Zullen we vanavond naar de kroeg om het vertrek van Mauro te vieren? Beetje slingers enzo, biertje erbij, gebak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:
Dat oprecht blij zijn dan ook van sommige mensen dat de regels hoe dan ook uitgevoerd worden. Dit land en samenleving
Heb mijn portie weer gehad vandaag.
Die ga ik nog krijgen dan. Rijbewijs ingevorderd.quote:
Ik wens je veel succes, maar dat lukt je niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die ga ik nog krijgen dan. Rijbewijs ingevorderd.
Maar ik maak mezelf heel zielig en plak de knipsels zo bij elkaar dat het links rijden van me een noodzaak is en dat Nederland hierop moet inspelen. En ik verlang van je dat je het opneemt voor me. Al is het maar omdat ik zielig ben.
In Nederland is een hetze ontstaan tegen alles wat anders is en er anders uit ziet. En we hebben nu een regering die door de onderbuikgevoelens van veel mensen in het zadel is geholpen.Om de aanhang een koekje te geven (voordat ze weer genaaid worden), gooien ze er nog even een zwarte uit. Kan het volk weer rustig gaan slapen en dromen van een blanke samenleving.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat kleur met deze hele zaak te maken heeft.
Gebruikte jij maar meer condooms.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef OreO het volgende:
Nederland is vol, stuur maar lekker terug.
Sja, dat zouden we eigenlijk ook moet zeggen op al die procedeerpogingen van deze knaap. Immers, de regels zijn gehanteerd en de uitspraak bleef onveranderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, maar dat lukt je niet.
Aha. Zo had ik het nog niet bekeken, droom je vaker met je ogen open?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
In Nederland is een hetze ontstaan tegen alles wat anders is en er anders uit ziet. En we hebben nu een regering die door de onderbuikgevoelens van veel mensen in het zadel is geholpen.Om de aanhang een koekje te geven (voordat ze weer genaaid worden), gooien ze er nog even een zwarte uit. Kan het volk weer rustig gaan slapen en dromen van een blanke samenleving.
Je hele vergelijking is ook zo krom als een hoepel verder maar dat niet uit, om er in mee te gaan zal je eerst 8 jaar moeten vechten om aan te tonen dat jij toch echt heel erg zielig bent, maar uiteindelijk krijg je dan nog steeds levenslang. Dat is een beetje de uitkomst als je het vergelijkbaar wilt maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die ga ik nog krijgen dan. Rijbewijs ingevorderd.
Maar ik maak mezelf heel zielig en plak de knipsels zo bij elkaar dat het links rijden van me een noodzaak is en dat Nederland hierop moet inspelen. En ik verlang van je dat je het opneemt voor me. Al is het maar omdat ik zielig ben.
Mijn fantasie laat me wat in de steek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hele vergelijking is ook zo krom als een hoepel
Eh, nee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, dat zouden we eigenlijk ook moet zeggen op al die procedeerpogingen van deze knaap.
Nee je fantasie doet het prima volgens mij hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn fantasie laat me wat in de steek.
Maakt niet uit. Rode draad is hetzelfde.
Wat raar dat de Hoge Raad hier dan geen rekening mee heeft gehouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef remlof het volgende:
Een kind dat al negen jaar in je land verblijft uitzetten is in strijd met verschillende VN-verdragen. Als Mauro naar het Europees Hof stapt moet Leers zo bakzeil halen en dat weet ie zelf ook wel.
En waarom is dat dan een argument?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Gattaca het volgende:
Het is meer het op jonge leeftijd alleen gekomen zijn.
Misschien doen ze het expres, om Wilders te laten zien dat wat hij wil gewoon niet kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat raar dat de Hoge Raad hier dan geen rekening mee heeft gehouden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Northside het volgende:
[..]
En waarom is dat dan een argument?
Nou, zo'n jongen nestelt zich hier en raakt gewend aan de Nederlandse situatie. Het is dan ietwat wrang om hem na al die jaren alsnog het land uit te trappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Northside het volgende:
[..]
En waarom is dat dan een argument?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |