Precies. Erg kinderachtig ook. Dan heb je ook nog malloten die de SP niet spoileren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Roces18 het volgende:
Je hebt hem gedownload of via een andere VPN speel je. Dan moet je niet klagen, want officieel hoor je hem niet eens te spelen
Ik heb hem via een Amerikaanse winkel gekocht (g2play.net) en is dus gewoon legaal. En ja ook gedownload via origin. En nee niet via een VPN.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Roces18 het volgende:
Je hebt hem gedownload of via een andere VPN speel je. Dan moet je niet klagen, want officieel hoor je hem niet eens te spelen
Dat is russisch ofozquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik heb hem via een Amerikaanse winkel gekocht (g2play.net) en is dus gewoon legaal. En ja ook gedownload via origin. En nee niet via een VPN.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik heb hem via een Amerikaanse winkel gekocht (g2play.net) en is dus gewoon legaal.
Ok dan is het iets anders, maar geld dan nog steeds niet de Europese release datum?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik heb hem via een Amerikaanse winkel gekocht (g2play.net) en is dus gewoon legaal. En ja ook gedownload via origin. En nee niet via een VPN.
Site zelf komt uit singaporequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon een code. Ik heb hem daar ook gekocht
Ik gun het je best maar je loopt te klagenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
Jullie zijn wel erg gefrustreerd als je je mede mens niet eens gunt om te spelen. Wat zielig.
pre-download jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Berend. het volgende:
Op de homepage staat trouwens wel ''2 days to go''! Maar toch ben ik hem al aan het downloaden via Origin.
Het zijn slechts constateringen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik gun het je best maar je loopt te klagen
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het werkt voor geen ene meter bij mij, die multiplayer. Op de singleplayer geen probleem met fps of wat dan ook, maar op de multiplayer te laggy om te lopen. Spel crasht ook om de haverklap. Zeer frustrerend.
En battlelog is ook echt vreselijk.
/rant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |