Ik heb nog geen mailtje van Wehkamp gehad. 2 maanden geleden ge-preordered.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef JK het volgende:
Hier ook Wehkamp mailtje gehad... is er al een TS server beschikbaar?
Van het weekend maar eens spelen, al heb ik ook nog andere afspraken staan.
Ben echt benieuwd naar de wijzigingen sinds de beta. Is er al een firstday patch? Aangezien er al mensen met de downloadversie kunnen spelen?
Ik 3 weken geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef steekhond het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje van Wehkamp gehad. 2 maanden geleden ge-preordered.
Wanneer had jij hem ge-preordered?
Dat is mooi kut.. Aan je voeding hoort inderdaad 2x6pins en 1x2pins te zitten om deze aan te kunnen sluiten. ff convertertje bestellen bij Alternate dan ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
8 pin aansluiting voeding naar videokaart
FUUUUUUUUUUUUU
Daar is nog geen echt alternatief voor... Alle goede SP games zijn scripted...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
de tering, wat is het scripted as hell
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar is nog geen echt alternatief voor... Alle goede SP games zijn scripted...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Circle jerk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Kutjes, jullie allemaal
"wuha, ik kan hem al lekker spelen!"
"wuha, mijn 'antieke' pc kan nog goed meekomen [insert specs van een machine van krap een jaar oud]"
"wuha, mijn copy is verzonden"
Raak elkaars piem0l even aan en feest verder, crickey!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wat de singleplayer betreft.
Het is misschien wel scripted en on-rails maar het is ook heel filmisch en vet.
En ach, je speelt er 1 keer doorheen en dan blijf je bij het echte werk, de multiplayer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wapperbaard op 25-10-2011 22:31:04 ]Er is een poepstorm op komst.
Begin september.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef steekhond het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje van Wehkamp gehad. 2 maanden geleden ge-preordered.
Wanneer had jij hem ge-preordered?
Jaaaa. Er staat 'verzonden naar DHL servicepoint'. Zou hij er morgen al liggen? Of donderdag pas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik 3 weken geledenLog ff in op je Wehkamp account, dan zie je de status ook.
COD2 heb ik denk ik het meeste gedaan samen met Half Life 2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef MouzurX het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ik na CoD1 en Cod UO ik geen één singleplayer heb gehad die ik meerdere keren speelde.
Kinderziektesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:35 schreef tuut-chips het volgende:
KUT BATTLEFIELD Ga ik eindelijk eens 20-5 en de unlocks vliegen me om de oren, KNALT DE FUCKING SERVER ERUIT!!!
Ben er al wel in een jet tegenaan gevlogen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:45 schreef andreas612 het volgende:
heeft iemand al geprobeerd die mast om te halen in caspian border?
vroeg ik dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ben er al wel in een jet tegenaan gevlogen...
Heb je nog steeds dat mensen die daar met een sniper op gaan zitten campen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:45 schreef andreas612 het volgende:
Hij kan in mp niet omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:45 schreef andreas612 het volgende:
*2 minuten wachten totdat je teamleden een plankie tussen gebouwen neerleggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar is nog geen echt alternatief voor... Alle goede SP games zijn scripted...
Poeh, dat klinkt allemaal erg frustrerendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
*2 minuten wachten totdat je teamleden een plankie tussen gebouwen neerleggen
*de vijand schiet pas wanneer je teamleden er zijn
*muis die aan je vingers knaagt waar je niet voorbij kan behalve als je het scripted even afloopt
*sniper die je niet ziet, maar wel met een bazooka moet neerschieten
Ik zie het niet snel gebeuren, maar misschien zijn sommige functies van de destruction uitgeschakeld. Er is bijvoorbeeld ook geen terrein vervorming als je erop schiet. Als je met een tank op de grond schiet of c4 laat ontploffen zie je alleen een zwarte cirkel liggenquote:
Dat was in de beta, daar was de destruction deels uitgeschakeld. Maar toen kon je al met c4 een schuttersputje maken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren, maar misschien zijn sommige functies van de destruction uitgeschakeld. Er is bijvoorbeeld ook geen terrein vervorming als je erop schiet. Als je met een tank op de grond schiet of c4 laat ontploffen zie je alleen een zwarte cirkel liggen
Dat ontbreekt dus atmquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat was in de beta, daar was de destruction deels uitgeschakeld. Maar toen kon je al met c4 een schuttersputje maken hoor
Als we Dice moeten geloven zou de destruction in de retail volledig aan staan
Gaan we deze TS server aanhouden voor FOK! ? Ik zou het wel fijn vinden om samen te kunnen spelen in plaats van een beetje in los-vast verband servers te verkennen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:56 schreef Civilian het volgende:
Als 't goed is ligt mn BF3 vanmiddag in de brievenbus van mn werk!
Trouwens, voor de geïnteresseerden:
TeamSpeak 3: 178.63.54.5
En de BF3server (heb hem zelf nog niet kunnen testen, dus de config zal nog niet lekker zijn gok ik):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians (hoe ironisch)
En hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' wel te vinden zijn..
Ja idd, leuk dat de game wordt opgestuurd maar je zit dan volgens mij nog steeds vast aan de tijdlock die Origin heeft. Pas als Origin het goed vindt mag je spelen, die DVD is niets anders dan een fysieke pre-load.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:19 schreef Mday het volgende:
sinds wanneer is de game beschikbaar? ik dacht morgen pas...
ja dit dus. maar hoe speelt iedereen al? via die VPN? of op console?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja idd, leuk dat de game wordt opgestuurd maar je zit dan volgens mij nog steeds vast aan de tijdlock die Origin heeft. Pas als Origin het goed vindt mag je spelen, die DVD is niets anders dan een fysieke pre-load.
Ik vind 't primaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gaan we deze TS server aanhouden voor FOK! ? Ik zou het wel fijn vinden om samen te kunnen spelen in plaats van een beetje in los-vast verband servers te verkennen.
Nope, ik heb 10tb dataverkeer per maand dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef Sjapoela het volgende:
Tof! Dat betekent dus dat er geen FOK! server meer geregeld hoeft te worden? Vraag je nog een bijdrage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |