Ik wil dat Feijenoord nog in staat kan worden om prijzen te kunnen pakken, dat bewees de wedstrijd van vanavond net al.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
Een beetje rust geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers bij FR komen heb ik het idee..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
En hoe haalde Koeman het in z'n kop om Clasie op de bank te houden en die tiefus-Cissé erin te doen?
Kan jij niet verder gaan met je elektronen onderzoeken? Jezus, wat een onzin de hele tijd in jouw posts man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ritmo hierEen man met een uitgesproken (juiste) mening.
Cissé had een prima knal op goal, boeiend wie er inkwam. Liever een spits dan een middenvelder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
geld vinden studenten belangerijk. Havenwerkers en palletsorteerders willen prijzen.
Gast!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.quote:
omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Cissé zo uitzonderlijk goed speelde bij Roda en zo ongelovelijk kut speelt bij FR. Dat hebben meer spelers..
Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
Met een keeperswissel en een verdedigerswissel hadden we nog meer kans op een goal gehad dan met Cissé.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
omdat cisse kan scoren en middenvelder minder kans?? Spits eruit voor een middenvelder kan niet. Gyon misschien laten staan?
Het hoe bekijkt? Zoals het is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weinig zin om op iemand in te gaan die alles zo bekijkt.
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Die speelde helemaal niet uitzonderlijk goed bij Roda.
Dat is echt een mythe grecreerd door supporters en media a like.
Die gast heeft 3 jaar achter elkaar een paar doelpuntjes bij elkaar gesprokkeld en speelde tegen Feyenoord een redelijk goede wedstrijd - een verplichting bij de scouting vermoed ik nog steeds -
Het is altijd al een blind paard geweest en ik zie niet in hoe mensen nu opeens van die kneus kunnen verwachten dat hij de sterren van de hemel voetbalt.
Heb Cisse ook altijd een waardeloze speler gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook als je achterstaat en uitgeschakeld dreigt te worden? En dan een 17-jarige spits en een mongool met pijn in z'n teen die geen pepernoot raakt erin? Het lijkt me duidelijk dat Koeman het bekertoernooi uit wilde, meer had ie niet kunnen doen om eruit te vliegen vanavond.
Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord. Media doet men vaak geloven in sommige beweringen die als feiten naar voren worden geschoven.
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.quote:
Vind ik niet, vond het vrij logisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
Lol, alsof je allemaal dezelfde mening moet hebben om een Feijenoordsupporter te kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is opvallend hoeveel schapen je hebt, ja.
Bij de aankoop van Cisse kreeg ik hier een zooi stront over me heen omdat ik die gast een blind paard noemde, want het was zo'n snelle, sterke, balvaste spits en was ik wel Feyenoordsupporter. Man
Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Feyenoorder4life het volgende:
Ach, minder wedstrijden dit seizoen = minder ergeren aan Feijenoord + hopelijk relatief hogere eindklassering in de eredivise.
Vind jij ook dat Koeman gewoon had moeten beginnen met:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar dit waren echt Been-opstellingen en wissels. Meer fout had ie niet kunnen doen vandaag.
Same here.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens lekker slapen allemaal, dit us gefrustreerd groepje mensen momenteel. Ikzelf ook.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik niet, vond het vrij logisch.
GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]Wat doe jij hier dan in plaats van in Doetinchem? Wat een prutsdebiel zeg. Idioot
Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onlogischer had het niet gekund. Alsof Achabar en Cissé zo'n wedstrijd even ombuigen vanuit een 2-0 achterstand.
Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Die klassering boeit me werkelijk waar geen ene zak.
Ik wil gewoon inzet, beleving en soms goed voetbal zien.
Maar het is net alsof die 3 troefkaarten zijn die je maximaal één op de drie wedstrijden mag inzetten
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
GAE is in Deventer. Doetinchem is de stad van De Graafschap..
Feyenoord heeft helemaal niets te zoeken in de Europa League.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Vijfde worden is europees spelen (aangezien er altijd een top-4 club de beker wint).
Dat is voor mij proriteit, zeker aangezien je in EL toch wat miljoenen bij elkaar speelt. Vanaf 't moment dat je de groepsfase door bent heb je al ongeveer 2 miljoen winst (denk ook aan wedstrijden in de kuip a 40.000 man a 20 euro per kaart).
Boeiend, geld moeten we hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal niets te zoeken in de Europa League.
Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten brengen ? Ricky van Haaren ?
In de beker blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Boeiend, geld geld geld daar gaat het om.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Het gaat niet om de EL, het gaat om het geld. 3 thuiswedstrijden a 40.000 man a 20 euro = 2,4 miljoen omzet puur uit 3 thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Opstelling was vanaf het begin al verkeerd. Geen Cabral, geen Clasie, etc. Zie mijn bovenstaande post.
En ons zelf weer lekker voor lul zetten in Europa.quote:
Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Ritmo het volgende:
Hoop dat de kneusjes van de taart en de 'huldiging' van zondag een lekkere lange kut-reis terug hebben.
Boeiend wat andere ervan vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
En ons zelf weer lekker voor lul zetten in Europa.
Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'
Ik huiver weer bij de gedachte
ja zolang die clubs gewoon geld mogen spenderen zonder gevolgen zal dat ook wel zo blijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we tegen Deportivo moesten en dat de kranten in Spanje de volgende dag Feyenoord omschreef als 'de slechtste ploeg die ooit in het Riazor gevoetbald heeft'
Tja blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond er weinig mis mee, die er nu stonden hadden dit ook gewoon moeten klaren.
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boeiend wat andere ervan vinden.
Soms moet je je kont achter het station verkopen om je kinderen te voorzien van voedsel. Dat maakt het werk niet eervoller, maar wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Of ons eindelijk na zo veel moeite kwalificeren voor EL waarna wij er weer uitvliegen met de voorrondesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat onze licentie nog steeds in gevaar is en wil dus op zijn minst 3 a 4 miljoen omzet mislopen omdat je 'voor lul komt te staan' ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?
Nee, maar om nu na deze wedstrijd te gaan roepen dat we niet thuishoren in europa is ook weer zo belachelijk. In principe kunnen we dan bijna stoppen want veilig zijn we al bijna.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om voor lul te staan?
Ja, wat hebben ze de club gesteund. Elke speler was zo verafgood dat ze dachten dat ze vanzelf met 7-0 van GAE zouden winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hahaha. Wat zit je nou te praten joh. Die mensen steunen hun club. Jij hebt alleen een grote muil achter je computer. Je mag wel wat meer respect hebben voor dat soort mensen. Eredivisie Live- en teleteksthelden heeft Feyenoord genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |