abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103659843
Uiteraard. Alleen werklozen mogen twitteren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:48:18 #152
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_103659988
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.
Ik hoor dit meer en snap niet waar dit vandaan komt. Als je hier íets veel leest (en dan neem ik deze topicreeks als afspiegeling voor alle Feyenoorders) dan is het dat we gaan strijden voor de EL, nog een lange weg te gaan hebben etc etc. Ik zou dat niet arrogant noemen, integendeel.

Edit: ik zie nu dat je het over de voetballers hebt, niet de supporters :') . Maar over de supporters lees ik dat dus vaker.
pi_103660219
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Ik hoor dit meer en snap niet waar dit vandaan komt. Als je hier íets veel leest (en dan neem ik deze topicreeks als afspiegeling voor alle Feyenoorders) dan is het dat we gaan strijden voor de EL, nog een lange weg te gaan hebben etc etc. Ik zou dat niet arrogant noemen, integendeel.

Edit: ik zie nu dat je het over de voetballers hebt, niet de supporters :') . Maar over de supporters lees ik dat dus vaker.
Achja als er één onrealistisch iemand iets te positief roept dat we bij de top 3/4 horen dan nemen sommige dat als maatstaf voor ons allemaal. Maar volgens mij weet iedereen in dit topic goed dat we nu een elftal hebben wat goed kán voetballen maar wat ook wisselvallig is en dat ook nog wel een tijdje zal blijven.

En dat heeft te maken met de leeftijd van sommige en omdat we ook aardig wat beperkte spelers hebben (Cabral, Schaken, Biseswar, Fernandez, Indi) en als het dan niet loopt dan loopt het ook totaal niet en mislukt alles terwijl spelers van een iets betere kwaliteit ook een matige wedstrijd kunnen spelen maar dan alsnog beslissend kunnen zijn door slimheid/kwaliteit.

En natuurlijk heeft bij sommige de mentaliteit ook invloed maar om dan meteen te gaan roepen dat er bij niemand strijd,inzet,beleving enz. was vind ik altijd zo simpel. Deze wedstrijden heb je er gewoon tussen en die gaan we nog wel een aantal keer meemaken dit seizoen.
pi_103660450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:48 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

meer over de spelers ja, figuren als Cabarl, Biseswar en nog meer denken echt dat ze goed kunnen voetballen, maar meer dan 5 goede wedstrijden per jaar komen er niet ui.

Feyenoord heeft een heel beperkt team dat gewoon met keihard werken wel 6de kan worden maar ook gewoon 10e ofzo kan worden.
pi_103660516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja als er één onrealistisch iemand iets te positief roept dat we bij de top 3/4 horen dan nemen sommige dat als maatstaf voor ons allemaal. Maar volgens mij weet iedereen in dit topic goed dat we nu een elftal hebben wat goed kán voetballen maar wat ook wisselvallig is en dat ook nog wel een tijdje zal blijven.

En dat heeft te maken met de leeftijd van sommige en omdat we ook aardig wat beperkte spelers hebben (Cabral, Schaken, Biseswar, Fernandez, Indi) en als het dan niet loopt dan loopt het ook totaal niet en mislukt alles terwijl spelers van een iets betere kwaliteit ook een matige wedstrijd kunnen spelen maar dan alsnog beslissend kunnen zijn door slimheid/kwaliteit.

En natuurlijk heeft bij sommige de mentaliteit ook invloed maar om dan meteen te gaan roepen dat er bij niemand strijd,inzet,beleving enz. was vind ik altijd zo simpel. Deze wedstrijden heb je er gewoon tussen en die gaan we nog wel een aantal keer meemaken dit seizoen.
wat heeft leeftijd er mee te maken ? Een speler als Biseswar speelt al 4, 5 jaar. En de beleving was er tegen Ajax wel, maar tegen VVV,ADO en Go Ahead niet. Vorig jaar hetzelfde, goed tegen PSV en dan gelijk weer tering slecht tegen VVV.

Je zult echt flink door moeten selecteren en zo mogelijk een paar transfervrije jongens als Vormer erbij halen.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:40:01 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103661227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:
Thuis verloren van ADO, thuis gewonnen van VVV in een belàbberd duel, een gelijkspel bij ajax en nu uit verloren tegen een club die 12e staat in de Jupiler-league.
"Deze wedstrijden heb je er gewoon tussen"... het is eerder omgekeerd: er zit af en toe een goéde wedstrijd tussen.

En de wedstrijd voor ADO was ook weer aardig, uit bij AZ. Het lijkt dan toch deels ook een mentaliteitsprobleem te zijn. Alleen dan niet zozeer in de zin dat er met de pet naar gegooid wordt, maar: dat er niet omgegaan kan worden met hoge verwachtingen. Uit bij AZ en ajax is die druk er niet omdat verliezen daar 'mag', en dan wordt er ineens fris gevoetbald.

En ja er lopen er ook een paar tussen die zichzelf veel te belangrijk vinden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:41:33 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103661278
Feyenoord kan gewoon het spel niet maken. Heeft helemaal niks met instelling te maken maar met kwaliteit. Als je gisteren zo'n Fernandez ziet voetballen die werkelijk elke bal van z'n poten laat springen, om te janken :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:41:33 #158
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103661279
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor degenen die er behoefte aan hebben:

[..]

netjes.

Helaas komt het te vaak voor dit soort kut wedstrijden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:45:55 #159
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_103661384
Ben geneigd het eens te zijn met o.a. Paul-89 en Caland. Het heeft naar mijn mening meer te maken met kwaliteit, specifiek bij bepaalde wedstrijdsituaties (veel balbezit hebben, weinig ruimte krijgen), al sluit ik de mentaliteit ook niet helemaal uit.
pi_103661407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.
Klopt helemaal ja.
Calimero-gedrag.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:47:18 #161
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103661418
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef CasselerRIP het volgende:
Ben geneigd het eens te zijn met o.a. Paul-89 en Caland. Het heeft naar mijn mening meer te maken met kwaliteit, specifiek bij bepaalde wedstrijdsituaties (veel balbezit hebben, weinig ruimte krijgen), al sluit ik de mentaliteit ook niet helemaal uit.
bij Biseswar is het sowieso mentaliteit.

Maar bij sommige inderdaad kwaliteit/ ervarenheid.
Sporten voor Sophia
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:49:49 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103661474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan gewoon het spel niet maken. Heeft helemaal niks met instelling te maken maar met kwaliteit.
Je hebt het over de nummer 12 van de Jupiler-league. Daar verlies je niet alleen maar van wegens gebrek aan kwaliteit. Vindt Koeman ook niet trouwens:

Koeman vond de inzet en instelling bij zijn spelers minder dan zondag in de klassieker tegen Ajax (1-1). 'Dat is een kwalijke zaak. Motivatie moet uit jezelf komen en niet van de tegenstander. Mede daarom is het mijn grootste teleurstelling tot dusver bij Feyenoord.' (ANP)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_103661540
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hebt het over de nummer 12 van de Jupiler-league. Daar verlies je niet alleen maar van wegens gebrek aan kwaliteit. Vindt Koeman ook niet trouwens:

Koeman vond de inzet en instelling bij zijn spelers minder dan zondag in de klassieker tegen Ajax (1-1). 'Dat is een kwalijke zaak. Motivatie moet uit jezelf komen en niet van de tegenstander. Mede daarom is het mijn grootste teleurstelling tot dusver bij Feyenoord.' (ANP)
Ach schei nou toch uit man. Ze gaan met 11 man voor de pot liggen waardoor voetballen onmogelijk wordt.
Vervolgens komen ze er een keer uit met een lullige counter en een onterechte strafschop en winnen ze. Kansloze wedstrijd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:53:26 #164
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_103661568
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:

[..]

bij Biseswar is het sowieso mentaliteit.

Maar bij sommige inderdaad kwaliteit/ ervarenheid.
Maar zal Biseswar in een wedstrijd waar hij zich eens goed kan laten zien dat ook niet proberen? Of is hij gewoon niet zo goed als we denken? Hij speelde bovendien niet tegen Ajax dus daar kan het niet aan liggen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:53:27 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103661569
Ik vind dat altijd zo'n gelul, instelling. Je hebt gewoon te maken met een tegenstander die heerlijk met 9 man voor de pot gaat hangen en geen centimeter ruimte weggeven.

Wat moet je dan dus doen? Veld breed houden, balvaste spits hebben en de tegenstander proberen kapot te spelen. Dat werd ook wel gedaan, want zeg nou eerlijk, Go Ahead heeft eigenlijk totaal geen kansen gehad en kwam met enorm veel geluk op 2-0. Het geluk dat wij niet hadden, als El Ahmadi die bal gewoon maakt in de eerste helft win je de pot.

Eerste grote fout van Koeman deze wedstrijd. Aan Fernandez heb je geen klote in dit soort wedstrijden en je moet godverdomme gewoon je buitenspelers 'normaal' zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103661643
En met je sterkst mogelijke opstelling beginnen. Dus niet Mokotjo en Indi.
Clasie had gewoon vanaf het begin moeten spelen. Als je dan 3-0 zou staan kun je altijd besluiten die andere gasten minuten te geven.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:56:21 #167
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103661651
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Maar zal Biseswar in een wedstrijd waar hij zich eens goed kan laten zien dat ook niet proberen? Of is hij gewoon niet zo goed als we denken? Hij speelde bovendien niet tegen Ajax dus daar kan het niet aan liggen.
hij speelt alleen maar goed als het hem uit komt. En dat is dus het probleem. Het komt hem nooit uit om hard te werken.
Sporten voor Sophia
pi_103661727
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:

[..]

hij speelt alleen maar goed als het hem uit komt. En dat is dus het probleem. Het komt hem nooit uit om hard te werken.
Idd oprotten met die klapjosti :r
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:01 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103661758
Misschien onderschatte Koeman de wedstrijd ook wel, net als de spelers.
Ook een zich ingravende tegenstander moet je kapot kunnen spelen bij een dergelijk niveauverschil.
Alleen moet dat wel met hart en ziel, want Feyenoord is niet goed genoeg om op 80% wedstrijden te beslissen. Ook niet tegen rechterrijtje Jupilerleague.
pi_103661777
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan. Hopelijk kan van Geel hem in de winterstop nog aan een club slijten.
pi_103662007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan. Hopelijk kan van Geel hem in de winterstop nog aan een club slijten.
Tuurlijk niet. Die is aan geen enkele Nederlandse club te verkopen. En Buitenlandse clubs die wachten gewoon nog een half jaartje zodat hij transfervrij binnen gehaald kan worden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_103662118
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gelul, instelling. Je hebt gewoon te maken met een tegenstander die heerlijk met 9 man voor de pot gaat hangen en geen centimeter ruimte weggeven.

Wat moet je dan dus doen? Veld breed houden, balvaste spits hebben en de tegenstander proberen kapot te spelen. Dat werd ook wel gedaan, want zeg nou eerlijk, Go Ahead heeft eigenlijk totaal geen kansen gehad en kwam met enorm veel geluk op 2-0. Het geluk dat wij niet hadden, als El Ahmadi die bal gewoon maakt in de eerste helft win je de pot.

Eerste grote fout van Koeman deze wedstrijd. Aan Fernandez heb je geen klote in dit soort wedstrijden en je moet godverdomme gewoon je buitenspelers 'normaal' zetten.
Precies en dan heb je ook nog de pech dat er binnen 10 min. iemand raak schiet van hun zodat ze helemaal lekker hun ding kunnen doen.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:14 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103662339
Gelukkig roept Koeman niét dat het vooral pech was.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:25:34 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103662444
Het is ook geen pech, maar een gebrek aan kwaliteit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103662525
Voorin is het gewoon echt niet meer dan middelmaat, prima aanval voor op de counter maar vanuit stilstand is het allemaal een flink stuk minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')