Wat ik tegenkom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef Roces18 het volgende:
wat gaan jullie in multiplayer het eerste doen? vliegtuig, tank of lekker te voet
(ik denk tank)
ja lekker metro spelen , met mijn metrosexual clanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat ik tegenkom.
Het beste om te ranken is trouwens die rush maps(iig sneller dan caspian border) dus ik denk dat ik die in het begin veel zal spelen.
Hier ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef lordteddybeer het volgende:
Wehkamp heeft mijn BF3 verzonden
Conquest he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef Roces18 het volgende:
wat gaan jullie in multiplayer het eerste doen? vliegtuig, tank of lekker te voet
(ik denk tank)
Ik hoopte dat de retail versie een grote map had ipv alleen de minimap..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef Dinthe het volgende:
Wat vinden jullie van het "overzicht" van de minimap?
Ik vind het echt zwaar klote dat je niet in 1 oogopslag ziet waar de MCOM's zijn. Ookal maak ik de minimap groter, ik zie nogsteeds niet waar ze zijn, omdat de maps zo groot zijn.
Je bent dus verplicht om na het spawnen(nogmaals, wss alleen omdat ik maps nog niet ken) eerst de indicators te zoeken, en dus een rondje te draaien om je te ori๋nteren.
Iemand anders met hetzelfde ongemak?
inloggen. > mijn bestellingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Captainp00face het volgende:
Waar zien jullie dat Wehkamp verzonden heeft?
Bij je bestellingen? dohquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Captainp00face het volgende:
Kut emo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
inloggen. > mijn bestellingen.
Als je dit niet begrijpt. Dont bother playing the game. En ja! hier ook verzonden. Genious
Mijnwehkamp.. Ze claimen dat je de inlog daarvan ontvangt in een mailtje na je bestelling, maar bij mij was dat niet het geval. Als hij niet in je inbox staat moet je ff "wachtwoord vergeten" doen op wehkamp.nl, dan kan je naar mijnwehkampquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Captainp00face het volgende:
Zeg dat dan gelijk jongquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vraag het niet voor niks aangezien ik niet kan inloggen. Ook 'wachtwoord vergeten' werkt bij mij niet.
Emo. haha, ja dat ben ik zeker jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vraag het niet voor niks aangezien ik niet kan inloggen. Ook 'wachtwoord vergeten' werkt bij mij niet.
[..]
Kut emo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |