SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef dikkedaniel het volgende:
maar ik bedoel ze is plat en heeft geen tieten
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef dikkedaniel het volgende:
geile tieten heeft die maggie QHet zit je wel dwars he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat je enige bijdrage aan dit topic is mag je van mij ook gewoon opflikkeren.
Ok stelletje hokboeren
+1quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit je wel dwars he?Als dat je enige bijdrage aan dit topic is mag je van mij ook gewoon opflikkeren.
Over Percy heb je helemaal gelijk. Is ook onderstreept door showrunner Craig SIlverstein.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
TV makers houden er blijkbaar van Xander Berkeley een goede exit te geven. Kijkers van 24 weten wel wat ik bedoel.
Jammer, maar nog een seizoen Nikita vs Percy was niet echt geloofwaardig geweest. Alle aspecten zijn wel zo'n beetje langsgeweest. Ze kunnen 'm nog wel eens laten terugkomen in een flashback ofzo.
Ben benieuwd welke rol Amanda gaat spelen in het nieuwe seizoen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef dikkedaniel het volgende:
geile tieten heeft die maggie QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had eigenlijk willen zien dat Percy door een houtmolen ging. Maarja niet meer dan wat bloed uit zijn ogen kon er blijkbaar vanafquote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de seizoensfinale gezien op Veronica: echt geniaalIk had de spoilers die hier stonden wel gelezen, maar dat maakte de spanning voor mij juist veel beter
Ben wel benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren in het derde seizoen. Ik voorspel dat Amanda sowieso voor vuurwerk gaat zorgen
Klopt, want in Nederland kun je op geen enkele manier aan die afleveringen komen verderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Expression het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, oktober voor de VS dus zal wel langer duren voor NL.
Ik heb ook gekeken, inderdaad erg goed gedaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
Gisteren de seizoensfinale gezien op Veronica: echt geniaalIk had de spoilers die hier stonden wel gelezen, maar dat maakte de spanning voor mij juist veel beter
Ben wel benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren in het derde seizoen. Ik voorspel dat Amanda sowieso voor vuurwerk gaat zorgen
Bilderberg natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Koningin het volgende:
Percy bleef slecht tot het einde.....ben wel benieuwd welk groepje dat is waar hij graag bij wilde.
De beeldkwaliteit van de seizoensfinale was op de een of andere manier wel slechter dan de andere afleveringen; in het begin werd zelfs iets weggeblurd oid.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Veronica deed het wel goed dit keer..gisteren was de seizoensfinale al op tv
De humor was sowieso wel geinig, vooral die aflevering waarin Birkhoff die 20 miljoen kwijt was geraakt, wegging en dat Alex toen zijn "rol"overnamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, inderdaad erg goed gedaan.
Percy bleef slecht tot het einde.....ben wel benieuwd welk groepje dat is waar hij graag bij wilde.
Leuk ook de humor tussendoor, Birkhoff en Alex....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |