quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is op de verkeerde plek geboren en daar zal hij voor moeten boeten.
Nou ga je weer op de persoonlijke toer met je oetlul. Hou daar eens mee op? Ik weet ook wel dat niet alle prognoses kloppen maar het is wel de beste informatie die we hebben. Het zou ook kunnen zijn dat de bevolking sneller afneemt dan in 2038.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, echt, dit gaat te ver. Het was in het algemeen, oetlul. Alsof voorspellingen altijd geldend zijn, de wereld is al een paar keer vergaan deze maand. Oh en de AEX zou gaan stijgen en de horrorwinter komt eraan.
Ik veeg mijn reedt af met prognoses voor bevolkingen van over 27 jaar.
Bovendien is het helemaal geen argument. Het is NU al veel te vol in Europa. Nog meer kansloos dan wel middelmatig volk, wat thuis veel waardevoller is na een soort puberstage, binnenlaten?
En de slimme expats vertrekken.
Haat je Nederland werkelijk zo erg?
Ah, zelf geen argumenten, dus de tegenstander van trolgedrag beschuldigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:28 schreef Gattaca het volgende:
Negeer El_Matador, aub.
[ afbeelding ]
Je hebt ook gelijk ook..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:28 schreef Gattaca het volgende:
Negeer El_Matador, aub.
[ afbeelding ]
Laag niveau. Ik betwijfel of Mauro zich zo laag zou gedragen als jij, met zulke domme en persoonlijke opmerkingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, zelf geen argumenten, dus de tegenstander van trolgedrag beschuldigen.
Noem me gelijk terrorist, als je toch bezig bent.
Misschien kan Mauro goed pijpen? Kan je hem op die gronden hier misschien houden. Jullie kunnen trouwen, als ie je zo aan het hart gaat!
Mooi. Ik ook. En precies met die gedachte:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Strani het volgende:
En nee, ik haat Nederland juist niet maar ik hou meer van de wereld als geheel.
Was jij niet degene die een aantal posts eerder voorspelde dat Mauro in Angola een goed bestaan zal opbouwen en daar zal opbloeien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
Alsof voorspellingen altijd geldend zijn
Omdat de wet dat zegt. 24e keer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
ja, maar Mauro is in NL al beschikbaar, hoeft niet ingewerkt te worden etc.
Ja ik vind het een vrij onzinnige discussie wat het rendement is als ie blijft. Daar ging het toch niet om? De vraag is, waarom zou ie weg moeten?
Omdat hij in Nederland z'n leven heeft en het van de zotte is om hem dat leven af te nemen. Zéker gezien het feit dat hij onze samenleving geen kwaad doet, eerder goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. Ik ook. En precies met die gedachte:
WAAROM MOET MAURO ZO NODIG IN NEDERLAND WONEN????
Dom? Je hebt niets kunnen weerleggen, eikel. Echt, te triest voor woorden. Maar het is makkelijk racisme en trol erbij te slepen. Het lukt Wilders ook zo goed. Echt een goed voorbeeld voor jullie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Laag niveau. Ik betwijfel of Mauro zich zo laag zou gedragen als jij, met zulke domme en persoonlijke opmerkingen.
Jij bent degene die die nare buitenlanders weg wilt hebben en dan beschuldig je ons van Wilders-gedrag? Daar klopt iets niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dom? Je hebt niets kunnen weerleggen, eikel. Echt, te triest voor woorden. Maar het is makkelijk racisme en trol erbij te slepen. Het lukt Wilders ook zo goed. Echt een goed voorbeeld voor jullie.
Schoolpleingedrag.
kulargument, is ook pas 25 keer gezegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Omdat de wet dat zegt. 24e keer.
Ik ga uit van het goede in de mens. En ik vertrouw op zijn capaciteiten en gedegen opleiding. Dat zal hem in Angola van pas komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een aantal posts eerder voorspelde dat Mauro in Angola een goed bestaan zal opbouwen en daar zal opbloeien?
Ik ben in de war..je staat toch aan de Mauro-kant in dezen? Want mijn post was natuurlijk sarcastisch bedoeldquote:
In jullie wereld misschien. In de rechtstaat Nederland (ook bekend als de realiteit) een keihard argument.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef Mangostine het volgende:
kulargument, is ook pas 25 keer gezegd.
ohja sowwyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in de war..je staat toch aan de Mauro-kant in dezen? Want mijn post was natuurlijk sarcastisch bedoeld
Jij bent ook geen Spanjaard maar toch zit je in Spanje bij de gratie van politici die het een goed idee vonden mensen vrij te laten werken en wonen in de EU. Wees dankbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede in de mens. En ik vertrouw op zijn capaciteiten en gedegen opleiding. Dat zal hem in Angola van pas komen.
Natuurlijk kan ik er ook naast zitten, daar gaat het niet om. Maar is dat een argument om hem hier te houden? Nogmaals; hij is geen Nederlander.
Nare buitenlanders mogen weg ja, dat Wilders het met mij eens is, doet mij deugd, maar voorlopig is daar nog niets van terechtgekomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent degene die die nare buitenlanders weg wilt hebben en dan beschuldig je ons van Wilders-gedrag? Daar klopt iets niet.
En opnieuw gebruik je lage woorden in je posts. Kun je wel beschaafd praten of lukt dat gewoon niet?
Waarom is de wet precies een kulargument? Moet toch niet gekker wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
kulargument, is ook pas 25 keer gezegd.
Je beseft dat jij mij beschuldigde van trollen he? Lees gerust nog even terug. En slecht taalgebruik zoals schelden is zeker een hele goede tactiek om een discussie te winnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nare buitenlanders mogen weg ja, dat Wilders het met mij eens is, doet mij deugd, maar voorlopig is daar nog niets van terechtgekomen.
Wilders-gedrag ja. Je kan de discussie niet winnen dus begint gewoon de trolterrorist erbij te halen.
Allemaal heel zwakke retorische spelletjes die goed vallen bij het domme publiek.
Dat is dus geen argument.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat hij in Nederland z'n leven heeft en het van de zotte is om hem dat leven af te nemen. Zéker gezien het feit dat hij onze samenleving geen kwaad doet, eerder goed.
Daarom. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |