abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103659265
Wie zegt dat de buurvrouw geen verlopen miep is die graag nog een keer een wilde avond wil hebben met de buurjongen en daarom hem helpt om TS aansprakelijk te stellen?
pi_103659669
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:54 schreef CutCake het volgende:
Zo hé wat een autisten hier, TS stelt bij herhaling dat het kind zeker niet buiten is geweest en vervolgens worden er 5 pagina's aan speculaties gedaan waarom TS het fout heeft aangepakt.
Je hoeft niet alles te geloven wat een 'aansprakelijk gesteld persoon' zegt....

Holleeder zegt ook dat hij onschuldig is........
pi_103659717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de foto's van de schade die het zoontje van TS zou hebben aangericht.

Gezien het kind 6 is, lijkt het me dat ie niet zonder meer naar buiten is geweest. Althans, toen ik 6 was had ik geen sleutel en moest ik echt aanbellen om weer binnen te komen. Dat kon echt niet ongezien.
Tja, toen ik 6 was hingen er overal nog draadjes uit de brievenbussen van de voordeuren en kon je zo overal naar binnen lopen. Nu is dat een beetje uit de tijd, maar open achterdeuren bestaan nog steeds.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103659743
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles te geloven wat een 'aansprakelijk gesteld persoon' zegt....

Holleeder zegt ook dat hij onschuldig is........
En dat is voor mensen zonder afwijking in het autistisch spectrum vergelijkbaar omdat...?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:59 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103659835
En waarom geloven jullie TS niet als hij zegt dat Pietje de hele dag onder toezicht van zijn ouders is geweest?

Buurvrouw heeft waarschijnlijk een kind gezien bij de auto. Later hoort ze van de krassen en denkt aan het kind dat ze zag. Ongeveer zo groot, gut, dat is vast Pietje van TS geweest! :o Dat er vermoedelijk nog wel 10 jongetjes van dezelfde grootte in de buurt rondlopen maakt dan al niet meer uit, het was Pietje :{w

Laat ze het maar bewijzen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103660489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:
En waarom geloven jullie TS niet als hij zegt dat Pietje de hele dag onder toezicht van zijn ouders is geweest?

Buurvrouw heeft waarschijnlijk een kind gezien bij de auto. Later hoort ze van de krassen en denkt aan het kind dat ze zag. Ongeveer zo groot, gut, dat is vast Pietje van TS geweest! :o Dat er vermoedelijk nog wel 10 jongetjes van dezelfde grootte in de buurt rondlopen maakt dan al niet meer uit, het was Pietje :{w

Omdat een kind de hele dag niet uit het oog verliezen mij nog nooit overkomen is. Misschien letten anderen wel zo goed op hun kinderen maar bij zou hij er zomaar even tussen uit kunnen glippen. Daarnaast is mijn ervaring ook dat ouders ontzettend de neiging hebben te zeggen dat hun kinderen niets fout doen zelfs als het overduidelijk is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:21:30 #132
13151 crew  Rewimo
pi_103660719
Van een kind van 6 weet je wel of hij binnen is of niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103660911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Van een kind van 6 weet je wel of hij binnen is of niet.
dat dus idd :{w
pi_103660970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Omdat een kind de hele dag niet uit het oog verliezen mij nog nooit overkomen is. Misschien letten anderen wel zo goed op hun kinderen maar bij zou hij er zomaar even tussen uit kunnen glippen. Daarnaast is mijn ervaring ook dat ouders ontzettend de neiging hebben te zeggen dat hun kinderen niets fout doen zelfs als het overduidelijk is.
Tja, en daarom klopt het verhaal van TS automatisch niet. Het lijkt mij dat je van een kind van 6 wel degelijk weet of hij buiten of binnen is. Binnen het huis niet natuurlijk.
En jij vindt het in deze overduidelijk dat het kind het gedaan heeft? De buurvrouw heeft ten eerste niemand gewaarschuwd, heeft er bij gestaan en gekeken. Ze weet niks te vertellen over het kind. De beschadigingen zijn blijkbaar van dusdanige aard dat het moeilijk door een kind van 6 gedaan kan zijn. Vind het absoluut niet overduidelijk.
Oh, and that's a bad miss!
pi_103661093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef Rewimo het volgende:

Dat was ook mijn eerste reactie, echter waarom vraagt de ts het gewoon niet aan zijn telg?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:38:26 #136
13151 crew  Rewimo
pi_103661172
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef Poepoog het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie, echter waarom vraagt de ts het gewoon niet aan zijn telg?
Dat heeft nu weinig zin meer. Een kind van 6 weet echt niet meer wat het twee weken geleden heeft gedaan.
pi_103661305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Tja, en daarom klopt het verhaal van TS automatisch niet. Het lijkt mij dat je van een kind van 6 wel degelijk weet of hij buiten of binnen is. Binnen het huis niet natuurlijk.
En jij vindt het in deze overduidelijk dat het kind het gedaan heeft? De buurvrouw heeft ten eerste niemand gewaarschuwd, heeft er bij gestaan en gekeken. Ze weet niks te vertellen over het kind. De beschadigingen zijn blijkbaar van dusdanige aard dat het moeilijk door een kind van 6 gedaan kan zijn. Vind het absoluut niet overduidelijk.
Ik heb geen idee of dat kind het gedaan heeft. Als ik het verhaal van TS hoor denk ik het niet, ik wil hem er alleen op wijzen dat hij wel kritisch naar zijn kind moet blijven kijken.
pi_103661371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat kind het gedaan heeft. Als ik het verhaal van TS hoor denk ik het niet, ik wil hem er alleen op wijzen dat hij wel kritisch naar zijn kind moet blijven kijken.
Tuurlijk, alleen zou ik niet weten waarom TS nu nog door moet gaan. Zover als hij weet is zijn zoon de hele dag bij hem geweest en de buurvrouw heeft alleen zeer zwakke argumenten. Wat kan hij nu nog doen?
pi_103662751
De hamvraag is.... is er nou actie ondernomen of niet>?
pi_103662946
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:

[..]

:')

Waarom iemand ergens op wijzen zonder aanleiding?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:34:01 #141
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103664864
Luister, we hebben Japie die zondagavond gevraagd of hij wel eens op dat parkeerterreintje kwam; nee. Verder niets gezegd over krassen op een auto. Als Japie die zaterdag niet buiten is geweest; en aangeeft ook niet op dat parkeerterrein te komen (we kunnen dat zien), dan geloof ik hem.

We hebben via onze avp een brief gestuurd dat Japie het niet was. Veel meer kan ik niet doen. Ook omdat er in de brief geen tijd of details van de schade, of wat dan ook staat. De auto van de fam x, ze hebben er 3. Geen plek, tijd, niets. Mijn verhaal lag maandagmorgen bij de wijkagent, daar staan ook tijden in.
opgezegd@fok.nl
pi_103666079
Geen tijd, vind ik ook heel bizar. Dat je misschien niet meer precies weet hoe het kind eruit zag ok, maar dat je ook geen idee hebt hoe laat het was.
pi_103666132
Dat doen onze jongens nooit.
Ik hoor het de buren nog zeggen nadat de buurjongens de hele rietkraag hadden afgefikt _O-
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103666275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat doen onze jongens nooit.
Ik hoor het de buren nog zeggen nadat de buurjongens de hele rietkraag hadden afgefikt _O-
Volgens mij heb ik van TS nog niet één keer gehoord dat zijn zoon nooit zoiets zou doen.
pi_103667764
Wat een boel zeikerds hier zeg :') Van een 6-jarig kind weet altijd wel een van de ouders waar het is (of tenminste of het binnen- of buitenshuis is). Verder gaat een kind niet stiekem naar buiten om auto's te bekrassen. Het is hoog op de motorkap en de buurvrouw zag het kind bekrassen, dus dat het per ongeluk bij een spelletje gebeurt is is ook onzin. Ik sta volledig achter TS en deze zaak wint hij altijd.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:38:42 #146
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_103671975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Mijn dochter is acht , maar ik weet echt wel of zij binnen is of buiten hoor. Ik bedoel het is niet zo dat ik boven met de was bezig ben zonder te weten waar mijn kind is... wat ze dan aan het doen is, dat kan ik niet elke minuut weten.

wat mij wel verbaasd is dat ik lees dat de schade al gemaakt is zonder dat de verzekering nog heeft uit willen keren. Toen er bij krasschade op mijn auto zat door een kind moest er toch een expert bijkomen.Die schade kwam neer op zo duizend euro dus dat had ik ook niet voor willen schieten ;) . maar misschien is dat tegenwoordig anders?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_103672310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Mijn dochter is acht , maar ik weet echt wel of zij binnen is of buiten hoor. Ik bedoel het is niet zo dat ik boven met de was bezig ben zonder te weten waar mijn kind is... wat ze dan aan het doen is, dat kan ik niet elke minuut weten.

wat mij wel verbaasd is dat ik lees dat de schade al gemaakt is zonder dat de verzekering nog heeft uit willen keren. Toen er bij krasschade op mijn auto zat door een kind moest er toch een expert bijkomen.Die schade kwam neer op zo duizend euro dus dat had ik ook niet voor willen schieten ;) . maar misschien is dat tegenwoordig anders?
Ik vind het ook vreemd.... de schade-expert is nog niet geweest maar de schade is wel al gerepareerd... :?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:49:45 #148
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_103672456
Daarom , ik moest toen echt met mijn auto naar de dealer toe en de schade laten vaststellen. Of het overeenkwam met het verhaal. (schade van een fiets langs de auto) en toen keerde de verzekeringsmaatschappij uit aan de dealer welke de reparatie uitvoerde.

Schades worden zovaak geclaimd met als reden: Kind deed het. 1 van de meest fraudegevoelige schades als je het mij vraagt... kind of hond.
pi_103672568
Huh? De schade is ook al gerepareerd? Dat maak ik niet op uit de openingspost. TS, je wordt gewoon bedonderd.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:02:39 #150
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_103672950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Huh? De schade is ook al gerepareerd? Dat maak ik niet op uit de openingspost. TS, je wordt gewoon bedonderd.
dat schreef hij een paar posts terug. Daarom had ik er eerst nog geen mening over, tenslotte je hoort maar 1 kant van het verhaal en uitgaande van die kant wordt ts bedonderd. De andere kant hoor je niet. Maar goed daar is de verzekering dan voor om dat uit te zoeken.
Maar als de schade inmiddels ook al is gerepareerd zonder de verzekering af te wachten? heel raar.

TS heb je foto's van de schade. Niet dat ik er veel van weet maar ben gewoon nieuwsgierig hoe het eruit zag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')