quote:Gaat nog lastig worden vanavond, PSV en Twente hadden het al gigantisch moeilijk en die speelden thuis en tegen amateurs.
Denk niet dat we dit zo 1-2-3 binnenvissen, maar hoop het wel,een wedstrijd als deze met veel gemak winnen is goed voor het vertrouwen.
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Wat zei'ie eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Ohjee krijgen we dit weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Maastoren het volgende:
Stelletje luie kansloze teringhonden zijn 't. Allemaal stilstaan, laag tempo en elk duel verliezen. Godverdeteringtyfus.Biseswar,Mokotjo, Lamprou oppleuren
Ik als amsterdammer vind het juist mooi we van 010 winnen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die Antonia, wat een walchelijke flikker. Ik hoop dat hij nog vaak misbruikt wordt door mannen
Oke.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
wat krijgen we dit. Opkankeren joh. Schandalig dit
Jij snapt mij dus! Eindelijk een die het wel begrijpt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef macca728 het volgende:
maar waarom spaart Feyenoord spelers in de beker ?? Die is belangrijker dan de competitie, daar wordt je toch geen vijfde.
Kan gewoon gebeuren joh dit. De meeste mensen hadden dit al verwacht zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar laten we nou niet met schandalig schelden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig maar niet zo meteen beginnen met schelden als andermans mening je niet aan staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, dan kreeg hij deze smileyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef DJ90 het volgende:
[..]
Als GA tegen ajax gespeeld had, en een rotterdammer die bij GA speelt had dit gezegd over ajax, dan was het een held geweest zeker?
Ik denk nog in oud Nederlands af en toequote:
Voor kampioenskanidaten, ja. Voor Feyenoord is het geen troostprijs meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag de beker is maar een troostprijs
Doet me denken aan die Ajacieden, die in het seizoen 2001-2002 zeiden dat kwartfinale CL beter was dan de UEFA-cup winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het toch ook?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Ajacieden, die in het seizoen 2001-2002 zeiden dat kwartfinale CL beter was dan de UEFA-cup winnen.
Korte weg naar Europa.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat bepaal jijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor kampioenskanidaten, ja. Voor Feyenoord is het geen troostprijs meer.
quote:
Dat bepaal ik niet, zei ik dat ergens? Volgens mij kan ik en iedereen gewoon normaal zijn mening hebben en uiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Zo'n bijzondere prijs is het niet. Toen we 'm in 2008 pakten tegen Roda en op de coolsingel stonden op
maandag
met een alcoholverbod had iedereen ook zoiets van: "mwah.. 't is dat het een feessie is, maar...
".
Zo ervaart de gemiddelde Feijenoorder het dus nog steeds: een troostprijs.
Als Ajax de EL pakt kan me dat weinig schelen, kwartfinale CL is nou eenmaal een grotere prestatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Wij zullen voor eeuwig in de geschiedenisboeken staan als enige Nederlandse club die in 2000 - 2010 een Europese prijs pakte, en het zou me niet verbazen als dat voor de komende eeuw zo blijft.
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken op dit moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Wij zullen voor eeuwig in de geschiedenisboeken staan als enige Nederlandse club die in 2000 - 2010 een Europese prijs pakte, en het zou me niet verbazen als dat voor de komende eeuw zo blijft.
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken op dit moment.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als Ajax de EL pakt kan me dat weinig schelen, kwartfinale CL is nou eenmaal een grotere prestatie.
Dat is leuk maar in 2002 geldde dat nog niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Kwartfinale CL levert meer geld op dan EL-winst, tel maar na. En laten we dat geld goed kunnen gebruiken.
Ik ga je filmpje niet kijken. Feit is dat de kwartfinale CL een grotere prestatie is dan de EL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
In dit verhaal ben jij Cohen.
[..]
Dat is leuk maar in 2002 geldde dat nog niet.
Wil je nu serieus zeggen dat je liever de UEFA cup had ingeleverd voor een kwartfinale CL? :
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga je filmpje niet kijken. Feit is dat de kwartfinale CL een grotere prestatie is dan de EL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |