Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
How to use the VPN: Control Panel > Internet Options > Connections > Lan Settings > Use a proxy server: 203.232.208.116 port 8080
Vergeet je PC niet te rebooten. En t slimste is als je Origin niet automatisch laat opstarten. Vaak wil hij de eerste paar keer niet, maar blijf op 'Retry' drukken.
Net geinstalleerd hij deed het eerst niet kwam erachter dat je TM in de map naam moest verwijderen. Dit spel draait als een tierelier bij mij! De laatste versie van Call of Duty van vorig jaar kon ik amper draaien. Zou wel een verschil in engines zijn.
Ga hem deze week kopen trouwens Battlefield geld meer dan waard!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef -Dries- het volgende: Ik heb het dus over de boxed versie. Het zou mooi zijn als iemand em zou spotten vandaag.
Waarom kom ik niet voorbij die trein! Hang eruit en moet erin springen met spatie wat ik ook doe elke keer val ik. Of moet je spatie ingedrukt houden?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Razor21 het volgende: Waarom kom ik niet voorbij die trein! Hang eruit en moet erin springen met spatie wat ik ook doe elke keer val ik. Of moet je spatie ingedrukt houden?
door rossen op je balk... *pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats*
Dan klimt ie op dak en krijg je aan de rechterkant 3 terroristen. Dan doorlopen en krijg je je op een gegeven moment een ongewapende terrorist dan moet je oppassen.
door rossen op je balk... *pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats**pats*
Dan klimt ie op dak en krijg je aan de rechterkant 3 terroristen. Dan doorlopen en krijg je je op een gegeven moment een ongewapende terrorist dan moet je oppassen.
Ok bedankt! Ik drukte maar één keer steeds
Op grafisch vlak niet echt schat ik. Heb je de nieuwste grafische drivers?
Ja de nieuwste. Draait toch een stuk beter na het laden van Game Booster.
In game :
SPOILER
Hmm, volgens Wehkamp is de levertijd een week.. Dat vertrouw ik niet helemaal. Heb ze toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of hij morgen wel verstuurd wordt..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Civilian het volgende: Hmm, volgens Wehkamp is de levertijd een week.. Dat vertrouw ik niet helemaal. Heb ze toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of hij morgen wel verstuurd wordt..
Vorige week stond het al op 1 week, het is gewoon nog niet aangepast naar mijn idee. Mocht je meer weten dan hoor ik het graag.
Als DICE banned, dan heb je volgens mij een perm ban te pakken hoor.. Die zijn niet zo heel lief.
Dat is simpelweg het scherm wat je krijgt als er geen key geregistreerd is bij het account. gezien zijn postgeschiedenis is dat ook bij hem het geval, hij heeft het spel dus nog niet.
Dit staat overigens ook wel op die pagina maar dit is dan ook geen volledig screenshot.
Op dinsdag 25 oktober 2011 14:02 schreef andreas612 het volgende: stelletje knuppels, 'k heb dat spel nog niet eens zoals hierboven is gezegd.. hoe kan ik dan een ban hebben?
Je moet je key activeren voor je kan inloggen volgens mij.. En als je het spel niet hebt heb je ook geen key gok ik
Processor Intel Core-2-Quad i7-950 3.06ghz + GT Geheugen DDR3 1333mhz kingston 6gb (3x2gb) Video Pci-E VGA DX11 ATi HD5770 1024mb
In principe moet hij prima speelbaar zijn, maar die videokaart is me eigenlijk wel een doorn in het oog.. Ga denk ik 'n HD6870 kopen, ook met Skyrim op het oog... Ik ben alleen bestwel een n00b op kaartgebied, en er zijn tig varianten van die HD6970.. Als ik gewoon 1 haal met "PCI-E in de omschrijving moet het toch goed zijn, in principe? En is 6GB RAM genoeg, of zal ik er nog een bankje bijkopen?
Processor Intel Core-2-Quad i7-950 3.06ghz + GT Geheugen DDR3 1333mhz kingston 6gb (3x2gb) Video Pci-E VGA DX11 ATi HD5770 1024mb
In principe moet hij prima speelbaar zijn, maar die videokaart is me eigenlijk wel een doorn in het oog.. Ga denk ik 'n HD6870 kopen, ook met Skyrim op het oog... Ik ben alleen bestwel een n00b op kaartgebied, en er zijn tig varianten van die HD6970.. Als ik gewoon 1 haal met "PCI-E in de omschrijving moet het toch goed zijn, in principe? En is 6GB RAM genoeg, of zal ik er nog een bankje bijkopen?
Ik heb van 't weekend de HD 6950 gehaald en die draait als 'n zonnetje. http://www.alternate.nl/h(...)D6950_DIRT3_Edition_(11188-05-50G)/564447/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI%2FAMD&l3=Radeon+HD6000
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?