Ohw ja dat was ook weer dom van mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Kyara het volgende:
ik lust geen koffie![]()
TJ, pyamaatje klinkt cute! Mega onderbroeken wat minder....
Heb je nou ook al een pyama/big shirt voor jezelf gekocht? Om in te bevallen?
Ik hoop nog steeds, tegen beter weten in waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat bevallen van jou TJ kan ook pas over ruim een maand zijn he?
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
je moet alles in huis halen, pannenkoeken, pittig eten, ananas, seks![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Kyara het volgende:
die kop van dat beest
![]()
TJ, das nie zo handig....
Fluugs, verpest het nou niet voor TJ met je realistisch geneuzel
EN elke morgen om 7:00uur melden!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef bitterend het volgende:
TJ vanaf zaterdag heb je meldplicht heje moet alles in huis halen, pannenkoeken, pittig eten, ananas, seks
![]()
Hoe meer sperma hoe beter tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leuk
Dat was Faithz natuurlijk, wie anders?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoe meer sperma hoe beter toch![]()
Wie was het dat langs alle buren langs ging ervoor
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Of Nirak ligt nu beneden aan de trap
Of ze hebben hete stomende sex natuurlijk
Ohhh klinkt simpel ja. Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mooi zo! dat alles goed was! in het begin is het vaak zoeken naar het hartje maar over een paar weken voel je het al!![]()
Kraamzorg is zo geregeld! vaak via de website van de organisatie, en een telefoontje naar de verzekering om aan te geven welke organisatie je hebt gekozen(zo moest ik het doen)
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Mijn mevrouw is onderweg naar bed met wat pillen
Ik denk dat jij d'r aangestoken hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah goedzo, hopelijk voelt ze zich snel weer beter....
Ja, ik zit in Noord-Holland inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik wou zeggen dat is het nu toch ook? Maar je zit in midden of Noord. Ik snap het. Leuk Fee!
Rustig aan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:57 schreef meissie1595 het volgende:
Mogguh.
Hier slecht geslapen. Hele tijd draaien.
Nu maar ontbijten, dan naar de markt en door naar de verloskundige. Daarna ff liggen maar.
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
mn vk raadde aan geen 16wkn echo te doen ivm afwijkingen die gezien kunnen worden
waar ze dan weer niks van mogen zeggen.. maar wat je wel kunt merken aan diegene
die de echo doet.. hmpf
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.quote:Heb ook slecht geslapen, had kramp in mn arm& misselijk enzo
veel buikpijn & pijn onder mn navel zegmaar (van binnen in mn buik)
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.quote:gister wilde ik strepsils kopen maar dat mag je dus helemaal niet hebben als je zwanger ent, heb laatst wel 1 of 2 gehad..
Hier 30 weken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:56 schreef Kuukske het volgende:
Mgguh SB, trusten SB.
Vandaag 19 weken.
Herkenbaar.. ik ben ineens 19 weken. Volgende week SEOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef Soempie het volgende:
Hier 30 weken.
Ik weet nog dat ik een tijd terug dacht: wow, die 30 weken mijlpaal, dan is het al bijna zover. En nu zit ik er zelf op.Is echt bizar snel gegaan.
clauwhee, weet je al wanneer je een echo krijgt? Dat je wat meer gerustgesteld bent..
Ja precies, als er een afwijking zou zijn zou ze het niet alvast laten zien. (goed teken dus)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig aan doen.
[..]
Oh echt? ... Dat versterkt een beetje het gevoel wat ik had afgelopen zaterdag. De echoscopiste heeft ons ook een stukje 3D / 4D laten zien. Dat zou ze niet doen denk ik als er zichtbaar te zien was dat het beebje een open gehemelte ofzo zou hebben.. niet dan?.
Maar ja, weet je Zoë. Als je het echt zou willen.. waarom niet?
[..]
Hoe ver ben je nu? Het klinkt mij heel bekend in de oren als zijnde de baarmoeder de groeiende is.
[..]
Die een of twee maakt niet uit denk ik hoor. Je weet het nu, dus je kunt ze nu laten staan.
Heb je iets anders meegekregen?
Kyaraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:42 schreef Kyara het volgende:
Over precies een maand!
Dat zijn 4 weken en 3 dagen
Dus nog 23 (halve dagen) werken.
En dat zijn weer 92 uurtjes
maar verder ben ik nog niet begonnen met aftellen hoor....
Zit nu ook in m'n zesde week. Broekloeren herken ik wel, heb wel wat witte afscheiding maar geen oranje. Jij hebt al snel een echoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag 5 weken zwanger, dus ik ga m'n zesde week in. Dat klinkt alweer een stuk fijner.. Kan de dagen en weken wel vooruit kijken. Broekloeren doe ik nog steeds... Heb vaak sochtends veel afscheiding. Het is niet echt bruin, maar meer oranje? Herkennen mensen dit?
Gewoon bellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Dinsdag 8 november krijg ik een echo. Op zich kan ik vast daarvoor wel iets regelen, mijn vlos is mijn schoonzusje. Maar ik wil niet overkomen als een paniekerige muts die om elk klein dingetje belt. Al wordt ze vast boos als ze weet dat ik dit zeg, haha...
Hoe ist met jou nu? Nog steeds ziekjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!
Ik wacht nog even tot de echo, maar ik denk dat ik ook op de 27e uitkomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
Katy ik heb in juni een mk gehad dus ik mag iets eerder spieken.
En kan mij het schelen:
Mag ik in de OP op 27 juni?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
t zou toch sneu zijn als ze de sex ook in huis moet halen. Vindt d'r vriend vast leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:34 schreef NotTheSame het volgende:
Mag ik effe huilen?Bwuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, wat vervelend dat het nog niet beter gaat!
Succes straks!. Krijg je nu iets anders? Of in ieder geval je geld terug?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja, of dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef flugeltje het volgende:
NTS eigenlijk vind ik dat ze 'm toch moeten leveren, je hebt 'm gekocht... Mogen zij het oplossen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
ja omdat t een pretecho is idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef covie het volgende:
Zoë dat heb ik ook nooit eerder gehoord 16 wkn echo's worden toch best vaak gedaan..
Hoezo mag iemand dat niet zeggen eigenlijk? Omdat het een pretecho is?
Maar dat doet toch gewoon iemand die ook normale echo's maakt lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil naar huis![]()
![]()
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Zoë, kun je zoiets niet bij je verloskundige voorleggen en bij een arboarts ofzo? Die mensen zien toch wel in dat jij niet met je zwangere buik naar die afdeling kunt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Fijn webkim!!! weet je ook wat het wordt of is dat geheim?
Ja iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:00 schreef bitterend het volgende:
Lijkt alsof de baas van Kyara goed zou passen bij het werk van Zoe waar ze ook het feit dat iemand zwanger is compleet negeren![]()
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.quote:
Maart wordt een jongensmaand!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Webkim het volgende:
Ff zonder bijlezen:
mama van een gezonde buikjongensbaby meldt zich!
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:02 schreef Zoë23 het volgende:
Ja kan de arbo arts wel ff bellen ja..Ik zou het doen hoor. En je kunt je verhaal ook zéker bij je vk kwijt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, echt helemaal geweldig! Nu nog even plannen wanneer we naar mijn schoonouders kunnen, die wonen wat verder weg.
Ik vind het wel enorm spannend om het te vertellen aan mensen hoor!. Herkenbaar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus nog een vrij nette afhandeling, maar ik wacht nog ff op m'n geld. Alleen heb ik dus nog steeds geen tasquote:De enige Nederlandse importeur van deze tassen blijkt al vanaf 1 september niet meer te importeren. Aangezien er geen andere importeurs zijn kunnen wij deze tassen niet meer leveren. Waarom de website nooit aangepast is, is ons een raadsel, maar dit gaan wij per direct rechtzetten.
Stuur je rekeningnummer en gegevens even door, dan maken wij de terugboeking vandaag of morgen nog in orde.
Onze excuses voor de vervelende gang van zaken."!
[hormonen-modus] IK MOT NU EEN TAS[/hormonen-modus]
* Gaat weer Bulbby-snuffelen *
Whaaaaaa dit had ik helemaal gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Thanks meiden. Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken, ze heeft het zelf ook gehad (ze loopt zo'n tien week op me voor) en kan door veranderingen van hormonen komen.
En kan mij het schelen:
Tof, sta ik niet meer als laatstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef clauwheee het volgende:
En kan mij het schelen:
Vervelend dat je zo misselijk bent zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Clauwheee, je loopt precies 4 dagen voor op mij
Ik heb gisteren mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vond het enorm spannend om te doen, maar ze vinden het enorm leuk. Echt heel fijn
Ben wel echt heel erg misselijk, vooral 's ochtends. En dat is best naar met werk waarbij je regelmatig producten moet proeven![]()
Ik kan met 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak, dus dat staat voor volgende week vrijdag op de planning.
Ben wel vast aan het rondkijken voor kinderopvang, ik wil straks gewoon weer aan het werk. Ook daar binnenkort eens voor bellen wat de wachttijden daarvan zijn.
Nesteldrang kwam hier ook niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef bitterend het volgende:
Zoe ik ben ook benieuwd! hopelijk kan hij het goed oplossen!
NTS grrrrr![]()
![]()
![]()
Ik heb nesteldrang nodig....en energie om het uit te voeren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |