Jaman. Gister kwam het ineens heel hard aan.. "VOLGENDE WEEK AL! *AAAAAAAAH*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Je mag er wel een paar van mij hebben?
Oeeh, nog 9 nachtjes slapen voor jou!
Oeh. Mint kan nooit erger zijn dan anijssmaak. Want anijs =quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb Gaviscon niet geprobeerd, juist omdat iedereen er zo van walgt hier!
Maar die Antagel smaakt naar mijn mening een beetje naar vloeibare Classic Rennies. Beetje zoet, maar ook een mintachtige nasmaak.
M'n favo drankje zal het nooit worden, maar echt vies is het ook niet.
Uhhuh. Dat dacht ik de vorige zwangerschap ook. Tot ik na de bevalling eens terug ging kijken naar mijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt helemaal geen last van mn hormonen! Zou ik ze wel hebben dan?
Bij Rienk was ik ook niet anders..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Uhhuh. Dat dacht ik de vorige zwangerschap ook. Tot ik na de bevalling eens terug ging kijken naar mijn eigen gedrag.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef DuBecky het volgende:
Vragen jullie je ook zo af hoe jullie kindje er uit gaat zien.
Vraag me hele tijd af op wie ze het meest gaat lijken
En ik zat me dus te vervelen en dacht laat ik is kijken wat er uit komt
Zo komt ons kind er dus uit te zien
Ze lijkt wel btje op Kaylee dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:25 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ze lijkt wel btje op Kaylee dus wie weetHaha mafkees daar lijkt ze niet op alleen de grote ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja dat vraag ik me dus wel altijd af hoe ze er uit gaat zien.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef DuBecky het volgende:
Vragen jullie je ook zo af hoe jullie kindje er uit gaat zien.
Vraag me hele tijd af op wie ze het meest gaat lijken
En ik zat me dus te vervelen en dacht laat ik is kijken wat er uit komt
Zo komt ons kind er dus uit te zien
De voorspellende waarde valt me niet tegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leen valt wat lastiger te vergelijken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
En wat zegt je vent er over? Of heeft hij er wel last vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt helemaal geen last van mn hormonen! Zou ik ze wel hebben dan?
Dat zegt niks! Mijn hele familie en die van mijn man ook heeft erg donker haar (tegen t zwarte aan) en toen kwam Maud....... Blond!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het een stomme website. Ik krijg een blond kindje. Vind ik heel knap aangezien er in de hele familie amper een blonde lok voorkomt.
slapen is fijn he als je niet fit bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Nou, weer boven water hoor
Effe flink geslapen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |