Nee, ik zou echt beginnen bij / met seizoen 1quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef rickyszz het volgende:
Aah, oke thanks voor de verduidelijking.
Dan ga ik wel gewoon het de 1e aflevering van seizoen 2 kijken!
quote:
Oke, dan begin ik gewoon met seizoen 1, ben benieuwdquote:Op zondag 13 mei 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou echt beginnen bij / met seizoen 1
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:11 schreef Tegan het volgende:
Nee, het is een remake met een iets ander verhaal. Geen vervolg.
Dat was seizoen 1 jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?
Ik was eigenlijk té jong om te kijken vroeger dus weet hét niet zeker..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was seizoen 1 jaDaarna zijn er nog vier seizoenen gekomen waarbij uiteindelijk Nikita de nieuwe Operations werd
Watquote:
Ik kan me de oude nikita helemaal niet zo herinneren, tis zooooo lang geleden, ik dacht dat ze gewoon ontsnapte en daarna einde serie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatLa Femme Nikita is de oude serie. Ik mag toch serieus hopen dat we niet gaan lopen zeuren om spoilers van een serie uit het jaar nul?
Toffe gastquote:
De aflevering van gisteravond was de seizoensfinalequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Nickske1912 het volgende:
Deze serie kan zo nu en dan echt awesome zijn. Deze aflevering is een goed voorbeeld daarvan
Benieuwd naar de seizoensfinale.
Zie dat hij vandaag al te downloaden is. Officieel wordt hij vandaag pas uitgezonden in Amerika.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aflevering van gisteravond was de seizoensfinale
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:54 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zie dat hij vandaag al te downloaden is. Officieel wordt hij vandaag pas uitgezonden in Amerika.
Neem dus aan dat dat nog over de aflevering van vorige week gaat.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nikita wordt in Amerika uitgezonden op vrijdag.
Bewaar de spoilers dan iig nog even een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Don't know. Maar het is sowieso geen vervolg. Ookal eindigde LFN met haar ontsnapping en begon Nikita met dat ze rogue was. Zo is Nikita in de ene onschuldig toen ze in de gevangenis terecht kwam en in de andere was ze een moordenaar die gered is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong.. maar le femme is toch gestopt bij haar uitbraak uit Division? En ze zijn hier toch verder gegaan daarna.. met een iets andere verhaallijn?
Ik was eigenlijk té jong om te kijken vroeger dus weet hét niet zeker..
Seizoen 2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef IronTaksi het volgende:
Volg het laatste tijd wat op veronica.
Kan iemand mij vertellen what season we daar in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |