Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
How to use the VPN: Control Panel > Internet Options > Connections > Lan Settings > Use a proxy server: 203.232.208.116 port 8080
Vergeet je PC niet te rebooten. En t slimste is als je Origin niet automatisch laat opstarten. Vaak wil hij de eerste paar keer niet, maar blijf op 'Retry' drukken.
Net geinstalleerd hij deed het eerst niet kwam erachter dat je TM in de map naam moest verwijderen. Dit spel draait als een tierelier bij mij! De laatste versie van Call of Duty van vorig jaar kon ik amper draaien. Zou wel een verschil in engines zijn.
Ga hem deze week kopen trouwens Battlefield geld meer dan waard!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef -Dries- het volgende: Ik heb het dus over de boxed versie. Het zou mooi zijn als iemand em zou spotten vandaag.
Waarom kom ik niet voorbij die trein! Hang eruit en moet erin springen met spatie wat ik ook doe elke keer val ik. Of moet je spatie ingedrukt houden?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Razor21 het volgende: Waarom kom ik niet voorbij die trein! Hang eruit en moet erin springen met spatie wat ik ook doe elke keer val ik. Of moet je spatie ingedrukt houden?
door rossen op je balk... *pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats*
Dan klimt ie op dak en krijg je aan de rechterkant 3 terroristen. Dan doorlopen en krijg je je op een gegeven moment een ongewapende terrorist dan moet je oppassen.
door rossen op je balk... *pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats*
Dan klimt ie op dak en krijg je aan de rechterkant 3 terroristen. Dan doorlopen en krijg je je op een gegeven moment een ongewapende terrorist dan moet je oppassen.
Ok bedankt! Ik drukte maar één keer steeds
Op grafisch vlak niet echt schat ik. Heb je de nieuwste grafische drivers?
Ja de nieuwste. Draait toch een stuk beter na het laden van Game Booster.
In game :
SPOILER
Hmm, volgens Wehkamp is de levertijd een week.. Dat vertrouw ik niet helemaal. Heb ze toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of hij morgen wel verstuurd wordt..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Civilian het volgende: Hmm, volgens Wehkamp is de levertijd een week.. Dat vertrouw ik niet helemaal. Heb ze toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of hij morgen wel verstuurd wordt..
Vorige week stond het al op 1 week, het is gewoon nog niet aangepast naar mijn idee. Mocht je meer weten dan hoor ik het graag.
Als DICE banned, dan heb je volgens mij een perm ban te pakken hoor.. Die zijn niet zo heel lief.
Dat is simpelweg het scherm wat je krijgt als er geen key geregistreerd is bij het account. gezien zijn postgeschiedenis is dat ook bij hem het geval, hij heeft het spel dus nog niet.
Dit staat overigens ook wel op die pagina maar dit is dan ook geen volledig screenshot.
Op dinsdag 25 oktober 2011 14:02 schreef andreas612 het volgende: stelletje knuppels, 'k heb dat spel nog niet eens zoals hierboven is gezegd.. hoe kan ik dan een ban hebben?
Je moet je key activeren voor je kan inloggen volgens mij.. En als je het spel niet hebt heb je ook geen key gok ik
Processor Intel Core-2-Quad i7-950 3.06ghz + GT Geheugen DDR3 1333mhz kingston 6gb (3x2gb) Video Pci-E VGA DX11 ATi HD5770 1024mb
In principe moet hij prima speelbaar zijn, maar die videokaart is me eigenlijk wel een doorn in het oog.. Ga denk ik 'n HD6870 kopen, ook met Skyrim op het oog... Ik ben alleen bestwel een n00b op kaartgebied, en er zijn tig varianten van die HD6970.. Als ik gewoon 1 haal met "PCI-E in de omschrijving moet het toch goed zijn, in principe? En is 6GB RAM genoeg, of zal ik er nog een bankje bijkopen?
Processor Intel Core-2-Quad i7-950 3.06ghz + GT Geheugen DDR3 1333mhz kingston 6gb (3x2gb) Video Pci-E VGA DX11 ATi HD5770 1024mb
In principe moet hij prima speelbaar zijn, maar die videokaart is me eigenlijk wel een doorn in het oog.. Ga denk ik 'n HD6870 kopen, ook met Skyrim op het oog... Ik ben alleen bestwel een n00b op kaartgebied, en er zijn tig varianten van die HD6970.. Als ik gewoon 1 haal met "PCI-E in de omschrijving moet het toch goed zijn, in principe? En is 6GB RAM genoeg, of zal ik er nog een bankje bijkopen?
Ik heb van 't weekend de HD 6950 gehaald en die draait als 'n zonnetje. http://www.alternate.nl/h(...)D6950_DIRT3_Edition_(11188-05-50G)/564447/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI%2FAMD&l3=Radeon+HD6000
Hehe die manier van presenteren is nu net waar ik me aan zit te ergeren. Maar het is wel heel tof gedaan. Alleen jammer dat die paintballguns echt recht voor het scherm staan.
Eigenlijk moet je dit nog een stap verder nemen en dan de game ook nog laten beslissen waar de kogels vandaan komen en dan in die hoek ook schieten zodat dekking zoeken ook echt helpt zegmaar.
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
dan ben jij de eerste die zijn geld terug krijgt ben een ban
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja maar je bent akkoord gegaan met je voorwaarden en die zeggen dat je dan en dan kan beginnen met spelen. Alsmede zeggen die voorwaarden dat je niet mag hacken. Te weten voor nederland mag je vanaf de 25e spelen. Heb jij dus al eerder gedaan. Die 2 voorwaarden zijn wettelijk toegestaan. Dus je zou je geld op basis daarvan niet terugkrijgen
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ja maar je bent akkoord gegaan met je voorwaarden en die zeggen dat je dan en dan kan beginnen met spelen. Alsmede zeggen die voorwaarden dat je niet mag hacken. Te weten voor nederland mag je vanaf de 25e spelen. Heb jij dus al eerder gedaan. Die 2 voorwaarden zijn wettelijk toegestaan. Dus je zou je geld op basis daarvan niet terugkrijgen
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.
dan wel, heeft ook geen nut om de discussie met jou verder aan te gaan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.
Ik ben geen rechtenstudent. Ga dat daarzo maar vragen. Ik durf te wedden dat je je geld niet terugkrijgt als je key word geband, klaar.
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.
Ik ben geen rechtenstudent. Ga dat daarzo maar vragen. Ik durf te wedden dat je je geld niet terugkrijgt als je key word geband, klaar.
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
Het geluk heb ik dat mijn postbode meestal rond 11 uur komt. Dat betekent dus dat ik hem morgen om die tijd al heb. Terwijl ik pas om 9 uur s'avonds thuis ben maar daarna wel 1,5 week vrij
Beetje vaag, ik wil campaign spelen maar zodra die bij het loading/saving deel komt voor dat het begint minimaliseerd het spel zich en krijg ik hem niet meer open.
Wat vinden jullie van het "overzicht" van de minimap?
Ik vind het echt zwaar klote dat je niet in 1 oogopslag ziet waar de MCOM's zijn. Ookal maak ik de minimap groter, ik zie nogsteeds niet waar ze zijn, omdat de maps zo groot zijn.
Je bent dus verplicht om na het spawnen(nogmaals, wss alleen omdat ik maps nog niet ken) eerst de indicators te zoeken, en dus een rondje te draaien om je te oriënteren.
Ik vind het echt zwaar klote dat je niet in 1 oogopslag ziet waar de MCOM's zijn. Ookal maak ik de minimap groter, ik zie nogsteeds niet waar ze zijn, omdat de maps zo groot zijn.
Je bent dus verplicht om na het spawnen(nogmaals, wss alleen omdat ik maps nog niet ken) eerst de indicators te zoeken, en dus een rondje te draaien om je te oriënteren.
Iemand anders met hetzelfde ongemak?
Ik hoopte dat de retail versie een grote map had ipv alleen de minimap..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Mijnwehkamp.. Ze claimen dat je de inlog daarvan ontvangt in een mailtje na je bestelling, maar bij mij was dat niet het geval. Als hij niet in je inbox staat moet je ff "wachtwoord vergeten" doen op wehkamp.nl, dan kan je naar mijnwehkamp
Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Captainp00face het volgende: Ik vraag het niet voor niks aangezien ik niet kan inloggen. Ook 'wachtwoord vergeten' werkt bij mij niet.
Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Captainp00face het volgende: Ik vraag het niet voor niks aangezien ik niet kan inloggen. Ook 'wachtwoord vergeten' werkt bij mij niet.
Mijnwehkamp.. Ze claimen dat je de inlog daarvan ontvangt in een mailtje na je bestelling, maar bij mij was dat niet het geval. Als hij niet in je inbox staat moet je ff "wachtwoord vergeten" doen op wehkamp.nl, dan kan je naar mijnwehkamp
Hehe dat mailtje heb ik ook niet gehad inderdaad
Nu kan ik mijn wachtwoord bij Wehkamp veranderen, maar bij alles krijg ik deze melding;
De combinatie van het ingevoerde e-mailadres en wachtwoord is onjuist. Probeer het nog eens. Let op: het wachtwoord is hoofdlettergevoelig! Heb je vragen, neem dan contact op via het e-mailformulier op de service- en contactpagina onder Klantenservice.
Tuurlijk is het onjuist, ik moet mijn wachtwoord toch aanpassen?!
Ik denk dat we allemaal wel weten welke bazenmap we non-stop gaan spelen!
SPOILER
Geen Beta gespeeld, dus gisteren deze map voor het eerst gespeeld. Ik vind tot nu toe de andere maps beter, eigenlijk.
In Rush is het gewoon te vlak. Een paar snipers met verstand in het defence team en je komt nergens. (Of mijn team en ik zijn gewoon noobs, ook goed mogelijk.)
Het werkt voor geen ene meter bij mij, die multiplayer. Op de singleplayer geen probleem met fps of wat dan ook, maar op de multiplayer te laggy om te lopen. Spel crasht ook om de haverklap. Zeer frustrerend.
Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Roces18 het volgende: Je hebt hem gedownload of via een andere VPN speel je. Dan moet je niet klagen, want officieel hoor je hem niet eens te spelen
Precies. Erg kinderachtig ook. Dan heb je ook nog malloten die de SP niet spoileren...
Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Roces18 het volgende: Je hebt hem gedownload of via een andere VPN speel je. Dan moet je niet klagen, want officieel hoor je hem niet eens te spelen
Ik heb hem via een Amerikaanse winkel gekocht (g2play.net) en is dus gewoon legaal. En ja ook gedownload via origin. En nee niet via een VPN.
Op de homepage staat trouwens wel ''2 days to go''! Maar toch ben ik hem al aan het downloaden via Origin.
Dear Customers, Battlefield 3 EU Standard , Battlefield 3 EU Limited Edition keys are in stock and are being sent All other BF3 versions keys will be sent on release day! Please be patient! Thank You!
Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Berend. het volgende: Op de homepage staat trouwens wel ''2 days to go''! Maar toch ben ik hem al aan het downloaden via Origin.
Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef Banaanensuiker het volgende: Het werkt voor geen ene meter bij mij, die multiplayer. Op de singleplayer geen probleem met fps of wat dan ook, maar op de multiplayer te laggy om te lopen. Spel crasht ook om de haverklap. Zeer frustrerend.
Ik roep al 3 maanden dat ze op tijd verzenden, maar nee hoor...
Nee ik werk er niet, maar heb enkel goede ervaringen.
Nu is ineens wehkamp weer goed ja
Had vroeger wel plezier met BF, dus deze maar gepreorderd gisteren (lekker op tijd ). Mijn oude PC zou het never nooit niet trekken, maar 'gelukkig' was mijn moederbord kapot en had ik loon binnen, dus er komt een lekker sterke PC aan (met name voor Skyrim straks), maar voor BF3 zou het ook perfect zijn .
Ben iig wel benieuwd, heb er al wel zin in, hoewel ik normaal niet zo erg van de shooters ben
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
De mijne is ook verzonden door Wehkamp. Als hij nu morgen op de deurmat ligt, kan je dan al de singleplayer spelen of kan je zonder omwegen niets tot de releasedatum?
Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef FL_Freak het volgende: Ik heb al een aardig stuk gespeeld. Medium settings en sommige high kan ik op mijn GT540M
Goed bezig. Die systeemeisen zijn dus helemaal niet zo bizar hoog als ik dat zo zie...
Hmm.. Met m'n Phenom II X4 955, 4GB RAM en ATI HD5770 geeft hij automatisch aan dat ik met high settings kan spelen. Net even singleplayer gedaan. Maar dat loopt perfect!
Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Lux0rious het volgende: Hmm.. Met m'n Phenom II X4 955, 4GB RAM en ATI HD5770 geeft hij automatisch aan dat ik met high settings kan spelen. Net even singleplayer gedaan. Maar dat loopt perfect!
Ik heb een betere graka en een iets mindere cpu, 1 core minder welgeteld
Lol, dan is het wel heel overpowered. Een teammate die constant ammo geeft, en jij schiet maar overal op en klaar. Het vereist meer skills als je het gewoon zelf doet. Dus dat je de hoek enzo kan verstellen.
Lol, dan is het wel heel overpowered. Een teammate die constant ammo geeft, en jij schiet maar overal op en klaar. Het vereist meer skills als je het gewoon zelf doet. Dus dat je de hoek enzo kan verstellen.
Inderdaad, doehet dan op de wolfenstein enemy territory manier. Je schiet, en dan zie je een paar sec later op de map waar die terecht is gekomen, en kan je dus de boel aanpassen.
LOL is dit meteen de oplossing om de sniper uit te schakelen in singleplayer? Zelf zat ik te klooien met een sniper geweer zal vanavond weer even verder spelen.
Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef Civilian het volgende: Krijg net een mailtje van Wehkamp.. "Je ontvangt je bestelling binnen 3 werkdagen", terwijl hij toch echt vanmiddag is verstuurd
Zelfde hier, hoop het niet voor hun >:(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Ik heb die email gekregen terwijl bij mij er nog in behandeling staat.
Volgens mij was die email gewoon mass spam naar iedereen die hem heeft gepreordered. iedereen die ik ken kreeg hem tegelijkertijd(bij hun wel al verzonden)
Beetje te makkelijk niet? Blijkbaar is snipen nu onmogelijk gemaakt. Opzich niet zo heel erg, maar vind hem wel erg overpowered.
Nogmaals: dit is een compilatie. Lijkt dan altijd makkelijker dan het eigenlijk is. Als hij aan de lopende band kills kon krijgen zou het geen compilatie zijn.
Hier ook Wehkamp mailtje gehad... is er al een TS server beschikbaar? Van het weekend maar eens spelen, al heb ik ook nog andere afspraken staan. Ben echt benieuwd naar de wijzigingen sinds de beta. Is er al een firstday patch? Aangezien er al mensen met de downloadversie kunnen spelen?
Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef JK het volgende: Hier ook Wehkamp mailtje gehad... is er al een TS server beschikbaar? Van het weekend maar eens spelen, al heb ik ook nog andere afspraken staan. Ben echt benieuwd naar de wijzigingen sinds de beta. Is er al een firstday patch? Aangezien er al mensen met de downloadversie kunnen spelen?
Ja, de eerste patch kwam meteen mee met de pre load geloof ik.. O.a de commorose werd er daarmee ingepatcht.
Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef onlogisch het volgende: Kan je nou al online spelen als je het spel online hebt gekocht? Ik dacht vanmiddag zo'n melding voorbij te zien komen?
Mensen spelen het al door een proxy te gebruiken waarmee je de release date check fopt. Ben alleen een beetje bang voor Origin ban.
Hebbes! Erg vet spel! Mijn oude PC kan hem zelfs redelijk draaien op 1680x1050 Maar toch wat terugschroeven ivm ietwat hakkelen bij drukke situaties.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house! Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende: Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ja dat hoorde ik ook ja. Maar de release hier is gewoon nog de 27ste?
Yup, als je morgen laat opblijft kan je al spelen. Een ban lijkt me trouwens wel heel sterk hoor. Een Dice rep heeft dit er over gezegd 'It isn’t illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory.'. Loopt wel los denk ik. Mmmmmz de verleiding is te groot, zo even omzeilen die hap.
Ik probeer BF3 te kopen via Origin, maar krijg constant deze melding als ik wil betalen via Ideal;
Cookies, temp internet files etc diverse malen geschoond zonder resultaat. Origin opnieuw installeren helpt ook niet. Iemand enig idee wat je hieraan kan doen?
Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef onlogisch het volgende: Is er trouwens een reden opgegeven waarom ze in de US & Azië 2 dagen eerder releasen dan Europa?
Heeft iets te maken met het begin van de financiële week in Europa wat hier op donderdag is. Dat doen ze om een accuraat beeld van de verkoopcijfers te krijgen oid maar ik weet er het fijne niet van.
Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Masz het volgende: Ik probeer BF3 te kopen via Origin, maar krijg constant deze melding als ik wil betalen via Ideal; [ afbeelding ]
Cookies, temp internet files etc diverse malen geschoond zonder resultaat. Origin opnieuw installeren helpt ook niet. Iemand enig idee wat je hieraan kan doen?
Ik heb nog een andere aankoop gedaan vanavond, dat gaf verder geen probleem. Maar na anderhalf uur dit gezeik ben ik er wel klaar mee, ik haal hem donderdag wel in de winkel
Ik heb nog een andere aankoop gedaan vanavond, dat gaf verder geen probleem. Maar na anderhalf uur dit gezeik ben ik er wel klaar mee, ik haal hem donderdag wel in de winkel
Waarom bestel je hem niet ergens, scheelt 15 euro
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef JK het volgende: Hier ook Wehkamp mailtje gehad... is er al een TS server beschikbaar? Van het weekend maar eens spelen, al heb ik ook nog andere afspraken staan. Ben echt benieuwd naar de wijzigingen sinds de beta. Is er al een firstday patch? Aangezien er al mensen met de downloadversie kunnen spelen?
Ik heb nog geen mailtje van Wehkamp gehad. 2 maanden geleden ge-preordered. Wanneer had jij hem ge-preordered?
Dat is mooi kut.. Aan je voeding hoort inderdaad 2x6pins en 1x2pins te zitten om deze aan te kunnen sluiten. ff convertertje bestellen bij Alternate dan ofzo.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
"wuha, ik kan hem al lekker spelen!" "wuha, mijn 'antieke' pc kan nog goed meekomen [insert specs van een machine van krap een jaar oud]" "wuha, mijn copy is verzonden"
Raak elkaars piem0l even aan en feest verder, crickey!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
"wuha, ik kan hem al lekker spelen!" "wuha, mijn 'antieke' pc kan nog goed meekomen [insert specs van een machine van krap een jaar oud]" "wuha, mijn copy is verzonden"
Raak elkaars piem0l even aan en feest verder, crickey!
Circle jerk! Met mijn 3,5 jaar oude cpu draai ik alles soepel op ultra. Morgen ga ik gebak kopen voor vrienden en familie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat de singleplayer betreft. Het is misschien wel scripted en on-rails maar het is ook heel filmisch en vet. En ach, je speelt er 1 keer doorheen en dan blijf je bij het echte werk, de multiplayer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wapperbaard op 25-10-2011 22:31:04 ]
Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef MouzurX het volgende: Toch vind ik het jammer dat ik na CoD1 en Cod UO ik geen één singleplayer heb gehad die ik meerdere keren speelde.
COD2 heb ik denk ik het meeste gedaan samen met Half Life 2.
Doom, Duke Nukem 3D, Half-Life 1 en Half-Life 2 + expansions heb ik meerdere keren uitgespeeld. Bij andere fps games heb ik vaak zat de singleplayer opnieuw gestart en soms vrij ver doorgespeeld maar nooit helemaal afgemaakt. Ik zat ook te denken aan bijvoorbeeld Quake 2 maar die kon je in co-op spelen wat ik een stuk of 3 keer heb gedaan met mijn broer. Een single player shooter moet echt bijzonder voor mij zijn wil ik meerdere keren een hele playthrough doen. Ik vind het al een pluim waard als ik geboeid blijf tot het einde.
[ Bericht 11% gewijzigd door Wapperbaard op 25-10-2011 23:49:57 ]
Op woensdag 26 oktober 2011 00:35 schreef tuut-chips het volgende: KUT BATTLEFIELD Ga ik eindelijk eens 20-5 en de unlocks vliegen me om de oren, KNALT DE FUCKING SERVER ERUIT!!!
Kinderziektes
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Ik zit vast in de missie Operation Guillotine nadat je wordt ge-ambushed. Dan moet je zo'n pipo volgen, maar die gaat dan onder een brug zitten en doet verder niks. En die lui op de brug maar schieten naar mijn teamleden die niet meelopen
Heb je nog steeds dat mensen die daar met een sniper op gaan zitten campen?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Daar is nog geen echt alternatief voor... Alle goede SP games zijn scripted...
*2 minuten wachten totdat je teamleden een plankie tussen gebouwen neerleggen *de vijand schiet pas wanneer je teamleden er zijn *muis die aan je vingers knaagt waar je niet voorbij kan behalve als je het scripted even afloopt *sniper die je niet ziet, maar wel met een bazooka moet neerschieten
0% vet, Geen suiker toegevoegd Twitter: @BuikschuiverNL Xbox Live: Buikschuiver Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
*2 minuten wachten totdat je teamleden een plankie tussen gebouwen neerleggen *de vijand schiet pas wanneer je teamleden er zijn *muis die aan je vingers knaagt waar je niet voorbij kan behalve als je het scripted even afloopt *sniper die je niet ziet, maar wel met een bazooka moet neerschieten
Ik zie het niet snel gebeuren, maar misschien zijn sommige functies van de destruction uitgeschakeld. Er is bijvoorbeeld ook geen terrein vervorming als je erop schiet. Als je met een tank op de grond schiet of c4 laat ontploffen zie je alleen een zwarte cirkel liggen
Ik zie het niet snel gebeuren, maar misschien zijn sommige functies van de destruction uitgeschakeld. Er is bijvoorbeeld ook geen terrein vervorming als je erop schiet. Als je met een tank op de grond schiet of c4 laat ontploffen zie je alleen een zwarte cirkel liggen
Dat was in de beta, daar was de destruction deels uitgeschakeld. Maar toen kon je al met c4 een schuttersputje maken hoor
Als we Dice moeten geloven zou de destruction in de retail volledig aan staan
Als 't goed is ligt mn BF3 vanmiddag in de brievenbus van mn werk!
Trouwens, voor de geïnteresseerden: TeamSpeak 3: 178.63.54.5 En de BF3server (heb hem zelf nog niet kunnen testen, dus de config zal nog niet lekker zijn gok ik): .:: NSFC ::. Not Suited For Civilians (hoe ironisch ) En hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' wel te vinden zijn..
[ Bericht 28% gewijzigd door Civilian op 26-10-2011 09:12:01 ]
Trouwens, voor de geïnteresseerden: TeamSpeak 3: 178.63.54.5 En de BF3server (heb hem zelf nog niet kunnen testen, dus de config zal nog niet lekker zijn gok ik): .:: NSFC ::. Not Suited For Civilians (hoe ironisch ) En hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' wel te vinden zijn..
Gaan we deze TS server aanhouden voor FOK! ? Ik zou het wel fijn vinden om samen te kunnen spelen in plaats van een beetje in los-vast verband servers te verkennen.
Ja idd, leuk dat de game wordt opgestuurd maar je zit dan volgens mij nog steeds vast aan de tijdlock die Origin heeft. Pas als Origin het goed vindt mag je spelen, die DVD is niets anders dan een fysieke pre-load.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ja idd, leuk dat de game wordt opgestuurd maar je zit dan volgens mij nog steeds vast aan de tijdlock die Origin heeft. Pas als Origin het goed vindt mag je spelen, die DVD is niets anders dan een fysieke pre-load.
ja dit dus. maar hoe speelt iedereen al? via die VPN? of op console?
Gaan we deze TS server aanhouden voor FOK! ? Ik zou het wel fijn vinden om samen te kunnen spelen in plaats van een beetje in los-vast verband servers te verkennen.
Ik vind 't prima Hij draait gewoon permanent op mijn server, dus altijd te bereiken Heb trouwens een license key aangevraagd, dus plek zat voor iedereen lol
[ Bericht 4% gewijzigd door Civilian op 26-10-2011 09:31:27 ]
Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef Sjapoela het volgende: Tof! Dat betekent dus dat er geen FOK! server meer geregeld hoeft te worden? Vraag je nog een bijdrage?
Nope, ik heb 10tb dataverkeer per maand dus dat zit wel goed. Ik heb nu een maximum van 66 slots (64 om te gamen en 2 reserved voor mij en een andere admin). Kan nog opgeschroefd worden naar 512 als 't moet De gameserver heeft nu 16 slots. Willen we echt 'n eigen Fok! Server wil ik die wel ophogen, maar dan ga ik wel kijken naar 'n kleine vrijwillige bijdrage. Eerst maar 's kijken hoe 't loopt
De TS & Game gegevens anders ff in de volgende OP zetten?