abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103573720
Clauwheee, je loopt precies 4 dagen voor op mij :D
Ik heb gisteren mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vond het enorm spannend om te doen, maar ze vinden het enorm leuk. Echt heel fijn :)
Ben wel echt heel erg misselijk, vooral 's ochtends. En dat is best naar met werk waarbij je regelmatig producten moet proeven :')
Ik kan met 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak, dus dat staat voor volgende week vrijdag op de planning.
Ben wel vast aan het rondkijken voor kinderopvang, ik wil straks gewoon weer aan het werk. Ook daar binnenkort eens voor bellen wat de wachttijden daarvan zijn.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103573778
SEO is de 20 wkn echo inderdaad Jessie.
Ik waak trouwens ook als een malle over m'n eten. En schoolkrijtjes :9.

En leuk hè dat vertellen Marjolijn O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103573818
Schoolkrijtjes O+
Ik zit nu aan de cakejes en aan de honingdrop :o
En aan de chocolademelk :o
En dan maar klagen dat ik waggel :')
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_103573837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef covie het volgende:
Zoë dat heb ik ook nooit eerder gehoord 16 wkn echo's worden toch best vaak gedaan..
Hoezo mag iemand dat niet zeggen eigenlijk? Omdat het een pretecho is?
Maar dat doet toch gewoon iemand die ook normale echo's maakt lijkt me?
ja omdat t een pretecho is idd.
ik snap 't ook niet helemaal.. ik wil zo graag even spieken (en kijken of t een jongen/meisje is)

ik was van plan om de echo in het ziekenhuis te laten doen..
mmmmmmmm bel morgen gewoon het ziekenhuis, vragen wat ze ervan vinden

NTS! wat raar dat je tas niet bezorgd wordt :S, helemaal als je al een orderbevestiging enz gehad hebt.

Clauwhee; wat fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken :* hoop dat je na de echo zorgeloos kunt genieten van de kleine beeb in je buik!!

klaagpost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil naar huis :{ }:|
pi_103573930
Marjolijntje;
min dat je misselijk bent :*
haha lastig dat je veel moet proeven ja.. vooral als je je zo voelt :r

veel geregel komt erbij he :P hihi

@ jessie; lekker genieten van al 't lekkers toch O+
pi_103573979
Zoë, kun je zoiets niet bij je verloskundige voorleggen en bij een arboarts ofzo? Die mensen zien toch wel in dat jij niet met je zwangere buik naar die afdeling kunt? :X.
pi_103574011
Lijkt alsof de baas van Kyara goed zou passen bij het werk van Zoe waar ze ook het feit dat iemand zwanger is compleet negeren }:| :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103574055
Ff zonder bijlezen:
mama van een gezonde buikjongensbaby meldt zich!
Hardloper.
IG @webkim
pi_103574068
Fijn webkim!!! weet je ook wat het wordt of is dat geheim?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103574076
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Zoë, kun je zoiets niet bij je verloskundige voorleggen en bij een arboarts ofzo? Die mensen zien toch wel in dat jij niet met je zwangere buik naar die afdeling kunt? :X.
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:03:05 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103574080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Fijn webkim!!! weet je ook wat het wordt of is dat geheim?
:')

Leuk Webkim, nog een knul
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_103574094
Zoë :( dat is echt balen. Snap niet dat ze zo doen op je werk.

Ik ga het zo juist toch maar vertellen omdat ze zich zorgen maken om mij. Volgens mij denken ze dat ik bijna overspannen ben ofzo omdat ik zo moe eruit zie. En ik heb gewoon een kantoorbaantje.

Wat een verschil, volgens mij moeten ze bij jou juist heel zuinig op je zijn!!!
pi_103574124
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef bitterend het volgende:
Lijkt alsof de baas van Kyara goed zou passen bij het werk van Zoe waar ze ook het feit dat iemand zwanger is compleet negeren }:| :N
Ja idd }:|
kyara haar baas is ook echt.. een ****

Fijn webkim!! *O*
pi_103574178
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef Kuukske het volgende:
En leuk hè dat vertellen Marjolijn O+.
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.
Ik vind het wel enorm spannend om het te vertellen aan mensen hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103574189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Webkim het volgende:
Ff zonder bijlezen:
mama van een gezonde buikjongensbaby meldt zich!
Maart wordt een jongensmaand! *O*
Fijn Web O+.
pi_103574200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:')

Leuk Webkim, nog een knul
}:|

Heb overheen gelezen dat het een jongen wordt.

Webkim leuk joh *O*
pi_103574303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Zoë23 het volgende:
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..
SPOILER
Ik zou het doen hoor. En je kunt je verhaal ook zéker bij je vk kwijt denk ik.

quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.
Ik vind het wel enorm spannend om het te vertellen aan mensen hoor!
:D. Herkenbaar.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:16:30 #293
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103574506
Nog maar een jompel voor alle mijlpalen die ik niet heb genoemd ;) *O* .

NTS, stom van je tas }:| . Het is een teken denk ik: je moet ook aan de Bulbby :P

Webkim nog een jongen! *O* Wat leuk, zo'n mannengezin O+ .

Zoe, wat een f*ckers op je werk! Agressie en geweld bij een zwangere vrouw in de buurt... jaaaaa ^O^ goed idee }:| . Ik zou ook klagen hoor! En iemand zei het al: arbo arts inschakelen. Misschien dat ze daar net iets beter naar luisteren en je dan eens met rust laten. Zo lijkt het vooruitzicht om tot je verlof te werken me niet leuk in ieder geval!

Ben bij de psz wezen kijken! Jesper vond het geweldig! En zo'n leuk, lief, klein en rustig groepje. Heerlijk. Ik ga hem met een goed gevoel inschrijven! Nog een halfjaartje en dan mag ie al heen! En hij was nog zoooo klein vergeleken bij al die kindjes...
pi_103574763
@marjolijntje: haha ja had ik ook, en die reacties dan O+ echt heel lief en enthousiast
superleuk

@kuukske; thanks, ga arbo-arts bellen, heb manager en roosteraar al vaak genoeg aangesproken. Ze zoeken 't maar uit.

@ Fee-nix; ja hoe krijg je een zwangere vrouw gestresst thuis }:| :N

Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij de psz! En dat jesper 't ook leuk vond :s)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:29:29 #295
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103574992
Webkim een jommetje *O* !

Zoe, wat beroerd dat ze op het werk geen rekening met je willen houden :( !
Mijn schoonzusje doet ongeveer hetzelfde werk volgens mij, en die werd, zodra ze verteld had dat ze zwanger was, meteen overgeplaatst naar een 'minder zware' afdeling.

Marjolijntje, misselijkheid sucks, hopelijk is het maar tijdelijk! En het vertellen aan iedereen vond ik ook wel spannend, zeker aan mijn ouders!

Fee-nix, ja, zo kan ik het ook zien ja! Ik was al aan het kijken voor iets anders, maar ik kan toch echt NIKS vinden wat nou echt aan mijn 'wensen' voldoet, behalve die GR8X en de Bulbby O-) !

Heb overigens net een mailtje gekregen van de klantenservice van de website.
(voor degene die willen weten welke website het is:
SPOILER
quote:
De enige Nederlandse importeur van deze tassen blijkt al vanaf 1 september niet meer te importeren. Aangezien er geen andere importeurs zijn kunnen wij deze tassen niet meer leveren. Waarom de website nooit aangepast is, is ons een raadsel, maar dit gaan wij per direct rechtzetten.
Stuur je rekeningnummer en gegevens even door, dan maken wij de terugboeking vandaag of morgen nog in orde.
Onze excuses voor de vervelende gang van zaken."
Al met al dus nog een vrij nette afhandeling, maar ik wacht nog ff op m'n geld. Alleen heb ik dus nog steeds geen tas :( !
[hormonen-modus] IK MOT NU EEN TAS :( [/hormonen-modus]
* Gaat weer Bulbby-snuffelen *
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 11:34:15 #296
43556 miss_dynastie
pi_103575157
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor :D) en kan door veranderingen van hormonen komen.

Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.

En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
Whaaaaaa dit had ik helemaal gemist :o Wat tof, gefeliciteerd *O* :*
pi_103575197
Wat irritant NTS! Hoop dat je snel n mooie andere tas vind

mn manager kwam net ff binnen stappen, had mn mailtjes dus gelezen,
hij gaat t oplossen zegt ie, ben benieuwd -O-
pi_103575236
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor :D) en kan door veranderingen van hormonen komen.

Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.

En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
Tof, sta ik niet meer als laatste ;) .

Gefeliciteerd met alle mijlpalen, het zijn er te veel om ze allemaal apart te noemen :+ .

Afgelopen maandag heb ik het nieuws aan mijn beste vriendinnetje verteld, ze was superblij voor ons, echt leuk O+ .
pi_103575407
Zoe ik ben ook benieuwd! hopelijk kan hij het goed oplossen!

NTS grrrrr :( :( :(

Ik heb nesteldrang nodig....en energie om het uit te voeren :O :O :O
pi_103575408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Clauwheee, je loopt precies 4 dagen voor op mij :D
Ik heb gisteren mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vond het enorm spannend om te doen, maar ze vinden het enorm leuk. Echt heel fijn :)
Ben wel echt heel erg misselijk, vooral 's ochtends. En dat is best naar met werk waarbij je regelmatig producten moet proeven :')
Ik kan met 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak, dus dat staat voor volgende week vrijdag op de planning.
Ben wel vast aan het rondkijken voor kinderopvang, ik wil straks gewoon weer aan het werk. Ook daar binnenkort eens voor bellen wat de wachttijden daarvan zijn.
Vervelend dat je zo misselijk bent zeg :{ . Ik blijf (nog?) gespaard gelukkig, heel af en toe een vlaag, maar niks vermeldenswaardig. Wel merk ik dat ik vaker wat moet eten, anders word ik heel slap en trillerig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')