waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef Allantois het volgende:
Ik zou in ieder geval een andere jas kopen voor je kind.
Het is geen smaad als het niet publiekelijk wordt uitgemeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef SemperFii het volgende:
Ik zou de buurvrouw vriendelijk mededelen dat een valse getuigenverklaring strafbaar is en dat dit tevens als smaad gezien kan worden.
Om ze vervolgens succes te wensen bij de rechter.
En dit inderdaad! Die mensen die zeggen dat je je kind niet iedere minuut in de gaten kan houden hebben natuurlijk helemaal gelijk, maar je weet echt wel of je kind binnen of buiten is. Mijn ouders wisten mijn gehele jeugd denk ik wel of ik binnen of buiten wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Helaas, lullig voor de buurjongen. Ik heb zelf helaas onlangs ook meegemaakt dat onverlaten mijn auto hadden 'versierd'. Kost een boel centen om het weer netjes te krijgen.
Echter is het in mijn ogen minstens net zo laf om maar op zoek te gaan naar iemand die vals te beschuldigen is, teneinde je onverzekerde schade vergoed te krijgen. Als je geen risico wil lopen op een onverzekerde schade, dan moet je je auto all-risk verzekeren met no-claim beschermer.
Wanneer ouders niet opmerken dat hun kind naar buiten gaat of al stiekem eventjes buiten is, dan ontbreekt er iets aan de opvoedkundige kwaliteiten van de ouder. Ofwel hoor je het al direct als de voordeur geopend wordt, ofwel heb je binnen een paar minuten door dat je kind 'weg' is. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat een kind het huis ongemerkt kan verlaten, even een auto gaat bekrassen omdat dat 'leuk' is en daarna direct weer ongemerkt het huis binnen gaat, zonder dat ook de afwezigheid niet is opgemerkt.
En dan nog het verhaal van een getuige die kennelijk alles heeft zien gebeuren en die te beroerd is om in te grijpen. Reken maar dat wanneer ik iets dergelijks had gedaan als kind en één van de buren zou het zien, dat ik dan direct bij m'n ouders aan de deur werd afgeleverd. Iets met sociale controle.
Komt nooit tot een rechtszaak. Als het duidelijk niet door een kind is gedaan ziet een expert dat meteen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef FoXje het volgende:
Ik denk zelf dat ze samen onder 1 hoedje spelen om de verzekering op te lichten. Ik heb de krassen gezien, kan niet door een kind gedaan zijn. De buurvrouw is beste vriendin van zijn moeder. Maar goed, dat is allemaal speculatie. Maar je rent toch naar buiten als je iemand (vooral een kind!) een auto ziet bekrassen. Zeker de auto van de zoon van je beste vriendin.
Als het tot een rechtszaak komt, hoe eindigt dit dan?
Want die zou niet, bijvoorbeeld, geen bekende dader hebben en deze er dus bijverzonnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je buurvrouw liegt er niet om, want die heeft er niks mee te winnen.
Volgens mij heeft TS het niet aan z'n kind gevraagd, dus vooralsnog heeft het kind niets bekend of ontkend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Geef nu maar eerlijk toe dat je 'lieve kind' die 'zoiets niet doet!' per ongeluk krassen heeft gemaakt.
Zo zijn kinderen. Natuurlijk ontkent je kind, omdat ie bang is voor straf ofzo.
Je buurvrouw liegt er niet om, want die heeft er niks mee te winnen.
Kan allemaal. Voorlopig moet er dan nog steeds aansprakelijkheid bewezen worden. Succes...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat als de buurvrouw grieperig was en de hele dag doodziek op bed lag, maar juist toevallig op dat moment een kop thee ging pakken en naar buiten keek en het kind bezig zag.
Dan had de buurman zich net even wat warmer aan moeten kleden en het kind ter orde moeten roepen. Ook doodziek kun je best nog wel wat dingen doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat als de buurvrouw grieperig was en de hele dag doodziek op bed lag, maar juist toevallig op dat moment een kop thee ging pakken en naar buiten keek en het kind bezig zag.
En dan klappen krijgen van de vader omdat jij aan z'n kind zit! Dank je de koekoek!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef FoXje het volgende:
Wat vinden jullie van de argwaan die ik heb? Ik kan niet geloven dat je rustig op de bank blijft zitten als je ziet dat iemand een auto bekrast! Helemaal een kind wat je kent! Neem dat kind aan de arm mee naar de ouders en regel eea ter plekke.
Om men vergist zich in de dag, immers al 2 weken geleden, en het zoontje van TS stond dus op de dag die hij (even) niet 'onder toezich stond' van zijn ouders per ongeluk de auto te bekrassen met zijn speelgoed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want die zou niet, bijvoorbeeld, geen bekende dader hebben en deze er dus bijverzonnen?
Je hebt het topic wel gelezen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Om men vergist zich in de dag, immers al 2 weken geleden, en het zoontje van TS stond dus op de dag die hij (even) niet 'onder toezich stond' van zijn ouders per ongeluk de auto te bekrassen met zijn speelgoed.
Yeah right, als je in zo'n kansenwijk woont dat je direct klappen krijgt als je met je buurjongentje naar z'n ouders loopt omdat hij je auto staat te bekrassen dan zal je auto wel total loss verklaard worden wegens die krassen op de motorkap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En dan klappen krijgen van de vader omdat jij aan z'n kind zit! Dank je de koekoek!
Je hoeft niet alles te geloven wat een 'aansprakelijk gesteld persoon' zegt....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:54 schreef CutCake het volgende:
Zo hé wat een autisten hier, TS stelt bij herhaling dat het kind zeker niet buiten is geweest en vervolgens worden er 5 pagina's aan speculaties gedaan waarom TS het fout heeft aangepakt.
Tja, toen ik 6 was hingen er overal nog draadjes uit de brievenbussen van de voordeuren en kon je zo overal naar binnen lopen. Nu is dat een beetje uit de tijd, maar open achterdeuren bestaan nog steeds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de foto's van de schade die het zoontje van TS zou hebben aangericht.
Gezien het kind 6 is, lijkt het me dat ie niet zonder meer naar buiten is geweest. Althans, toen ik 6 was had ik geen sleutel en moest ik echt aanbellen om weer binnen te komen. Dat kon echt niet ongezien.
En dat is voor mensen zonder afwijking in het autistisch spectrum vergelijkbaar omdat...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te geloven wat een 'aansprakelijk gesteld persoon' zegt....
Holleeder zegt ook dat hij onschuldig is........
Omdat een kind de hele dag niet uit het oog verliezen mij nog nooit overkomen is. Misschien letten anderen wel zo goed op hun kinderen maar bij zou hij er zomaar even tussen uit kunnen glippen. Daarnaast is mijn ervaring ook dat ouders ontzettend de neiging hebben te zeggen dat hun kinderen niets fout doen zelfs als het overduidelijk is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:
En waarom geloven jullie TS niet als hij zegt dat Pietje de hele dag onder toezicht van zijn ouders is geweest?
Buurvrouw heeft waarschijnlijk een kind gezien bij de auto. Later hoort ze van de krassen en denkt aan het kind dat ze zag. Ongeveer zo groot, gut, dat is vast Pietje van TS geweest!Dat er vermoedelijk nog wel 10 jongetjes van dezelfde grootte in de buurt rondlopen maakt dan al niet meer uit, het was Pietje
![]()
Laat ze het maar bewijzen.
dat dus iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Van een kind van 6 weet je wel of hij binnen is of niet.
Tja, en daarom klopt het verhaal van TS automatisch niet. Het lijkt mij dat je van een kind van 6 wel degelijk weet of hij buiten of binnen is. Binnen het huis niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Omdat een kind de hele dag niet uit het oog verliezen mij nog nooit overkomen is. Misschien letten anderen wel zo goed op hun kinderen maar bij zou hij er zomaar even tussen uit kunnen glippen. Daarnaast is mijn ervaring ook dat ouders ontzettend de neiging hebben te zeggen dat hun kinderen niets fout doen zelfs als het overduidelijk is.
Dat was ook mijn eerste reactie, echter waarom vraagt de ts het gewoon niet aan zijn telg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:
En waarom geloven jullie TS niet als hij zegt dat Pietje de hele dag onder toezicht van zijn ouders is geweest?
Buurvrouw heeft waarschijnlijk een kind gezien bij de auto. Later hoort ze van de krassen en denkt aan het kind dat ze zag. Ongeveer zo groot, gut, dat is vast Pietje van TS geweest!Dat er vermoedelijk nog wel 10 jongetjes van dezelfde grootte in de buurt rondlopen maakt dan al niet meer uit, het was Pietje
![]()
Laat ze het maar bewijzen.
Dat heeft nu weinig zin meer. Een kind van 6 weet echt niet meer wat het twee weken geleden heeft gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef Poepoog het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, echter waarom vraagt de ts het gewoon niet aan zijn telg?
Ik heb geen idee of dat kind het gedaan heeft. Als ik het verhaal van TS hoor denk ik het niet, ik wil hem er alleen op wijzen dat hij wel kritisch naar zijn kind moet blijven kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, en daarom klopt het verhaal van TS automatisch niet. Het lijkt mij dat je van een kind van 6 wel degelijk weet of hij buiten of binnen is. Binnen het huis niet natuurlijk.
En jij vindt het in deze overduidelijk dat het kind het gedaan heeft? De buurvrouw heeft ten eerste niemand gewaarschuwd, heeft er bij gestaan en gekeken. Ze weet niks te vertellen over het kind. De beschadigingen zijn blijkbaar van dusdanige aard dat het moeilijk door een kind van 6 gedaan kan zijn. Vind het absoluut niet overduidelijk.
Tuurlijk, alleen zou ik niet weten waarom TS nu nog door moet gaan. Zover als hij weet is zijn zoon de hele dag bij hem geweest en de buurvrouw heeft alleen zeer zwakke argumenten. Wat kan hij nu nog doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat kind het gedaan heeft. Als ik het verhaal van TS hoor denk ik het niet, ik wil hem er alleen op wijzen dat hij wel kritisch naar zijn kind moet blijven kijken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat kind het gedaan heeft. Als ik het verhaal van TS hoor denk ik het niet, ik wil hem er alleen op wijzen dat hij wel kritisch naar zijn kind moet blijven kijken.
Volgens mij heb ik van TS nog niet één keer gehoord dat zijn zoon nooit zoiets zou doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat doen onze jongens nooit.
Ik hoor het de buren nog zeggen nadat de buurjongens de hele rietkraag hadden afgefikt
Mijn dochter is acht , maar ik weet echt wel of zij binnen is of buiten hoor. Ik bedoel het is niet zo dat ik boven met de was bezig ben zonder te weten waar mijn kind is... wat ze dan aan het doen is, dat kan ik niet elke minuut weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Omdat een kind de hele dag niet uit het oog verliezen mij nog nooit overkomen is. Misschien letten anderen wel zo goed op hun kinderen maar bij zou hij er zomaar even tussen uit kunnen glippen. Daarnaast is mijn ervaring ook dat ouders ontzettend de neiging hebben te zeggen dat hun kinderen niets fout doen zelfs als het overduidelijk is.
Ik vind het ook vreemd.... de schade-expert is nog niet geweest maar de schade is wel al gerepareerd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mijn dochter is acht , maar ik weet echt wel of zij binnen is of buiten hoor. Ik bedoel het is niet zo dat ik boven met de was bezig ben zonder te weten waar mijn kind is... wat ze dan aan het doen is, dat kan ik niet elke minuut weten.
wat mij wel verbaasd is dat ik lees dat de schade al gemaakt is zonder dat de verzekering nog heeft uit willen keren. Toen er bij krasschade op mijn auto zat door een kind moest er toch een expert bijkomen.Die schade kwam neer op zo duizend euro dus dat had ik ook niet voor willen schieten. maar misschien is dat tegenwoordig anders?
dat schreef hij een paar posts terug. Daarom had ik er eerst nog geen mening over, tenslotte je hoort maar 1 kant van het verhaal en uitgaande van die kant wordt ts bedonderd. De andere kant hoor je niet. Maar goed daar is de verzekering dan voor om dat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Huh? De schade is ook al gerepareerd? Dat maak ik niet op uit de openingspost. TS, je wordt gewoon bedonderd.
Dan valt er weinig aan te tonen trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef tuintegel het volgende:
Maar als de schade inmiddels ook al is gerepareerd zonder de verzekering af te wachten? heel raar.
schade? welke schade?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan valt er weinig aan te tonen trouwens
Kinderen hebben gewoon armen en kunnen heus wel auto's aanraken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag me ook nog steeds af of dat kindje er uberhaupt bij kon met z'n armen. Als dat niet het geval is lijkt het me al opgelost
Ik denk dat je buurman je niet meer lief vind nu. En dat z'n opzet om de schade ergens te verhalen faalt.quote:Op zondag 6 november 2011 14:55 schreef FoXje het volgende:
Update:
brief rechtsbijstandsverzekering buren gehad; of wij ons aansprakelijk wilden stellen. Via AVP brief terug: nee (met uitleg).
Hoe gaat het nu verder ...
Ik denk dat zijn buurman hem of zijn zoontje nooit lief heeft gevonden ander was het nooit zover gekomen als nu.quote:Op zondag 6 november 2011 16:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je buurman je niet meer lief vind nu. En dat z'n opzet om de schade ergens te verhalen faalt.
Heb in de tussentijd nog wel eens contact gehad met je buurman hierover? Heeft hij zelf nog wel foto's van de schade en liggen deze ook bij de wijkagent? Zitten de krassen bijvoorbeeld hoog en in het midden van motorkap,dus waar de armpjes van een kind duidelijk te kort voor zijn? En hoe verklaart de buurvrouw dat ze het gezien heeft, was hij erop geklommen oid? Zoveel vragen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:55 schreef FoXje het volgende:
Update:
brief rechtsbijstandsverzekering buren gehad; of wij ons aansprakelijk wilden stellen. Via AVP brief terug: nee (met uitleg).
Hoe gaat het nu verder ...
En waar zijn de krassen mee gemaakt, is daar al iets over gezegd? Of het kind moet dan iets mee naar buiten genomen hebben of het moet iets zijn wat er nog lag lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Heb in de tussentijd nog wel eens contact gehad met je buurman hierover? Heeft hij zelf nog wel foto's van de schade en liggen deze ook bij de wijkagent? Zitten de krassen bijvoorbeeld hoog en in het midden van motorkap,dus waar de armpjes van een kind duidelijk te kort voor zijn? En hoe verklaart de buurvrouw dat ze het gezien heeft, was hij erop geklommen oid? Zoveel vragen.
welke verzekering betaalt doet er wel degelijk toe, als jouw auto wordt bekrast, en je gaat het verhalen op je all-risks verzekering, dan kun je een hogere premie gaan verwachten. En hoeveel auto's zijn er nu eenmaal all-risks verzekerd?quote:Op maandag 7 november 2011 14:22 schreef Ralphmeister het volgende:
Je kan het toch gewoon laten repareren? Dat is toch niet zo vreemd, als je zelf allrisk verzekerd bent zet je je auto neer bij de garage welke de schade zal bekijken, vervolgens laat je de verzekering weten wat het gaat kosten en die maken dan de keuze of er een expert bij komt of dat het gewoon gerepareerd mag worden.
Wie het uiteindelijk betaald, je eigen verzekering of dat hun daar een andere verantwoordelijke voor kunnen vinden is jouw probleem niet.
toevallig is mijn spiegel er door iemand afgetrapt van de week en ik ben ook allrisk verzekerd. Als ik het laat maken via mijn verzekering ga ik in treden omlaag en kan ik een aantal jaar lang een hogere premie betalen. Waarborgfonds heeft bij geen dader een eigen risico van circa 250, dus tja zo blij hoef je niet te zijn als iemand je auto sloopt...quote:Op maandag 7 november 2011 14:22 schreef Ralphmeister het volgende:
Je kan het toch gewoon laten repareren? Dat is toch niet zo vreemd, als je zelf allrisk verzekerd bent zet je je auto neer bij de garage welke de schade zal bekijken, vervolgens laat je de verzekering weten wat het gaat kosten en die maken dan de keuze of er een expert bij komt of dat het gewoon gerepareerd mag worden.
Wie het uiteindelijk betaald, je eigen verzekering of dat hun daar een andere verantwoordelijke voor kunnen vinden is jouw probleem niet.
Mijn auto heeft ook iemand met Koninginnedag-nacht met een sleutel bewerkt. Inderdaad, helaas pindakaas. Je gaat niet zomaar de schuld aan iemand anders geven die niets heeft gedaan; het is ook een zeker risico dat je neemt als auto-eigenaar zonder garage (en dat garages lang niet overal verkrijgbaar zijn, klopt inderdaad, maar dan nog).quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef tuintegel het volgende:
Ik zou echter niet zomaar iemand de schuld gaan geven . Helaas pindakaas.
Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door voertuigen. Dus geen schade door vandalisme of een fietser die tegen je auto knalt.quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
toevallig is mijn spiegel er door iemand afgetrapt van de week en ik ben ook allrisk verzekerd. Als ik het laat maken via mijn verzekering ga ik in treden omlaag en kan ik een aantal jaar lang een hogere premie betalen. Waarborgfonds heeft bij geen dader een eigen risico van circa 250, dus tja zo blij hoef je niet te zijn als iemand je auto sloopt...
Ik zou echter niet zomaar iemand de schuld gaan geven . Helaas pindakaas.
hmm tegen mij is verteld dat ze wel uitkeren, maar dat je bij geen dader een eigen risico hebt van 250 euro. Dus of mijn spiegel nu door een andere auto is kapot gereden of erafgetrapt (vermoed het laatste) dan had ik de spiegel ook net zo goed zelf kunnen laten maken bij de dealer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef Daeron het volgende:
[..]
Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door voertuigen. Dus geen schade door vandalisme of een fietser die tegen je auto knalt.
Zo werkt het nu eenmaal, het gaat om hoe maken we de minste kosten, door meteen te betalen of door een (lange, dure) procedure op te starten. Vaak is optie een (helaas) goedkoper.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Mark het volgende:
Da's fraai, misschien wil je verzekering nog wat meer betalen waarvan je niet kunt bewijzen dat je het niet gedaan hebt? Dan heb ik nog wel wat claims....
Waarom? Je kind is toch niet schuldig bevonden? Als verzekerde heb jij geen inspraak in de manier waarop een schade wordt afgehandeld, dat bepaalt de verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:46 schreef FoXje het volgende:
Ik ben iig woedend ... ben het er niet mee eens, ga een klacht indienen etc, maar ben bang dat dat allemaal toch niets helpt.
Is het dat wel waard? Boel stress zonder enige kans op een goede oplossing (voor jou). je moet af van het idee dat als de verzekering betaald, jij schuldig bent. Dat is (helaas) al lang niet meer de norm, het is en blijft een kwestie van centen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:46 schreef FoXje het volgende:
Ik ben iig woedend ... ben het er niet mee eens, ga een klacht indienen etc, maar ben bang dat dat allemaal toch niets helpt.
Kan me goed voorstellen dat je woedend bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:46 schreef FoXje het volgende:
Dit dus. Het kost je hopelijk niets, maar voor je gevoel is je kind veroordeeldquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan me goed voorstellen dat je woedend bent.
Hoewel het jouw geld niet is, is toch het gevoel van rechtvaardigheid weg. Buiten dat je kind nu wellicht door de buurt aangewezen wordt als dader. Zo van, zie je wel hij heeft moeten betalen dus zal hij het wel gedaan hebben.
Dan zou ik echt balen van mijn verzekering, hoewel ze uit bedrijfseconomische motieven gelijk hebben, vind ik het principe belangrijker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:04 schreef Michelinmannetje het volgende:
Afhankelijk van de hoogte van de schade. Heb een gelijk verhaal gehoord en de verzekering van degene die aansprakelijk was gesteld heeft gewoon betaald. Het was toen een afweging of het de procedure kosten waard was (jurist, eventueel gerechtelijke kosten, etc) Ging toch om een bedrag van ongeveer 750 euro.
Dus ook nog afhankelijk van je eigen verzekeringsmaatschappij.
Explain...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Bayswater het volgende:
Ik vraag mij af of TS zoonlief wel pedagogisch verantwoord heeft opgevoed.
Ik vraag me af of de buurmans vader de buurman wel pedagogisch verantwoord heeft opgevoedquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Bayswater het volgende:
Ik vraag mij af of TS zoonlief wel pedagogisch verantwoord heeft opgevoed.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de buurmans vader de buurman wel pedagogisch verantwoord heeft opgevoed
quote:
Als je 500¤ niet veel geld vind scheelt er wat aan je waarden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef FoXje het volgende:
Het totale bedrag is E500, dus niet echt veel geld ...
Als je er een advocaat voor moet laten werken dan krijg je ook niet echt veel...quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:27 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Als je 500¤ niet veel geld vind scheelt er wat aan je waarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |