hij is niet betrouwbaar.. hij zei dat ik 'm lang niet op high kon draaien terwijl dat wel het geval is.. en ook dat m'n laptop alles makkelijk aankon op high, terwijl ie moeite heeft met lowquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Thrilled het volgende:
Gebruiken jullie wel eens http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ (Can You Run It?), lost volgens mij vele vraagtekens op of Battlefield 3 draait op je systeem ja of nee.. of vinden jullie hem niet betrouwbaar genoeg?
Ik weet wel dat ik even nieuwe ram-reepjes moet kopen
Ik zit met een dual HD4850 en vraag me af of het zin heeft te upgraden. Hoeveel geld gaat me dat kosten, kan maar moeilijk een vergelijking maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens voor de mensen die een HD6950 hebben, of zitten te denken over de aanschaf van een HD6970:
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159
Geeft je toch weer extra prestatie's of het scheelt je ongeveer 100 euro.
Ik ga namelijk ook een HD6950 van de week bestellen.
Zoals een echte baas dat doet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Door het water heen. [ afbeelding ].
Ik zit er al een tijdje over te denken, denk wel dat ik het ga doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens voor de mensen die een HD6950 hebben, of zitten te denken over de aanschaf van een HD6970:
Dat werkt toch alleen met oude 6950 modellen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Rivalo het volgende:
precies denk ik wat iedereen hier ervaart:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef Thrilled het volgende:
Oh en voor diegene die zeggen dat je in singleplayer op een plekje kan zitten om daar een situatie te beheersen en iedereen uit te roeien, bedankt voor het verkeerde commentaar
http://www.gamekings.tv/videos/eerste-indruk-battlefield-3/
Lijkt me vrij duidelijk..
Geen flauw idee trouwens. Staat daar nergens wat over. Maar goed mag er wat mis gaan je kunt zo de bios terugzetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen met oude 6950 modellen?
Tot nu toe Caspian Borderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Wat vinden jullie op het moment de beste maps?
Heb Damavand Peak gezien in Conquest. Wat een slechte map zeg..
Ik vond de campaign vermakelijk en Battlelog juist handig omdat ik nog even iets kan doen terwijl de game aan het laden is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
precies denk ik wat iedereen hier ervaart:
battlefield 3 SP:![]()
![]()
battlefield 3 MP:![]()
![]()
![]()
origin:![]()
![]()
![]()
battlelog:![]()
In het spawnmenu kan je Customize kiezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:37 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoe zet ik attachments op mijn wapen? Ik heb net de scope op een wapen vrijgespeeld maar kan nergens vinden waar ik ze erop zet.
En als ik vliegtuigen/helicopters uit de lucht wil schieten met de stinger, gebruiken ze iets waardoor die kogel stopt met hen te volgen, is er iets dat ik hier tegen kan doen? Zonee, moet ik dan iets anders gaan doen met dat wapen of hebben jullie iets anders dat wel helpt? En hoe gebruik ik dat zelf als ik in een helicopter/vliegtuig zit?
Ik weet hetZijn vast simpele domme vraagjes maar ik weet het niet
Je moet op customize klikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:37 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoe zet ik attachments op mijn wapen? Ik heb net de scope op een wapen vrijgespeeld maar kan nergens vinden waar ik ze erop zet.
En als ik vliegtuigen/helicopters uit de lucht wil schieten met de stinger, gebruiken ze iets waardoor die kogel stopt met hen te volgen, is er iets dat ik hier tegen kan doen? Zonee, moet ik dan iets anders gaan doen met dat wapen of hebben jullie iets anders dat wel helpt? En hoe gebruik ik dat zelf als ik in een helicopter/vliegtuig zit?
Ik weet hetZijn vast simpele domme vraagjes maar ik weet het niet
Als je nog een beetje redelijke CPU hebt gewoon een enkele kaart kopen. Crossfire geeft niet zoveel extra performance bij games.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik zit met een dual HD4850 en vraag me af of het zin heeft te upgraden. Hoeveel geld gaat me dat kosten, kan maar moeilijk een vergelijking maken.
valt inderdaad een beetje tegen, alleen het basejump moment is leuk en dat zit in rushquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Wat vinden jullie op het moment de beste maps?
Heb Damavand Peak gezien in Conquest. Wat een slechte map zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |