Ik heb de tijd, maar ik snap het wel als je het niet kwijt wilt.quote:
Ik had hetzelfde beeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen dit en ik had daar een heel ander beeld bij. Zeker in combinatie met
awww heb je weer te veel gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga me ook op de bank nestelen met wat te drinken en mijn opnames van CSI en bones omdat ik ze gisteravond niet gezien heb.
Mijn bekken ligt doormidden denk ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
Goed zo flugel.Oooh, wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou ik ook echt niet tegen kunnen. Als hij vindt dat ik onredelijk ben, hoor ik het graag direct en niet máánden later! Sowieso vind ik het naar om iets af te schuiven op hormonen, alsof je zelf niet meer bestaat ofzo. Uiteraard spelen hormonen een rol, maar in de basis is je mening niet anders denk ik. Het komt alleen wat ongenuanceerder naar boven
.
Hey die ligt hier ook ergens, ga straks wel effe checken wat er precies in staat...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:07 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.
Heb het hem verdorie zelf cadeau gegeven.
Zeker niet dat wat m'n man zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey die ligt hier ook ergens, ga straks wel effe checken wat er precies in staat...
Nah, ik weet niet of Nirak het zo fantastisch vind maar ze kent jullie toch niet irl en het was de enige uitbarsting tijdens de hele zwangerschap. Al weet ik zeker dat ik tijdens de bevalling wat te verduren ga krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb de tijd, maar ik snap het wel als je het niet kwijt wilt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of Nirak het zo fantastisch vind maar ze kent jullie toch niet irl en het was de enige uitbarsting tijdens de hele zwangerschap. Al weet ik zeker dat ik tijdens de bevalling wat te verduren ga krijgen
Ze voelde zich gewoon niet zo fijn die dag. Ze kon al een paar dagen bijna niks zelf en toen gebeurde er iets tegen haar zin in (ik kocht een slakom die we niet nodig hadden en dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Het ging haar vooral om het feit dat ik haar mening niet meenam in deze). Dat was net het vonkje wat het vat met springstof nodig hadHoe herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirakje, ik zal ook even met de billen bloot gaan... Effe een deel uit een MSN gesprek tussen Tijn en mij van deze week...Dit slaat op een enorme ruzie die Tijn en ik hadden tijdens de zwangerschap van Willem. Ik wilde perse dat de wc beneden nog vervangen werd en ik vond de grijze voegen lelijk, ik wilde witte...quote:Fluugs: en nesteldrang is niet in de laatste weken pas
Fluugs: begint alleen wat vroeg dit keer
Tijn: En ik heb besloten me niet overal bij neer te leggen aangezien ik in 2010 eigenhandig mijn WC heb verruwineerd omdat een zwangere persoon witte voegen wilde!
Fluugs:
Fluugs: Ik ben er nog steeds redelijk tevreden mee
Tijn: nee dat kan niet
Fluugs: en de pot is schoon
Fluugs: en fris
Het duurde allemaal veel te lang naar m'n zin en toen heb ik de oude wc-pot er op een dag gewoon zelf uitgesloopt en ben toen op m'n kont gaan zitten met witsel en een kwastje om de voegen wit te schilderenZag er niet uit natuurlijk, de tegels zaten ook helemaal onder en Tijn heeft toen de wc helemaal kunnen poetsen en nog meer van dat soort dingen. Ik geloof niet dat ik hem ooit zo heb horen vloeken als toen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik vergat er nog bij te zeggen dat ik niet meer zelfstandig omhoog kon komen, heupen deden zo zeer... Dus toen Tijn thuis kwam kon ie me van de grond afplukken en zelf de schade herstellen...
quote:
Ja lach maar, de nesteldrang begint weer dus die wc zal vast wéér een keer onderwerp van gesprek gaan worden ergens in de komende periodequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
En bedankt!quote:Trek je het werk allemaal wel? Je zag er de afgelopen 2 weken zo belabberd uit, gelukkig is het nu iets beter
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja lach maar, de nesteldrang begint weer dus die wc zal vast wéér een keer onderwerp van gesprek gaan worden ergens in de komende periodeIk herken het.. bij ons moest ook alles af.. keuken moest bvb al 4 jaar afgekit wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had/heb er zelf ook last van. Alles moet perfect en af zijn. Ik moet zo weinig mogelijk te doen hebben straks. Dat vind ik het fijnst. Ik heb gisteravond weer boodschappen in huis gehaald zodat ik straks niet meer zoveel hoef te halen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotse mamma :)
En dat ook nog eens ja, dat is voor ons zo'n 2 maanden voorraad ofzo...quote:
Ik begon al zo'n vermoeden te krijgen dat het iets met de hormonen van Nirak te maken zou hebben..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef Faithz het volgende:
Plankje buigt wel een beetje ja
Nirak eet gemiddeld 2 kommen vla per dag tegenwoordig. En vandaag gaat er sowieso al een pak op want dr ouders eten mee. En ze drinkt graag melk. Sinds ze zwanger is krijgt ze er ook geen darm problemen meer van, ik hoop dat dit zo blijftAnders begin ik een zuiveldistributiecentrum
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Fee-nix het volgende:
Prachtig! 'De baby kan nu echt komen hoor, we hebben genoeg vla!'
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:52 schreef Faithz het volgende:
Oh oh.......
===========
Nirak says:
ff fok bijlezen
Nirak says:
ik lees iets van een slakomo oooooh
===========
zo zeg.. gezellig hier.. zit je mevrouw een beetje je "goede" reputatie naar de haaien te helpen... Heb d'r even goed bijgewerkt, net als de hond toen die me voor de fiets liepquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben...
Naja, ik ben ook met de billen bloot gegaan dus je weet dat je niet de enige bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
zo zeg.. gezellig hier.. zit je mevrouw een beetje je "goede" reputatie naar de haaien te helpen... Heb d'r even goed bijgewerkt, net als de hond toen die me voor de fiets liep
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef Nirak het volgende:
Maar wat het leukste was aan het hele slakom verhaal is eigenlijk het volgende:
mevrouw komt thuis en nirak ligt te janken in bed, want: ik heb me zo misdragen en ik kan niks en ik voel mezelf zielug enzo
Dus mevrouw troost nirak en zegt dat alles gewoon goed is en dat ik nu die zakdoek voor m'n ogen weg moet halen..
ikke: dat kanniet (huilend, dus eigenlijk: da kannnieeeeeeeeeeee)
mevrouw: waarom niet schatje?
ikke: (lachend en huilend tegelijk) snooohoooooooootttttttt...
En toen leefde we nog lang en gelukkig en hebben we heel hard gelachen (en ik ook janken tegelijkertijd.. multitasken heet dat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |