Nope.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
In die paar matches die ik gedaan heb niet. Heb wel een keer dat ik gerespawned werd en echt direct weer dood ging, maar ik heb geen tegenstander gezien en het was ook geen granaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
Kan het dan aan mijn onvermogen van mijn pc liggen? Ik haal max 60 fps, gemiddeld ~45 fps en min 25 fps. Hij loopt dus vrijwel vloeiend, totdat ik terug wordt ''verplaatst''.quote:
Server filter even op Europe zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan het dan aan mijn onvermogen van mijn pc liggen? Ik haal max 60 fps, gemiddeld ~45 fps en min 25 fps. Hij loopt dus vrijwel vloeiend, totdat ik terug wordt ''verplaatst''.
Heb ik ook, probeer ook alleen servers te joinen die niet meer dan 50 ping hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Server filter even op Europe zetten
quick mach? dan zoekt ie een voor jou goeie server niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef Xu het volgende:
[..]
Heb ik ook, probeer ook alleen servers te joinen die niet meer dan 50 ping hebben
quote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jup maar je hebt toch geen BF3?
Yep was leuk met TSquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef JK het volgende:
JK - Dutchbiker
Was idd even gezellig op teamspeak. Ook wel lachen, weet niet meer bij wie ik net in de tank zat in Crossing Seine, maar zo met tank en al door het muurtje van de brug het water in.
Gelukkig werkt het spel echt een stuk beter dan de beta (duh). Ben er tot nu toe wel tevreden mee, na de moeizame start gisteravond. Er zijn natuurlijk nog wat minpuntjes te noemen, maar dat zal allemaal wel opgepoetst worden bij een volgende update.
Je kan gewoon in meerdere platoons zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef Nibb-it het volgende:
Kan je ook meerdere platoons joinen? Want ik heb op dit moment nog een andere (Werklozen BV) of moet ik die dan verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |