Je mag kinderen die in hun eentje naar Nederland zijn gekomen sowieso niet uitzetten tot ze 18 zijn. Dat wil dus zeggen dat kinderen van 10 en jonger alleen nog een opleiding moeten volgen en de taal leren om automatisch een verblijfsvergunning te krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
En mag je mensen dan voorafgaande aan die acht jaar niet uitzetten? In ieder geval niet onvrijwillig? En hoe goed moet iemand Nederlands spreken? En is een type-cursus ook een opleiding?
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het wel een straf voor hem ja, een enkeltje ontwikkelingsland. Zou jij het aankunnen denk je?
Sorry, ik zie niet hoe die vraag mijn argumenten ontkracht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.
Mooi argument tegen zijn puntjes.
maar doe es beantwoorden dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappige vraag. Vraag ook even aan Strani om die te beantwoorden.
Mooi argument tegen zijn puntjes.
Nog meer files, nog meer rijen, frustratie, VINEX-wijken, troosteloze bagger als Almere, massascholen en overvolle bejaardentehuizen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtig, kan zó ingediend worden.
En aangezien ze de taal sowieso leren en een opleiding verplicht is zou dan ieder kind dat op het vliegtuig richting Nederland gezet wordt uiteindelijk automatisch een verblijfsvergunning krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Je mag kinderen die in hun eentje naar Nederland zijn gekomen sowieso niet uitzetten tot ze 18 zijn. Dat wil dus zeggen dat kinderen van 10 en jonger alleen nog een opleiding moeten volgen en de taal leren om automatisch een verblijfsvergunning te krijgen.
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik zie niet hoe die vraag mijn argumenten ontkracht?
Nee:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok, wat wordt de nieuwe wet dan? Dat iedereen die een opleiding volgt, Nederlands spreekt en hier al 8+ jaar is automatisch een verblijfsvergunning krijgt?
Als Nederland echt zo'n pleuriszooi was zou men er niet massaal naar toekomen, nietwaar? Alles opgelost.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog meer files, nog meer rijen, frustratie, VINEX-wijken, troosteloze bagger als Almere, massascholen en overvolle bejaardentehuizen.
Lekker ben jij voor Nederland.
Ik ga er wonen lieverd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maar doe es beantwoorden dan?
Nee, juist omdat hier die lekkere suikerberg vol uitkeringen staat, komen ze hier naartoe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Nederland echt zo'n pleuriszooi was zou men er niet massaal naar toekomen, nietwaar? Alles opgelost.
en stel hè, dat je dat meent. Stel.quote:
Oh my fucking god! Jij hebt echt een stuk beton van een meter dik voor je plaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij mag zijn echte moeder weer zien, vind je dat beeld niet schitterend?
Streng????????????quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk is Mauro de dupe van al die ongaangepaste , niet-ingeburgerde, geen Nederlands sprekende eerdere allochtonen. Daardoor hebben we nu zo'n streng beleid.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.
Ach so! Ja heel leuk bedacht maar Colombia en Angola liggen vrij ver van elkaar, als het om ontwikkeling gaat. En al helemaal in mijn geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan zonder problemen in Colombia wonen. Dus Mauro ook in Angola.
Nee Matador, NEEEEEEE! Je gaat een zekere dood tegemoet! Doe het niet, het buitenland is de hel! Je gaat het daar nooit redden, je kan beter zelfmoord plegen dan vertrekken uit Nederland!quote:
Het wordt voor mij relatief makkelijk ja, al is het visumproces lang en lastig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en stel hè, dat je dat meent. Stel.
Wordt dat makkelijk voor je, denk je? Heb je je daarin verdiept?
Je hebt me nooit gevraagd of ik er vóór ben dat elke immigrant direct op de kosten van de staat mag leven, voor altijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, juist omdat hier die lekkere suikerberg vol uitkeringen staat, komen ze hier naartoe.
En jij laat de mieren binnen en de hersenen mogen het zinkende schip verlaten.
Ben je laatstelijk nog es in Rotterdam-Zuid geweest? Of nee, St. Denis. Dat moet echt een bedevaartsoord voor je zijn.
streng voor de verkeerde mensen; Mauro is de dupe van al die criminelen die niet streng aangepakt worden ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Streng????????????![]()
![]()
Een notoire verkrachtende freefighter mag zijn Turkse liefje tot moes slaan en krijgt alle vrijheid tijdens een verlofje.
Je moest je schamen.
Jij vroeg om ontwikkelingslanden, muts.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]![]()
Denken dat Colombia gelijk staat aan Angola. En vervolgens denken dat dat probleemloos gaat.
Ironisch dat je dat zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Strani het volgende:
Ik ben voor eerlijke kansen, niet voor uitkeringen in zulke gevallen. Laat iemand gewoon bewijzen dat hij op eigen benen kan staan. Mauro heeft dat wat mij betreft gedaan.
Je scheldt weer. Je haalt jezelf zo onderuit met dat gedrag. Niemand die de rest van je post nog serieus neemt na een woord als 'muts' of 'eikel'.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vroeg om ontwikkelingslanden, muts.
En Mauro spreekt waarschijnlijk net zoveel Portugees als ik Spaans. Redelijk goed dus. Maar mijn moeder is dood, die van hem woont straks bij hem.
Mooi toch?
Dat kan helemaal niet want hij heeft nog nooit legaal inkomen vergaard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt me nooit gevraagd of ik er vóór ben dat elke immigrant direct op de kosten van de staat mag leven, voor altijd.
Ik ben voor eerlijke kansen, niet voor uitkeringen in zulke gevallen. Laat iemand gewoon bewijzen dat hij op eigen benen kan staan. Mauro heeft dat wat mij betreft gedaan.
Dat is jouw probleem, niet het mijne. Jij focust maar waar je op wil focussen. Argumentjes heb je nog niet gegeven, slechts vage onzinredeneringen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je scheldt weer. Je haalt jezelf zo onderuit met dat gedrag. Niemand die de rest van je post nog serieus neemt na een woord als 'muts' of 'eikel'.
Hans Spekman verwoordt momenteel prima wat ik bedoel met 'zichzelf bewijzen'. Ik weet niet of je dat debat ook volgt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want hij heeft nog nooit legaal inkomen vergaard.
Omdat ie MBO'er is, mag ie blijven? Voorgoed? Wat voegt dat toe aan Nederland?
Ik kan me voorstellen dat het voor jou makkelijker zal zijn aangezien je dit bewust en voorbereid zal ondernemen. Maar als je ermee geconfronteerd wordt, en daardoor onvrijwillig afscheid moet nemen van je thuis, familie en vrienden, terug naar een land dat niet meer het jouwe is, waarvan je de taal niet meer spreekt. Dan zou het wel eens lastiger kunnen worden, denk je niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het wordt voor mij relatief makkelijk ja, al is het visumproces lang en lastig.
Maar ook als het dat niet was geworden had ik alles op alles gezet om er wel iets van te maken.
En juist die houding moeten we Mauro meegeven en als Nederland uitdragen. Prima als opleidingsinstituut, maar het is nu eenmaal te vol en verkrampt (staatsschuld 400+ miljard, euro op instorten en pensioenen die verdampen) om iedereen hier te huisvesten.
Eerlijk
Sociaal
Empatisch
Wereldverbeterend.
Wie hier racistische of extreem-rechtse sympathieën in ziet is gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |