Tegen Ajax was het in balbezit ook niet veel. Helaas was Ajax nog slechter in balbezit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:00 schreef Merkie het volgende:
Het is wel zo. Mag je dan wel aardig spelen tegen Ajax, je moet ook gewoon winnen tegen de mindere ploegen. Schandalig gewoon.
In balbezit vond ik het juist wel goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Ajax was het in balbezit ook niet veel. Helaas was Ajax nog slechter in balbezit.
Clasie en El Ahmadi speelden inderdaad goed, vooral in het druk zetten en omschakelen. De rest vond ik nou niet heel geweldig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
In balbezit vond ik het juist wel goed.
Die gaat zijn zakken vullen in het buitenland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef vandermar het volgende:
Exit Biseswar gok ik bij Feyenoord. Die balt volgend seizoen bij Roda of iets dergelijks.
Ach man, normaal loop je een beetje cynisch grapjes te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou eindelijk. Alsof jij ook maar enigzins een idee hebt hoe ik er in sta. Pleurt op vent.
Idd ja, Koeman was flink pissig op Biseswar na de wedstrijd. Hij zou met zijn egoïstische gedrag (zoals het gelijk de kleedkamer in benen na de wissel) het groepsproces wat zo belangrijk is frustreren. Koeman ging hem daar nog flink op aanspreken c.q. voor straffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef vandermar het volgende:
Exit Biseswar gok ik bij Feyenoord. Die balt volgend seizoen bij Roda of iets dergelijks.
quote:Konstantinos Lamprou
Slecht zeg .... SORRY to everybody ...
ze kunnen beter eens trainen dan twitteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor degenen die er behoefte aan hebben:
[..]
Doe eens niet zo simpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze kunnen beter eens trainen dan twitteren.
ja echt mentaliteit ja, de Rotterdammers van tegenwoordig zijn nog arroganter dan Amsterdammers, als ze een knap gelijkspel halen (niet eens overwinning) denken ze al dat ze erg goed zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Gert het volgende:
Bij Feyenoord duurt het nooit lang voordat je na een aardige prestatie weer met beide benen op de grond staat.
En dan zondag weer goed spelen, want dan kunnen ze weer lekker de underdog zijn.
Het is vooral een kwestie van mentaliteit volgens mij. Uitdaging voor KGB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |