Dit is het topic wat je zoekt: [Game PC] Discussie hardware topic #7 BF3 here we comequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef Jeff89 het volgende:
Dit is mijn huidige systeem:
Processor Intel Core-2-Quad i7-950 3.06ghz + GT
Geheugen DDR3 1333mhz kingston 6gb (3x2gb)
Video Pci-E VGA DX11 ATi HD5770 1024mb
In principe moet hij prima speelbaar zijn, maar die videokaart is me eigenlijk wel een doorn in het oog.. Ga denk ik 'n HD6870 kopen, ook met Skyrim op het oog...
Ik ben alleen bestwel een n00b op kaartgebied, en er zijn tig varianten van die HD6970.. Als ik gewoon 1 haal met "PCI-E in de omschrijving moet het toch goed zijn, in principe?
En is 6GB RAM genoeg, of zal ik er nog een bankje bijkopen?
Thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit is het topic wat je zoekt: [Game PC] Discussie hardware topic #7 BF3 here we come
Hehe die manier van presenteren is nu net waar ik me aan zit te ergeren. Maar het is wel heel tof gedaan. Alleen jammer dat die paintballguns echt recht voor het scherm staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:13 schreef LadiesMan217 het volgende:
Gheh, dat filmpje van The Gadgetshow..
Let even niet op de corny manier van presenteren
Dan krijg ik mijn geld terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als DICE banned, dan heb je volgens mij een perm ban te pakken hoor.. Die zijn niet zo heel lief.
dan ben jij de eerste die zijn geld terug krijgt ben een banquote:
Nou ja, Je hebt gewoon je consumentenrecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan ben jij de eerste die zijn geld terug krijgt ben een ban
Ja maar je bent akkoord gegaan met je voorwaarden en die zeggen dat je dan en dan kan beginnen met spelen. Alsmede zeggen die voorwaarden dat je niet mag hacken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ja, Je hebt gewoon je consumentenrecht.
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar je bent akkoord gegaan met je voorwaarden en die zeggen dat je dan en dan kan beginnen met spelen. Alsmede zeggen die voorwaarden dat je niet mag hacken.
Te weten voor nederland mag je vanaf de 25e spelen. Heb jij dus al eerder gedaan.
Die 2 voorwaarden zijn wettelijk toegestaan. Dus je zou je geld op basis daarvan niet terugkrijgen
Geld niet voor producten waar een key op zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.
Jawel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:52 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Geld niet voor producten waar een key op zit.
dan wel, heeft ook geen nut om de discussie met jou verder aan te gaanquote:
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.
Ik ben geen rechtenstudent. Ga dat daarzo maar vragen.
Ik durf te wedden dat je je geld niet terugkrijgt als je key word geband, klaar.
Ja van wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
jij moet niet geloven in bedtime storiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie moeten je niet zo bang laten maken door corporaties.
Domme koe jij betaald die zooi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij moet niet geloven in bedtime stories
En nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://forums.mariosworld.org/showthread.php?p=537
Nee hoor, want ik haal BF3 niet eensquote:
De consument dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Nee hoor, want ik haal BF3 niet eens
Rot opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wachten? Ik heb het spel al opgestart
ja dat had ik ook ik kon gewoon niet meer op internetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar :/
Ga nu is ff proberen of met reboot het wel werkt.
Hoef ik verder niks in me router in te stellen ofzo? Want geen enkele website deed het meer.
mijne ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef lordteddybeer het volgende:
Wehkamp heeft mijn BF3 verzonden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijne ook![]()
![]()
let the games begin!
[ afbeelding ]
De mijne ook! Al is het wel jammer dat ik tentamens heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijne ook![]()
![]()
let the games begin!
[ afbeelding ]
tis nie eerlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef ElmoFan het volgende:
Nu heeft iedereen straks een hogere rank en unlocks dan ik
nee hoor, ik ben donderdag nog steeds rank 1!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef ElmoFan het volgende:
Nu heeft iedereen straks een hogere rank en unlocks dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |