Heb m ff gequote vind m zo mooi! (hmm niet gelukt dus, maar 't is wel een mooie echo foto!)quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Soohr het volgende:
gefeliciteerd Susie.
Wij hadden vandaag de 12 weken echo,
gekke stengel is een been, als het goed is.
Hij/Zij ligt er enorm relaxed bij, armpjes in de "lucht", beentjes omhoog en een beetje onderuitgezakt liggen.
Alles was goed.
Na nogal wat schudden aan de buik ging hij/zij ook nog een beetje bewegen.
Ah, op die fiets! Ja, nog 3 3/4 dag en dan is het weekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Nah NTS, het ís vakantie (werk op een school), maar we zijn gewoon open. Ik ben niet helemaal alleen.. Ik heb alleen niet erg veel te doen.
. Gelukkig is het bijna weekend
.
Zoë, veel succes en plezier bij de vk!.
Zaterdag duurt nog wel effe ja. Ik heb morgenmiddag weekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het nog een eeuwigheid duren tot het zaterdag is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb griep onder de leden....
Zit nu thuis te werken, maar twijfel of ik niet beter gewoon op de bank kan gaan liggen met 24kitchen op de tv...
En jij weet al dat je een jongen krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zaterdag duurt nog wel effe ja. Ik heb morgenmiddag weekend.
Ja, die heb ik net ook gedownload, ik ben benieuwd! Die van TS2 vond ik niet zo spectaculair eigenlijk, dus ik hoop dat deze wat leuker is!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Oeh TS3. Ik heb net Beestenbende geïnstalleerd. Leuk joh
.
Doet me er trouwens aan denken dat ik nog wat moet doen voor FOK!games..
Ja,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:10 schreef Marrije het volgende:
En jij weet al dat je een jongen krijgt![]()
Oh ik ben zó benieuwd *ongeduldige stuiter smiley*
Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat lijkt een ochtendritueel te wordenSorry dames..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik las eerst alleen dit en ik had daar een heel ander beeld bij. Zeker in combinatie metquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat lijkt een ochtendritueel te wordenSorry dames..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
Goed zo flugel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik heb de tijd, maar ik snap het wel als je het niet kwijt wilt.quote:
Ik had hetzelfde beeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen dit en ik had daar een heel ander beeld bij. Zeker in combinatie met
awww heb je weer te veel gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga me ook op de bank nestelen met wat te drinken en mijn opnames van CSI en bones omdat ik ze gisteravond niet gezien heb.
Mijn bekken ligt doormidden denk ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
Goed zo flugel.Oooh, wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou ik ook echt niet tegen kunnen. Als hij vindt dat ik onredelijk ben, hoor ik het graag direct en niet máánden later! Sowieso vind ik het naar om iets af te schuiven op hormonen, alsof je zelf niet meer bestaat ofzo. Uiteraard spelen hormonen een rol, maar in de basis is je mening niet anders denk ik. Het komt alleen wat ongenuanceerder naar boven
.
Hey die ligt hier ook ergens, ga straks wel effe checken wat er precies in staat...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:07 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.
Heb het hem verdorie zelf cadeau gegeven.
Zeker niet dat wat m'n man zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey die ligt hier ook ergens, ga straks wel effe checken wat er precies in staat...
Nah, ik weet niet of Nirak het zo fantastisch vind maar ze kent jullie toch niet irl en het was de enige uitbarsting tijdens de hele zwangerschap. Al weet ik zeker dat ik tijdens de bevalling wat te verduren ga krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, maar ik snap het wel als je het niet kwijt wilt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of Nirak het zo fantastisch vind maar ze kent jullie toch niet irl en het was de enige uitbarsting tijdens de hele zwangerschap. Al weet ik zeker dat ik tijdens de bevalling wat te verduren ga krijgen
Ze voelde zich gewoon niet zo fijn die dag. Ze kon al een paar dagen bijna niks zelf en toen gebeurde er iets tegen haar zin in (ik kocht een slakom die we niet nodig hadden en dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Het ging haar vooral om het feit dat ik haar mening niet meenam in deze). Dat was net het vonkje wat het vat met springstof nodig hadHoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirakje, ik zal ook even met de billen bloot gaan... Effe een deel uit een MSN gesprek tussen Tijn en mij van deze week...Dit slaat op een enorme ruzie die Tijn en ik hadden tijdens de zwangerschap van Willem. Ik wilde perse dat de wc beneden nog vervangen werd en ik vond de grijze voegen lelijk, ik wilde witte...quote:Fluugs: en nesteldrang is niet in de laatste weken pas
Fluugs: begint alleen wat vroeg dit keer
Tijn: En ik heb besloten me niet overal bij neer te leggen aangezien ik in 2010 eigenhandig mijn WC heb verruwineerd omdat een zwangere persoon witte voegen wilde!
Fluugs:
Fluugs: Ik ben er nog steeds redelijk tevreden mee
Tijn: nee dat kan niet
Fluugs: en de pot is schoon
Fluugs: en fris
Het duurde allemaal veel te lang naar m'n zin en toen heb ik de oude wc-pot er op een dag gewoon zelf uitgesloopt en ben toen op m'n kont gaan zitten met witsel en een kwastje om de voegen wit te schilderenZag er niet uit natuurlijk, de tegels zaten ook helemaal onder en Tijn heeft toen de wc helemaal kunnen poetsen en nog meer van dat soort dingen. Ik geloof niet dat ik hem ooit zo heb horen vloeken als toen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik vergat er nog bij te zeggen dat ik niet meer zelfstandig omhoog kon komen, heupen deden zo zeer... Dus toen Tijn thuis kwam kon ie me van de grond afplukken en zelf de schade herstellen...
quote:
Ja lach maar, de nesteldrang begint weer dus die wc zal vast wéér een keer onderwerp van gesprek gaan worden ergens in de komende periodequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
En bedankt!quote:Trek je het werk allemaal wel? Je zag er de afgelopen 2 weken zo belabberd uit, gelukkig is het nu iets beter
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja lach maar, de nesteldrang begint weer dus die wc zal vast wéér een keer onderwerp van gesprek gaan worden ergens in de komende periodeIk herken het.. bij ons moest ook alles af.. keuken moest bvb al 4 jaar afgekit wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had/heb er zelf ook last van. Alles moet perfect en af zijn. Ik moet zo weinig mogelijk te doen hebben straks. Dat vind ik het fijnst. Ik heb gisteravond weer boodschappen in huis gehaald zodat ik straks niet meer zoveel hoef te halen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotse mamma :)
En dat ook nog eens ja, dat is voor ons zo'n 2 maanden voorraad ofzo...quote:
Ik begon al zo'n vermoeden te krijgen dat het iets met de hormonen van Nirak te maken zou hebben..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef Faithz het volgende:
Plankje buigt wel een beetje ja
Nirak eet gemiddeld 2 kommen vla per dag tegenwoordig. En vandaag gaat er sowieso al een pak op want dr ouders eten mee. En ze drinkt graag melk. Sinds ze zwanger is krijgt ze er ook geen darm problemen meer van, ik hoop dat dit zo blijftAnders begin ik een zuiveldistributiecentrum
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Fee-nix het volgende:
Prachtig! 'De baby kan nu echt komen hoor, we hebben genoeg vla!'
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:52 schreef Faithz het volgende:
Oh oh.......
===========
Nirak says:
ff fok bijlezen
Nirak says:
ik lees iets van een slakomo oooooh
===========
zo zeg.. gezellig hier.. zit je mevrouw een beetje je "goede" reputatie naar de haaien te helpen... Heb d'r even goed bijgewerkt, net als de hond toen die me voor de fiets liepquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben...
Naja, ik ben ook met de billen bloot gegaan dus je weet dat je niet de enige bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
zo zeg.. gezellig hier.. zit je mevrouw een beetje je "goede" reputatie naar de haaien te helpen... Heb d'r even goed bijgewerkt, net als de hond toen die me voor de fiets liep
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef Nirak het volgende:
Maar wat het leukste was aan het hele slakom verhaal is eigenlijk het volgende:
mevrouw komt thuis en nirak ligt te janken in bed, want: ik heb me zo misdragen en ik kan niks en ik voel mezelf zielug enzo
Dus mevrouw troost nirak en zegt dat alles gewoon goed is en dat ik nu die zakdoek voor m'n ogen weg moet halen..
ikke: dat kanniet (huilend, dus eigenlijk: da kannnieeeeeeeeeeee)
mevrouw: waarom niet schatje?
ikke: (lachend en huilend tegelijk) snooohoooooooootttttttt...
En toen leefde we nog lang en gelukkig en hebben we heel hard gelachen (en ik ook janken tegelijkertijd.. multitasken heet dat)
Dit had ik even gemist vanwege de slakom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:07 schreef bitterend het volgende:
de enige hormonen aanval die ik had thuis is huilen omdat ik het knuffelen met mijn man mishet gaat gewoon moeilijker met een buik, en ik had het idee dat hij ook niet echt moeite deed om mij aandacht te geven en toen was het huilen
Dit was een klein kwastje met latexquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Die koelkast!
![]()
Flugel! Je voegen! Gewoon met een klein kwastje met latex erover! Werkt als een tiet en je kan de latex relatief simpel van de tegeltjes afvegen later.
Hé en tegelverf? Of blijft dat niet op de voegen zitten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Dit was een klein kwastje met latexBleef alleen niet overal even goed zitten...
Ja klopt, tegelverf werkt prima, maar ik wilde de tegels nou juist laten zoals ze zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:30 schreef Faithz het volgende:
Tegelverf blijft errug goed op voegen zittenMaar ook op de tegels, dus goed plakken
We hebben in ons huis de oude badkamer tot washok gemaakt. Wel even de tegels geverfd. Werkt super.
Ah... Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit was een klein kwastje met latexBleef alleen niet overal even goed zitten...
Deze voegen zijn uit de jaren 30, het moet dus vervangen, maar ik ga er niet nu al een hoop geld insteken om straks, als we gaan uitbouwen de boel weer te slopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef Nirak het volgende:
onze voegen zijn na 6 jaar nog allemaal hartstikke mooi gelukkigKan me wel voorstellen dat je vent baalt fluugs, van die voegen. Maar daar zijn oplossingen voor: uitkrabben en opnieuw voegen?
Enne, ik was niet boos op mijn mevrouw hoor, was maar een grapjeIk vind ons ook een heerlijk stel, wij worden nog heul oud samen en dan gaan we samen het bejaardenhuis onveilig maken
wat zoekt u daar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:12 schreef flugeltje het volgende:
Te laat, ik zit al op marktplaats nu
Dat maakt heel niet uit op dit soort dagen, dan koop ik alles... Nu zit ik met name in de babykleertjes te snuffelen of ik leuke pakjes voor Pietertje tegenkom...quote:
Pietertje, wat klinkt dat toch geweldig!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat maakt heel niet uit op dit soort dagen, dan koop ik alles... Nu zit ik met name in de babykleertjes te snuffelen of ik leuke pakjes voor Pietertje tegenkom...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:18 schreef samsuus het volgende:
[..]
Pietertje, wat klinkt dat toch geweldig!!
*kruipt terug in lurkstand*
Ja!! Kijk hoe mijn meisje heet:quote:
Leuke naam!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:22 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ja!! Kijk hoe mijn meisje heet:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:
ow wat geweldigMaud Pietertje
PietertjeEn ook gewoon voor een meisje, superstoer
Ik vind het ook nog steeds super lief!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:
ow wat geweldigMaud Pietertje
PietertjeEn ook gewoon voor een meisje, superstoer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nirak en faithz wat zijn jullie een geweldig stel! heerlijk om te lezen/lurken
Ik verwachtte bijna te lezen dat je niet zou gaan bevallen voor het klaar wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:38 schreef NotTheSame het volgende:
Mannen en uitloggen hè Kyara...!
Wat een hork die baas zeg!
Wel hilarisch om te lezen, die hormonster-verhalen!
Ik heb manlief hier 1 opdracht gegeven en dat is dat die )%*&)$* garage en achtertuin klaar is voor mijn zwangerschapsverlof. Met als stok achter de deur dat als het NIET klaar is, ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik verwachtte bijna te lezen dat je niet zou gaan bevallen voor het klaar was
Ja, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:45 schreef NotTheSame het volgende:
[..]![]()
Kurk erin en wachten tot ik ontplof!
Dat is dus ook wat ik bedoel met een schone/clean install die ik morgen ga doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef Nirak het volgende:
Sommige garage's zijn heel mooi om in te wonen hoor
Kyara, kunnen we jou baas nomineren voor hork van het jaar ofzo? Wat een droplul zegWordt er gewoon boos van als ik dat lees..
Enne SB, een keer leegmaken en dan opnieuw installeren? Of is dat geen optie?
Je mag er wel een paar van mij hebben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt helemaal geen last van mn hormonen! Zou ik ze wel hebben dan?
Jaman. Gister kwam het ineens heel hard aan.. "VOLGENDE WEEK AL! *AAAAAAAAH*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben?
Oeeh, nog 9 nachtjes slapen voor jou!
Oeh. Mint kan nooit erger zijn dan anijssmaak. Want anijs =quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb Gaviscon niet geprobeerd, juist omdat iedereen er zo van walgt hier!
Maar die Antagel smaakt naar mijn mening een beetje naar vloeibare Classic Rennies. Beetje zoet, maar ook een mintachtige nasmaak.
M'n favo drankje zal het nooit worden, maar echt vies is het ook niet.
Uhhuh. Dat dacht ik de vorige zwangerschap ook. Tot ik na de bevalling eens terug ging kijken naar mijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Bij Rienk was ik ook niet anders..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Uhhuh. Dat dacht ik de vorige zwangerschap ook. Tot ik na de bevalling eens terug ging kijken naar mijn eigen gedrag.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef DuBecky het volgende:
Vragen jullie je ook zo af hoe jullie kindje er uit gaat zien.
Vraag me hele tijd af op wie ze het meest gaat lijken
En ik zat me dus te vervelen en dacht laat ik is kijken wat er uit komt
Zo komt ons kind er dus uit te zien
Ze lijkt wel btje op Kaylee dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:25 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ze lijkt wel btje op Kaylee dus wie weetHaha mafkees daar lijkt ze niet op alleen de grote ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja dat vraag ik me dus wel altijd af hoe ze er uit gaat zien.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef DuBecky het volgende:
Vragen jullie je ook zo af hoe jullie kindje er uit gaat zien.
Vraag me hele tijd af op wie ze het meest gaat lijken
En ik zat me dus te vervelen en dacht laat ik is kijken wat er uit komt
Zo komt ons kind er dus uit te zien
De voorspellende waarde valt me niet tegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leen valt wat lastiger te vergelijken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
En wat zegt je vent er over? Of heeft hij er wel last vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Dat zegt niks! Mijn hele familie en die van mijn man ook heeft erg donker haar (tegen t zwarte aan) en toen kwam Maud....... Blond!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het een stomme website. Ik krijg een blond kindje. Vind ik heel knap aangezien er in de hele familie amper een blonde lok voorkomt.
slapen is fijn he als je niet fit bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Nou, weer boven water hoor
Effe flink geslapen dus...
Nah echt heel veel beter voel ik me niet, maar slapen was wel effe lekker ja...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
slapen is fijn he als je niet fit bent
Voel je jezelf nu ook wat beter of dat nog niet?
Ik ga ff lekker in bad liggen denk ik, daar is het wel weer voor hier (wind en regen enzo..)
Jij niet, maar de rest van je omgeving misschien welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
fijn dat het goed gaat Susiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef Susie het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en jompels!![]()
Vanmiddag rond 12 uur waren we thuis. Ze is heerlijk rustig, mja, ook nog wat versufd door de vaccuumpomp uiteraard. De kraam is aardig, meer kan ik er verder niet over zeggen eigenlijk. Vandaag drukke dag met familie enzo. Dus hopelijk morgen wat bij tanken... Nog steeds mobiel, dus kan mijn bolle nog niet showen hier
ps. Ik blijf hier uiteraard nog lekker meelezen enzo!zet hem op meiden!
Asy ik bedoel het niet lullig maar ik vind het ZO fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de bekkenfysio niks heeft kunnen doen!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Asyniur het volgende:
Bekkentherapie ben ik mee gestopt omdat het mij niks helpt, me alleen bergen energie kost en ook een gestresste man oplevert.
Ben zo benieuwd hoe alles gegaan is!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef Susie het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties en jompels!![]()
Vanmiddag rond 12 uur waren we thuis. Ze is heerlijk rustig, mja, ook nog wat versufd door de vaccuumpomp uiteraard. De kraam is aardig, meer kan ik er verder niet over zeggen eigenlijk. Vandaag drukke dag met familie enzo. Dus hopelijk morgen wat bij tanken... Nog steeds mobiel, dus kan mijn bolle nog niet showen hier
ps. Ik blijf hier uiteraard nog lekker meelezen enzo!zet hem op meiden!
Dat snap ik echt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef bitterend het volgende:
[..]
Asy ik bedoel het niet lullig maar ik vind het ZO fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij de bekkenfysio niks heeft kunnen doen!!
Die trut had een brief naar de vlos gestuurd dat ik niet gemotiveerd was en als ik de oefeningen bleef doen het wel had geholpen
was best pissed over omdat het niks hielp! en heeft niks met motivatie te maken
Dat ze jou ook psychisch bij de klachten kon ondersteunen is erg belangrijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet
Mijn bekkenfysio heeft duidelijk uitgelegd waardoor de ellende komt en ze zei er meteen bij: de oefeningen kunnen de boel een beetje verlichten en ik kan het wat masseren maar verder doet je lijf toch wat het beste lijkt te functioneren.
Ze begreep ook heel goed dat ik er mee stopte en zei meteen dat als er iets was, waarbij ze mogelijk kon helpen dat ik meteen moest bellen. Na de bevalling ga ik weer naar haar toe om de boel op orde te maken...
Ik ben echt superblij met haar; ondanks dat ze fysiek weinig voor me heeft kunnen betekenen, heeft het me wel psychisch heel erg geholpen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij niet, maar de rest van je omgeving misschien wel
Zeker spannend!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb net de dokter gebeld om te melden dat ik twee streepjes had, kan over 1,5 week bellen met de verloskundige voor de eerste afspraak, ga het vanavond mn ouders vertellen en volgende week dinsdag komen ze van moeders voor moeders langs. Damn, het wordt echt echt zo!
Ik vind het zo spannend allemaal
Mooi zo! dat alles goed was! in het begin is het vaak zoeken naar het hartje maar over een paar weken voel je het al!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:09 schreef Zoë23 het volgende:
hah leuk om jullie verhalen te lezen
en flugeltjes foto van de voegen![]()
![]()
vanmorgen bij de VK was alles goed, mn moeder vond t erg leuk om mee te gaan.
de VK zocht het hartje maar kon deze niet vinden (storing op t apparaat omdat de vorige
zwangere dame haar buik had ingevet ofzo)
uiteindelijk had ze m gevonden maar ik zag dat ze even in de stress raakte, ik niet
want ik had er wel een goed gevoel over.
Hoorde 't heel zachtjes, echt ontzettend lief
Bloedtest etc etc was allemaal goed
& stagiaire leek verbaasd over mn buikje,
vond 't wel leuk om te zien zo'n nieuwschierige stagiaire![]()
(en ik moet dingen regelen met kraamzorg en verzekering enzo, normaal regel ik graag dingen maar nu stel ik heel veel uit)
Even gevraagd en hij vind me net zoals andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En wat zegt je vent er over? Of heeft hij er wel last van
Ohw ja dat was ook weer dom van mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Kyara het volgende:
ik lust geen koffie![]()
TJ, pyamaatje klinkt cute! Mega onderbroeken wat minder....
Heb je nou ook al een pyama/big shirt voor jezelf gekocht? Om in te bevallen?
Ik hoop nog steeds, tegen beter weten in waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat bevallen van jou TJ kan ook pas over ruim een maand zijn he?
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
je moet alles in huis halen, pannenkoeken, pittig eten, ananas, seks![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Kyara het volgende:
die kop van dat beest
![]()
TJ, das nie zo handig....
Fluugs, verpest het nou niet voor TJ met je realistisch geneuzel
EN elke morgen om 7:00uur melden!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
TJ vanaf zaterdag heb je meldplicht heje moet alles in huis halen, pannenkoeken, pittig eten, ananas, seks
![]()
Hoe meer sperma hoe beter tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leuk
Dat was Faithz natuurlijk, wie anders?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoe meer sperma hoe beter toch![]()
Wie was het dat langs alle buren langs ging ervoor
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Of Nirak ligt nu beneden aan de trap
Of ze hebben hete stomende sex natuurlijk
Ohhh klinkt simpel ja. Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mooi zo! dat alles goed was! in het begin is het vaak zoeken naar het hartje maar over een paar weken voel je het al!![]()
Kraamzorg is zo geregeld! vaak via de website van de organisatie, en een telefoontje naar de verzekering om aan te geven welke organisatie je hebt gekozen(zo moest ik het doen)
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Mijn mevrouw is onderweg naar bed met wat pillen
Ik denk dat jij d'r aangestoken hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....
Ja, ik zit in Noord-Holland inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik wou zeggen dat is het nu toch ook? Maar je zit in midden of Noord. Ik snap het. Leuk Fee!
Rustig aan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:57 schreef meissie1595 het volgende:
Mogguh.
Hier slecht geslapen. Hele tijd draaien.
Nu maar ontbijten, dan naar de markt en door naar de verloskundige. Daarna ff liggen maar.
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
mn vk raadde aan geen 16wkn echo te doen ivm afwijkingen die gezien kunnen worden
waar ze dan weer niks van mogen zeggen.. maar wat je wel kunt merken aan diegene
die de echo doet.. hmpf
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.quote:Heb ook slecht geslapen, had kramp in mn arm& misselijk enzo
veel buikpijn & pijn onder mn navel zegmaar (van binnen in mn buik)
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.quote:gister wilde ik strepsils kopen maar dat mag je dus helemaal niet hebben als je zwanger ent, heb laatst wel 1 of 2 gehad..
Hier 30 weken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:56 schreef Kuukske het volgende:
Mgguh SB, trusten SB.
Vandaag 19 weken.
Herkenbaar.. ik ben ineens 19 weken. Volgende week SEOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Hier 30 weken.
Ik weet nog dat ik een tijd terug dacht: wow, die 30 weken mijlpaal, dan is het al bijna zover. En nu zit ik er zelf op.Is echt bizar snel gegaan.
clauwhee, weet je al wanneer je een echo krijgt? Dat je wat meer gerustgesteld bent..
Ja precies, als er een afwijking zou zijn zou ze het niet alvast laten zien. (goed teken dus)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig aan doen.
[..]
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?.
Maar ja, weet je Zoë. Als je het echt zou willen.. waarom niet?
[..]
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.
[..]
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.
Heb je iets anders meegekregen?
Kyaraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:42 schreef Kyara het volgende:
Over precies een maand!
Dat zijn 4 weken en 3 dagen
Dus nog 23 (halve dagen) werken.
En dat zijn weer 92 uurtjes
maar verder ben ik nog niet begonnen met aftellen hoor....
Zit nu ook in m'n zesde week. Broekloeren herken ik wel, heb wel wat witte afscheiding maar geen oranje. Jij hebt al snel een echoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag 5 weken zwanger, dus ik ga m'n zesde week in. Dat klinkt alweer een stuk fijner.. Kan de dagen en weken wel vooruit kijken. Broekloeren doe ik nog steeds... Heb vaak sochtends veel afscheiding. Het is niet echt bruin, maar meer oranje? Herkennen mensen dit?
Gewoon bellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Dinsdag 8 november krijg ik een echo. Op zich kan ik vast daarvoor wel iets regelen, mijn vlos is mijn schoonzusje. Maar ik wil niet overkomen als een paniekerige muts die om elk klein dingetje belt. Al wordt ze vast boos als ze weet dat ik dit zeg, haha...
Hoe ist met jou nu? Nog steeds ziekjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!
Ik wacht nog even tot de echo, maar ik denk dat ik ook op de 27e uitkomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.
En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:34 schreef NotTheSame het volgende:
Mag ik effe huilen?Bwuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!. Krijg je nu iets anders? Of in ieder geval je geld terug?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja, of dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef flugeltje het volgende:
NTS eigenlijk vind ik dat ze 'm toch moeten leveren, je hebt 'm gekocht... Mogen zij het oplossen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
ja omdat t een pretecho is idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef covie het volgende:
Zoë dat heb ik ook nooit eerder gehoord 16 wkn echo's worden toch best vaak gedaan..
Hoezo mag iemand dat niet zeggen eigenlijk? Omdat het een pretecho is?
Maar dat doet toch gewoon iemand die ook normale echo's maakt lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil naar huis![]()
![]()
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Zoë, kun je zoiets niet bij je verloskundige voorleggen en bij een arboarts ofzo? Die mensen zien toch wel in dat jij niet met je zwangere buik naar die afdeling kunt?.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Fijn webkim!!! weet je ook wat het wordt of is dat geheim?
Ja iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef bitterend het volgende:
Lijkt alsof de baas van Kyara goed zou passen bij het werk van Zoe waar ze ook het feit dat iemand zwanger is compleet negeren![]()
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.quote:
Maart wordt een jongensmaand!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Webkim het volgende:
Ff zonder bijlezen:
mama van een gezonde buikjongensbaby meldt zich!
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Zoë23 het volgende:
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..Ik zou het doen hoor. En je kunt je verhaal ook zéker bij je vk kwijt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.
Ik vind het wel enorm spannend om het te vertellen aan mensen hoor!. Herkenbaar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus nog een vrij nette afhandeling, maar ik wacht nog ff op m'n geld. Alleen heb ik dus nog steeds geen tasquote:De enige Nederlandse importeur van deze tassen blijkt al vanaf 1 september niet meer te importeren. Aangezien er geen andere importeurs zijn kunnen wij deze tassen niet meer leveren. Waarom de website nooit aangepast is, is ons een raadsel, maar dit gaan wij per direct rechtzetten.
Stuur je rekeningnummer en gegevens even door, dan maken wij de terugboeking vandaag of morgen nog in orde.
Onze excuses voor de vervelende gang van zaken."!
[hormonen-modus] IK MOT NU EEN TAS[/hormonen-modus]
* Gaat weer Bulbby-snuffelen *
Whaaaaaa dit had ik helemaal gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
En kan mij het schelen:
Tof, sta ik niet meer als laatstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
En kan mij het schelen:
Vervelend dat je zo misselijk bent zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Clauwheee, je loopt precies 4 dagen voor op mij
Ik heb gisteren mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vond het enorm spannend om te doen, maar ze vinden het enorm leuk. Echt heel fijn
Ben wel echt heel erg misselijk, vooral 's ochtends. En dat is best naar met werk waarbij je regelmatig producten moet proeven![]()
Ik kan met 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak, dus dat staat voor volgende week vrijdag op de planning.
Ben wel vast aan het rondkijken voor kinderopvang, ik wil straks gewoon weer aan het werk. Ook daar binnenkort eens voor bellen wat de wachttijden daarvan zijn.
Nesteldrang kwam hier ook niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef bitterend het volgende:
Zoe ik ben ook benieuwd! hopelijk kan hij het goed oplossen!
NTS grrrrr![]()
![]()
![]()
Ik heb nesteldrang nodig....en energie om het uit te voeren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |