Heb m ff gequote vind m zo mooi! (hmm niet gelukt dus, maar 't is wel een mooie echo foto!)quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Soohr het volgende:
gefeliciteerd Susie.
Wij hadden vandaag de 12 weken echo,
gekke stengel is een been, als het goed is.
Hij/Zij ligt er enorm relaxed bij, armpjes in de "lucht", beentjes omhoog en een beetje onderuitgezakt liggen.
Alles was goed.
Na nogal wat schudden aan de buik ging hij/zij ook nog een beetje bewegen.
Ah, op die fiets! Ja, nog 3 3/4 dag en dan is het weekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Nah NTS, het ís vakantie (werk op een school), maar we zijn gewoon open. Ik ben niet helemaal alleen.. Ik heb alleen niet erg veel te doen.
. Gelukkig is het bijna weekend
.
Zoë, veel succes en plezier bij de vk!.
Zaterdag duurt nog wel effe ja. Ik heb morgenmiddag weekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het nog een eeuwigheid duren tot het zaterdag is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb griep onder de leden....
Zit nu thuis te werken, maar twijfel of ik niet beter gewoon op de bank kan gaan liggen met 24kitchen op de tv...
En jij weet al dat je een jongen krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zaterdag duurt nog wel effe ja. Ik heb morgenmiddag weekend.
Ja, die heb ik net ook gedownload, ik ben benieuwd! Die van TS2 vond ik niet zo spectaculair eigenlijk, dus ik hoop dat deze wat leuker is!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Oeh TS3. Ik heb net Beestenbende geïnstalleerd. Leuk joh
.
Doet me er trouwens aan denken dat ik nog wat moet doen voor FOK!games..
Ja,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:10 schreef Marrije het volgende:
En jij weet al dat je een jongen krijgt![]()
Oh ik ben zó benieuwd *ongeduldige stuiter smiley*
Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat lijkt een ochtendritueel te wordenSorry dames..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik las eerst alleen dit en ik had daar een heel ander beeld bij. Zeker in combinatie metquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat lijkt een ochtendritueel te wordenSorry dames..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
Goed zo flugel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |