Uri van Gogol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Wie was trouwens die kerel met wie Owen aan het einde van de tweede ep praatte?
Het geeft wel wat leuke afwisseling. Nu zijn ze weer wat meer op de vlucht tot Birkhoff weer ergens een nieuw huis heeft laten bouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Percy rules.Jammer dat Birkhoffs huis aan flarden geschoten is.
Je hebt de stukken waarin die kerel met z'n halfverbrande hoofd en bril in opdracht van Amanda achter Alex aan gaat gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat Amanda niet doorheeft dat Alex via de achterdeur banden onderhoudt met Nikita vind ik erg ongeloofwaardig. Ze kunnen zo heat-signatures via de sateliet ophalen en zien dat 'vreemden'nabij alex stonden in het bos. Ze kunnen zo afluisteren wat Alex zegt en hoort. Maar dat met Nikita hebben ze niet door
Mooie shots van Alex jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
Verder, mooie shots in de beginscene met Alex in de kerk.
Ik moest denken aan een aflevering van How i met your mother. Vergelijkbare scene waarin Barney zijn pak weer aan trok.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef sbientje het volgende:
vond de scene dat percy zijn pak aan trok ook wel weer tof gedaan eigenlijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry, mar ik zie sinds een aantal series terug dat het alleen mooi modelletjes zijn die doen alsof. Ik kan dat beeld niet loslaten waardoor ik veel dingen zie die niet aansluiten.
Klopt, ze wordt alleen gespeeld door dezelfde actrice als een soort van gimmick..Doet me een beetje denken aan die V remake met die originele actrice erbij als voormalige queen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Breuls het volgende:
Het lijkt erop dat de Madeleine in deze serie niet dezelfde Madeleine is als in La Femme Nikita, ook al worden ze beiden gespeeld door dezelfde actrice... verwarrend.
Volgens mij is dat niet dezelfde actrice hoor, dat weet ik haast wel zeker.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Breuls het volgende:
Het lijkt erop dat de Madeleine in deze serie niet dezelfde Madeleine is als in La Femme Nikita, ook al worden ze beiden gespeeld door dezelfde actrice... verwarrend.
Jawel, Alberta Watsonquote:Op zondag 20 november 2011 22:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet dezelfde actrice hoor, dat weet ik haast wel zeker.
Vet!quote:
ik dus ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zat allemaal herkeningspunten te zoeken.
Geen een gevonden
Dat is niet zo heel raar hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
ik dus ookje hoorde mensen gewoon engels praten op de achtergrond in 'Amsterdam'
verder vond ik de verhaallijn in rusland totaal niet boeiend
slecht geacteerd ook
Ze denken sowieso wel goed aan details. Franse nummerborden kloppen ook steeds enzo. Zit gewoon goede research in hun productie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vet!
Ze hebben dus wel aan de details gedacht. (alle guardians moesten toch naar Amsterdam komen?)
Beste van de serie tot nu toequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef Jaeger85 het volgende:
Sanctuary was echt een geweldige aflevering. De beste van het seizoen tot nu toe.
Volgens mijn bron is de volgende aflevering 3 februari. Dus nog langer dan dat helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:00 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Beste van de serie tot nu toe. En nu gewoon een week wachten, damn...
Zij hebben wel de leukste locaties uitgezocht want ik herkende het vrijwel nietquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef padlarf het volgende:
Wat een twist. Dit zag ik niet aankomen, zeker niet na dat gewauwel van Alex en Nikita in het begin.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef Kriebelhoest het volgende:
Oeh een topic. Zag laats een aflevering op tv, was wel leuk. Meteen seizoen 1 gedownload en zit er helemaal in. Wat is Alex een lekker wijf zeg.
Das niet alexquote:
wanneer dacht je dat??quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:31 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vooral op het einde zo van. Hm, wie ben jij nu weer. Dan komt die twist toch slechter aan.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Tegan het volgende:
Wie er aan de andere kant van dat telefoongesprek van Amanda zat op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Alex is leukerquote:
Nouja, ik snapte het dus pas aan de hand van het gesprek. En het voelde zo raar om het niet te snappen en al wel dat spannende muziekje te horen toen je zijn gezicht zag voor het eerstquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef NotYou het volgende:
Dat was imo vrij duidelijk en zelfs als je z'n gezicht niet direct kon plaatsen gemakkelijk op te maken uit het gesprek.
Vrijdag nacht komt er weer een nieuwequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:55 schreef remi1986 het volgende:
Komt vrijdag de nieuwe aflevering in Amerika? Of zitten er weer 3 weken tussen?
En Rone de zoon van Percy. Ik kijk nergens meer van op, alles kan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als die computerchick de dochter blijkt te zijn van carla bennett
Die computerchick is slimmer dan goed voor dr is. Zag je die blik van Amanda?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als die computerchick de dochter blijkt te zijn van carla bennett
er kwam geen carla voor in het origineelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En Rone de zoon van Percy. Ik kijk nergens meer van op, alles kan.
Wordt Carla ook beschreven in de oude serie 'Nikita', wie weet dat?
Carla laten elimineren kon haar idd niet snel genoeg gebeurenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die computerchick is slimmer dan goed voor dr is. Zag je die blik van Amanda?
Ik heb de laatste aflevering nog een keer gezien. En ik denk dat Carla echt de waarheid spreekt. Nikita kwam echt als random verslaafde heel toevallig bij Carla terecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Begint er op te lijken dat ze hinten dat Percy de vader is van Nikita..
Vorige week zei hij "killing's in your blood" en deze week "you wanted daddy's attention".
Niet heel duidelijk, maar wel opvallend dat het twee weken achter elkaar gebeurt terwijl de backstory van Nikita en Division verduidelijkt wordt.
Is ook maar een theorie die ik heb gelezen, vroeg me af wat mensen er hier van vonden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de laatste aflevering nog een keer gezien. En ik denk dat Carla echt de waarheid spreekt. Nikita kwam echt als random verslaafde heel toevallig bij Carla terecht.
Het lijkt mij echt tever gegrepen dat Percy zijn 'jonge dochter' zo heeft gemanipuleerd dat zij eerst verslaafde werd, en daarnaa heel toevallig bij Carla terechtkwam. Die van niets wist want zij was op de vlucht voor Division,
Is waarschijnlijk na dat voorval gebeurd, toen de vingerafdrukken van haar gevonden zijn op het pistool. Nikita zei tegen Michael dat Division Carla waarschijnlijk zo hadden gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij praat in ieder geval net zoals Amanda.. spannend
Wat ik niet snap is dat Carla tegen Percy zei "You sent a Division agent to kill me that night". Waar heeft zij het over?
Amanda had Percy voorgelogen over Carla, ik geloof dat de leugen was dat Carla uit de school wou klappen over Division, en hij had vervolgens zijn toestemming gegeven om haar om te laten leggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij praat in ieder geval net zoals Amanda.. spannend
Wat ik niet snap is dat Carla tegen Percy zei "You sent a Division agent to kill me that night". Waar heeft zij het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef padlarf het volgende:
Weer een goede afleveringje hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat. Hoe kan ik in godsnaam spoileren voordat de aflevering is geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die ander
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat. Hoe kan ik in godsnaam spoileren voordat de aflevering is geweest?
Welke andere?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die ander
Toen Nikita hem een ijzeren pijp door zijn lijf stak tijdens het gevecht in die loods.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat ben ik dan alweer vergeten. Wanneer liet hij het leven ongeveer?
Snap je het echt niet? Voor de aflevering weet ik toch nog niks over de aflevering?quote:
Wel als je promo's of nieuws/interviews volgt bijvoorbeeld, dan horen er tags om. Na uitzending zijn ze wat overbodig maar niet verbodenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Voor de aflevering weet ik toch nog niks over de aflevering?
Nog 7 afleveringen te gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van een hele andere orde:
Weet iemand hoeveel afleveringen wij nog krijgen van deze serie want ik heb het idee dat VOO langzaam maar zeker weer de nieuwe reeks van Hawaii 5-0 wil opstarten.
Laatste aflevering juist heel veel tetten in beeld van haar, toeval?quote:
Vind het nog indrukwekkender dat ze zoveel semibelangrijke personages hebben geintroduceerd zonder oude er uit te schrijven. Ze zaten halverwege dit seizoen echt met teveel personagesquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef padlarf het volgende:
Ik blijf het indrukwekkend vinden dat ze keer op keer weer semibelangrijke personages om blijven leggen
Dat Udinov "gezeik" mag wel blijven, mits Alex dan meer screentime krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Nikita is leuk maar dat oedinoff gezeik mogen ze eruit knippen van mij.
Hmm... Ben benieuwd! Aflevering van vandaag was weer geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De kijkcijfers zijn echter niet al te best. Echter heeft TVLine, doorgaans wel goed geïnformeerd (ze voorspelden ook als eerst dat Fringe een 5e seizoen kreeg) deze week de kans van Nikita op een 3e seizoen verhoogd. Maar goed, dat zegt nog niet alles. Van mij mag er een 3e seizoen komen, de laatste 5 afleveringen waren top, maar eerlijk gezegd zie ik er niet meer dan een 13 afleveren tellend seizoen 3 inzitten, om de verhaallijnen af te ronden.
Goeie aflevering iddquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef padlarf het volgende:
Mooi. Spannende cliffhanger ook voor de laatste aflevering volgende week.
Dit is seizoen twee, dus je loopt nog niet zoveel achter / je hoeft niet zoveel in te halenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef rickyszz het volgende:
Heb het nu ook voor het eerst met een maat gekeken want die keek het al wat langer.
Maar het is toch wel een erg leuke serie
Weet iemand wel seizoen dit is want ik ben van plan nu eerst seizoen 1 te gaan kijken zodat ik alles beter snap.![]()
Nee, ik zou echt beginnen bij / met seizoen 1quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef rickyszz het volgende:
Aah, oke thanks voor de verduidelijking.
Dan ga ik wel gewoon het de 1e aflevering van seizoen 2 kijken!
quote:
Oke, dan begin ik gewoon met seizoen 1, ben benieuwdquote:Op zondag 13 mei 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou echt beginnen bij / met seizoen 1
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Tegan het volgende:
Nee, het is een remake met een iets ander verhaal. Geen vervolg.
Dat was seizoen 1 jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?
Ik was eigenlijk té jong om te kijken vroeger dus weet hét niet zeker..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was seizoen 1 jaDaarna zijn er nog vier seizoenen gekomen waarbij uiteindelijk Nikita de nieuwe Operations werd
Watquote:
Ik kan me de oude nikita helemaal niet zo herinneren, tis zooooo lang geleden, ik dacht dat ze gewoon ontsnapte en daarna einde serie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatLa Femme Nikita is de oude serie. Ik mag toch serieus hopen dat we niet gaan lopen zeuren om spoilers van een serie uit het jaar nul?
Toffe gastquote:
De aflevering van gisteravond was de seizoensfinalequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Nickske1912 het volgende:
Deze serie kan zo nu en dan echt awesome zijn. Deze aflevering is een goed voorbeeld daarvan
Benieuwd naar de seizoensfinale.
Zie dat hij vandaag al te downloaden is. Officieel wordt hij vandaag pas uitgezonden in Amerika.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aflevering van gisteravond was de seizoensfinale
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:54 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zie dat hij vandaag al te downloaden is. Officieel wordt hij vandaag pas uitgezonden in Amerika.
Neem dus aan dat dat nog over de aflevering van vorige week gaat.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nikita wordt in Amerika uitgezonden op vrijdag.
Bewaar de spoilers dan iig nog even een dag
Don't know. Maar het is sowieso geen vervolg. Ookal eindigde LFN met haar ontsnapping en begon Nikita met dat ze rogue was. Zo is Nikita in de ene onschuldig toen ze in de gevangenis terecht kwam en in de andere was ze een moordenaar die gered is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?
Ik was eigenlijk té jong om te kijken vroeger dus weet hét niet zeker..
Seizoen 2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef IronTaksi het volgende:
Volg het laatste tijd wat op veronica.
Kan iemand mij vertellen what season we daar in zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef dikkedaniel het volgende:
maar ik bedoel ze is plat en heeft geen tieten
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef dikkedaniel het volgende:
geile tieten heeft die maggie QHet zit je wel dwars he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat je enige bijdrage aan dit topic is mag je van mij ook gewoon opflikkeren.
Ok stelletje hokboeren
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit je wel dwars he?Als dat je enige bijdrage aan dit topic is mag je van mij ook gewoon opflikkeren.
Over Percy heb je helemaal gelijk. Is ook onderstreept door showrunner Craig SIlverstein.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
TV makers houden er blijkbaar van Xander Berkeley een goede exit te geven. Kijkers van 24 weten wel wat ik bedoel.
Jammer, maar nog een seizoen Nikita vs Percy was niet echt geloofwaardig geweest. Alle aspecten zijn wel zo'n beetje langsgeweest. Ze kunnen 'm nog wel eens laten terugkomen in een flashback ofzo.
Ben benieuwd welke rol Amanda gaat spelen in het nieuwe seizoen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef dikkedaniel het volgende:
geile tieten heeft die maggie QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had eigenlijk willen zien dat Percy door een houtmolen ging. Maarja niet meer dan wat bloed uit zijn ogen kon er blijkbaar vanafquote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de seizoensfinale gezien op Veronica: echt geniaalIk had de spoilers die hier stonden wel gelezen, maar dat maakte de spanning voor mij juist veel beter
Ben wel benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren in het derde seizoen. Ik voorspel dat Amanda sowieso voor vuurwerk gaat zorgen
Klopt, want in Nederland kun je op geen enkele manier aan die afleveringen komen verderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Expression het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, oktober voor de VS dus zal wel langer duren voor NL.
Ik heb ook gekeken, inderdaad erg goed gedaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de seizoensfinale gezien op Veronica: echt geniaalIk had de spoilers die hier stonden wel gelezen, maar dat maakte de spanning voor mij juist veel beter
Ben wel benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren in het derde seizoen. Ik voorspel dat Amanda sowieso voor vuurwerk gaat zorgen
Bilderberg natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Koningin het volgende:
Percy bleef slecht tot het einde.....ben wel benieuwd welk groepje dat is waar hij graag bij wilde.
De beeldkwaliteit van de seizoensfinale was op de een of andere manier wel slechter dan de andere afleveringen; in het begin werd zelfs iets weggeblurd oid.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Veronica deed het wel goed dit keer..gisteren was de seizoensfinale al op tv
De humor was sowieso wel geinig, vooral die aflevering waarin Birkhoff die 20 miljoen kwijt was geraakt, wegging en dat Alex toen zijn "rol"overnamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, inderdaad erg goed gedaan.
Percy bleef slecht tot het einde.....ben wel benieuwd welk groepje dat is waar hij graag bij wilde.
Leuk ook de humor tussendoor, Birkhoff en Alex....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |