abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103649154
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
Ik wil dat Feijenoord nog in staat kan worden om prijzen te kunnen pakken, dat bewees de wedstrijd van vanavond net al.
Feyenoord Rotterdam
pi_103649197
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
-
pi_103649231
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
Een beetje rust geven.
pi_103649246
quote:
Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers bij FR komen heb ik het idee..

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 22:57:52 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_103649293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ritmo hier _O_ Een man met een uitgesproken (juiste) mening.
Kan jij niet verder gaan met je elektronen onderzoeken? Jezus, wat een onzin de hele tijd in jouw posts man.

Hiernaast: eigenlijk verwachtte een groot gedeelte van R'dam dit al, jammer dat het ook uitkomt.

quote:
Cissé had een prima knal op goal, boeiend wie er inkwam. Liever een spits dan een middenvelder.
pi_103649296
Zo Biseswar heeft het nu helemaal verkloot bij Koeman, denk ik.
pi_103649314
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
_O- is dit nou een indirecte sneer naar mij? :')

In dat geval, om met Been's woorden te spreken: NOGMAALS: als ik moet kiezen tussen op straat slapen en mijn SCC behouden of een huis hebben en daardoor niet naar Feijenoord kunnen gaan, is de keus snel gemaakt.

Ga je moeder pesten vent.
pi_103649337
quote:
Gast! O+
pi_103649345
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een beetje rust geven.
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
-
pi_103649366
quote:
omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?
Hell To The Liars
pi_103649402
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers..
Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.
Dat is echt een mythe grecreerd door supporters en media a like.
Die gast heeft 3 jaar achter elkaar een paar doelpuntjes bij elkaar gesprokkeld en speelde tegen Feyenoord een redelijk goede wedstrijd - een verplichting bij de scouting vermoed ik nog steeds -

Het is altijd al een blind paard geweest en ik zie niet in hoe mensen nu opeens van die kneus kunnen verwachten dat hij de sterren van de hemel voetbalt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_103649406
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.
pi_103649430
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?
Met een keeperswissel en een verdedigerswissel hadden we nog meer kans op een goal gehad dan met Cissé. :')
-
pi_103649462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.
Het hoe bekijkt? Zoals het is? :{
-
pi_103649484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Cara het volgende:

[..]

Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.
Dat is echt een mythe grecreerd door supporters en media a like.
Die gast heeft 3 jaar achter elkaar een paar doelpuntjes bij elkaar gesprokkeld en speelde tegen Feyenoord een redelijk goede wedstrijd - een verplichting bij de scouting vermoed ik nog steeds -

Het is altijd al een blind paard geweest en ik zie niet in hoe mensen nu opeens van die kneus kunnen verwachten dat hij de sterren van de hemel voetbalt.
Je geeft zelf al het antwoord :D. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Feyenoord Rotterdam
pi_103649549
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:

[..]

Je geeft zelf al het antwoord :D. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Heb Cisse ook altijd een waardeloze speler gevonden.
pi_103649555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het hoe bekijkt? Zoals het is? :{
Nee.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

pi_103649599
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:

[..]

Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.
Bij de aankoop van Cisse kreeg ik hier een zooi stront over me heen omdat ik die gast een blind paard noemde, want het was zo'n snelle, sterke, balvaste spits en was ik wel Feyenoordsupporter. Man :')
pi_103649622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
-
pi_103649643
Ach, minder wedstrijden dit seizoen = minder ergeren aan Feijenoord + hopelijk relatief hogere eindklassering in de eredivise.
pi_103649694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
Vind ik niet, vond het vrij logisch.
pi_103649758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Cara het volgende:

[..]

Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.
Bij de aankoop van Cisse kreeg ik hier een zooi stront over me heen omdat ik die gast een blind paard noemde, want het was zo'n snelle, sterke, balvaste spits en was ik wel Feyenoordsupporter. Man :')
Lol, alsof je allemaal dezelfde mening moet hebben om een Feijenoordsupporter te kunnen zijn _O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 23:06:03 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_103649762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ach, minder wedstrijden dit seizoen = minder ergeren aan Feijenoord + hopelijk relatief hogere eindklassering in de eredivise.
Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.
Ik wil gewoon inzet, beleving en soms goed voetbal zien.
Maar het is net alsof die 3 troefkaarten zijn die je maximaal één op de drie wedstrijden mag inzetten :')
pi_103649781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind jij ook dat Koeman gewoon had moeten beginnen met:

Mulder
Leerdam Vrij Vlaar Indi
El Ahmadi Clasie
Bakkal
Schaken Guidetti Cabral

?

En dan pas wisselen als de winst binnen was, bij een 2-0 stand ofzo Clasie / Guidetti (ziek maargoed) / Cabral eruit voor Mokotjo, Fernandez en Biseswar?
pi_103649821
Jongens lekker slapen allemaal, dit us gefrustreerd groepje mensen momenteel. Ikzelf ook.
Hell To The Liars
pi_103649854
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens lekker slapen allemaal, dit us gefrustreerd groepje mensen momenteel. Ikzelf ook.
Same here.
Trusten :).
Feyenoord Rotterdam
pi_103649874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vind ik niet, vond het vrij logisch.
:N

Onlogischer had het niet gekund. Alsof Achabar en Cissé zo'n wedstrijd even ombuigen vanuit een 2-0 achterstand.
-
pi_103649907
Hoop dat de kneusjes van de taart en de 'huldiging' van zondag een lekkere lange kut-reis terug hebben.
-
pi_103649922
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Feyenoorder4life het volgende:

[..]

:D Wat doe jij hier dan in plaats van in Doetinchem? Wat een prutsdebiel zeg. Idioot
GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 23:08:44 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_103649941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:N

Onlogischer had het niet gekund. Alsof Achabar en Cissé zo'n wedstrijd even ombuigen vanuit een 2-0 achterstand.
Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?
pi_103649956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.
Ik wil gewoon inzet, beleving en soms goed voetbal zien.
Maar het is net alsof die 3 troefkaarten zijn die je maximaal één op de drie wedstrijden mag inzetten :')
Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).

Dat is voor mij proriteit, zeker aangezien je in EL toch wat miljoenen bij elkaar speelt. Vanaf 't moment dat je de groepsfase door bent heb je al ongeveer 2 miljoen winst (denk ook aan wedstrijden in de kuip a 40.000 man a 20 euro per kaart).
pi_103649988
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef o.us het volgende:

[..]

GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..
:D Dat was slecht _O- :') Deventer bedoelde ik ja.
pi_103650038
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Feyenoorder4life het volgende:

[..]

Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).

Dat is voor mij proriteit, zeker aangezien je in EL toch wat miljoenen bij elkaar speelt. Vanaf 't moment dat je de groepsfase door bent heb je al ongeveer 2 miljoen winst (denk ook aan wedstrijden in de kuip a 40.000 man a 20 euro per kaart).
Feyenoord heeft helemaal niets te zoeken in de Europa League.
pi_103650055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:

[..]

Boeiend, geld moeten we hebben.
pi_103650059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?
Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.
pi_103650076
quote:

[..]

In de beker blijkbaar ook niet. :') Hoe was de wedstrijd? Ik moest vanavond trainen dus heb het gemist.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:11:35 #87
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_103650087
quote:

[..]

Boeiend, geld geld geld daar gaat het om.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_103650088
quote:

[..]

Het gaat niet om de EL, het gaat om het geld. 3 thuiswedstrijden a 40.000 man a 20 euro = 2,4 miljoen omzet puur uit 3 thuiswedstrijden.

Dan heb je het nog niet eens over voedsel, drank, eventueel geld van de UEFA bij winst / gelijkspelen, etc.
pi_103650170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Feyenoorder4life het volgende:

[..]

Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.
Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.
pi_103650203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Boeiend, geld moeten we hebben.
En ons zelf weer lekker voor lul zetten in Europa.
Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'

Ik huiver weer bij de gedachte ;(
pi_103650221
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Hoop dat de kneusjes van de taart en de 'huldiging' van zondag een lekkere lange kut-reis terug hebben.
Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.
pi_103650230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'

Boeiend wat andere ervan vinden.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:14:35 #93
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_103650234
quote:

[..]

ja zolang die clubs gewoon geld mogen spenderen zonder gevolgen zal dat ook wel zo blijven :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_103650269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.
Tja blijkbaar toch niet.

Er is een reden dat Cruijff / Hanegem / AD / nog wat anderen het hebben over het 'ijzersterke duo' Clasie / El Ahmadi.

Die tweede koekebakker heeft er niets van gemaakt deze wedstrijd. Hoe komt dat? Geen Clasie.

Mokotjo is een van mijn favorieten in dit Feijenoord maar raakte geen pepernoot. En die Cisse... :') lolololol.

Fernandez is als snelle counterspits levensgevaarlijk maar kan gewoon niet snel handelen. Zo vaak dat die jongen een schietkans heeft en twijfelt / niet schiet, ik word er misselijk van. :{

Nee, onze basiself had hier best kunnen winnen.

Ik zeg niet dat dit elftal hier niet had kunnen winnen, maar je moet altijd het zekere voor het onzekere nemen. Dat mag je Koeman kwalijk nemen.
pi_103650309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Boeiend wat andere ervan vinden.
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?
pi_103650330
quote:

[..]

Soms moet je je kont achter het station verkopen om je kinderen te voorzien van voedsel. Dat maakt het werk niet eervoller, maar wel noodzakelijk.

En dat is dus ook de reden waarom ik op zondagen werk :').

Maargoed, ik snap wat je voelt. Desondanks is elke euro voor Feijenoord er nu gewoon 1.
pi_103650331
quote:

[..]

Of ons eindelijk na zo veel moeite kwalificeren voor EL waarna wij er weer uitvliegen met de voorrondes :').

Ik wil dolgraag dat FR weer EL speelt, het liefst nog CL maar dat is alleen mogelijk op PES op dit moment, want de sfeer en de wedstrijden zijn toffer dan de gemiddelde Eredivisiewedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
pi_103650359
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jij vindt het leuk dat onze licentie nog steeds in gevaar is en wil dus op zijn minst 3 a 4 miljoen omzet mislopen omdat je 'voor lul komt te staan' ?
pi_103650369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nee, maar om nu na deze wedstrijd te gaan roepen dat we niet thuishoren in europa is ook weer zo belachelijk. In principe kunnen we dan bijna stoppen want veilig zijn we al bijna. :')
pi_103650407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.
Ja, wat hebben ze de club gesteund. Elke speler was zo verafgood dat ze dachten dat ze vanzelf met 7-0 van GAE zouden winnen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')