Faler. Je hebt een nieuwe code nodig, dus helpdesken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef JDx het volgende:
Net opnieuw Productcode verzilveren gedaan, ik de code opnieuw invoeren, bla bla, alles gedaan, ga ik Origin opnieuw opstarten, kom ik WEEER bij battlelog site uit... ik wil gewoon spelen, niet naar die kaka site gvd... ik kan niet in die battlelog komen.
Net opnieuw geprobeerd, zegt ie, deze code is al gebruikt, ja duhhh, al 100 keer, waarom kan ik niet GAMEN DAN... KUT!...
Hoezo helpdesk, wat helpdesk? Hoe kom ik daar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Faler. Je hebt een nieuwe code nodig, dus helpdesken.
Er wordt HEEL slecht samen gewerkt. Ook kun je niet van kit wisselen voor je volgende spawn, geen suicide doen binnen zo'n menu om te wisselen en meer van dat soort ongein. Vooralsnog vind ik hem wel zwaar verCoD'ed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef JK het volgende:
Caspian Border draait gewoon op high nog beter dan de beta.
Alleen wat ik tot nu toe merk is dat er weinig wordt gespot en weinig wordt samengewerkt.
Support@ea.com. En gelukkig is het allemaal makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef JDx het volgende:
Serieus, wat helpdesk? Ik heb die fucking game toch gekocht, waarom moet ik dan een helpdesk raadplegen? En welk adres moet ik dan mailen?
Thanks, maar hoezo te vinden? Ik koop een spel, ik gooi het in mijn DVD speler en dan wil ik gewoon spelen, niet dit gek%@#%@# toch???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Support@ea.com. En gelukkig is het allemaal makkelijk te vinden
Je hebt echt 5 topics niet gelezen of troll much?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Thanks, maar hoezo te vinden? Ik koop een spel, ik gooi het in mijn DVD speler en dan wil ik gewoon spelen, niet dit gek%@#%@# toch???
Speciaal voor jou, kutjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef JDx het volgende:
Ja en? Alles wat ze zeggen doe ik en nog klopt niet, ik volg dit toch al sinds gisteravond 6uur... jezus, doe eens even alsof het aan mij ligt, is echt eerste spel waar ik geld voor betaal sinds 2004 (CSS) en het draait gewoon niet, WTF!!!
Was reactie op SpermSlicker
NES waren bij wijze van spreken 10 regels code waar huidige games in verhouding 1000 regels hebben of meer? scheve vergelijking. Maar het is domweg kut dat je aangewezen bent op de grillen van een uitgever voor iets wat je koopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef ems. het volgende:
Welcome to 2011.
Waren wel goede tijden. Ik weet nog goed dat ik een nieuw NES spelletje gekocht had en dan precies 10 minuten later weer thuis al aan het spelen wasNu zitten er bijna standaard fouten in, mensen kunnen niet spelen, patches moeten snel komen, server down want instability etc.
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
Claxons, nee daar zit ik op te wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Euh in welke BF kon je je kit wisselen terwijl je levend was ? En suicide staat bij mij gewoon in het menu...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook kun je niet van kit wisselen voor je volgende spawn, geen suicide doen binnen zo'n menu om te wisselen en meer van dat soort ongein. Vooralsnog vind ik hem wel zwaar verCoD'ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |