Een tip voor jou, log in op EA, fix een chat met 1 van die gasten daar, ff in de wachtrij staan en hij fixt het met een paar minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef JDx het volgende:
Ok... this is it... BF3 gaat retour, open of niet, fuck it...
Tuurlijk zijn er in hedendaagse spellen veel meer ruimte voor fouten. Ik ben ook niet tegen het patchen an sich, dat is een goede zaak en ik ben blij dat developers dat doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
NES waren bij wijze van spreken 10 regels code waar huidige games in verhouding 1000 regels hebben of meer? scheve vergelijking. Maar het is domweg kut dat je aangewezen bent op de grillen van een uitgever voor iets wat je koopt.
Ja heel leuk, maar inloggen op EA wil al niet, heb je een link voor me?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Een tip voor jou, log in op EA, fix een chat met 1 van die gasten daar, ff in de wachtrij staan en hij fixt het met een paar minuten
Same here.
Voor sommige wel andere hebben nergens last van, bij mij ging het probleemloos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef Captainp00face het volgende:
Ik durf hem bijna niet te installeren zodra ik hem heb. Is het echt zo'n ramp?
same herequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Voor sommige wel andere hebben nergens last van, bij mij ging het probleemloos.
Ik vlieg ook niet meer, zodra je opstijgt heb je meteen van die sjappies achter je aan het heat seakers. Ik heb nog geen enkele vliegtuig unlock en dat zal ook altijd zo blijven als je geen flares of iets hebt aangezien je dan nooit de kans hebt om een tegenstander neer te halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
same here![]()
Merk wel dat veel mensen niet eens een poging wagen om te vliegen![]()
Er zijn zoveel manieren om neergeschoten te worden.
ja die rijdende AA en die op de base zijn het ergstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet meer, zodra je opstijgt heb je meteen van die sjappies achter je aan het heat seakers. Ik heb nog geen enkele vliegtuig unlock en dat zal ook altijd zo blijven als je geen flares of iets hebt aangezien je dan nooit de kans hebt om een tegenstander neer te halen.
Hetzelfde geldt voor helicopters, je stijgt op en vliegt de battlezone in, je krijgt gelijk allerlei warnings om je oren om vervolgens enkele seconden later neer te storten. Echt leuk!![]()
Mwoah, speel ze eens wat langer en het wordt vetter. Favorieten (ken de namen nog niet echt):quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef merino het volgende:
Ik vind het eigenlijk extreem matige maps nu ik beetje gespeeld heb.
Zo'n beetje alleen Firestorm en Caspian vind ik echt leuk om te spelen.
Je krijgt later wel air-to-air en laser guided missiles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vond de jets in de beta echt veelte slap. Helaas heeft Dice daar dus niks aan gedaan?
Dat is nou juist het probleem, mensen die dat nog niet hebben of nog geen flares hebben zijn compleet kansloos tegen die figuren. Ik vind unlocks op vliegende voertuigen echt een slechts idee, gewoon alles unlocked zou het een stuk spannender maken. Met rijdende voertuigen heb je dit probleem niet, aangezien je met een tank zonder unlocks in principe nog steeds genoeg kans maakt tegen een full options tank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Je krijgt later wel air-to-air en laser guided missiles.
Maak je wel mooi veel kills /assists natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Silv het volgende:
Dat level in die tunnel moet je niet met 64 man spelen. Damn.
Ja dit dus, ik word meteen naar beneden gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, mensen die dat nog niet hebben of nog geen flares hebben zijn compleet kansloos tegen die figuren. Ik vind unlocks op vliegende voertuigen echt een slechts idee, gewoon alles unlocked zou het een stuk spannender maken. Met rijdende voertuigen heb je dit probleem niet, aangezien je met een tank zonder unlocks in principe nog steeds genoeg kans maakt tegen een full options tank.
Yup, heb dus zelfde...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Benelli het volgende:
Ok serieus. What the fuck is er nou nog aan de hand. Ik heb het probleem bij meerdere mensen voorbij zien komen, maar is er al een oplossing?
Ik start via Origin BF3 op, dan gooit ie Battlelog open. Als ik dan m'n Origin-email en wachtwoord ingeef, refresht t beeld en zegt ie "buy BF3 to get access to battlelog". Heeft dit nou te maken met zo'n verkeerde code?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |