abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103584055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hij heeft er 10 jaar gewoond. Zijn grondbeginselen ergo belangrijkste levensfase in het opgroei proces en wat dus de grootste impact op iemand leven heeft, heeft zich daar afgespeeld. Is zeker foetsie?
Ik zou zeggen dat de puberteit juist de levensfase is waarin je gevormd wordt.
pi_103584137
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef Northside het volgende:

[..]

Dus de boodschap die we vanaf nu gaan afgeven is dat het loont om de procedures zoveel mogelijk te frustreren en te vertragen?
Als je het recht om de te protesteren "procedures te frustreren", waarom zou je dat dan niet doen?

Jij zou in een rechtszaak, waarin het om grote issues gaat, gelijk de ander gelijk te geven?
pi_103584188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Gattaca het volgende:
Go Ferrier!
Een fractieberaad aanvragen, maar niet zeggen of ze wel of niet wil dat Mauro blijft.
Zwak hoor.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:29:12 #104
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103584277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Het hele asielbeleid drijft op we-worden-overspoeld-door-buitenlanders-sentimenten. Ok, het is nodig, maar om nu te zeggen dat de sentimenten van 1 kant komen ...
Als je bedenkt dat er tussen 1994 en 2000 zo'n 200.000 asielzoekers naar Nederland kwamen, was daar ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Daar kon geen ambtelijke organisatie tegenop.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_103584296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hij heeft er 10 jaar gewoond. Zijn grondbeginselen ergo belangrijkste levensfase in het opgroei proces en wat dus de grootste impact op iemand leven heeft, heeft zich daar afgespeeld. Is zeker foetsie?
Vreemd he :')
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:31:04 #106
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103584348
Sowieso al raar dat we regels kennen en verwachten dat die nageleefd worden, dit gezin de tijd en kans krijgt het aan te vechten, telkens lik-op-stuk krijgt en het nu daadwerkelijk uitgevoerd moet worden we ineens het publieke debat willen mee laten wegen en ons verzuipen in het zieligheidsgehalte.

Blijkbaar mag je lak aan regels hebben als de humaan bokaal van stal gehaald kan worden.

De Belasting kent ook regels. 1tje ervan kwam een paar jaar geleden mij ook slecht uit. Hadden ze geen boodschap aan en dat kostte me bijna mijn hebben en houden.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 15:33:27 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_103584436
Deze jongen is al acht jaar hier, ik vind het harteloos om hem nu terug te sturen naar een familie die hij niet (her)kent.

@3-voud: duurde het bij jou ook 8 jaar?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103584447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef 3-voud het volgende:
Sowieso al raar dat we regels kennen en verwachten dat die nageleefd worden, dit gezin de tijd en kans krijgt het aan te vechten, telkens lik-op-stuk krijgt en het nu daadwerkelijk uitgevoerd moet worden we ineens het publieke debat willen mee laten wegen en ons verzuipen in het zieligheidsgehalte.

Blijkbaar mag je lak aan regels hebben als de humaan bokaal van stal gehaald kan worden.
Waar komen regels vandaan? Waarom hebben we regels? Naar mijn weten om humaan met elkaar om te gaan. Als dat niet kan door de regels, dan moeten de regels aangepast worden.
pi_103584571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Een fractieberaad aanvragen, maar niet zeggen of ze wel of niet wil dat Mauro blijft.
Zwak hoor.
De huidige staat van het CDA kan niet beter worden gesymboliseerd dan met de woorden én vooral de daden van figuren als Ferrier, Koppejan en Leers. Ze zijn alle drie fel tegen de PVV en hun bizarre opvattingen, maar alle drie te slap om daar naar te handelen. Ferrier en Koppejan lopen in het gelid (fractiediscipline heet dat), Leers doet niks anders dan schipperen, zich excuseren en vooral de PVV niet voor het hoofd stoten. De Grote Blonde Leider, zelf nota bene getrouwd met een buitenlandse vrouw, zou maar eens moeten toezien dat zo'n jongen als Mauro in Nederland mag blijven.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:37:05 #110
341203 3-voud
pi_103584577
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef Karina het volgende:
Deze jongen is al acht jaar hier, ik vind het harteloos om hem nu terug te sturen naar een familie die hij niet (her)kent.

@3-voud: duurde het bij jou ook 8 jaar?
Wat duurde 8 jaar?
pi_103584581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vreemd he :')
Mijn oma woonde als kind tot ongeveer haar 10de in Amerika. Ze sprak daar Engels.
Als volwassene kon ze op een duur alleen nog maar een paar woordjes Engels.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:38:10 #112
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103584615
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef Karina het volgende:
Die acht jaar is het gevolg van de zorgvuldigheid die in acht wordt genomen bij asielprocedures en de regels rond minderjarige asielzoekers die onder meer zijn ingegeven door internationale verdragen. De afweging is om minderjarigen maar weg te sturen of procedures stevig in te korten waardoor ze inboeten aan zorgvuldigheid of de huidige situatie.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_103584618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef Northside het volgende:

[..]

Dus de boodschap die we vanaf nu gaan afgeven is dat het loont om de procedures zoveel mogelijk te frustreren en te vertragen?
Ja, want asielzoekers worden natuurlijk ontzettend blij van die jarenlange onzekerheid. :')
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:39:53 #114
341203 3-voud
pi_103584672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Waar komen regels vandaan? Waarom hebben we regels? Naar mijn weten om humaan met elkaar om te gaan. Als dat niet kan door de regels, dan moeten de regels aangepast worden.
Humaan met elkaar omgaan betekent ook dat we geen land ter grootte van Canada hebben waar plek genoeg is, of huisvesting zat om te vullen, een kratten vol geld om weg te geven...
M.a.w. het is gezien jouw beleving ook humaan met de bestaande bevolking rekening te houden.

Aangezien er al zoveel ons land binnen gestroomd zijn hebben we regels nodig dit in te perken. Deze knul is het eerste slachtoffer. Slik die keutel door, er volgen er nog veel meer.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:42:20 #115
341203 3-voud
pi_103584760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, want asielzoekers worden natuurlijk ontzettend blij van die jarenlange onzekerheid. :')
Die onzekerheid was er niet. Uitspraak was: terug.
Die onzekerheid nadien kwam door hem zelf door het idee van een "kans" te scheppen door te blijven procederen. Daar is het in gefaald.

Het had "ja" of "nee" kunnen worden. Enkel accepteren sommigen die "ja/nee"-kans met als uitkomst enkel "ja"
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:43:17 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103584793
Ik vind dit dus echt asociaal beleid. :{
Wat moet die jongen nou na 8 jaar in dat land? Wat kan hij daar weer opbouwen?
Hij is gewoon de dupe van een beleid naar mijn idee, kan er niet een harteloze crimineel het land uitgezet worden ipv hem? We hebben er vast nog wel wat in de cel zitten..
The truth was in here.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:28 #117
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_103584939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dit dus echt asociaal beleid. :{
Wat moet die jongen nou na 8 jaar in dat land? Wat kan hij daar weer opbouwen?
Hij is gewoon de dupe van een beleid naar mijn idee, kan er niet een harteloze crimineel het land uitgezet worden ipv hem? We hebben er vast nog wel wat in de cel zitten..
hallo gevangenen hebben ook rechten hoor :)
die kan je niet omdat ze daar zitten zo maar even het land uit gooien het is geen Cuba hier hoor :)

En wat mijn betreft vind ik het humaan als er nog eens naar deze zaak gekeken wordt en de uitspraak daarvan gewoon hard toe passen .

Dus als de rechtszaken voor asiel aanvraag goed zijn gegaan en dus terecht is afgewezen vind ik dat hij gewoon terug moet en zo niet maar er gewoon voor de laatste keer eens goed naar gekeken worden en die uitslag is dan bindend.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_103584979
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Mijn oma woonde als kind tot ongeveer haar 10de in Amerika. Ze sprak daar Engels.
Als volwassene kon ze op een duur alleen nog maar een paar woordjes Engels.
Misschien is ze nooit meer teruggegaan?
Als Mauro teruggaat leert hij zijn taal wel snel weer aan hoor. Tot zijn tiende heeft hij het gesproken, dus dat komt wel weer terug.

Blijf erbij dat dit natuurlijk waanzin is, illegale criminelen wil men met alle geweld hier houden en dréigt er eens eentje uitgezet te worden wordt er meteen met mensenrechten geschermd en op de een of andere manier lukt het nooit om ze het land weer uit te krijgen.
pi_103585018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Humaan met elkaar omgaan betekent ook dat we geen land ter grootte van Canada hebben waar plek genoeg is, of huisvesting zat om te vullen, een kratten vol geld om weg te geven...
M.a.w. het is gezien jouw beleving ook humaan met de bestaande bevolking rekening te houden.

Aangezien er al zoveel ons land binnen gestroomd zijn hebben we regels nodig dit in te perken. Deze knul is het eerste slachtoffer. Slik die keutel door, er volgen er nog veel meer.
Een uitzondering maken voor kinderen kan altijd.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:50:34 #120
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_103585064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Een uitzondering maken voor kinderen kan altijd.
die worden ook volwassen en hij is toch al 18 dus is het geen kind meer.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_103585104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De huidige staat van het CDA kan niet beter worden gesymboliseerd dan met de woorden én vooral de daden van figuren als Ferrier, Koppejan en Leers. Ze zijn alle drie fel tegen de PVV en hun bizarre opvattingen, maar alle drie te slap om daar naar te handelen. Ferrier en Koppejan lopen in het gelid (fractiediscipline heet dat), Leers doet niks anders dan schipperen, zich excuseren en vooral de PVV niet voor het hoofd stoten. De Grote Blonde Leider, zelf nota bene getrouwd met een buitenlandse vrouw, zou maar eens moeten toezien dat zo'n jongen als Mauro in Nederland mag blijven.
Ferrier spant de kroon. Zonder haar eigen mening bekend te maken een fractieberaad aanvragen . Zou ze wachten tot de alle anderen zich uitgesproken hebben en dan dwars gaan liggen? Daar zie ik haar wel voor aan.
pi_103585112
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien is ze nooit meer teruggegaan?
Als Mauro teruggaat leert hij zijn taal wel snel weer aan hoor. Tot zijn tiende heeft hij het gesproken, dus dat komt wel weer terug.
No shit, Sherlock, als hij niet anders kan.
pi_103585144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, want uiteindelijk loont het in de meeste gevallen, dat gerek.
pi_103585157
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ferrier spant de kroon. Zonder haar eigen mening bekend te maken een fractieberaad aanvragen .
Dat is vrij gebruikelijk. Je gaat niet vóór een vergadering alvast je mening in de media rondtoeteren.

Decennia lang hebben politici meestal niets anders gedaan dan dat.
pi_103585158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf erbij dat dit natuurlijk waanzin is, illegale criminelen wil men met alle geweld hier houden en dréigt er eens eentje uitgezet te worden wordt er meteen met mensenrechten geschermd en op de een of andere manier lukt het nooit om ze het land weer uit te krijgen.
Dat lukt regelmatig. Dit is gewoon een schrijnend geval. Niemand wordt er beter van als we hier de "befehl ist befehl!"-mentaliteit hanteren.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:53:49 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103585176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef RAVW het volgende:

[..]

hallo gevangenen hebben ook rechten hoor :)
die kan je niet omdat ze daar zitten zo maar even het land uit gooien het is geen Cuba hier hoor :)

En wat mijn betreft vind ik het humaan als er nog eens naar deze zaak gekeken wordt en de uitspraak daarvan gewoon hard toe passen .

Dus als de rechtszaken voor asiel aanvraag goed zijn gegaan en dus terecht is afgewezen vind ik dat hij gewoon terug moet en zo niet maar er gewoon voor de laatste keer eens goed naar gekeken worden en die uitslag is dan bindend.

Ik vind niet, ondanks dat het terecht is afgewezen, dat je een persoon na 8 jaar met droge ogen kan uitzetten. Dan faalt het systeem en de mensen zijn de dupe.
Was het een crimineel geweest had ik vooraan gestaan om hem de grens over te duwen hoor maar dit vind ik krom gewoon..
The truth was in here.
pi_103585208
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, want uiteindelijk loont het in de meeste gevallen, dat gerek.
Mwah, dat is de vraag.
pi_103585211
quote:
13s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Gattaca het volgende:

[..]

No shit, Sherlock, als hij niet anders kan.
Ja, dus?
pi_103585222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die onzekerheid was er niet. Uitspraak was: terug.
Die onzekerheid nadien kwam door hem zelf door het idee van een "kans" te scheppen door te blijven procederen. Daar is het in gefaald.

Het had "ja" of "nee" kunnen worden. Enkel accepteren sommigen die "ja/nee"-kans met als uitkomst enkel "ja"
Jij zou gelijk zeggen "oh sorry, je hebt gelijk, ja, ik ga terug en gooi mijn hele leven om en zeg al m'n vrienden en familieleden vaarwel"? Terwijl de rechten om te blijven procederen je op een presenteerblaadje worden aangereikt?
pi_103585234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dat betekent nog niet dat je het moet doen.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:57:17 #131
341203 3-voud
pi_103585305
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lukt regelmatig. Dit is gewoon een schrijnend geval. Niemand wordt er beter van als we hier de "befehl ist befehl!"-mentaliteit hanteren.
Als nazi gedrag wegzetten niet inderdaad.
Maar wel regels zijn regels. Doen we dat niet, grijpt elke kansloze het aan om de boel te draaien en geef je naast ons weggeef mentaliteit een nog grote aanzuigwerking.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:58:11 #132
341203 3-voud
pi_103585331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, dat is de vraag.
Nope, fact.
Generaal pardon is een leuk voorbeeld.
pi_103585337
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar wel regels zijn regels. Doen we dat niet, grijpt elke kansloze het aan om de boel te draaien en geef je naast ons weggeef mentaliteit een nog grote aanzuigwerking.
Dat.
pi_103585341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat doet Geert niet, want deze jongen heeft een kleurtje dat hem (en zijn discipelen) niet aanstaat.
pi_103585352
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Xa1pt het volgende:
Dit is in mijn ogen zeker geen schrijnend geval. Misschien populair om te roepen, maar ik herhaal mijn eerdere stelling dat je met dit soort uitspraken het begrip schrijnend devalueert.

