Dat wel maar ik vind het wel mooi om te zien dat er krachtigere systemen zijn.quote:
Sinds vorige week in huis:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind het wel mooi om te zien dat er krachtigere systemen zijn.
De echte gamers zullen we maar zeggen.
Ja, de eerste patch kwam meteen mee met de pre load geloof ik.. O.a de commorose werd er daarmee ingepatcht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef JK het volgende:
Hier ook Wehkamp mailtje gehad... is er al een TS server beschikbaar?
Van het weekend maar eens spelen, al heb ik ook nog andere afspraken staan.
Ben echt benieuwd naar de wijzigingen sinds de beta. Is er al een firstday patch? Aangezien er al mensen met de downloadversie kunnen spelen?
Oh weg gevallen, nee daar heb ik 2 reepjes vanquote:
ik moest een nieuwe pc dus heb ik de best buy guide van tweakers gevolgd. Goeie tips hebben ze daar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind het wel mooi om te zien dat er krachtigere systemen zijn.
De echte gamers zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:54 schreef robuust89 het volgende:
God in de hut, met die inbelverbinding van me gaat dat downloaden nog even duren
JK, maar mijn downloadsnelheid is een schamele 500 kB/squote:
Mensen spelen het al door een proxy te gebruiken waarmee je de release date check fopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Kan je nou al online spelen als je het spel online hebt gekocht? Ik dacht vanmiddag zo'n melding voorbij te zien komen?
Ja dat hoorde ik ook ja. Maar de release hier is gewoon nog de 27ste?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Mensen spelen het al door een proxy te gebruiken waarmee je de release date check fopt.
Ben alleen een beetje bang voor Origin ban.
Yup, als je morgen laat opblijft kan je al spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook ja. Maar de release hier is gewoon nog de 27ste?
Heeft iets te maken met het begin van de financiële week in Europa wat hier op donderdag is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens een reden opgegeven waarom ze in de US & Azië 2 dagen eerder releasen dan Europa?
Probeer eens een andere browser.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Masz het volgende:
Ik probeer BF3 te kopen via Origin, maar krijg constant deze melding als ik wil betalen via Ideal;
[ afbeelding ]
Cookies, temp internet files etc diverse malen geschoond zonder resultaat. Origin opnieuw installeren helpt ook niet. Iemand enig idee wat je hieraan kan doen?
Net gedaan, ik krijg daar ook dezelfde melding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:10 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Probeer eens een andere browser.
ff mailen met ABNquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef Masz het volgende:
[..]
Net gedaan, ik krijg daar ook dezelfde melding.
Ik heb nog een andere aankoop gedaan vanavond, dat gaf verder geen probleem.quote:
Waarom bestel je hem niet ergens, scheelt 15 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Masz het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere aankoop gedaan vanavond, dat gaf verder geen probleem.
Maar na anderhalf uur dit gezeik ben ik er wel klaar mee, ik haal hem donderdag wel in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |