Hij mag zijn echte moeder weer zien, vind je dat beeld niet schitterend?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor Mauro zal zijn pleegfamilie inmiddels voelen als échte familie. Dat is niet hetzelfde als je middelbare-school vrienden. Het feit dat je die vergelijking trekt geeft aan dat je inderdaad weinig compassie kent.
heeft Gerd toch vrij vroeg in de discussie al aangezwengeld. Gek hè, dat het eigenlijk om mensen gaat, dat hele immigratiebeleid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Snap dan ook niet dat de verantwoordelijke partijen daar nog niet op gewezen hebben.
Dat zijn hele moeilijke kwesties ja, en elk geval moet ook gewoon individueel bestudeerd worden want dit is geen exacte wetenschap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
En mag je mensen dan voorafgaande aan die acht jaar niet uitzetten? In ieder geval niet onvrijwillig? En hoe goed moet iemand Nederlands spreken? En is een type-cursus ook een opleiding?
Wat ík vind maakt niets uit. Mauro lijkt er zelf weinig behoefte aan te hebben en daar zal hij zijn redenen wel voor hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij mag zijn echte moeder weer zien, vind je dat beeld niet schitterend?
Je mag kinderen die in hun eentje naar Nederland zijn gekomen sowieso niet uitzetten tot ze 18 zijn. Dat wil dus zeggen dat kinderen van 10 en jonger alleen nog een opleiding moeten volgen en de taal leren om automatisch een verblijfsvergunning te krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
En mag je mensen dan voorafgaande aan die acht jaar niet uitzetten? In ieder geval niet onvrijwillig? En hoe goed moet iemand Nederlands spreken? En is een type-cursus ook een opleiding?
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het wel een straf voor hem ja, een enkeltje ontwikkelingsland. Zou jij het aankunnen denk je?
Sorry, ik zie niet hoe die vraag mijn argumenten ontkracht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.
Mooi argument tegen zijn puntjes.
maar doe es beantwoorden dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.
Mooi argument tegen zijn puntjes.
Nog meer files, nog meer rijen, frustratie, VINEX-wijken, troosteloze bagger als Almere, massascholen en overvolle bejaardentehuizen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtig, kan zó ingediend worden.
En aangezien ze de taal sowieso leren en een opleiding verplicht is zou dan ieder kind dat op het vliegtuig richting Nederland gezet wordt uiteindelijk automatisch een verblijfsvergunning krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Je mag kinderen die in hun eentje naar Nederland zijn gekomen sowieso niet uitzetten tot ze 18 zijn. Dat wil dus zeggen dat kinderen van 10 en jonger alleen nog een opleiding moeten volgen en de taal leren om automatisch een verblijfsvergunning te krijgen.
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik zie niet hoe die vraag mijn argumenten ontkracht?
Nee:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok, wat wordt de nieuwe wet dan? Dat iedereen die een opleiding volgt, Nederlands spreekt en hier al 8+ jaar is automatisch een verblijfsvergunning krijgt?
Als Nederland echt zo'n pleuriszooi was zou men er niet massaal naar toekomen, nietwaar? Alles opgelost.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog meer files, nog meer rijen, frustratie, VINEX-wijken, troosteloze bagger als Almere, massascholen en overvolle bejaardentehuizen.
Lekker ben jij voor Nederland.
Ik ga er wonen lieverd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maar doe es beantwoorden dan?
Nee, juist omdat hier die lekkere suikerberg vol uitkeringen staat, komen ze hier naartoe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Nederland echt zo'n pleuriszooi was zou men er niet massaal naar toekomen, nietwaar? Alles opgelost.
en stel hè, dat je dat meent. Stel.quote:
Oh my fucking god! Jij hebt echt een stuk beton van een meter dik voor je plaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij mag zijn echte moeder weer zien, vind je dat beeld niet schitterend?
Streng????????????quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk is Mauro de dupe van al die ongaangepaste , niet-ingeburgerde, geen Nederlands sprekende eerdere allochtonen. Daardoor hebben we nu zo'n streng beleid.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.
Ach so! Ja heel leuk bedacht maar Colombia en Angola liggen vrij ver van elkaar, als het om ontwikkeling gaat. En al helemaal in mijn geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.
Nee Matador, NEEEEEEE! Je gaat een zekere dood tegemoet! Doe het niet, het buitenland is de hel! Je gaat het daar nooit redden, je kan beter zelfmoord plegen dan vertrekken uit Nederland!quote:
Het wordt voor mij relatief makkelijk ja, al is het visumproces lang en lastig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en stel hè, dat je dat meent. Stel.
Wordt dat makkelijk voor je, denk je? Heb je je daarin verdiept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |