Hehe dat mailtje heb ik ook niet gehad inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mijnwehkamp.. Ze claimen dat je de inlog daarvan ontvangt in een mailtje na je bestelling, maar bij mij was dat niet het geval. Als hij niet in je inbox staat moet je ff "wachtwoord vergeten" doen op wehkamp.nl, dan kan je naar mijnwehkamp
Hmm, ik heb eigenlijk niet in de keybinds gekeken of er een overview van heel de map is. Wie weet is 'ie er wel maar is het niet de standaard hotkey.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de retail versie een grote map had ipv alleen de minimap..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef Roces18 het volgende:
Bij BF2 kon dat ook.
Ik denk dat we allemaal wel weten welke bazenmap we non-stop gaan spelen!Ik zeg je eerlijk: Ondanks alle haat vond ik het best een toffe mapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef Roces18 het volgende:
Bij BF2 kon dat ook.
Ik denk dat we allemaal wel weten welke bazenmap we non-stop gaan spelen!Geen Beta gespeeld, dus gisteren deze map voor het eerst gespeeld. Ik vind tot nu toe de andere maps beter, eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Rush is het gewoon te vlak. Een paar snipers met verstand in het defence team en je komt nergens. (Of mijn team en ik zijn gewoon noobs, ook goed mogelijk.)
Ik heb wel een server gehuurdquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef koffiegast het volgende:
Arm gebroken, daar gaat mijn kans om het vanaf vroeg te spelen..
En 't spel is nog goedkoper ook nog. Al vraag ik me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Sjapoela het volgende:
Haters op Wehkamp
Ik roep al 3 maanden dat ze op tijd verzenden, maar nee hoor...
Nee ik werk er niet, maar heb enkel goede ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |