abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103707163
Waarom zit die Damavand Peak duik nou niet in Conquest? Wat een debiele beslissing. :(
pi_103707166
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef andreas612 het volgende:

[..]

welke is met de tunnels dan? :?
Ze zijn recht.
pi_103707298
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef Captainp00face het volgende:
Waarom zit die Damavand Peak duik nou niet in Conquest? Wat een debiele beslissing. :(
Oh daarom. Ik dacht al nah lame. }:|
pi_103707307
Caspian Border en Grand Bazaar zijn tot nu toe mijn favorieten, Teheran Highway vond ik ook wel lekker spelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_103707333
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:01 schreef Bombvis het volgende:
Caspian Border en Grand Bazaar zijn tot nu toe mijn favorieten, Teheran Highway vond ik ook wel lekker spelen
dit
pi_103707487
Ik heb al een paar potjes gespeeld maar ik snap er eerlijk gezegd geen flikker van. Ik hoor telkens BF3 is teamwork blabla. Maar ik zie iedereen gewoon in zn eentje overal heen lopen etc. En is er een prog oid waardoor je met mensen in je team kan praten met een mic (die je dus niet per se kent)?
pi_103707554
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Asgard het volgende:
Ik heb al een paar potjes gespeeld maar ik snap er eerlijk gezegd geen flikker van. Ik hoor telkens BF3 is teamwork blabla. Maar ik zie iedereen gewoon in zn eentje overal heen lopen etc. En is er een prog oid waardoor je met mensen in je team kan praten met een mic (die je dus niet per se kent)?
Ik zat net in een server met Conquest, daar werd echt teamwork gedaan. Coveren, elkaar helpen, dat speelde heerlijk. Ook als lone wolf kon je daar af en toe nog best ver komen, beide teams vol tegen elkaar en dan wegsluipen, dat ging echt lekker
pi_103707596
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik zat net in een server met Conquest, daar werd echt teamwork gedaan. Coveren, elkaar helpen, dat speelde heerlijk. Ook als lone wolf kon je daar af en toe nog best ver komen, beide teams vol tegen elkaar en dan wegsluipen, dat ging echt lekker
Maar hoe komen jullie elkaar tegen dan?
Net speelde ik ook Conquest en ben ik gewoon 3x achter elkaar ergens gespawnd waar geen enkele teammate was, loop ik vervolgens het halve map door zonder een teammate tegen te komen, kom ik eindelijk ergens, word ik ineens neergeknald door iemand die ik niet eens heb gezien. :'(
pi_103707643
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef andreas612 het volgende:
die mobile AA _O_
ik heb 'm verdorie nog niet kunnen vinden (vooral niet in caspian, waar 'ie in de beta wel zat) ... welke maps zit 'ie in?

ik zie hoogstens een paar vaste bij de US en RU bases.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_103707681
Even een noob vraagje. Waar kan jeje FPS zien?
pi_103707685
Op dit moment vind ik alle maps erg tegenvallen. Er is gewoon zoveel detail in elk level dat het spel slachtoffer is geworden van zijn eigen schoonheid..

Mensen kunnen zich overal verstoppen.

Natuurlijk is het ook wennen maar bij vroegere spellen waren levels gewoon simpel zonder puin en licht effecten.

Veel makkelijker om mensen te spotten. Zkr als ze aan het campen waren.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:16:03 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_103707714
Wel jammer dat de Javelin vaak wat moeite heeft met het locken op voertuigen, heb m'n Stinger maar weer gepakt :')
pi_103707783
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Asgard het volgende:

[..]

Maar hoe komen jullie elkaar tegen dan?
Net speelde ik ook Conquest en ben ik gewoon 3x achter elkaar ergens gespawnd waar geen enkele teammate was, loop ik vervolgens het halve map door zonder een teammate tegen te komen, kom ik eindelijk ergens, word ik ineens neergeknald door iemand die ik niet eens heb gezien. :'(
In het begin spawn je natuurlijk samen, of iig met een aantal bij elkaar. Dan is het eerste stuk meestal sprinten voor je leven tot je ergens denkt van hm, maar even wachten. Dat deden die anderen ook en dan gewoon van muur tot muur, elkaar coveren en helpen. Had dan ook iets van 15 kills en zooitje assists, alhoewel ik ook vrij vaak dood ging (keer of 12, ik ben nog niet erg goed..). Maar nadat je dood bent gegaan en je respawnt, is het kwestie van teammaten opzoeken via de HUD of door gewoon de route te herkennen
pi_103707799
Ik wil graag recon spelen met de MAV en/of SOFLAM, maar het snipen is gewoon kut. Dan maar wachten tot ik de UMP-45 heb bij rank 16.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_103707944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef Revje1 het volgende:
Even een noob vraagje. Waar kan jeje FPS zien?
MSI Afterburner hier.
pi_103707998
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