De homo die terug moet naar Iran, of het westerse meisje dat terug moet naar Afghanistan, DAT zijn schrijnende gevallen.
Ja, ik generaliseer.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:59:47 #136
341203 3-voud
pi_103585395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Jij zou gelijk zeggen "oh sorry, je hebt gelijk, ja, ik ga terug en gooi mijn hele leven om en zeg al m'n vrienden en familieleden vaarwel"? Terwijl de rechten om te blijven procederen je op een presenteerblaadje worden aangereikt?
Ik zou, als ik die knaap was, exact hetzelfde doen. Maar ik ben die jongen niet, jij ook niet. Zijn belangen zijn de mijne en de jouwe niet.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:00:34 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103585437
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Regels zijn regels :') ik zou me doodschamen om het uitvoeren van deze zogenoemde regels. Dit zijn fuckups.
The truth was in here.
pi_103585468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat je het moet doen.
Hij zal de taal wel moeten spreken als hij terug gaat. En anders Engels, dat spreken ze overal.
Vanzelfsprekend probeert hij nu middels sentiment en medelijden een verblijfsvergunning te verkrijgen, geef hem eens ongelijk.
En als Mauro mag blijven komt het volgende schrijnende geval. Leers zit in een lastig parket. Benijd hem niet.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:01:38 #139
341203 3-voud
pi_103585476
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Regels zijn regels :') ik zou me doodschamen om het uitvoeren van deze zogenoemde regels. Dit zijn fuckups.
Je emotie zit er teveel tussen. Met onderbuik kun je geen land besturen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:03:49 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103585555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja dat zal het vast wezen. Regel is regel want zo zijn ze opgesteld.
Kromme regel naar mijn mening alleen.
The truth was in here.
pi_103585584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef Bastard het volgende:
En ik zou me doodschamen als ik als serieus journalist of programmamaker dit soort 'nieuws' de wereld in moest brengen.
Ja, ik generaliseer.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:05:13 #142
341203 3-voud
pi_103585611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat zal het vast wezen. Regel is regel want zo zijn ze opgesteld.
Kromme regel naar mijn mening alleen.
Inderdaad, regels zijn regels. Voor alles.
Enkel je onderbuik/emotie vind het niks. Je knuffelgehalte is aan het woord.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:07:31 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103585707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee het stukje humaniteit van mens tot mens is aan het woord.
Na 8 jaar kan je niet iemand meer uitzetten naar mijn mening, zeker niet zo'n jonge knul die hier echt zn bestaan aan het opbouwen is, kun je niet in the middle of nowhere kwakken, kijk eens puur zo naar die situatie en zeg dan met droge ogen dat het zn verdiende uitkomst is. Of is het misschien een fout in regelgeving denk je? Zeg het maar.
The truth was in here.
pi_103585735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef Northside het volgende:

[..]

En ik zou me doodschamen als ik als serieus journalist of programmamaker dit soort 'nieuws' de wereld in moest brengen.
Hoezo?
pi_103585746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Met rassenhaat wel?.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:09:49 #146
341203 3-voud
pi_103585809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee het stukje humaniteit van mens tot mens is aan het woord.
Na 8 jaar kan je niet iemand meer uitzetten naar mijn mening, zeker niet zo'n jonge knul die hier echt zn bestaan aan het opbouwen is, kun je niet in the middle of nowhere kwakken, kijk eens puur zo naar die situatie en zeg dan met droge ogen dat het zn verdiende uitkomst is. Of is het misschien een fout in regelgeving denk je? Zeg het maar.
Al genoeg over gepost. Lees maar terug.
Copy/pasten doe ik niet aan.

Maar goed, je onderbuik mag bevestigd worden om die knaap hier te houden. Mogen de onderbuiken van de PVV'ers dan ook bevestigd worden voor hun wensen?
pi_103585854
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

"Regels zijn regels" is een dooddoener. Dat kun je bij iedere discussie wel zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:12:48 #148
341203 3-voud
pi_103585937
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef Gattaca het volgende:

[..]

"Regels zijn regels" is een dooddoener. Dat kun je bij iedere discussie wel zeggen.
Oke. Ik ga wel links rijden vanaf nu. Zodra de eerst volop in me knalt ga jij me verdedigen, okay? Is vast wel een draai aan te geven.
En als ik niet win, breek jij het land af.
pi_103585939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
Maar goed, je onderbuik mag bevestigd worden om die knaap hier te houden. Mogen de onderbuiken van de PVV'ers dan ook bevestigd worden voor hun wensen?
Nauturlijk niet, want PVV-ers zijn 'fout'. Je weet toch?
pi_103586052
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Oke. Ik ga wel links rijden vanaf nu. Zodra de eerst volop in me knalt ga jij me verdedigen, okay? Is vast wel een draai aan te geven.
En als ik niet win, breek jij het land af.
Nee, omdat er een hele duidelijke reden is waarom je niet links mag rijden. En het is ook niet verschrikkelijk om niet links te mogen rijden.
pi_103586070
quote:
En als we nu een uitzondering maken? Wat zeggen we dan tegen de volgende? En tegen iemand die na 7,5 jaar wordt uitgezet? En tegen iemand die 'pas' 7 jaar hier is?

Geen regels = willekeur.
Ja, ik generaliseer.
pi_103586129
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nauturlijk niet, want PVV-ers zijn 'fout'. Je weet toch?
Per definitie. En racist ook nog. Allemaal.
pi_103586187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Northside het volgende:

[..]

En als we nu een uitzondering maken? Wat zeggen we dan tegen de volgende? En tegen iemand die na 7,5 jaar wordt uitgezet? En tegen iemand die 'pas' 7 jaar hier is?

Geen regels = willekeur.
Het is meer het op jonge leeftijd alleen gekomen zijn.
pi_103586224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met jou eens.
pi_103586234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En ze stinken, niet te vergeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103586252
quote:

[..]

Och. Als de regels van het spel goed uitkomen is het prima, als de regels van het spel tot een verlies lijden dan is het ineens een non-argument?

Mauro heeft gespeeld en verloren. Er is opvang voor hem in Angola, hij heeft bewezen adaptief te kunnen zijn dus er wacht hem een prima toekomst in Angola.
pi_103586253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Gattaca het volgende:

[..]

En als ze met zijn 2en komen, wat dan? Mag je er dan wel 1 terugsturen ? Of alle 2? Of geen? En als ze met zijn 4en komen, en ze zijn hier 7 jaar? Wat doen je dan? En als ze.............je snapt de redenatie vast wel.
pi_103586291
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Nee, omdat er een hele duidelijke reden is waarom je niet links mag rijden. En het is ook niet verschrikkelijk om niet links te mogen rijden.
Er is ook een duidelijke reden waarom Mauro terug moet. Die regel staat je alleen niet aan. Dat is toch hetzelfde?
pi_103586294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En als ze met zijn 2en komen, wat dan? Mag je er dan wel 1 terugsturen ? Of alle 2? Of geen? En als ze met zijn 4en komen, en ze zijn hier 7 jaar? Wat doen je dan? En als ze.............je snapt de redenatie vast wel.
4 kinderen die tegelijkertijd in een pleeggezin komen ... zeg nou zelf ... hoe vaak komt dat nou voor.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:06 #160
341203 3-voud
pi_103586298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Slappe regel. Ik rijd veel beter links. Heb de eerste 10 jaar in Engeland gewoond.
En nogmaals, dit slappe geouwehoer kun je ook hier toepassen. Beetje goochelen met woorden en je hebt zo een dijk van een zieligheidgehalte te pakken. De media er nog even bijslepen...
pi_103586348
quote:

[..]

Er is ook een duidelijke reden waarom Mauro terug moet. Die regel staat je alleen niet aan. Dat is toch hetzelfde?
Waarom dan? Waarom moet iemand terug die van kind af aan het onderdeel is van een Nederlands gezin?
pi_103586365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef Gattaca het volgende:

[..]

4 kinderen die tegelijkertijd in een pleeggezin komen ... zeg nou zelf ... hoe vaak komt dat nou voor.
Het hoeft maar 1 keer voor te komen om een uitzondering te zijn en in de media te komen.
pi_103586368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slappe regel. Ik rijd veel beter links. Heb de eerste 10 jaar in Engeland gewoond.
En nogmaals, dit slappe geouwehoer kun je ook hier toepassen. Beetje goochelen met woorden en je hebt zo een dijk van een zieligheidgehalte te pakken. De media er nog even bijslepen...
Succes.
pi_103586387
quote:

[..]

De reden is inderdaad duidelijk: verkeerde kleur.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:23:02 #165
341203 3-voud
pi_103586399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Succes.
Dus je weigert? Dan is je beweegreden hier wel duidelijk.
pi_103586434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je weigert? Dan is je beweegreden hier wel duidelijk.
Wat weiger ik? Ik wens je succes. Maar ik denk niet dat veel mensen het met je eens zijn dat het zo belangrijk is om links te mogen rijden.
pi_103586450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Waarom dan? Waarom moet iemand terug die van kind af aan het onderdeel is van een Nederlands gezin?
Asielgronden breng je mee uit je land van oorsprong, die creeer je niet in het land van bestemming.
pi_103586468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dus alleen op basis van kleur mag men hier al verblijven als het aan jou ligt? Tsja, ik weet niet of je 1 miljard chinezen, 600 miljoen afrikanen en 300 miljoen Mexicanen in Nederland wil herbergen?
pi_103586497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Leg me eens uit wat kleur met deze hele zaak te maken heeft.
pi_103586510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Wat weiger ik? Ik wens je succes. Maar ik denk niet dat veel mensen het met je eens zijn dat het zo belangrijk is om links te mogen rijden.
Prima toch? Dat is waar regelgeving voor is. In dit geval is er ook regelgeving omtrend Mauro, en ook dat heeft weinig zin om aan te vechten.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:25:26 #171
341203 3-voud
pi_103586513
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Je laat me dus stikken omdat ik niet hetzelfde zielige ventje ben als die Angolees.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:25:52 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103586537
Dat oprecht blij zijn dan ook van sommige mensen dat de regels hoe dan ook uitgevoerd worden. Dit land en samenleving :')
Heb mijn portie weer gehad vandaag.
The truth was in here.
pi_103586593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Asielgronden breng je mee uit je land van oorsprong, die creeer je niet in het land van bestemming.
Wat mij betreft wel: en nu?
pi_103586623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je laat me dus stikken omdat ik niet hetzelfde zielige ventje ben als die Angolees.
Omdat ik het probleem niet zie.
pi_103586653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima toch? Dat is waar regelgeving voor is. In dit geval is er ook regelgeving omtrend Mauro, en ook dat heeft weinig zin om aan te vechten.
Omdat we in een kutland wonen, ja.
pi_103586672
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:
Dat oprecht blij zijn dan ook van sommige mensen dat de regels hoe dan ook uitgevoerd worden. Dit land en samenleving :')
Heb mijn portie weer gehad vandaag.
Zullen we vanavond naar de kroeg om het vertrek van Mauro te vieren? Beetje slingers enzo, biertje erbij, gebak.
pi_103586678
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel: en nu?
Dien een wetsvoorstel in.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:28:53 #178
341203 3-voud
pi_103586692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:27 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Omdat ik het probleem niet zie.
Die ga ik nog krijgen dan. Rijbewijs ingevorderd.
Maar ik maak mezelf heel zielig en plak de knipsels zo bij elkaar dat het links rijden van me een noodzaak is en dat Nederland hierop moet inspelen. En ik verlang van je dat je het opneemt voor me. Al is het maar omdat ik zielig ben.
pi_103586693
Wat mij betreft blijft die jongen hier, wel zo menselijk.
pi_103586711
Nederland is vol, stuur maar lekker terug.
pi_103586712
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar ik maak mezelf heel zielig en plak de knipsels zo bij elkaar dat het links rijden van me een noodzaak is en dat Nederland hierop moet inspelen. En ik verlang van je dat je het opneemt voor me. Al is het maar omdat ik zielig ben.
Ik wens je veel succes, maar dat lukt je niet.
pi_103586741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Leg me eens uit wat kleur met deze hele zaak te maken heeft.
In Nederland is een hetze ontstaan tegen alles wat anders is en er anders uit ziet. En we hebben nu een regering die door de onderbuikgevoelens van veel mensen in het zadel is geholpen.Om de aanhang een koekje te geven (voordat ze weer genaaid worden), gooien ze er nog even een zwarte uit. Kan het volk weer rustig gaan slapen en dromen van een blanke samenleving.
pi_103586744
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef OreO het volgende:
Nederland is vol, stuur maar lekker terug.
Gebruikte jij maar meer condooms.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:32:54 #184
341203 3-voud
pi_103586859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes, maar dat lukt je niet.
Sja, dat zouden we eigenlijk ook moet zeggen op al die procedeerpogingen van deze knaap. Immers, de regels zijn gehanteerd en de uitspraak bleef onveranderd.

Raar, wat?
pi_103586861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

In Nederland is een hetze ontstaan tegen alles wat anders is en er anders uit ziet. En we hebben nu een regering die door de onderbuikgevoelens van veel mensen in het zadel is geholpen.Om de aanhang een koekje te geven (voordat ze weer genaaid worden), gooien ze er nog even een zwarte uit. Kan het volk weer rustig gaan slapen en dromen van een blanke samenleving.
Aha. Zo had ik het nog niet bekeken, droom je vaker met je ogen open?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:33:11 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103586877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hele vergelijking is ook zo krom als een hoepel verder maar dat niet uit, om er in mee te gaan zal je eerst 8 jaar moeten vechten om aan te tonen dat jij toch echt heel erg zielig bent, maar uiteindelijk krijg je dan nog steeds levenslang. Dat is een beetje de uitkomst als je het vergelijkbaar wilt maken.
The truth was in here.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:19 #187
341203 3-voud
pi_103586930
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hele vergelijking is ook zo krom als een hoepel
Mijn fantasie laat me wat in de steek.
Maakt niet uit. Rode draad is hetzelfde.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:38:06 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_103587107
Een kind dat al negen jaar in je land verblijft uitzetten is in strijd met verschillende VN-verdragen. Als Mauro naar het Europees Hof stapt moet Leers zo bakzeil halen en dat weet ie zelf ook wel.

Maar dan kan ie tenminste tegen Geert zeggen dat ie het heeft geprobeerd :')
pi_103587121
Kan dat sjappie niet even vlug trouwen met een nederlandse? :P
pi_103587134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, dat zouden we eigenlijk ook moet zeggen op al die procedeerpogingen van deze knaap.
Eh, nee?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:39:36 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103587205
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mijn fantasie laat me wat in de steek.
Maakt niet uit. Rode draad is hetzelfde.
Nee je fantasie doet het prima volgens mij hoor.

En om er in door te gaan, zou het billijk wezen om na 8 jaar je gelijk proberen te halen je alsnog die celstraf zou krijgen? Of zou je denken, kan die uitkomst niet eerder, inmiddels sta ik ook in het leven?
The truth was in here.
pi_103587218
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef remlof het volgende:
Een kind dat al negen jaar in je land verblijft uitzetten is in strijd met verschillende VN-verdragen. Als Mauro naar het Europees Hof stapt moet Leers zo bakzeil halen en dat weet ie zelf ook wel.
Wat raar dat de Hoge Raad hier dan geen rekening mee heeft gehouden.
pi_103587273
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Gattaca het volgende:
En waarom is dat dan een argument?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:41:21 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_103587287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wat raar dat de Hoge Raad hier dan geen rekening mee heeft gehouden.
Misschien doen ze het expres, om Wilders te laten zien dat wat hij wil gewoon niet kan.
pi_103587302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Northside het volgende:

[..]

:')

Kom op mensen ...
pi_103587339
Dan ben je ergens anders opgegroeid ... en ben je in wezen burger geworden van dat land ... slaat nergens op om dan zo iemand uit te zetten ....
pi_103587353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, zo'n jongen nestelt zich hier en raakt gewend aan de Nederlandse situatie. Het is dan ietwat wrang om hem na al die jaren alsnog het land uit te trappen.
pi_103587386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef Gattaca het volgende:
:')

Kom op mensen ...
:') voor jou sentimentele bullshit ja. Is het leven van die jongen in gevaar als hij terug moet naar Angola? Nee. Goed zo, dan is het geen schrijnend geval en kan hij morgen op het vliegtuig.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:43:10 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103587394
Terug ja, dadelijk wordt het ook zo'n bontkraag crimineel!!! :') :') :') :{ :{ :{
pi_103587418
Northside, ben jij er ook voor om adoptiekinderen die als peuter hier gekomen zijn op hun 20ste alsnog het land uit te sturen omdat er gesjoemeld is met de adoptie en het niet rechtmatig is gebeurd? Waarom dan wel/niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')