abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103662577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
Het is ook geen pech, maar een gebrek aan kwaliteit.
wat je kan compenseren met inzet, zoals tegen Ajax, AZ en vorig jaar tegen PSV.

en sommige zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs Vlaar niet. En tactiek was ook niet goed, wat heb je aan Fernandez in deze wedstrijd ?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:29:33 #177
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103662585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef Paul-89 het volgende:
Voorin is het gewoon echt niet meer dan middelmaat, prima aanval voor op de counter maar vanuit stilstand is het allemaal een flink stuk minder.
het is gewoon niveau Nec/Nac/Heracles.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_103662587
Hoe kut dit ook is, je weet dat er elk seizoen enkele "gevestigde namen" uit het toernooi vliegen, hetgeen ook de charme ervan is. Dit soort alles of niets wedstrijden zitten er gewoon tussen zijn op 't lijf geschreven voor de mindere clubs. Voor ons drie x kut met peren, voor hen een wereld wedstrijd.

Ik maak me nog niet druk (drukker dan normaal...). Wanneer we tegen grunn weer de kans krijgen om te voetballen, en clasie mee doet, biseswar niet, dan wil ik 't wel weer aanzien. Acht ons bij voorbaat niet kansloos.

Lijkt ook wel dat niet alleen onze resultaten nogal wispelturig zijn, maar ook de verwachtingen hier.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_103662599
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

en sommige zijn gewoon niet goed genoeg, zelfs Vlaar niet. En tactiek was ook niet goed, wat heb je aan Fernandez in deze wedstrijd ?
Dat zijn ook compleet andere wedstrijden waar je er ook lekker op kunt klappen aangezien zij wel echt vooruit spelen.
pi_103663194
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gelul, instelling. Je hebt gewoon te maken met een tegenstander die heerlijk met 9 man voor de pot gaat hangen en geen centimeter ruimte weggeven.

Wat moet je dan dus doen? Veld breed houden, balvaste spits hebben en de tegenstander proberen kapot te spelen. Dat werd ook wel gedaan, want zeg nou eerlijk, Go Ahead heeft eigenlijk totaal geen kansen gehad en kwam met enorm veel geluk op 2-0. Het geluk dat wij niet hadden, als El Ahmadi die bal gewoon maakt in de eerste helft win je de pot.

Eerste grote fout van Koeman deze wedstrijd. Aan Fernandez heb je geen klote in dit soort wedstrijden en je moet godverdomme gewoon je buitenspelers 'normaal' zetten.
Ik zit nu de samenvatting maar te kijken (bij gebrek aan beter...moest gisteravond persé trainen). Maar als ik dit zo zie heeft Feyenoord genoeg kansen gehad. Het had ook zo maar 2-4 of 2-5 kunnen worden. Aan de andere kant zie ik weer 3 levensgrote kansen van Go Ahead die ze niet afmaken, dus het had net zo goed 4-1 voor GAE kunnen worden.

Het is gewoon dat dit team blijkbaar heel veel moeite heeft met tegenstanders die achterover leunen en de bal aan Feyenoord geven. Dan heb je niet zoveel aan de instelling om te willen vechten, aangezien je de bal toch al hebt. Dan komt het in dit soort wedstrijden meer aan op ervaring en dat is wat een beetje ontbreekt in onze selectie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 11:50:38 ]
pi_103663264
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik vond echt niet dat er een gebrek aan inzet was gisteren, jij wel?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103663314
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als het er allemaal ongelukkig uitziet roepen sommige mensen nogal graag dat het aan de instelling ligt.
pi_103663321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, maar dat is toch het stokpaardje van willekeurig welke supporter die er niet zoveel kaas van gegeten heeft. Het bekt ook zo lekker he. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 11:52:03 ]
pi_103663355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het er allemaal ongelukkig uitziet roepen sommige mensen nogal graag dat het aan de instelling ligt.
Idd, ik zou de statistieken wel eens terug willen zien.
We domineerden niet alleen qua balbezit maar ook qua kansen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103663562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd, ik zou de statistieken wel eens terug willen zien.
We domineerden niet alleen qua balbezit maar ook qua kansen.
In de 2e helft hebben zij ook nog wel wat kansen gehad maar dat kwam omdat wij enorme risico's namen achterin. Karim had die bal gewoon net voor rust moeten scoren, maar dat weet hijzelf ook wel.
pi_103663727
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

In de 2e helft hebben zij ook nog wel wat kansen gehad maar dat kwam omdat wij enorme risico's namen achterin. Karim had die bal gewoon net voor rust moeten scoren, maar dat weet hijzelf ook wel.
Was gewoon een uitstekende redding. Als je het over punten pakken hebt, zoals we het laatst over Mulder hadden, dan zijn dit de reddingen die ik bedoel.
pi_103663732
Het lag gister niet aan de instelling, al leek het er wel een beetje op. Het is gewoon middelmatig voorin. Fernandez, Biseswar en Schaken, daarmee ga je de oorlog niet winnen. Op een gegeven moment ging Schaken maar in de spits staan, want Fernandez kon geen bal aan de voet houden, wat is die jongen slecht zeg. Maar hetzelfde geld voor Schaken, is ook totaal niet balvast. Die jongens kunnen alleen maar rennen.

Nu zie je eigenlijk hoe belangrijk Guidetti eigenlijk is voor als we tegen mindere tegenstanders spelen.

En toch wel weer een beetje een faal van Koeman om met Fernandez te starten. Hij zou moeten weten dat hij in deze wedstrijden totaal ongeschikt is. Hij had met Achahbar moeten starten.
Op een of andere manier ben ik er helemaal niet rouwig om, misschien omdat we gewoon keihard faalden.
pi_103663775
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Was gewoon een uitstekende redding. Als je het over punten pakken hebt, zoals we het laatst over Mulder hadden, dan zijn dit de reddingen die ik bedoel.
Was ook een slap schotje, die moet gewoon hangen.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:07:44 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_103663898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
Het is ook geen pech, maar een gebrek aan kwaliteit.
Ga toch weg. Het is geen gebrek aan kwaliteit. De wedstrijd tegen die neuzen, met nagenoeg dezelfde spelers vooral in de 2e helft, werd wel goed gespeeld.

Een gebrek aan focus, wellicht onderschatting. Onderschatting mag dit Feyenoord natuurlijk nooit hebben maar alles wijst er wel op.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_103663918
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was ook een slap schotje, die moet gewoon hangen.
Knalhard schot in de kruising ja, zo zou het éigenlijk moeten.
pi_103663938
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ga toch weg. Het is geen gebrek aan kwaliteit. De wedstrijd tegen die neuzen, met nagenoeg dezelfde spelers vooral in de 2e helft, werd wel goed gespeeld.

Een gebrek aan focus, wellicht onderschatting. Onderschatting mag dit Feyenoord natuurlijk nooit hebben maar alles wijst er wel op.
Hele slechte vergelijking.
pi_103663977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Knalhard schot in de kruising ja, zo zou het éigenlijk moeten.
Vrij op de keeper af moet gewoon raak zijn of in ieder geval met overtuiging schieten, dit was slap en zo geef je dus de keeper de kans.
pi_103663980
quote:

[..]

Toen was het kwaad al geschied.
Groetjes, Ezio.
pi_103664051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vrij op de keeper af moet gewoon raak zijn of in ieder geval met overtuiging schieten, dit was slap en zo geef je dus de keeper de kans.
Neemt niet weg dat het gewoon een uitstekende redding was van de keeper.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:11:38 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103664054
quote:

[..]

Jij ziet geen verband tussen een Feyenoord dat het spel moet maken en slecht speelt en een Feyenoord dat tegen een tegenstander speelt die het spel maakt en goed speelt?

Dan houdt wat mij betreft de discussie wel op ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103664186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het gewoon een uitstekende redding was van de keeper.
Jep, maar dat komt door het te slap inschieten.
pi_103664314
Was gewoon onwijs slecht geschoten. Al nam die de lange hoek was et een doelpunt.
pi_103664640
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, maar dat komt door het te slap inschieten.
Karim moet iets meer Dextro'tjes nemen in de rust.
pi_103665228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.
Pleur toch op man. Het enige knappe aan het gelijkspel was dat Feyenoord het voor elkaar kreeg om die joden niet met 4-0 op hun plek te zetten, en de zege nog weg te geven.
-
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:14:48 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103666471
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, maar dat is toch het stokpaardje van willekeurig welke supporter die er niet zoveel kaas van gegeten heeft. Het bekt ook zo lekker he. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zoals de trainer.

GA Eagles krijgt gemiddeld twee goals per wedstrijd om de oren in Jupilerleague.
Als je daar met dezelfde bevlogenheid op klapt als tegen ajax, verlies je daar niet.

En dat er al balbezit is en inzet daarom niet zoveel uitmaakt is echt dom gelul. Juist als je dan die bal een keer kwijt bent moet je superscherp en alert zijn, en niet denken: "godverdomme het zit ook wel tegen ook hè, ik ben moe."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')