In het begin spawn je natuurlijk samen, of iig met een aantal bij elkaar. Dan is het eerste stuk meestal sprinten voor je leven tot je ergens denkt van hm, maar even wachten. Dat deden die anderen ook en dan gewoon van muur tot muur, elkaar coveren en helpen. Had dan ook iets van 15 kills en zooitje assists, alhoewel ik ook vrij vaak dood ging (keer of 12, ik ben nog niet erg goed..). Maar nadat je dood bent gegaan en je respawnt, is het kwestie van teammaten opzoeken via de HUD of door gewoon de route te herkennen
Ik loop meestal achter zo'n groepje aan en als ze weer iets veel risico nemen (wat altijd gebeurd) revive ik ze, zodat we weer verder kunnen. En niet terug gepushed worden
pi_103708011
Staat ingame chat standaard niet aan btw? Heb gen headset nog, dus kan het niet checken...
pi_103708040
Het meest lompe vind ik dat zodra je als Recon je scope gebruikt dit als een schijnwerper zo groot zichtbaar is voor je tegenstander :{

Verder speelt het lekker weg! :)
Maps zijn erg mooi en het geluid is helemaal top! Schrik me af en toe aardig een hartverknettering :D
pi_103708096
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Ik loop meestal achter zo'n groepje aan en als ze weer iets veel risico nemen (wat altijd gebeurd) revive ik ze, zodat we weer verder kunnen. En niet terug gepushed worden
Is inderdaad ook een goede, probleem is alleen dat ik meestal degene ben die risico neem dus die tactiek is voor mij niet zo goed, maar wel erg nuttig als je zo'n iemand bij je hebt
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:31:13 #140
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103708238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Ardbeg het volgende:
Het meest lompe vind ik dat zodra je als Recon je scope gebruikt dit als een schijnwerper zo groot zichtbaar is voor je tegenstander :{

Maps zijn erg mooi en het geluid is helemaal top! Schrik me af en toe aardig een hartverknettering :D
Ach ik vind dat dan weer niet zo erg. Want door al dat struikgewas kun je veel te goed verstoppertje spelen. En je kunt meestal wel 1 kill maken als sniper en daarna moet je gewoon een ander plekje zoeken.
Zoals het hoort :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_103708269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Is inderdaad ook een goede, probleem is alleen dat ik meestal degene ben die risico neem dus die tactiek is voor mij niet zo goed, maar wel erg nuttig als je zo'n iemand bij je hebt
Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet af :)
En zonder mensen zoals jij, krijg ik geen punten :P
pi_103708317
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet af :)
En zonder mensen zoals jij, krijg ik geen punten :P
Doe het graag voor jullie soort mensen, heb ik er wel voor over ;)
pi_103708339
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet af :)En zonder mensen zoals jij, krijg ik geen punten :P
Als je iemand revived en je gaat dan zelf dood krijg je geen death er bij geteld of wat bedoel je hiermee?:o
pi_103708418
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef rumiii het volgende:

[..]

MSI Afterburner hier.
:?
pi_103708550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Ardbeg het volgende:

Inderdaad, alsof je met een dikke bouwlamp rond loopt.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:42:36 #146
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103708682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:33 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Als je iemand revived en je gaat dan zelf dood krijg je geen death er bij geteld of wat bedoel je hiermee?:o
Nee je spel werkt met tickets.
Elk team heeft een beperkt aantal of onbeperkt. Hangt een beetje af van het speltype.
Het doel is dus zo snel mogelijk de tickets van het vijandelijke team naar 0 brengen. (of a en b opblazen voordat je tickets op zijn. rush is dat)
Als je neergeschoten word raakt je team 1 ticket kwijt. Maar als een teammate je revived krijg je een ticket terug.

Je K/D stats staan hier weer helemaal los van.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_103708733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Elk team heeft een beperkt aantal of onbeperkt. Hangt een beetje af van het speltype.
Het doel is dus zo snel mogelijk de tickets van het vijandelijke team naar 0 brengen. (of a en b opblazen voordat je tickets op zijn. rush is dat)
Als je neergeschoten word raakt je team 1 ticket kwijt. Maar als een teammate je revived krijg je een ticket terug.

Dit dus :)
pi_103708816
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Het reviven heeft dus alleen zin (voor de tickets dan) bij deathmach aangezien de tickets met rush of conquest niet aan het aantal kills/deaths ligt.
pi_103708992
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef rumiii het volgende:

[..]

MSI Afterburner hier.
Oke thx.

fps ligt tussen de 50 en 70 met een GF 570. Wel nog framedrops tussendoor:(
pi_103709118
Is er ergens een optie om sneller te zien of iemand vijandelijk is of niet, kan me herinneren dat je meestal wel een indicatie boven een poppetje zag.
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')