Nog maar 27 jaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
Even opgezocht en volgens http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/toekomst/ gaat de bevolking vanaf 2038 juist afnemen in Nederland. Dus het excuus dat Nederland vol is zal niet zo lang meer opgaan, gelukkig.
Spanje heeft 20% werkloosheid. Kunnen we beter Europees oplossen, denk je niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou, gezien de aanstaande vergrijzing en de oprukkende kenniseconomie hebben we zeker behoefte aan jonge beroepskrachten.
Ja, tsjee, wat is 8 jaar in Nederland op een mensenleven? Als we met dat soort uitspraken gaan strooien...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Strani het volgende:
Wat is 27 jaar op de ontwikkeling van een land?
Spanjaarden mogen gewoon naar Nederland komen hoor, maar wellicht willen ze dat niet. Geen idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spanje heeft 20% werkloosheid. Kunnen we beter Europees oplossen, denk je niet?
"De oprukkende kenniseconomie"...
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ah, alle voorspellingen van 27 jaar geleden zijn uitgekomen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
Even opgezocht en volgens http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/toekomst/ gaat de bevolking vanaf 2038 juist afnemen in Nederland. Dus het excuus dat Nederland vol is zal niet zo lang meer opgaan, gelukkig.
Die zijn er genoeg in de EU.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou, gezien de aanstaande vergrijzing en de oprukkende kenniseconomie hebben we zeker behoefte aan jonge beroepskrachten.
Kom op, 27 jaar is weinig als het om een statistiek als deze gaat. Zéker als je bedenkt dat de groei tussen nu en 2038 ook niet enorm is. Volgens deze gegevens zullen we de 17.5 miljoen niet eens overschrijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, tsjee, wat is 8 jaar in Nederland op een mensenleven? Als we met dat soort uitspraken gaan strooien...
Ik heb er net nog een gesproken die wel wilde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanjaarden mogen gewoon naar Nederland komen hoor, maar wellicht willen ze dat niet. Geen idee.
Wat was de voorspelling van 27 jaar geleden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, alle voorspellingen van 27 jaar geleden zijn uitgekomen...
Wat een droevig argument toch. Ongelooflijk, dat je daarin trapt.
Maar Mauro is beter dan zij?quote:
Zou wel moeten. Het moet verplicht worden in dit soort gevallen dat de ouders het kind voorbereiden op een eventuele terugkeer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook slechts vanuit hun hart gehandeld. Dat kun je moeilijk gaan bestraffen. Bovendien is wat zij gedaan hebben niet strafbaar.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was de voorspelling van 27 jaar geleden?
Dan moet ie gewoon gaan natuurlijk. Daar heeft Mauro weinig mee te maken. Zoals ik eerder al zei: Straks zet Mauro misschien juist een bedrijfje op en huurt hij zelf Nederlanders in. Dat kunnen we nu nog niet inschatten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er net nog een gesproken die wel wilde.
Lijkt me logisch dat als je thuis niet die baan kan vinden, dat je die elders zoekt. Dat zou jij moeten begrijpen.
Mauro kan een leuk adviesbureau opzetten in Luanda.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, tsjee, wat is 8 jaar in Nederland op een mensenleven? Als we met dat soort uitspraken gaan strooien...
Als je met zoveel emoticons en directe opmerkingen gaat strooien kan ik je niet serieus nemen. Ik vraag het nogmaals: Wat was de prognose van 27 jaar geleden? Jij beschuldigt me van iets dus ik wil graag statistieken zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Echt, zoveel domheid kan ik niet aan. Wat heb jij gezopen man? Of je zit goed te trollen.![]()
Laten we hem die kans bieden! Lijkt me een betere toekomst dan in Nederland afglijden in de Limburgse pimpscene, jou niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gaan natuurlijk. Daar heeft Mauro weinig mee te maken. Zoals ik eerder al zei: Straks zet Mauro misschien juist een bedrijfje op en huurt hij zelf Nederlanders in. Dat kunnen we nu nog niet inschatten.
Duidelijk, Limburgse pimpscene..jij hebt hele andere gedachten over de gemiddelde toekomst van een immigrant. Ik kap maar met deze discussiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we hem die kans bieden! Lijkt me een betere toekomst dan in Nederland afglijden in de Limburgse pimpscene, jou niet?
ja, maar Mauro is in NL al beschikbaar, hoeft niet ingewerkt te worden etc.quote:
En daar ben ik het ook weer mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja, maar Mauro is in NL al beschikbaar, hoeft niet ingewerkt te worden etc.
Hij is op de verkeerde plek geboren en daar zal hij voor moeten boeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja, maar Mauro is in NL al beschikbaar, hoeft niet ingewerkt te worden etc.
Ja ik vind het een vrij onzinnige discussie wat het rendement is als ie blijft. Daar ging het toch niet om? De vraag is, waarom zou ie weg moeten?
Nee, echt, dit gaat te ver. Het was in het algemeen, oetlul. Alsof voorspellingen altijd geldend zijn, de wereld is al een paar keer vergaan deze maand. Oh en de AEX zou gaan stijgen en de horrorwinter komt eraan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je met zoveel emoticons en directe opmerkingen gaat strooien kan ik je niet serieus nemen. Ik vraag het nogmaals: Wat was de prognose van 27 jaar geleden? Jij beschuldigt me van iets dus ik wil graag statistieken zien.
Oh goh, nou dat lijkt me echt een kwalificatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, hij is beter ja. Want hij spreekt de taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |