kans hebt om een tegenstander neer te halen.
Hetzelfde geldt voor helicopters, je stijgt op en vliegt de battlezone in, je krijgt gelijk allerlei warnings om je oren om vervolgens enkele seconden later neer te storten. Echt leuk!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef rumiii het volgende:
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
Nibb-it - Bijstandskoning
Sideshowbobbie - Sideshowbobbie
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Voeg je zelf toe door de lijst opnieuw te plaatsen zou ik zeggen
Ik kan ze niet eens fatsoenlijk besturen, beide niet... Iemand hier tips of iets voor??quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb toch maar op een rustige server ff de vliegtuigen en heli's gedaan. Na 300 punten heb je al flares zodat je wat langer kan overleven
Bel even de EA support line, ze moeten wat entitlements aan je account toevoegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Benelli het volgende:
Ok serieus. What the fuck is er nou nog aan de hand. Ik heb het probleem bij meerdere mensen voorbij zien komen, maar is er al een oplossing?
Ik start via Origin BF3 op, dan gooit ie Battlelog open. Als ik dan m'n Origin-email en wachtwoord ingeef, refresht t beeld en zegt ie "buy BF3 to get access to battlelog". Heeft dit nou te maken met zo'n verkeerde code?
De heli is w omhoog en s omlaag, met je muis naar links is sturen naar rechts volgens mij :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik kan ze niet eens fatsoenlijk besturen, beide niet... Iemand hier tips of iets voor??
Zet dit anders even in de OPquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Geneziz het volgende:
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
Nibb-it - Bijstandskoning
Sideshowbobbie - Sideshowbobbie
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
Nope.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
In die paar matches die ik gedaan heb niet. Heb wel een keer dat ik gerespawned werd en echt direct weer dood ging, maar ik heb geen tegenstander gezien en het was ook geen granaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
Kan het dan aan mijn onvermogen van mijn pc liggen? Ik haal max 60 fps, gemiddeld ~45 fps en min 25 fps. Hij loopt dus vrijwel vloeiend, totdat ik terug wordt ''verplaatst''.quote:
Server filter even op Europe zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan het dan aan mijn onvermogen van mijn pc liggen? Ik haal max 60 fps, gemiddeld ~45 fps en min 25 fps. Hij loopt dus vrijwel vloeiend, totdat ik terug wordt ''verplaatst''.
Heb ik ook, probeer ook alleen servers te joinen die niet meer dan 50 ping hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Server filter even op Europe zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |