Jawel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:52 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Geld niet voor producten waar een key op zit.
dan wel, heeft ook geen nut om de discussie met jou verder aan te gaanquote:
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch mag ik binnen x aantal dagen de koop opzeggen.
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij gebruiksproducten die je gebruikt heb niet. Zo mag je geen aangegeten brood bij de bakker terugbrengen. Gebruikte keys kun je dus ook niet terugbrengen. Tenzij je kunt bewijzen dat je hem niet gebruikt heb.
Ik ben geen rechtenstudent. Ga dat daarzo maar vragen.
Ik durf te wedden dat je je geld niet terugkrijgt als je key word geband, klaar.
Ja van wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Geloof me nou als ik een ban heb ga ik me geld terugkrijgen.
jij moet niet geloven in bedtime storiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie moeten je niet zo bang laten maken door corporaties.
Domme koe jij betaald die zooi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij moet niet geloven in bedtime stories
En nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://forums.mariosworld.org/showthread.php?p=537
Nee hoor, want ik haal BF3 niet eensquote:
De consument dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Nee hoor, want ik haal BF3 niet eens
Rot opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wachten? Ik heb het spel al opgestart
ja dat had ik ook ik kon gewoon niet meer op internetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar :/
Ga nu is ff proberen of met reboot het wel werkt.
Hoef ik verder niks in me router in te stellen ofzo? Want geen enkele website deed het meer.
mijne ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef lordteddybeer het volgende:
Wehkamp heeft mijn BF3 verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |