allies hebben een tekentje: vijanden niet. Dat is een duidelijk indicatie tbh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef baggerbart het volgende:
Is er ergens een optie om sneller te zien of iemand vijandelijk is of niet, kan me herinneren dat je meestal wel een indicatie boven een poppetje zag.
kharg island, canals, operation firestorm, grand bazaar ook dacht ik, hij zal vast in nog een paar zitten, maar die maps heb ik nog niet echt vaak gespeeld dus dat kan ik niet echt zeggen. Denk dat hij ook vrijwel zeker in tehran highway zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik heb 'm verdorie nog niet kunnen vinden (vooral niet in caspian, waar 'ie in de beta wel zat) ... welke maps zit 'ie in?
ik zie hoogstens een paar vaste bij de US en RU bases.
Klopt, daar zit hij ook in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kharg island, canals, operation firestorm, grand bazaar ook dacht ik, hij zal vast in nog een paar zitten, maar die maps heb ik nog niet echt vaak gespeeld dus dat kan ik niet echt zeggen. Denk dat hij ook vrijwel zeker in tehran highway zit.
Dan moet ik eens heel goed gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
allies hebben een tekentje: vijanden niet. Dat is een duidelijk indicatie tbh.
beste wapen: 27 killsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Sjapoela het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)n13/stats/226988141/
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Sjapoela het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)n13/stats/226988141/
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.
In 22 minuten 50+ levels? Dan ben je echt blind dat je het niet door hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.
het is render.drawfps 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Rivalo het volgende:
Er was hier iemand die vroeg hoe je FPS kan zien?
Moet je ff in de console ( ~ knopje)
en dan
render.drawfps true
Je kunt ook nog meer in de console en alle commands worden weer gegeven als jij begint met typen. Misschien dat er nog andere vette shit in zit?
Reviven heeft altijd zin. Al is het maar dat je extra mannetjes bij JOU hebt lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Het reviven heeft dus alleen zin (voor de tickets dan) bij deathmach aangezien de tickets met rush of conquest niet aan het aantal kills/deaths ligt.
Die is heerlijk als tank driver met een goede boardgunner kan je de boel flink ophoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Bombvis het volgende:
Hm, mag hopen dat mijn punten van laatste potje niet weg zijn.. Game afgelopen en opeens server disconnected, heerlijk potje, meerdere malen uitgemaakt voor cheater en een 19/6 kill/death.
Ps: Die Damavand-map vind ik juist wel lachen met die tunnels, gewoon vol team vs team, niet moeilijk doen
Inderdaad ja, maar als je eenmaal Tunnel (het was conquest) in handen hebt. God, dat kan je echt heel veel doen, dan kan je de tegenstander compleet vastzetten. Heel frustrerend voor de tegenstander, maar des te fijner als je dan zelf Tunnel herovert, dan voel je je oppermachtigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die is heerlijk als tank driver met een goede boardgunner kan je de boel flink ophouden.
Geen last van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Liteiten het volgende:
Wat is dit voor kut lag bij elke server die ik join. Is ook constant te merken in de chat dat mensen lopen te klagen.
Shit is nog erger dan de beta.
moet je server selecteren met een lage pingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Liteiten het volgende:
Wat is dit voor kut lag bij elke server die ik join. Is ook constant te merken in de chat dat mensen lopen te klagen.
Shit is nog erger dan de beta.
Ff mezelf quotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Staat ingame chat standaard niet aan btw? Heb gen headset nog, dus kan het niet checken...
zegt weinig ... had tijdens de beta ook, i3d servers altijd lag (ondanks ping getal), Multinogwat servers altijd prima. Nu met alle eigen server namen weet je het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je server selecteren met een lage ping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |