Altijd haha, je was net op tijd ik ga lekker film kijken, jij hoort mij snelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi scattie...ik zag dat jij mijn mening weer verwoorde
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
WendyGa maar Ushi doen. Ergens in een grot, waar ik het niet kan zien
omdat haar vriend niet door isquote:
Komt goed....ik ga toch nergens verquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd haha, je was net op tijd ik ga lekker film kijken, jij hoort mij snel
ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat ik beter kan, DOE dat dan oliebol.
spanningen... mooi janknummer (positief bedoeld).. Haar vriend zingt het... Dat denk ikquote:
mmmm oliebollen, daar heb ik best trek in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat ik beter kan, DOE dat dan oliebol.
Waarschijnlijk uitbesteed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Check die heupomtrek van Wendy. Hoe heeft zij ooit 2 kinderen gebaard.
Echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god christus PUTTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook echt een kop uit Putten
De minidolfijntjes vluchten al!quote:
Niet echt nee.quote:
erg he!quote:
Ik had een collega van in de 40 die zei dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
erg he!
ik heb zo'n collega, vrouw van 56 en zij zegt ook vriendje
Het schittert zo dat het lijkt alsof ze een beugel heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Ze kan beter haar mond dichthouden..ik vind haar gebit eng
Tanden uit d'r bek slaan: opgelost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Ze kan beter haar mond dichthouden..ik vind haar gebit eng
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Het schittert zo dat het lijkt alsof ze een beugel heeft.
quote:
N&S waren de coach van ielbank?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
Zielig verhaaltje & Jennifer look -> door!
dus dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mensen die een familielid met kanker gebruiken om "zielig" te zijn en aandacht te krijgen. Zo vermoeiend. Pfff... irritant.
N&S ookquote:
Tuurlijk. Jonge meid. Dat hoort ie. En hop, de boner drukt op zijn knop.quote:
niet met haar eens dusquote:
Geen idee. Geen idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heet dit liedje, van wie is het?
En hoe heet zij?
nou nee, maar misschien liep ze al met het idee rond en heeft de ziekte van haar pa (toch? ) de duw in de rug gegevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen mijn vader zo ziek werd, dacht ik echt niet 'goh, laat ik mee gaan doen aan een talentenjacht'................
MIquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jonge meid. Dat hoort ie. En hop, de boner drukt op zijn knop.
quote:
Die wil haar putten wel verkennen :winkquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jonge meid. Dat hoort ie. En hop, de boner drukt op zijn knop.
Nou, bij seizoen 1 dacht ze al 'dat moet ik doen', maar nu het slechter gaat met haar vader en daarom doet ze mee. Ik vind het een verrassend argument.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou nee, maar misschien liep ze al met het idee rond en heeft de ziekte van haar pa (toch? ) de duw in de rug gegeven
Nee als ze haar mond na het zingen dichthoudt vind ik haar wel leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het leuk hoor, ben ik nou de enige
nee ik vond het ook goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het leuk hoor, ben ik nou de enige
Nou dank je. Werk je voor die gast die vorige week de hele tijd Ewbank aan het promoten was? Kutmuziekquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even voor de weet, van wie is dit kleuternummer?Katie Melua?
Ah nooit van gehoord. Of is dat die griet van 'ik kom bij je eten' intro?quote:
K3 denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even voor de weet, van wie is dit kleuternummer?Katie Melua?
Dat is Miss Montreal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef loezzzje het volgende:
Liedje is toch van Kristel? Dat vrouwke dat stottert.
Dunno, zou het ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah nooit van gehoord. Of is dat die griet van 'ik kom bij je eten' intro?
Huuuquote:
In de stal misschien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nu maar hopen dat ze in Putten vrijdagavond wel mogen zingen
jep ielbank ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef roos85 het volgende:
oh god echt verschrikkelijk dat piep gezang
ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef starla het volgende:
Huh, die nick had net een zwart shirt aan en nu opeens een jasje?
Haha
Nou Ielbank klinkt als een dolfijn, deze niet. En Ielbank is bloedmooi. Deze niet.quote:
quote:
Ielbank is een bonk make-up waar John een smiley in heeft gekrast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Ielbank klinkt als een dolfijn, deze niet. En Ielbank is bloedmooi. Deze niet.
Verklaart meteen waarom alles zo goed uitkomt vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja viel mij ook al opDenk dat het van verschillende opnames is
Maar het is zo heerlijk om Borsato af te zien gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar echt niet bij Roel passen. Qua stem en zo.
yihaaw *tssssjj*quote:
Putten, enough said. Leeftijd doet er dan niet meer toe.quote:
Zit hij ook in een vat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef loezzzje het volgende:
Als ik die man zie moet ik ook weer aan zuurkool denken.
ja echt ook bijna niemand kiest voor hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is zo heerlijk om Borsato af te zien gaan![]()
samsumg FTWquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef Apotheose het volgende:
krijgen ze daar allemaal een Samsung phone ofzo???? Of tablet
Toch vraag ik me af, als die van net niet dik was, hoe is iemand met maat 34 dan? Anorexia?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Kijk, deze is dik! Die van net niet!
dit. Ik ben echt heel erg Samsung geilquote:
Reclamequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef Apotheose het volgende:
krijgen ze daar allemaal een Samsung phone ofzo???? Of tablet
Dun/magerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af, als die van net niet dik was, hoe is iemand met maat 34 dan? Anorexia?
Hmmz okequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Marco draait. Kan niet wachten op zijn hoofd
quote:
Ze zal best aardig zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een aardig gezicht.
FOK!ker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef DjinN het volgende:
En wtf heeft ze voor een gnoom van een ventZo'n orrelorrebaardmans
He, niets mis meequote:
ja snap ik. Had ik door. Maar is het dan zo van: "kijk, bel hier maar even mee" Of krijgen ze ook daadwerkelijk zo een. Want dat wordt een dure grapquote:
in mijn optiek:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af, als die van net niet dik was, hoe is iemand met maat 34 dan? Anorexia?
ze is er niet meerquote:
Mollig, stevig, dik -> 1 pot nat bij mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
in mijn optiek:
34 - mager
36, 38 - slank
40, 42 - normaal / gemiddeld
44, 46 - stevig / mollig
48 en groter - dik
Maar goed, ook dit kan anders zijn, ligt er maar net aan hoe iemand gebouwd is en waar het vet zit.
Ok en nu on topic: RECLAME!
dan heb ik vast en zeker anorexia met mn maat 28/34 broeken........quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
in mijn optiek:
34 - mager
36, 38 - slank
44, 46 - stevig / mollig
48 en groter - dik
Maar goed, ook dit kan anders zijn, ligt er maar net aan hoe iemand gebouwd is en waar het vet zit.
Jij bent liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
in mijn optiek:
34 - mager
36, 38 - slank
44, 46 - stevig / mollig
48 en groter - dik
quote:
Ik had altijd 34, en nu voortaan 36. Is nog steeds niet dik maar is altijd even slikken als je een maat groter nodig hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
in mijn optiek:
34 - mager
36, 38 - slank
44, 46 - stevig / mollig
48 en groter - dik
Ik ben ook maatje anorexia, heb nog kleinere broeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan heb ik vast en zeker anorexia met mn maat 28/34 broeken........
23? Das toch niet gek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Die Loisa... "Geboren op 7 april 1988"
Wuut
Had je haar jonger of ouders geschat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Die Loisa... "Geboren op 7 april 1988"
Wuut
Heb je dan niet prachtig lange en slanke benen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook maatje anorexia, heb nog kleinere broeken.
Zo zie je maar weer hoe iedereen maten anders interpreteert
Jonger, maar qua doen weer ouder. Ik had dit iig niet verwacht. Snap je wat ik bedoelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je haar jonger of ouders geschat?
haha truequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonger, maar qua doen weer ouder. Ik had dit iig niet verwacht. Snap je wat ik bedoel?
dat is het 'm ook hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep lange steltenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je dan niet prachtig lange en slanke benen?
Ze heeft zo'n echte Putten-gloed over haar gezicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap jeIk had haar ouder geschat, ze heeft een oude bakkes als ze lacht, maar dat Putten eigen.
Je kont is famous.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is het 'm ook hoor.
Ik ben zelf gemiddeld - stevig. Vind ik dan. Een ander vindt mij misschien wel dik en weer een ander vindt mij slank (heb namelijk een slanke taille en geen dikke buik, vet zit bij mij in mijn ledematen en billen). Maar tis waarschijnlijk hoe je zelf bent waardoor je anderen op een bepaalde manier ziet.
Da´s toch gewoon maat 38-40?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan heb ik vast en zeker anorexia met mn maat 28/34 broeken........
Nou het zegt wel iets, je draagt geen maatje 38 toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Maten zeggen niets, ik heb een broek maat 30 maar ook eentje 28, ligt maar net aan het merk.
Zo'n incestkoppie en wangen als ze lacht, huuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n echte Putten-gloed over haar gezicht.
IT'S OVER 9000!!!!quote:
quote:
Van alles wat, ligt ook aan het merk. Met truien moet ik soms maat 44, omdat anders de mouwen te kort zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou het zegt wel iets, je draagt geen maatje 38 toch?
LIJKTquote:
Ja oke oke oke, ik moet ook dingen groter vanwege de lengtequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Van alles wat, ligt ook aan het merk. Met truien moet ik soms maat 44, omdat anders de mouwen te kort zijn
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oo jee ik heb iets gemist geloof ik!
Ze moesten wel mindere hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef snellejelle het volgende:
he is die door de eerste selectie heen gekomen
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke oke oke, ik moet ook dingen groter vanwege de lengteMaar je snapt me heus wel
Je kind "Prop" noemen is ook zo zielig.quote:
maakt tv haar dikker Sileen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Silenus het volgende:
Ik heb haar ooit als stand up comedian gezien in Comedytheater aan de Nes, kan dat?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe moet Pien van dat kleine trappetje?
chandler: "then how many cameras were on you" ofzoquote:
quote:
Zwaartekrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe moet Pien van dat kleine trappetje?
Chandlerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
chandler: "then how many cameras were on you" ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |