Is waarschijnlijk na dat voorval gebeurd, toen de vingerafdrukken van haar gevonden zijn op het pistool. Nikita zei tegen Michael dat Division Carla waarschijnlijk zo hadden gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij praat in ieder geval net zoals Amanda.. spannend
Wat ik niet snap is dat Carla tegen Percy zei "You sent a Division agent to kill me that night". Waar heeft zij het over?
Amanda had Percy voorgelogen over Carla, ik geloof dat de leugen was dat Carla uit de school wou klappen over Division, en hij had vervolgens zijn toestemming gegeven om haar om te laten leggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij praat in ieder geval net zoals Amanda.. spannend
Wat ik niet snap is dat Carla tegen Percy zei "You sent a Division agent to kill me that night". Waar heeft zij het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef padlarf het volgende:
Weer een goede afleveringje hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat. Hoe kan ik in godsnaam spoileren voordat de aflevering is geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die ander
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat. Hoe kan ik in godsnaam spoileren voordat de aflevering is geweest?
Welke andere?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je hoeft het niet te spoileren als de aflevering is geweest, carla wont be missed here maar wel jammer van die ander
Toen Nikita hem een ijzeren pijp door zijn lijf stak tijdens het gevecht in die loods.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat ben ik dan alweer vergeten. Wanneer liet hij het leven ongeveer?
Snap je het echt niet? Voor de aflevering weet ik toch nog niks over de aflevering?quote:
Wel als je promo's of nieuws/interviews volgt bijvoorbeeld, dan horen er tags om. Na uitzending zijn ze wat overbodig maar niet verbodenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Voor de aflevering weet ik toch nog niks over de aflevering?
Nog 7 afleveringen te gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van een hele andere orde:
Weet iemand hoeveel afleveringen wij nog krijgen van deze serie want ik heb het idee dat VOO langzaam maar zeker weer de nieuwe reeks van Hawaii 5-0 wil opstarten.
Laatste aflevering juist heel veel tetten in beeld van haar, toeval?quote:
Vind het nog indrukwekkender dat ze zoveel semibelangrijke personages hebben geintroduceerd zonder oude er uit te schrijven. Ze zaten halverwege dit seizoen echt met teveel personagesquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef padlarf het volgende:
Ik blijf het indrukwekkend vinden dat ze keer op keer weer semibelangrijke personages om blijven leggen
Dat Udinov "gezeik" mag wel blijven, mits Alex dan meer screentime krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Nikita is leuk maar dat oedinoff gezeik mogen ze eruit knippen van mij.
Hmm... Ben benieuwd! Aflevering van vandaag was weer geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De kijkcijfers zijn echter niet al te best. Echter heeft TVLine, doorgaans wel goed geïnformeerd (ze voorspelden ook als eerst dat Fringe een 5e seizoen kreeg) deze week de kans van Nikita op een 3e seizoen verhoogd. Maar goed, dat zegt nog niet alles. Van mij mag er een 3e seizoen komen, de laatste 5 afleveringen waren top, maar eerlijk gezegd zie ik er niet meer dan een 13 afleveren tellend seizoen 3 inzitten, om de verhaallijnen af te ronden.
Goeie aflevering iddquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef padlarf het volgende:
Mooi. Spannende cliffhanger ook voor de laatste aflevering volgende week.
Dit is seizoen twee, dus je loopt nog niet zoveel achter / je hoeft niet zoveel in te halenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef rickyszz het volgende:
Heb het nu ook voor het eerst met een maat gekeken want die keek het al wat langer.
Maar het is toch wel een erg leuke serie
Weet iemand wel seizoen dit is want ik ben van plan nu eerst seizoen 1 te gaan kijken zodat ik alles beter snap.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |