Laatste aflevering juist heel veel tetten in beeld van haar, toeval?quote:
Vind het nog indrukwekkender dat ze zoveel semibelangrijke personages hebben geintroduceerd zonder oude er uit te schrijven. Ze zaten halverwege dit seizoen echt met teveel personagesquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef padlarf het volgende:
Ik blijf het indrukwekkend vinden dat ze keer op keer weer semibelangrijke personages om blijven leggen
Dat Udinov "gezeik" mag wel blijven, mits Alex dan meer screentime krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Nikita is leuk maar dat oedinoff gezeik mogen ze eruit knippen van mij.
Hmm... Ben benieuwd! Aflevering van vandaag was weer geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De kijkcijfers zijn echter niet al te best. Echter heeft TVLine, doorgaans wel goed geïnformeerd (ze voorspelden ook als eerst dat Fringe een 5e seizoen kreeg) deze week de kans van Nikita op een 3e seizoen verhoogd. Maar goed, dat zegt nog niet alles. Van mij mag er een 3e seizoen komen, de laatste 5 afleveringen waren top, maar eerlijk gezegd zie ik er niet meer dan een 13 afleveren tellend seizoen 3 inzitten, om de verhaallijnen af te ronden.
Goeie aflevering iddquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef padlarf het volgende:
Mooi. Spannende cliffhanger ook voor de laatste aflevering volgende week.
Dit is seizoen twee, dus je loopt nog niet zoveel achter / je hoeft niet zoveel in te halenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef rickyszz het volgende:
Heb het nu ook voor het eerst met een maat gekeken want die keek het al wat langer.
Maar het is toch wel een erg leuke serie
Weet iemand wel seizoen dit is want ik ben van plan nu eerst seizoen 1 te gaan kijken zodat ik alles beter snap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |