Kyaraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:42 schreef Kyara het volgende:
Over precies een maand!
Dat zijn 4 weken en 3 dagen
Dus nog 23 (halve dagen) werken.
En dat zijn weer 92 uurtjes
maar verder ben ik nog niet begonnen met aftellen hoor....
Zit nu ook in m'n zesde week. Broekloeren herken ik wel, heb wel wat witte afscheiding maar geen oranje. Jij hebt al snel een echoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag 5 weken zwanger, dus ik ga m'n zesde week in. Dat klinkt alweer een stuk fijner.. Kan de dagen en weken wel vooruit kijken. Broekloeren doe ik nog steeds... Heb vaak sochtends veel afscheiding. Het is niet echt bruin, maar meer oranje? Herkennen mensen dit?
Gewoon bellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Dinsdag 8 november krijg ik een echo. Op zich kan ik vast daarvoor wel iets regelen, mijn vlos is mijn schoonzusje. Maar ik wil niet overkomen als een paniekerige muts die om elk klein dingetje belt. Al wordt ze vast boos als ze weet dat ik dit zeg, haha...
Hoe ist met jou nu? Nog steeds ziekjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!
Ik wacht nog even tot de echo, maar ik denk dat ik ook op de 27e uitkomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.
En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:34 schreef NotTheSame het volgende:
Mag ik effe huilen?Bwuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!. Krijg je nu iets anders? Of in ieder geval je geld terug?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja, of dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef flugeltje het volgende:
NTS eigenlijk vind ik dat ze 'm toch moeten leveren, je hebt 'm gekocht... Mogen zij het oplossen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |