quote:Gaat nog lastig worden vanavond, PSV en Twente hadden het al gigantisch moeilijk en die speelden thuis en tegen amateurs.
Denk niet dat we dit zo 1-2-3 binnenvissen, maar hoop het wel,een wedstrijd als deze met veel gemak winnen is goed voor het vertrouwen.
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Wat zei'ie eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Ohjee krijgen we dit weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Maastoren het volgende:
Stelletje luie kansloze teringhonden zijn 't. Allemaal stilstaan, laag tempo en elk duel verliezen. Godverdeteringtyfus.Biseswar,Mokotjo, Lamprou oppleuren
Ik als amsterdammer vind het juist mooi we van 010 winnen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Oke.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
wat krijgen we dit. Opkankeren joh. Schandalig dit
Jij snapt mij dus! Eindelijk een die het wel begrijpt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef macca728 het volgende:
maar waarom spaart Feyenoord spelers in de beker ?? Die is belangrijker dan de competitie, daar wordt je toch geen vijfde.
Kan gewoon gebeuren joh dit. De meeste mensen hadden dit al verwacht zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar laten we nou niet met schandalig schelden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig maar niet zo meteen beginnen met schelden als andermans mening je niet aan staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, dan kreeg hij deze smileyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Ik denk nog in oud Nederlands af en toequote:
Voor kampioenskanidaten, ja. Voor Feyenoord is het geen troostprijs meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag de beker is maar een troostprijs
Doet me denken aan die Ajacieden, die in het seizoen 2001-2002 zeiden dat kwartfinale CL beter was dan de UEFA-cup winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het toch ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Ajacieden, die in het seizoen 2001-2002 zeiden dat kwartfinale CL beter was dan de UEFA-cup winnen.
Korte weg naar Europa.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat bepaal jijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor kampioenskanidaten, ja. Voor Feyenoord is het geen troostprijs meer.
quote:
Dat bepaal ik niet, zei ik dat ergens? Volgens mij kan ik en iedereen gewoon normaal zijn mening hebben en uiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Zo'n bijzondere prijs is het niet. Toen we 'm in 2008 pakten tegen Roda en op de coolsingel stonden op
maandag
met een alcoholverbod had iedereen ook zoiets van: "mwah.. 't is dat het een feessie is, maar...
".
Zo ervaart de gemiddelde Feijenoorder het dus nog steeds: een troostprijs.
Als Ajax de EL pakt kan me dat weinig schelen, kwartfinale CL is nou eenmaal een grotere prestatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Wij zullen voor eeuwig in de geschiedenisboeken staan als enige Nederlandse club die in 2000 - 2010 een Europese prijs pakte, en het zou me niet verbazen als dat voor de komende eeuw zo blijft.
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken op dit moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Wij zullen voor eeuwig in de geschiedenisboeken staan als enige Nederlandse club die in 2000 - 2010 een Europese prijs pakte, en het zou me niet verbazen als dat voor de komende eeuw zo blijft.
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken op dit moment.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als Ajax de EL pakt kan me dat weinig schelen, kwartfinale CL is nou eenmaal een grotere prestatie.
Dat is leuk maar in 2002 geldde dat nog niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken.
Ik ga je filmpje niet kijken. Feit is dat de kwartfinale CL een grotere prestatie is dan de EL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
In dit verhaal ben jij Cohen.
[..]
Dat is leuk maar in 2002 geldde dat nog niet.
Wil je nu serieus zeggen dat je liever de UEFA cup had ingeleverd voor een kwartfinale CL? :
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga je filmpje niet kijken. Feit is dat de kwartfinale CL een grotere prestatie is dan de EL.
Ik wil dat Feijenoord nog in staat kan worden om prijzen te kunnen pakken, dat bewees de wedstrijd van vanavond net al.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
Een beetje rust geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers bij FR komen heb ik het idee..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
Kan jij niet verder gaan met je elektronen onderzoeken? Jezus, wat een onzin de hele tijd in jouw posts man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ritmo hierEen man met een uitgesproken (juiste) mening.
Cissé had een prima knal op goal, boeiend wie er inkwam. Liever een spits dan een middenvelder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
Gast!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.quote:
omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers..
Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
Met een keeperswissel en een verdedigerswissel hadden we nog meer kans op een goal gehad dan met Cissé.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?
Het hoe bekijkt? Zoals het is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.
Dat is echt een mythe grecreerd door supporters en media a like.
Die gast heeft 3 jaar achter elkaar een paar doelpuntjes bij elkaar gesprokkeld en speelde tegen Feyenoord een redelijk goede wedstrijd - een verplichting bij de scouting vermoed ik nog steeds -
Het is altijd al een blind paard geweest en ik zie niet in hoe mensen nu opeens van die kneus kunnen verwachten dat hij de sterren van de hemel voetbalt.
Heb Cisse ook altijd een waardeloze speler gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.quote:
Vind ik niet, vond het vrij logisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
Lol, alsof je allemaal dezelfde mening moet hebben om een Feijenoordsupporter te kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.
Bij de aankoop van Cisse kreeg ik hier een zooi stront over me heen omdat ik die gast een blind paard noemde, want het was zo'n snelle, sterke, balvaste spits en was ik wel Feyenoordsupporter. Man
Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ach, minder wedstrijden dit seizoen = minder ergeren aan Feijenoord + hopelijk relatief hogere eindklassering in de eredivise.
Vind jij ook dat Koeman gewoon had moeten beginnen met:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
Same here.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens lekker slapen allemaal, dit us gefrustreerd groepje mensen momenteel. Ikzelf ook.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik niet, vond het vrij logisch.
GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Wat doe jij hier dan in plaats van in Doetinchem? Wat een prutsdebiel zeg. Idioot
Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onlogischer had het niet gekund. Alsof Achabar en Cissé zo'n wedstrijd even ombuigen vanuit een 2-0 achterstand.
Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.
Ik wil gewoon inzet, beleving en soms goed voetbal zien.
Maar het is net alsof die 3 troefkaarten zijn die je maximaal één op de drie wedstrijden mag inzetten
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..
Feyenoord heeft helemaal niets te zoeken in de Europa League.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).
Dat is voor mij proriteit, zeker aangezien je in EL toch wat miljoenen bij elkaar speelt. Vanaf 't moment dat je de groepsfase door bent heb je al ongeveer 2 miljoen winst (denk ook aan wedstrijden in de kuip a 40.000 man a 20 euro per kaart).
Boeiend, geld moeten we hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal niets te zoeken in de Europa League.
Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?
In de beker blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Boeiend, geld geld geld daar gaat het om.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Het gaat niet om de EL, het gaat om het geld. 3 thuiswedstrijden a 40.000 man a 20 euro = 2,4 miljoen omzet puur uit 3 thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.
En ons zelf weer lekker voor lul zetten in Europa.quote:
Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Hoop dat de kneusjes van de taart en de 'huldiging' van zondag een lekkere lange kut-reis terug hebben.
Boeiend wat andere ervan vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
En ons zelf weer lekker voor lul zetten in Europa.
Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'
Ik huiver weer bij de gedachte
ja zolang die clubs gewoon geld mogen spenderen zonder gevolgen zal dat ook wel zo blijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'
Tja blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boeiend wat andere ervan vinden.
Soms moet je je kont achter het station verkopen om je kinderen te voorzien van voedsel. Dat maakt het werk niet eervoller, maar wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Of ons eindelijk na zo veel moeite kwalificeren voor EL waarna wij er weer uitvliegen met de voorrondesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat onze licentie nog steeds in gevaar is en wil dus op zijn minst 3 a 4 miljoen omzet mislopen omdat je 'voor lul komt te staan' ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?
Nee, maar om nu na deze wedstrijd te gaan roepen dat we niet thuishoren in europa is ook weer zo belachelijk. In principe kunnen we dan bijna stoppen want veilig zijn we al bijna.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?
Ja, wat hebben ze de club gesteund. Elke speler was zo verafgood dat ze dachten dat ze vanzelf met 7-0 van GAE zouden winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.
Nog 16 punten en directe degradatie is afgewend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, maar om nu na deze wedstrijd te gaan roepen dat we niet thuishoren in europa is ook weer zo belachelijk. In principe kunnen we dan bijna stoppen want veilig zijn we al bijna.
Ik weet niet waar jij het over heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat onze licentie nog steeds in gevaar is en wil dus op zijn minst 3 a 4 miljoen omzet mislopen omdat je 'voor lul komt te staan' ?
Ik zal het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, maar om nu na deze wedstrijd te gaan roepen dat we niet thuishoren in europa is ook weer zo belachelijk. In principe kunnen we dan bijna stoppen want veilig zijn we al bijna.
Daar gaat het niet om. Zij zijn er voor Feyenoord. Hoeveel wedstrijden bezoek jij per seizoen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze de club gesteund. Elke speler was zo verafgood dat ze dachten dat ze vanzelf met 7-0 van GAE zouden winnen.
En wat doe jij dan aan support ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze de club gesteund. Elke speler was zo verafgood dat ze dachten dat ze vanzelf met 7-0 van GAE zouden winnen.
EL in gaan levert je zo 3 a 4 miljoen euro omzet op. Denk aan minimaal 3 thuiswedstrijden met 40.000 man a 20 euro per stuk (2,4 miljoen kaartverkoop), eten en drinken (ton omzet?), uitzendrechten, eventuele extra gelden van UEFA bij winsten / gelijkspelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over heb.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zij zijn er voor Feyenoord. Hoeveel wedstrijden bezoek jij per seizoen.
Dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat doe jij dan aan support ?
Idd zeg, flikker toch op. Zullen we ook maar gewoon voor de 10e plek gaan en zorgen dat we de play-offs ontwijken. We hebben namelijk niets in de play-offs te zoeken, niets in Europa. En zullen we ons ook maar uitschrijven voor de beker in het vervolg? Scheelt weer een heleboel bekerwedstrijden waarin je misschien wel voor lul staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof dat heilig verklaart zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zij zijn er voor Feyenoord. Hoeveel wedstrijden bezoek jij per seizoen.
Sorry, maar je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
EL in gaan levert je zo 3 a 4 miljoen euro omzet op. Denk aan minimaal 3 thuiswedstrijden met 40.000 man a 20 euro per stuk (2,4 miljoen kaartverkoop), eten en drinken (ton omzet?), uitzendrechten, eventuele extra gelden van UEFA bij winsten / gelijkspelen.
Niet de EL in gaan kost je elk jaar 3 a 4 miljoen euro, er vanuitgaande dat je er in de groepsfase al uitgaat.
Is dus een boel centjes.
Ik geloof dat je moet antwoorden in plaats van quoten...quote:
Alsof dat wat uitmaakt. Is hetzelfde als zeggen dat jij een mindere supporter bent omdat ik elke wedstrijd apart kaartjes koop zodat Feyenoord meer geld kan verdienen dan van mensen die liever goedkoper uit zijn door een SCC aan te schaffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En de uitwedstrijden zijn zowat gratis denk je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
EL in gaan levert je zo 3 a 4 miljoen euro omzet op. Denk aan minimaal 3 thuiswedstrijden met 40.000 man a 20 euro per stuk (2,4 miljoen kaartverkoop), eten en drinken (ton omzet?), uitzendrechten, eventuele extra gelden van UEFA bij winsten / gelijkspelen.
Niet de EL in gaan kost je elk jaar 3 a 4 miljoen euro, er vanuitgaande dat je er in de groepsfase al uitgaat.
Is dus een boel centjes.
Vertel dan maar waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt echt geen idee waar je over praat.
Technici zijn schaars en nodig en verdienen meer dan de gemiddelde econoom die afstudeert aan 't Erasmus. Niet haten op de TU dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerst de hielen van Ritmo likken en dan overstappen naar anderen hahahah. En hoeveel wedstrijden bezoek jij per seizoen, TU-held?
Dan heb je meer recht van spreken ja. Lekker makkelijk om vanaf de bank of je pc kritiek te leveren en te janken. Weet wel zeker dat die 'sukkels' van de taart en de huldiging er meer mee zitten dan jij. Dat je sowieso nu zo over je medesupporters gaat praten. Voor zover jij al jezelf al supporter mag noemen...quote:
Ik heb tussen 2004 en 2010 seizoenen lang vrijwel alles bezocht wat er te bezoeken viel, van trainingen tot bekerwedstrijden, europees en alles wat ertussen zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerst de hielen van Ritmo likken en dan overstappen naar anderen hahahah. En hoeveel wedstrijden bezoek jij per seizoen, TU-held?
Als het echte supporters zijn, geven ze die gasten morgen op de training ook even goed op de flikker. Als je zo makkelijk complimenten uit gaat delen na een 'goede' prestatie, mag je nu ook laten weten dat ze zich kapot moeten schamen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan heb je meer recht van spreken ja. Lekker makkelijk om vanaf de bank of je pc kritiek te leveren en te janken. Weet wel zeker dat die 'sukkels' van de taart en de huldiging er meer mee zitten dan jij. Dat je sowieso nu zo over je medesupporters gaat praten. Voor zover jij al jezelf al supporter mag noemen...
Hij moet gewoon z'n muil houden. In ieder geval als je zo gaat praten over je medesupporters.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt. Is hetzelfde als zeggen dat jij een mindere supporter bent omdat ik elke wedstrijd apart kaartjes koop zodat Feyenoord meer geld kan verdienen dan van mensen die liever goedkoper uit zijn door een SCC aan te schaffen.
Dat slaat noch kant aan wal.
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Ik heb tussen 2004 en 2010 seizoenen lang vrijwel alles bezocht wat er te bezoeken viel, van trainingen tot bekerwedstrijden, europees en alles wat ertussen zit.
Soms komen er dingen op in het leven die leiden tot het maken van keuzes die je pijn in het hart doen. Zoals het afzeggen van je SCC na al die jaren. Helaas zijn sommige dingen in het leven niet anders, omdat je toch aan het eind van de dag je boterham met hagelslag moet eten en een dak boven je hoofd moet hebben, hoe lek dat ook is.
Dan verzoek ik je dus nu bij deze voor de laatste keer om op te kankeren naar het neuzentopic, waar je thuis hoort.
Heb je de laatste jaren onder een steen geleefd Ritmo? Ik heb vaak genoeg 'Schaam je kapot' gehoord en hoorde zelfs voor het eerst in jaren een speler uitgefloten worden (Cabral: zeer onterecht, maar het zegt iets over de tendens onder suppoters om niet alles meer te pikken).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als het echte supporters zijn, geven ze die gasten morgen op de training ook even goed op de flikker. Als je zo makkelijk complimenten uit gaat delen na een 'goede' prestatie, mag je nu ook laten weten dat ze zich kapot moeten schamen.
Misschien helpt het als je niet direct zo hoog van de toren blaast. Nu neemt niemand je namelijk echt serieus meer en krijg je dit gezeik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Ik heb tussen 2004 en 2010 seizoenen lang vrijwel alles bezocht wat er te bezoeken viel, van trainingen tot bekerwedstrijden, europees en alles wat ertussen zit.
Soms komen er dingen op in het leven die leiden tot het maken van keuzes die je pijn in het hart doen. Zoals het afzeggen van je SCC na al die jaren. Helaas zijn sommige dingen in het leven niet anders, omdat je toch aan het eind van de dag je boterham met hagelslag moet eten en een dak boven je hoofd moet hebben, hoe lek dat ook is.
Dan verzoek ik je dus nu bij deze voor de laatste keer om op te kankeren naar het neuzentopic, waar je thuis hoort.
Tegen Ajax was het in balbezit ook niet veel. Helaas was Ajax nog slechter in balbezit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Merkie het volgende:
Het is wel zo. Mag je dan wel aardig spelen tegen Ajax, je moet ook gewoon winnen tegen de mindere ploegen. Schandalig gewoon.
In balbezit vond ik het juist wel goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Ajax was het in balbezit ook niet veel. Helaas was Ajax nog slechter in balbezit.
Clasie en El Ahmadi speelden inderdaad goed, vooral in het druk zetten en omschakelen. De rest vond ik nou niet heel geweldig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
In balbezit vond ik het juist wel goed.
Die gaat zijn zakken vullen in het buitenland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef vandermar het volgende:
Exit Biseswar gok ik bij Feyenoord. Die balt volgend seizoen bij Roda of iets dergelijks.
Ach man, normaal loop je een beetje cynisch grapjes te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou eindelijk. Alsof jij ook maar enigzins een idee hebt hoe ik er in sta. Pleurt op vent.
Idd ja, Koeman was flink pissig op Biseswar na de wedstrijd. Hij zou met zijn egoïstische gedrag (zoals het gelijk de kleedkamer in benen na de wissel) het groepsproces wat zo belangrijk is frustreren. Koeman ging hem daar nog flink op aanspreken c.q. voor straffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef vandermar het volgende:
Exit Biseswar gok ik bij Feyenoord. Die balt volgend seizoen bij Roda of iets dergelijks.
quote:Konstantinos Lamprou
Slecht zeg .... SORRY to everybody ...
ze kunnen beter eens trainen dan twitteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor degenen die er behoefte aan hebben:
[..]
Doe eens niet zo simpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze kunnen beter eens trainen dan twitteren.
ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Gert het volgende:
Bij Feyenoord duurt het nooit lang voordat je na een aardige prestatie weer met beide benen op de grond staat.
En dan zondag weer goed spelen, want dan kunnen ze weer lekker de underdog zijn.
Het is vooral een kwestie van mentaliteit volgens mij. Uitdaging voor KGB.
Ik hoor dit meer en snap niet waar dit vandaan komt. Als je hier íets veel leest (en dan neem ik deze topicreeks als afspiegeling voor alle Feyenoorders) dan is het dat we gaan strijden voor de EL, nog een lange weg te gaan hebben etc etc. Ik zou dat niet arrogant noemen, integendeel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.
Achja als er één onrealistisch iemand iets te positief roept dat we bij de top 3/4 horen dan nemen sommige dat als maatstaf voor ons allemaal. Maar volgens mij weet iedereen in dit topic goed dat we nu een elftal hebben wat goed kán voetballen maar wat ook wisselvallig is en dat ook nog wel een tijdje zal blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik hoor dit meer en snap niet waar dit vandaan komt. Als je hier íets veel leest (en dan neem ik deze topicreeks als afspiegeling voor alle Feyenoorders) dan is het dat we gaan strijden voor de EL, nog een lange weg te gaan hebben etc etc. Ik zou dat niet arrogant noemen, integendeel.
Edit: ik zie nu dat je het over de voetballers hebt, niet de supporters. Maar over de supporters lees ik dat dus vaker.
meer over de spelers ja, figuren als Cabarl, Biseswar en nog meer denken echt dat ze goed kunnen voetballen, maar meer dan 5 goede wedstrijden per jaar komen er niet ui.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik hoor dit meer en snap niet waar dit vandaan komt. Als je hier íets veel leest (en dan neem ik deze topicreeks als afspiegeling voor alle Feyenoorders) dan is het dat we gaan strijden voor de EL, nog een lange weg te gaan hebben etc etc. Ik zou dat niet arrogant noemen, integendeel.
Edit: ik zie nu dat je het over de voetballers hebt, niet de supporters. Maar over de supporters lees ik dat dus vaker.
wat heeft leeftijd er mee te maken ? Een speler als Biseswar speelt al 4, 5 jaar. En de beleving was er tegen Ajax wel, maar tegen VVV,ADO en Go Ahead niet. Vorig jaar hetzelfde, goed tegen PSV en dan gelijk weer tering slecht tegen VVV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja als er één onrealistisch iemand iets te positief roept dat we bij de top 3/4 horen dan nemen sommige dat als maatstaf voor ons allemaal. Maar volgens mij weet iedereen in dit topic goed dat we nu een elftal hebben wat goed kán voetballen maar wat ook wisselvallig is en dat ook nog wel een tijdje zal blijven.
En dat heeft te maken met de leeftijd van sommige en omdat we ook aardig wat beperkte spelers hebben (Cabral, Schaken, Biseswar, Fernandez, Indi) en als het dan niet loopt dan loopt het ook totaal niet en mislukt alles terwijl spelers van een iets betere kwaliteit ook een matige wedstrijd kunnen spelen maar dan alsnog beslissend kunnen zijn door slimheid/kwaliteit.
En natuurlijk heeft bij sommige de mentaliteit ook invloed maar om dan meteen te gaan roepen dat er bij niemand strijd,inzet,beleving enz. was vind ik altijd zo simpel. Deze wedstrijden heb je er gewoon tussen en die gaan we nog wel een aantal keer meemaken dit seizoen.
Thuis verloren van ADO, thuis gewonnen van VVV in een belàbberd duel, een gelijkspel bij ajax en nu uit verloren tegen een club die 12e staat in de Jupiler-league.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:
En natuurlijk heeft bij sommige de mentaliteit ook invloed maar om dan meteen te gaan roepen dat er bij niemand strijd,inzet,beleving enz. was vind ik altijd zo simpel. Deze wedstrijden heb je er gewoon tussen en die gaan we nog wel een aantal keer meemaken dit seizoen.
netjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor degenen die er behoefte aan hebben:
[..]
Klopt helemaal ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.
bij Biseswar is het sowieso mentaliteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef CasselerRIP het volgende:
Ben geneigd het eens te zijn met o.a. Paul-89 en Caland. Het heeft naar mijn mening meer te maken met kwaliteit, specifiek bij bepaalde wedstrijdsituaties (veel balbezit hebben, weinig ruimte krijgen), al sluit ik de mentaliteit ook niet helemaal uit.
Je hebt het over de nummer 12 van de Jupiler-league. Daar verlies je niet alleen maar van wegens gebrek aan kwaliteit. Vindt Koeman ook niet trouwens:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan gewoon het spel niet maken. Heeft helemaal niks met instelling te maken maar met kwaliteit.
Ach schei nou toch uit man. Ze gaan met 11 man voor de pot liggen waardoor voetballen onmogelijk wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt het over de nummer 12 van de Jupiler-league. Daar verlies je niet alleen maar van wegens gebrek aan kwaliteit. Vindt Koeman ook niet trouwens:
Koeman vond de inzet en instelling bij zijn spelers minder dan zondag in de klassieker tegen Ajax (1-1). 'Dat is een kwalijke zaak. Motivatie moet uit jezelf komen en niet van de tegenstander. Mede daarom is het mijn grootste teleurstelling tot dusver bij Feyenoord.' (ANP)
Maar zal Biseswar in een wedstrijd waar hij zich eens goed kan laten zien dat ook niet proberen? Of is hij gewoon niet zo goed als we denken? Hij speelde bovendien niet tegen Ajax dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij Biseswar is het sowieso mentaliteit.
Maar bij sommige inderdaad kwaliteit/ ervarenheid.
hij speelt alleen maar goed als het hem uit komt. En dat is dus het probleem. Het komt hem nooit uit om hard te werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Maar zal Biseswar in een wedstrijd waar hij zich eens goed kan laten zien dat ook niet proberen? Of is hij gewoon niet zo goed als we denken? Hij speelde bovendien niet tegen Ajax dus daar kan het niet aan liggen.
Idd oprotten met die klapjostiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij speelt alleen maar goed als het hem uit komt. En dat is dus het probleem. Het komt hem nooit uit om hard te werken.
Gewoon laten gaan. Hopelijk kan van Geel hem in de winterstop nog aan een club slijten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij speelt alleen maar goed als het hem uit komt. En dat is dus het probleem. Het komt hem nooit uit om hard te werken.
Tuurlijk niet. Die is aan geen enkele Nederlandse club te verkopen. En Buitenlandse clubs die wachten gewoon nog een half jaartje zodat hij transfervrij binnen gehaald kan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Hopelijk kan van Geel hem in de winterstop nog aan een club slijten.
Precies en dan heb je ook nog de pech dat er binnen 10 min. iemand raak schiet van hun zodat ze helemaal lekker hun ding kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gelul, instelling. Je hebt gewoon te maken met een tegenstander die heerlijk met 9 man voor de pot gaat hangen en geen centimeter ruimte weggeven.
Wat moet je dan dus doen? Veld breed houden, balvaste spits hebben en de tegenstander proberen kapot te spelen. Dat werd ook wel gedaan, want zeg nou eerlijk, Go Ahead heeft eigenlijk totaal geen kansen gehad en kwam met enorm veel geluk op 2-0. Het geluk dat wij niet hadden, als El Ahmadi die bal gewoon maakt in de eerste helft win je de pot.
Eerste grote fout van Koeman deze wedstrijd. Aan Fernandez heb je geen klote in dit soort wedstrijden en je moet godverdomme gewoon je buitenspelers 'normaal' zetten.
wat je kan compenseren met inzet, zoals tegen Ajax, AZ en vorig jaar tegen PSV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
Het is ook geen pech, maar een gebrek aan kwaliteit.
het is gewoon niveau Nec/Nac/Heracles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef Paul-89 het volgende:
Voorin is het gewoon echt niet meer dan middelmaat, prima aanval voor op de counter maar vanuit stilstand is het allemaal een flink stuk minder.
Dat zijn ook compleet andere wedstrijden waar je er ook lekker op kunt klappen aangezien zij wel echt vooruit spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat je kan compenseren met inzet, zoals tegen Ajax, AZ en vorig jaar tegen PSV.
en sommige zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs Vlaar niet. En tactiek was ook niet goed, wat heb je aan Fernandez in deze wedstrijd ?
Ik zit nu de samenvatting maar te kijken (bij gebrek aan beter...moest gisteravond persé trainen). Maar als ik dit zo zie heeft Feyenoord genoeg kansen gehad. Het had ook zo maar 2-4 of 2-5 kunnen worden. Aan de andere kant zie ik weer 3 levensgrote kansen van Go Ahead die ze niet afmaken, dus het had net zo goed 4-1 voor GAE kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gelul, instelling. Je hebt gewoon te maken met een tegenstander die heerlijk met 9 man voor de pot gaat hangen en geen centimeter ruimte weggeven.
Wat moet je dan dus doen? Veld breed houden, balvaste spits hebben en de tegenstander proberen kapot te spelen. Dat werd ook wel gedaan, want zeg nou eerlijk, Go Ahead heeft eigenlijk totaal geen kansen gehad en kwam met enorm veel geluk op 2-0. Het geluk dat wij niet hadden, als El Ahmadi die bal gewoon maakt in de eerste helft win je de pot.
Eerste grote fout van Koeman deze wedstrijd. Aan Fernandez heb je geen klote in dit soort wedstrijden en je moet godverdomme gewoon je buitenspelers 'normaal' zetten.
Ik vond echt niet dat er een gebrek aan inzet was gisteren, jij wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat je kan compenseren met inzet, zoals tegen Ajax, AZ en vorig jaar tegen PSV.
en sommige zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs Vlaar niet. En tactiek was ook niet goed, wat heb je aan Fernandez in deze wedstrijd ?
Als het er allemaal ongelukkig uitziet roepen sommige mensen nogal graag dat het aan de instelling ligt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond echt niet dat er een gebrek aan inzet was gisteren, jij wel?
Nee, maar dat is toch het stokpaardje van willekeurig welke supporter die er niet zoveel kaas van gegeten heeft. Het bekt ook zo lekker he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond echt niet dat er een gebrek aan inzet was gisteren, jij wel?
Idd, ik zou de statistieken wel eens terug willen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het er allemaal ongelukkig uitziet roepen sommige mensen nogal graag dat het aan de instelling ligt.
In de 2e helft hebben zij ook nog wel wat kansen gehad maar dat kwam omdat wij enorme risico's namen achterin. Karim had die bal gewoon net voor rust moeten scoren, maar dat weet hijzelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, ik zou de statistieken wel eens terug willen zien.
We domineerden niet alleen qua balbezit maar ook qua kansen.
Was gewoon een uitstekende redding. Als je het over punten pakken hebt, zoals we het laatst over Mulder hadden, dan zijn dit de reddingen die ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In de 2e helft hebben zij ook nog wel wat kansen gehad maar dat kwam omdat wij enorme risico's namen achterin. Karim had die bal gewoon net voor rust moeten scoren, maar dat weet hijzelf ook wel.
Was ook een slap schotje, die moet gewoon hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een uitstekende redding. Als je het over punten pakken hebt, zoals we het laatst over Mulder hadden, dan zijn dit de reddingen die ik bedoel.
Ga toch weg. Het is geen gebrek aan kwaliteit. De wedstrijd tegen die neuzen, met nagenoeg dezelfde spelers vooral in de 2e helft, werd wel goed gespeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
Het is ook geen pech, maar een gebrek aan kwaliteit.
Knalhard schot in de kruising ja, zo zou het éigenlijk moeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was ook een slap schotje, die moet gewoon hangen.
Hele slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is geen gebrek aan kwaliteit. De wedstrijd tegen die neuzen, met nagenoeg dezelfde spelers vooral in de 2e helft, werd wel goed gespeeld.
Een gebrek aan focus, wellicht onderschatting. Onderschatting mag dit Feyenoord natuurlijk nooit hebben maar alles wijst er wel op.
Vrij op de keeper af moet gewoon raak zijn of in ieder geval met overtuiging schieten, dit was slap en zo geef je dus de keeper de kans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knalhard schot in de kruising ja, zo zou het éigenlijk moeten.
Toen was het kwaad al geschied.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is geen gebrek aan kwaliteit. De wedstrijd tegen die neuzen, met nagenoeg dezelfde spelers vooral in de 2e helft, werd wel goed gespeeld.
Een gebrek aan focus, wellicht onderschatting. Onderschatting mag dit Feyenoord natuurlijk nooit hebben maar alles wijst er wel op.
Neemt niet weg dat het gewoon een uitstekende redding was van de keeper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vrij op de keeper af moet gewoon raak zijn of in ieder geval met overtuiging schieten, dit was slap en zo geef je dus de keeper de kans.
Jij ziet geen verband tussen een Feyenoord dat het spel moet maken en slecht speelt en een Feyenoord dat tegen een tegenstander speelt die het spel maakt en goed speelt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt door het te slap inschieten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon een uitstekende redding was van de keeper.
Karim moet iets meer Dextro'tjes nemen in de rust.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt door het te slap inschieten.
Pleur toch op man. Het enige knappe aan het gelijkspel was dat Feyenoord het voor elkaar kreeg om die joden niet met 4-0 op hun plek te zetten, en de zege nog weg te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch het stokpaardje van willekeurig welke supporter die er niet zoveel kaas van gegeten heeft. Het bekt ook zo lekker he.
Zoals de trainer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het er allemaal ongelukkig uitziet roepen sommige mensen nogal graag dat het aan de instelling ligt.
Het is én én.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet geen verband tussen een Feyenoord dat het spel moet maken en slecht speelt en een Feyenoord dat tegen een tegenstander speelt die het spel maakt en goed speelt?
Dan houdt wat mij betreft de discussie wel op ja.
Mja, maar jij hebt er nogal een handje van om "sommige mensen" weg te zetten als zeikers die er geen kijk op hebben omdat ze over mentaliteit beginnen. De trainer geeft zelf aan dat juist vanwege de mindere inzet dit zijn meest teleurstellende wedstrijd tot nu toe was. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat denigrerende toontje van je is misplaatst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig noemt hij ook de andere dingen.
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, maar jij hebt er nogal een handje van om "sommige mensen" weg te zetten als zeikers die er geen kijk op hebben omdat ze over mentaliteit beginnen. De trainer geeft zelf aan dat juist vanwege de mindere inzet dit zijn meest teleurstellende wedstrijd tot nu toe was. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat denigrerende toontje van je is misplaatst.
Ajax was een piek naar boven, gisteren een piek naar beneden, het werkelijke niveau zal ergens ertussen liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef rubje het volgende:
nou je kan merken dat de heren een stijgende lijn nog steeds niet weten vast tehouden.![]()
Verliezen in de beker,komop he... stelletje..
Waterpokken.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 14:07:27Leerdam heeft de waterpokken en ontbreekt, onzeker of Dani kan spelen. Morgen beslist Koeman of Guidetti bij selectie zit. #grofey reageer retweet
- u lijdt aan een ziekte waarbij uw afweersysteem is verlaagd, bijv. leukemie of een HIV infectie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:09 schreef Caland het volgende:
Dat kunnen toch alleen kinderen krijgen?
Oh wacht, kindsoldaat
Altijd geruststellend als dat een van de opties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
- u lijdt aan een ziekte waarbij uw afweersysteem is verlaagd, bijv. leukemie of een HIV infectie.
Dat kan ook de reden zijn dat je het op latere leeftijd krijgt, over het algemeen is het gewoon omdat ze het als kind niet hebben opgelopen, maar toch.
We hadden toen ook De Vrij nog die er opeens weken uit lag met bloedarmeode.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
De medische staf faalt ook wel al lange tijd achter elkaar. Ik kijk er in ieder geval niet meer van op.
Een Guidetti die ziek wordt van een griepprik en een Leerdam die waterpokken krijgt, only in Rotterdam.
Ik denk niet dat de medische staf heel veel aan dit soort situaties kan doen. Dit seizoen valt het juist reuze mee qua blessureaantallen vind ik. Maar dit soort gekke 'blessures' hebben wij wel vaak ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
De medische staf faalt ook wel al lange tijd achter elkaar. Ik kijk er in ieder geval niet meer van op.
Een Guidetti die ziek wordt van een griepprik en een Leerdam die waterpokken krijgt, only in Rotterdam.
Speelde niet geweldig maar ik vond hem ook weer niet vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren zal ie er niet door gaan spelen.
Het hele team vond ik eigenlijk vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Speelde niet geweldig maar ik vond hem ook weer niet vreselijk slecht.
Valt mee. De Vrij viel mee en Karim (ondanks die kans) ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het hele team vond ik eigenlijk vreselijk slecht.
Het was sowieso een kwestie van inzet. Concentratie is ook een groot gedeelte van de inzet. Als je ziet hoeveel ballen er van die voeten afsprongen, slechte passes over een paar meter etc. Die korte corner van Biseswar recht in de voeten van iemand vd tegenstander was toch wel het dieptepunt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Weten jullie waar het probleem ligt? Aan een speler die het spel leest en opstaat als het slecht gaat. Gisteren geen een die opstaat en spelers gaat coachen oid. Ook niet eentje die de boel op scherp probeert te krijgen.
Want kwaliteit alleen kan het niet zijn. Het was fucking GAE. Die hebben echt geen betere aanval, middenveld, verdediging.
Jij bent toch naar Rotterdam gegaan om ze met een cynisch applausje te verwelkomen op het trainingsveld?quote:
Deventer koek.quote:
quote:Diego Biseswar biedt excuses aan
Diego Biseswar heeft zijn excuses aangeboden aan zijn medespelers en trainersstaf. De aanvaller verdween direct richting kleedkamer toen hij donderdag in het bekerduel met Go Ahead Eagles werd gewisseld door trainer Ronald Koeman.
De oefenmeester van de Rotterdammers ergerde zich aan het gedrag van Biseswar, die dit seizoen - ook mede door een buikspierblessure – weinig aan spelen toekomt bij Feyenoord. Koeman neemt genoegen met de excuses van de aanvaller, die van Feyenoord wel een nieuwe aanbieding heeft gekregen.
quote:Feyenoord haalt de 19-jarige Lucas Ohlander voor een stage naar Nederland. Een Feyenoord fan in Zweden tipte ons over een interview van de de jonge aanvaller in het Helsingborgs Dagblad. De aanvaller van Helsingborg IF heeft het afgelopen jaar gekampt met blessures. Hij moest aan beide voeten een operatie ondergaan. Inmiddels is hij weer fit en heeft Feyenoord hem uitgenodigd voor een stage.
"Het is leuk om er even tussenuit te mogen. Feyenoord volgt me al een paar jaar. Het was de bedoeling dat ik in de zomer zou gaan, maar een blessure voorkwam dat. Ik hoop dat ik veel kan leren van hun snellere spel en dan zien we wel wat er uit voorkomt."
Er zou nog niet direct een contract klaarliggen bij een succesvolle stage. "Ik ben er al twee keer eerder geweest. Het is een fantastische club" aldus Ohlander.
FN
Leuk voor Guidetti, dan kunnen ze voor de verandering eens een familie-pizza bestellen of samen bij de Ikea gaan eten.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk voor Guidetti, dan kunnen ze voor de verandering eens een familie-pizza bestellen of samen bij de Ikea gaan eten.
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 16:13:45hello tweeps do u know if subway in Rotterdam does home delivery ? reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 16:14:46or do u know a #chines home delivery the best in #Rotterdam pleaseee:)
reageer retweet
Had geen reet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Weten jullie waar het probleem ligt? Aan een speler die het spel leest en opstaat als het slecht gaat. Gisteren geen een die opstaat en spelers gaat coachen oid. Ook niet eentje die de boel op scherp probeert te krijgen.
Want kwaliteit alleen kan het niet zijn. Het was fucking GAE. Die hebben echt geen betere aanval, middenveld, verdediging.
Is dat 8 ton waard?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vraagt alleen of er een Subway is die bezorgt.
Dat was ik al vanaf dag 1.quote:
Zeker, je zag gewoon in de tweede helft dat ze niet wisten om te gaan met de stand. Iedereen wilde op een gegeven moment veel te graag, positiebezetting sloeg nergens meer op. Duidelijk een gebrek aan ervaring.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had geen reet uitgemaakt.
Net als Nederland - Zweden, ze gaan met 10 man voor de pot liggen, krijgen vroeg een goaltje via de counter en gaan vervolgens weer 200% verdedigen. Dan moeten wij risico nemen en krijgen ze een penalty cadeau.
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Al had ik wel gehoopt op een iets langer bekertoernooi dit jaar![]()
Want wat was dit fucking genieten![]()
Ken die dan niet gewoon een keer zn muil houwe? Begon laatst al te zeiken dat Zweedse spelers zich te onderdanig zouden opstellen of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:18 schreef Caland het volgende:
Vind dat wel meevallen. Hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo gehyped wordt, en zo'n grote bek vind ik hem ook weer niet hebben. Overdreven reacties allemaal.
Wordt ook nog wel eens vergeten dat ook hij nog maar 19 jaar is, men verwacht volgens mij dat 'ie er wel effe 25 in gaat leggen.
Laat nou de wedstrijd van gisteren, helaas, het perfecte bewijs zijn waarom we zo'n spits nodig hadden. Moet alleen achteraf blijken of hij die 8 ton waard is geweest.
Lekker boeiend allemaal. Een jongen met een uitgesproken mening, mag het?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken die dan niet gewoon een keer zn muil houwe? Begon laatst al te zeiken dat Zweedse spelers zich te onderdanig zouden opstellen of zo.
En dan ben je 19, moet je nagaan wat een ouwehoer het is als ie straks 30 is
En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken die dan niet gewoon een keer zn muil houwe? Begon laatst al te zeiken dat Zweedse spelers zich te onderdanig zouden opstellen of zo.
En dan ben je 19, moet je nagaan wat een ouwehoer het is als ie straks 30 is
Liever niet nee. Tenzij je de onbetwiste leider bent op het veld EN de kleedkamer. Praatjesmaker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. Een jongen met een uitgesproken mening, mag het?
Wat voor praatjes heeft hij dan zoal ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liever niet nee. Tenzij je de onbetwiste leider bent op het veld EN de kleedkamer. Praatjesmaker.
Sommige mensen (zoals jij) zijn inderdaad erg begaan met de persoonlijkheid van spelers buiten het veld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.
Clasie durft ook gewoon zijn ambities (net als Guidetti) uit te spreken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige mensen (zoals jij) zijn inderdaad erg begaan met de persoonlijkheid van spelers buiten het veld.
Ik geef geen neuk. Doe maar net als Clasie, baasie in het veld en buiten het veld bescheiden in interviews.
Guidetti :quote:Clasie: "Ik wil als Xavi worden"
Wat is dan het verschil ? Gewoon 2 ambitieuze jongens die er ook hard voor knokken.quote:Zijn ambities zijn groot. “Natuurlijk, iedereen heeft dromen! Ik wil met Zweden het WK winnen, de Gouden Bal in ontvangst nemen als beste speler ter wereld en de eerste spits van Manchester City worden. Het liefst zo snel mogelijk allemaal. Maar je moet in het heden leven, hè.
Een selectie van de laatste weken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat voor praatjes heeft hij dan zoal ?
Ik denk bij praatjes eerder aan : Ik ga de gouden bal winnen, ik ga er dit seizoen 25 maken enz. En dat doet hij niet.
En op het veld geeft hij iedere keer 100%.
quote:'Feyenoord volgt me een paar jaar, leuk er even tussenuit te mogen'
Lucas Ohlander komt op korte termijn voor de derde maal stagelopen bij Feyenoord. De achttienjarige aanvaller is eigendom van Helsingborg uit Zweden, maar maakt kans onder contract te worden genomen door de Rotterdammers. Hoewel hij dus al twee keer eerder in de havenstad mocht komen, heeft Ohlander er ook nu weer veel zin in, laat hij weten.
In gesprek met het Helsingborgs Dagblad, de grootste lokale krant van het land, zegt Ohlander vrijdag dat hij uitziet naar de trip naar Nederland. Vanwege een operatie aan beide voeten stond de aanvaller een tijdje aan de kant, maar nu hij weer fit is mag hij zich opmaken voor een stage bij Feyenoord; die had eigenlijk in de zomer al plaats moeten vinden. “Het is leuk om er even tussenuit te mogen. Feyenoord volgt me al een paar jaar.”
“Het was de bedoeling dat ik in de zomer zou gaan, maar een blessure voorkwam dat. Ik hoop dat ik veel kan leren van hun snellere spel en dan zien we wel wat er uit voorkomt”, aldus Ohlander, die zijn debuut voor Helsingborg nog niet maakte. Ook kwam de Zweed nog niet uit voor één van de jeugdelftallen van zijn land. Aan zijn vorige stageperioden in De Kuip hield de spits een goed gevoel over. “Het is een fantastische club”, vertelt Ohlander zijn landgenoten.
Ja zo werkt het nu eenmaal in de pers, kun je het hem kwalijk nemen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een selectie van de laatste weken:
Guidetti wil slagen voor 'jongens op zandvlaktes Kenia'
Guidetti wil nederlaag in volle Kuip rechtzetten
Guidetti wil scoren tegen rivaal Ajax
Guidetti wil net zo populair worden als Ove Kindvall en Henrik Larsson
Guidetti: "Als ik niet in mezelf geloof, waarom moeten anderen dan wel in mij geloven?"
Alsjeblieft zeg
Als hij zegt: "nou jongens, ik weet niet wat ik wil, ik zal proberen mijn best te doen. Ik hoef niet met zo populair als Kindvall en Larsson te zijn en scoren tegen Ajax? Naja, boeit me niet."quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Guidetti: "Als ik niet in mezelf geloof, waarom moeten anderen dan wel in mij geloven?"
Alsjeblieft zeg
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Nee, en dat weet hijzelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:35 schreef Stokstaart het volgende:
owja en dat kutinterview nog over Zweedse spelers in het buitenland
Alsof hij al op het niveau van Zlatan of Ljungberg staat
Hij kan toch zijn voeten laten spreken en wat minder de publiciteit op zoeken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Als hij zegt: "nou jongens, ik weet niet wat ik wil, ik zal proberen mijn best te doen. Ik hoef niet met zo populair als Kindvall en Larsson te zijn en scoren tegen Ajax? Naja, boeit me niet."
Dan staan wij ook allemaal te huilen. Hij krijgt de vragen, hij zoekt de vragen niet op.
Clasiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Maar stokstaart speciaal voor jou dan even :
Clasie: "Ik wil als Xavi worden"
Clasie: Ik ben gewend om van Ajax te winnen
Clasie: Ajax is te pakken
Clasie: "Bij winst barst er een ongelooflijk groot feest los
Clasie: "Ik wil prijzen pakken bij Feyenoord"
Zou hij ook steeds de pers opzoeken ?
Blegh, wat een arrogantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Apart aangezien ze redelijk veel hetzelfde zeggen/denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijze woorden
Kan onze Zweedse vriend nog een voorbeeld aan nemen.
Hij zoekt toch niet zelf met de pers op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan toch zijn voeten laten spreken en wat minder de publiciteit op zoeken?
Maar kennelijk vinden die Boulevard-hoeren het allemaal prachtig als hij weer een nieuwe pizzeria ontdekt heeft.
Tja, is ook niet echt slim om zulk soort liederen te gaan aanheffen als we tegen VVV spelen. Daar irriteer ik me sowieso al mateloos aan. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ingezonden_heb_je_ook_zon_hekel/
Te bizar voor woorden. En dan maar janken wanneer de stenen je weer 's om de oren vliegen.
ME'ers zijn varkens, stuk voor stuk.
Klopt. Maar eigenlijk worden deze mensen gewoon heel vies onder druk gezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Happel het volgende:
Daarbij is het ook niet zo slim om akkoord te gaan met de boete en stadionverbod. Niet tekenen die zooi en vragen om bewijsmateriaal dat er gezongen werd. Zonder bewijsmateriaal hebben ze geen poot om op te staan.
Dat begrijp ik ook niet. Waarom ga je gelijk akkoord met een boete? Door te betalen geef je min of meer toe dat je schuldig bent. Sowieso doe je er toch alles aan om het ze zo moeilijk mogelijk te maken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, is ook niet echt slim om zulk soort liederen te gaan aanheffen als we tegen VVV spelen. Daar irriteer ik me sowieso al mateloos aan. Gaat werkelijk nergens over.
Daarbij is het ook niet zo slim om akkoord te gaan met de boete en stadionverbod. Niet tekenen die zooi en vragen om bewijsmateriaal dat er gezongen werd. Zonder bewijsmateriaal hebben ze geen poot om op te staan.
50% van wat Clasie zegt maakt hij ook gewoon waar. Guidetti is so far een hoop bla bla en weinig daden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Apart aangezien ze redelijk veel hetzelfde zeggen/denken.
Flikker dan ook maar optwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:46:14#Biseswar wil eerst meer spelen en daarna praten over contractverlenging. reageer retweet
Primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Flikker dan ook maar optwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:46:14#Biseswar wil eerst meer spelen en daarna praten over contractverlenging. reageer retweet
Zit Manu bij de selectie zondag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef Muto het volgende:
Gelukkig laten Van Geel en Koeman zich niet gek maken. Lekker Manu overhevelen en Biseswar wegdoen. Of verkopen in januari of laten wegrotten.
Nee, dat zal wel niet. Met Cisse, Guyon, Cabral, Schaken en Biseswar heb je al heel wat spelers op die als vleugelaanvaller kunnen spelen. Dus Manu zal voorlopig niet gaan spelen in het eerste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zit Manu bij de selectie zondag?
quote:Het zat er al een beetje aan te komen maar nu heeft Leroy Fer het ook voor de eerste keer echt uitgesproken. Het zit hem niet lekker dat hij bij zijn nieuwe club FC Twente zo weinig speelt. "In principe zit ik goed bij FC Twente, maar ik wil wél voetballen."
De oud-Feyenoorder zat de hele zomer in de zenuwen tot de overgang naar FC Twente op 31 augustus eindelijk rondkwam. Opgelucht toog hij naar Enschede, maar de gifbeker bleek nog niet leeg. Na een moeizame start was de miljoenenaankoop de laatste weken veroordeeld tot de reservebank. Afgelopen woensdag in de bekerwedstrijd tegen SC Genemuiden (4-3) mocht Fer weer eens in de basis beginnen.
Fer: "Ik was blij dat ik weer eens speelde. Dat is belangrijk om een beetje ritme te houden". Voor de topper tegen het PSV van boezemvriend Wijnaldum durft hij echter nergens op te rekenen. "Natuurlijk heb je altijd de hoop dat je toch in de basis begint. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat de trainer vasthoudt aan het middenveld van de afgelopen weken."
Dit dus. Kansloos gezeik hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En voorheen waren we hier aan het zeiken dat we allemaal van die slappe wijven in ons team hadden, hebben we eens een persoonlijkheid is het weer niet goed. Tevens zegt hij niets arrogants of geks.
quote:Snoeiharde Koeman spaart geen enkele Feyenoorder
Autoriteit, ervaring, ambitie, uitstraling en discipline waren dé kerneigenschappen die de nieuwe trainer van Feyenoord onmiskenbaar moest hebben. Hij moet de duimschroeven aandraaien. Ronald Koeman voldoet ontegenzeggelijk aan dat profiel.
Toen Diego Biseswar donderdagavond na een wissel besloot om tegen alle afspraken in meteen het kleedlokaal op te zoeken, sabelde Koeman hem keihard neer. 'Ik heb een hekel aan spelers die zichzelf belangrijker vinden dan het team', brieste Koeman. 'Biseswar moet het fatsoen opbrengen om op de bank plaats te nemen. Dit accepteer ik niet.'
Keihard
Gisteren luwde de storm snel toen Biseswar zijn verontschuldigingen aanbod. Waar Been koos voor een aai over de bol, waardoor de lat onherroepelijk steeds lager werd gelegd, kiest Koeman voor de aanval. Ook in de media spaart hij zijn spelers niet. Over Ron Vlaar zegt hij: 'Ik verwacht veel meer van Ron Vlaar. De vraag is: ziet hij het?' Over Guidetti: 'Hij brengt nog te weinig. Het moet veel beter.' Over keeper Erwin Mulder: 'Hij oogt minder zeker, het moet allemaal iets scherper.' Koeman weet dat het de enige manier is om verder te komen.
Werklust alom
Toen hem donderdag na de pijnlijke bekeruitschakeling werd gevraagd of hij de komende maanden niet veel meer tegen dergelijke momenten aan kan lopen, knikte hij instemmend. De coach vreest dat zijn elftal de volgende stap niet snel zal zetten. De meest confronterende conclusie was de analyse van de coach in Deventer. 'Ik kan niemand iets verwijten qua werklust of inzet.'
Echte test
Vrij vertaald: zijn spelers maken nog te veel fouten. 'Tactisch inzicht heeft de één meer dan de ander', zegt Koeman. 'Wedstrijden als tegen Go Ahead Eagles tonen aan hoe goed een speler werkelijk is. Tegen Ajax wordt je meegenomen in de motivatie en de sfeer. Tegen Go Ahead Eagles moet het uit een speler zelf komen. De wedstrijd in Deventer was een goed moment voor inzicht richting de toekomst.'
Gelijk heeft ie. Word verdomme op de bank gehouden door fucking Jerson Cabral..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Dat zal niet aan Biseswar zelf liggen denk je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Word verdomme op de bank gehouden door fucking Jerson Cabral..Ik heb respect voor Koeman en de manier waarop ie alles weer op de rails lijkt te krijgen maar het lijkt me duidelijk dat hij de pik heeft op Biseswar, die jongen word gewoon oneerlijk behandeld.
Vergeten dat Biseswar 9 ton per jaar bij ons opstrijkt?quote:Als een Mokotjo of een Cabral loopt te janken dat ie weg wil als ie geen speeltijd krijgt is het allemaal prima maar als Biseswar (terecht) aangeeft dat hij niet verlengt als ie niet meer speeltijd krijgt dan moet ie maar gelijk 'opflikkeren'..
Waarom zou dat aan Biseswar zelf moeten liggen? Gezien z'n kwaliteiten hoort ie gewoon altijd te spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zal niet aan Biseswar zelf liggen denk je?
[..]
Uh nee. Hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Vergeten dat Biseswar 9 ton per jaar bij ons opstrijkt?
Dan moet ie eerst eens leren zich dienstbaar op te stellen voor het team, in plaatst van lak te hebben aan de taken die hij krijgt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou dat aan Biseswar zelf moeten liggen? Gezien z'n kwaliteiten hoort ie gewoon altijd te spelen.
Idd, vind het van Fer ook wel naïef te denken dat je vanwege je transfersom van 5 miljoen een gegarandeerde basisplaats hebt, terwijl Adriaanse voor het seizoen al aangaf dat het Fer niet nodig had voor zijn middenveld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
Biseswar is een zelfingenomen kwibus die 5 wedstrijden per jaar leuk speelt.
"Dankzij" zijn mentaliteit weet hij de volgende stap (die naar een constanter niveau waar een team op kan rékenen ipv maar te moeten afwachten wat het vandaag weer wordt) niet te maken.
De opmerking over speeltijd is, na zijn belachelijke aktie van donderdag, enorm beroerd getimed.
Koeman zou hem op de tribune moeten zetten zondag.
Klaar met die snotapen die kilometers naast hun schoenen lopen. Sterke schoenen die de weelde kunnen dragen van een jaarsalaris waar Jan Modaal 25 jaar voor moet werken.
Heb het nog best lang volgehouden, maar ook ik kan het niet meerquote:
Verdedig je Cisse nog wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het nog best lang volgehouden, maar ook ik kan het niet meer
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?quote:
Leg eens uit waarom wij onze handen dicht zouden mogen knijpen als Biseswar bijtekent?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik verdedig m niet. Ik geef hem alleen groot gelijk als hij niet bijtekent voor veel minder dan dat hij nu verdient terwijl hij niet eens speelt. Vergeet niet dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen dat hij een belachelijk hoog salaris verdient, en dat we gewoon onze handen dicht mogen knijpen als hij voor een stuk minder bereid is bij te tekenen. Maar waarom zou hij bij moeten tekenen en nog eens flink in gaan leveren als hij niet eens speelt en een prutser als Cabral voor zich moet laten?
Uh, waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom wij onze handen dicht zouden mogen knijpen als Biseswar bijtekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |