ja omdat t een pretecho is idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef covie het volgende:
Zoë dat heb ik ook nooit eerder gehoord 16 wkn echo's worden toch best vaak gedaan..
Hoezo mag iemand dat niet zeggen eigenlijk? Omdat het een pretecho is?
Maar dat doet toch gewoon iemand die ook normale echo's maakt lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil naar huis![]()
![]()
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Zoë, kun je zoiets niet bij je verloskundige voorleggen en bij een arboarts ofzo? Die mensen zien toch wel in dat jij niet met je zwangere buik naar die afdeling kunt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Fijn webkim!!! weet je ook wat het wordt of is dat geheim?
Ja iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef bitterend het volgende:
Lijkt alsof de baas van Kyara goed zou passen bij het werk van Zoe waar ze ook het feit dat iemand zwanger is compleet negeren![]()
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.quote:
Maart wordt een jongensmaand!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Webkim het volgende:
Ff zonder bijlezen:
mama van een gezonde buikjongensbaby meldt zich!
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Zoë23 het volgende:
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..Ik zou het doen hoor. En je kunt je verhaal ook zéker bij je vk kwijt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.
Ik vind het wel enorm spannend om het te vertellen aan mensen hoor!. Herkenbaar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus nog een vrij nette afhandeling, maar ik wacht nog ff op m'n geld. Alleen heb ik dus nog steeds geen tasquote:De enige Nederlandse importeur van deze tassen blijkt al vanaf 1 september niet meer te importeren. Aangezien er geen andere importeurs zijn kunnen wij deze tassen niet meer leveren. Waarom de website nooit aangepast is, is ons een raadsel, maar dit gaan wij per direct rechtzetten.
Stuur je rekeningnummer en gegevens even door, dan maken wij de terugboeking vandaag of morgen nog in orde.
Onze excuses voor de vervelende gang van zaken."!
[hormonen-modus] IK MOT NU EEN TAS[/hormonen-modus]
* Gaat weer Bulbby-snuffelen *
Whaaaaaa dit had ik helemaal gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.
En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
Tof, sta ik niet meer als laatstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.
En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
Vervelend dat je zo misselijk bent zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Clauwheee, je loopt precies 4 dagen voor op mij
Ik heb gisteren mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vond het enorm spannend om te doen, maar ze vinden het enorm leuk. Echt heel fijn
Ben wel echt heel erg misselijk, vooral 's ochtends. En dat is best naar met werk waarbij je regelmatig producten moet proeven![]()
Ik kan met 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak, dus dat staat voor volgende week vrijdag op de planning.
Ben wel vast aan het rondkijken voor kinderopvang, ik wil straks gewoon weer aan het werk. Ook daar binnenkort eens voor bellen wat de wachttijden daarvan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |