Het is én én.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet geen verband tussen een Feyenoord dat het spel moet maken en slecht speelt en een Feyenoord dat tegen een tegenstander speelt die het spel maakt en goed speelt?
Dan houdt wat mij betreft de discussie wel op ja.
Mja, maar jij hebt er nogal een handje van om "sommige mensen" weg te zetten als zeikers die er geen kijk op hebben omdat ze over mentaliteit beginnen. De trainer geeft zelf aan dat juist vanwege de mindere inzet dit zijn meest teleurstellende wedstrijd tot nu toe was. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat denigrerende toontje van je is misplaatst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig noemt hij ook de andere dingen.
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, maar jij hebt er nogal een handje van om "sommige mensen" weg te zetten als zeikers die er geen kijk op hebben omdat ze over mentaliteit beginnen. De trainer geeft zelf aan dat juist vanwege de mindere inzet dit zijn meest teleurstellende wedstrijd tot nu toe was. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat denigrerende toontje van je is misplaatst.
Ajax was een piek naar boven, gisteren een piek naar beneden, het werkelijke niveau zal ergens ertussen liggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:23 schreef rubje het volgende:
nou je kan merken dat de heren een stijgende lijn nog steeds niet weten vast tehouden.![]()
Verliezen in de beker,komop he... stelletje..
Waterpokken.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 14:07:27Leerdam heeft de waterpokken en ontbreekt, onzeker of Dani kan spelen. Morgen beslist Koeman of Guidetti bij selectie zit. #grofey reageer retweet
- u lijdt aan een ziekte waarbij uw afweersysteem is verlaagd, bijv. leukemie of een HIV infectie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:09 schreef Caland het volgende:
Dat kunnen toch alleen kinderen krijgen?
Oh wacht, kindsoldaat
Altijd geruststellend als dat een van de opties is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
- u lijdt aan een ziekte waarbij uw afweersysteem is verlaagd, bijv. leukemie of een HIV infectie.
Dat kan ook de reden zijn dat je het op latere leeftijd krijgt, over het algemeen is het gewoon omdat ze het als kind niet hebben opgelopen, maar toch.
We hadden toen ook De Vrij nog die er opeens weken uit lag met bloedarmeode.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
De medische staf faalt ook wel al lange tijd achter elkaar. Ik kijk er in ieder geval niet meer van op.
Een Guidetti die ziek wordt van een griepprik en een Leerdam die waterpokken krijgt, only in Rotterdam.
Ik denk niet dat de medische staf heel veel aan dit soort situaties kan doen. Dit seizoen valt het juist reuze mee qua blessureaantallen vind ik. Maar dit soort gekke 'blessures' hebben wij wel vaak ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
De medische staf faalt ook wel al lange tijd achter elkaar. Ik kijk er in ieder geval niet meer van op.
Een Guidetti die ziek wordt van een griepprik en een Leerdam die waterpokken krijgt, only in Rotterdam.
Speelde niet geweldig maar ik vond hem ook weer niet vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren zal ie er niet door gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |