Ohhh klinkt simpel ja. Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mooi zo! dat alles goed was! in het begin is het vaak zoeken naar het hartje maar over een paar weken voel je het al!![]()
Kraamzorg is zo geregeld! vaak via de website van de organisatie, en een telefoontje naar de verzekering om aan te geven welke organisatie je hebt gekozen(zo moest ik het doen)
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Mijn mevrouw is onderweg naar bed met wat pillen
Ik denk dat jij d'r aangestoken hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....
Ja, ik zit in Noord-Holland inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik wou zeggen dat is het nu toch ook? Maar je zit in midden of Noord. Ik snap het. Leuk Fee!
Rustig aan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:57 schreef meissie1595 het volgende:
Mogguh.
Hier slecht geslapen. Hele tijd draaien.
Nu maar ontbijten, dan naar de markt en door naar de verloskundige. Daarna ff liggen maar.
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
mn vk raadde aan geen 16wkn echo te doen ivm afwijkingen die gezien kunnen worden
waar ze dan weer niks van mogen zeggen.. maar wat je wel kunt merken aan diegene
die de echo doet.. hmpf
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.quote:Heb ook slecht geslapen, had kramp in mn arm& misselijk enzo
veel buikpijn & pijn onder mn navel zegmaar (van binnen in mn buik)
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.quote:gister wilde ik strepsils kopen maar dat mag je dus helemaal niet hebben als je zwanger ent, heb laatst wel 1 of 2 gehad..
Hier 30 weken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:56 schreef Kuukske het volgende:
Mgguh SB, trusten SB.
Vandaag 19 weken.
Herkenbaar.. ik ben ineens 19 weken. Volgende week SEOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Hier 30 weken.
Ik weet nog dat ik een tijd terug dacht: wow, die 30 weken mijlpaal, dan is het al bijna zover. En nu zit ik er zelf op.Is echt bizar snel gegaan.
clauwhee, weet je al wanneer je een echo krijgt? Dat je wat meer gerustgesteld bent..
Ja precies, als er een afwijking zou zijn zou ze het niet alvast laten zien. (goed teken dus)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig aan doen.
[..]
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?.
Maar ja, weet je Zoë. Als je het echt zou willen.. waarom niet?
[..]
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.
[..]
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.
Heb je iets anders meegekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |