Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj! Pieker isniegoednie! En benenpijn ook niet. Wanneer heb je afspraak?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/
Ken ik ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/
Ja snap ik toch. Helemaal omdat het een het ander weer tegenwerkt. Maar misschien heb je baat bij ontstekingsremmers via injectie? Hooooge drempel ( ik voel m ook) maar helpt wellicht ook voor je maag? T is allemaal wat Maissiequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is ook zo... Combi winter en weinig slaap is echt killing hier... Als ik dan weer een nachtje wat meer slaap dan gaat het wel weer ff.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet gewoon weer ff een nacht of wat goed slapen..dan heb ik er ook wel weer wat meer puf voorVanmiddag gaat Bep lekker weer naar de speelzaal, kan ik wat in huis doen en ben ik vanavond hopelijk moe genoeg voor een coma-light
Makkelijker gezegd dan gedaan. Een vast piekerkwartier, dat je dan moet! En verder niet meer mag? En idd, het helpt je niks. Maar toch he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief maar nee hoor dank je. Ik moet gewoon stoppen met piekeren, ik heb er toch geen invloed op
Dat werkt prima bij Eva. Die vraagt er zelf om. Maar Fabian van nog geen 2 lijkt dat niet te begrijpen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:28 schreef trui het volgende:
doekje geven: zeggen "veeg je neus eens af!" en klaar is klara.
ieuw! ik snap meteen wat er wrong mee is. en: ieuw, ik voel me bezoedeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:30 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, het zit nu op mn trui. Dus zo kan het ook.
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb gewoon volgehouden op die manier, en de laatste tijd gaat het vrij simpel en komt hij zelfs gewoon als ik roep 'Oscar, kom, we gaan even je neus poetsen'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:32 schreef trui het volgende:
hoogste tijd om hem dat te gaan leren.![]()
en anders zou ik er toch maar zelf af en toe achteraan hollen met die doek. what's wrong with the houdgreep?
rode laarzen zijn goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil rode laarzen. Maar geen geld, dus ook geen voucher.
Eerst ga ik een wcrolhouder van 44 euro kopenMaar hij past prcies bij deurklink
En als we dan toch alles nieuw doen....
Heeft zijn school geen kantine?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rode laarzen zijn goed
huisarts gebeld om die steenpuist open te laten snijden. geen plek!
morgenmiddag istie de eerste.
nou dan zet ik er zelf wel een mes in.
en volgens mij heeft hij zijn eten en drinken niet mee.
bah. istie al alleen, heeftie ook nog eens honger en dorst.
(ik had er nog een sms aan gewaagd, voor mijn part breng ik wat langs, maar volgens mij heeft mr eigenwijs ook zijn foon niet mee)
jawel, maar ik had m geld gegeven voor als hij zijn brood zou vergeten ooit, maar dat heeftie eruit gegooid, want dat vond hij niet nodig.quote:
Misschien bedenkt hij zelf wel, dat hij het kan lenen van een klasgenoot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel, maar ik had m geld gegeven voor als hij zijn brood zou vergeten ooit, maar dat heeftie eruit gegooid, want dat vond hij niet nodig.
gevalletje schade/schande en wijsworden enzo
gezien het feit dat ze hem links laten liggen in de klas, denk ik niet dat daar veel kans op is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien bedenkt hij zelf wel, dat hij het kan lenen van een klasgenoot.
Hi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske schuifelt voorzichtig naar binnen.
Elleuhw!
waarom voorzichtig? nergens zo laagdrempelig als hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
Ik wilde niet te veel kabaal maken met m'n entreequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
waarom voorzichtig? nergens zo laagdrempelig als hier
Ah jawel joh, gewoon met de deur in huis! Gezellig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wilde niet te veel kabaal maken met m'n entree.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
quote:
Hi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
nou idd, maar ik voel me er rot onder, zo'n had ik maar... gevoel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
lady, wat kunnen ze soms toch eigenwijs zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ms dat luca (ik typ steeds lucas![]()
) nu ervaart dat dat geld van jou ms toch wel een heul handig idee is
![]()
maar echt, volhouden en doorgaan is geloof ik de handigste opvoedings-skilliedere keer een nieuwe uitdaging toch
![]()
loslaten ja, maar ja
[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:09:39 ]
Tis toch nog moh?quote:
Ohh goedemorgen. Ik dacht het al eigenlijk, maar ik vroeg het nog maar even.quote:
Ja, snap ik. Ik ben ook bezig om Twan meer dingen zelf te laten doen/ondervinden. Maar dat valt nog niet mee! In maart wordt Twan 10 jaar, dan zal hij toch echt meer zelf moeten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd, maar ik voel me er rot onder, zo'n had ik maar... gevoel.
maar ja, weer een stukje loslaten he?
Okay.. dan ga ik dat ook maar eens "invoeren".quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Cooki het volgende:
Diaan, ik heb nu de overgang naar: Thomas (wordt 31/10 10) doet alles zelf en dan kom ik na zo'n 20 minuten nog een kus geven, even kletsen en dan gaat ie slapen. (kus vraagt ie zelf om
)
is t eigk de bedoeling dat ik dit soort dingen in kleuter/puber zet, ivm ik dacht dat t hier beetje offtopic is of is dit ook ok?![]()
help ns?
ja, eenschquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn grote roept me ook altijd nog. En die is 12. Ik ga daar niet mee stoppen vanwege een leeftijd, hij geefthet vanzelf wel aan wanneer het niet meer nodig is.
Ja Diaan, doe ns! gezellig als t daar ook wat drukker wordt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. dan ga ik dat ook maar eens "invoeren".
incidenteel mag het hier ook volgens mij, als het maar niet constant erover gaat.. ik kom ook bijna niet in kleuter/puber topic, zou ik wel weer moeten doen... hmm.
Ja, dat is eigenlijk ook wel zo...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn grote roept me ook altijd nog. En die is 12. Ik ga daar niet mee stoppen vanwege een leeftijd, hij geefthet vanzelf wel aan wanneer het niet meer nodig is.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Jaja, ze worden verwend, ik weet het, maar ze doén niet verwend.
Ik ben een hardvochtig klerewijf, ik weet hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:21 schreef Asyniur het volgende:
TF, dat is je reinste kindermishandeling!
Cooki, mijn man wil dus ook overal boter bij en ik dus niet. En ik ben al niet zo'n boterhammeneter dus het moet dan wel goed zijn
*melding maken gaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben een hardvochtig klerewijf, ik weet het
I know... Tis niet de eerstequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Alleen m`n naam noemen is genoeg. Ik ben al berucht daar
Zow! Dan heeft Twan het wel gemakkelijk... af en toe vaatwasser uitruimen en thee zetten voor ons. Ow en tafel afruimen... maar meestal doe ik dat zelf. Voor Twan is al snel iets te veel om te doen, behalve als het voor hemzelf is. Daarom toch maar meer klusjes laten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, die gymkleren regelen kind twee en drie ook zelf. Maar ik moest vroeger alles zelf doen, had geen keuze, mijn moeder bleef in bed. En dat voelde gewoon eenzaam. En het kwam goed hoor, altijd alles mee, prima in orde. Maar voor mijn eigen kinderen wil ik dat anders. Over het algemeen denkt oudste overal zelf aan, help ik hem herinneren. Hij had al twee aantekeningen, een keer omdat ze met zijn gymtas gevoetbald hadden en hij m niet kon vinden ( was later bij de concierge gebracht, tas stuk) en tweede keer omdat ik het niet achter m aan wilde brengen.
sindsdien vergeet hij het niet meer. Ik vind het belangrijk ze het gevoel te geven dat ze er toe doen, dat ze de moeite meer dan waard zijn om je best voor te doen.
![]()
En verders moeten ze vaatwasser inruimen, was vouwen, wasmachine vullen, kamers opruimen, was opruimen en in de vakantie ook vaatwasser uitruimen en toilet schoonmaken.dusch.
Moet ik het dan ook nog eens melden?quote:
Beter geef je gewoon linkje joh... Scheelt weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Moet ik het dan ook nog eens melden?
En nou zie ik dat ik de buuv ook nog moet melden...
Pff, dat is een dagtaak zeg...
Dank voor de tipquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter geef je gewoon linkje joh... Scheelt weer.
Zo ben ik <3quote:
Diaan, die gedachte heb ik hier ook wel eens, en tegelijkertijd: voor hem is de huidige situatie "normaal", wij creëren die omgeving voor m, met liefde en gemak, maar soms zou je idd wel willen dat hij beseft dat t wel luxe is zo...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Soms vind ik wel dat Twan wat bewuster mag worden van wat wij/ik allemaal voor hem doen... maar ach, hij is ook nog maar een kind. Nog even lekker vertroetelen inderdaad.
Ik sta hier ook altijd op, nog niet altijd netjes in de make-up , in tegendeel zou ik zeggen: |W .quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, die gymkleren regelen kind twee en drie ook zelf.
Ik vind het belangrijk ze het gevoel te geven dat ze er toe doen, dat ze de moeite meer dan waard zijn om je best voor te doen.![]()
En verders moeten ze vaatwasser inruimen, was vouwen, wasmachine vullen, kamers opruimen, was opruimen en in de vakantie ook vaatwasser uitruimen en toilet schoonmaken.dusch.
Ja, precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Cooki het volgende:
[..]
Diaan, die gedachte heb ik hier ook wel eens, en tegelijkertijd: voor hem is de huidige situatie "normaal", wij creëren die omgeving voor m, met liefde en gemak, maar soms zou je idd wel willen dat hij beseft dat t wel luxe is zo...
[..]
Dat boek is ook wel wat voor mij. Een beetje structuur zou mij ook niet misstaan. Vooral in de huishoudelijke taken.. Dat ben ik echt zo slecht in.quote:Ik sta hier ook altijd op, nog niet altijd netjes in de make-up , in tegendeel zou ik zeggen:|W .
Ik vind helpen gewoon fijn om te doen, gevoel van: samen zorgen we ervoor dat t soepel verloopt.
Ip moet hij zelf tas inpakken (avond ervoor) en zichzelf verzorgen, maar ik volg dat wel compleet. k laat m niet vertrekken zonder gymtas ofzo, hij zal er niet veel van leren nl ivm vergeetachtig karakter, op middelbare zal dat wel moeten gaan veranderen, maargoed... weet nog niet hoe.![]()
Klusjes: working on itsoms gaat t goed, meestal vergeet ik t zelf om aan te geven en uit zichzelf gebeurt t nog niet.
edit: ik heb dit boek gekocht en in de kast gezet, ligt al een dikke laag stof op, maar lijkt wel interessant![]()
http://www.boek-plus.nl/wendy-peerlings/9789020965186-hoe-breng-ik-mijn-kind-structuur-bij.html
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Cooki het volgende:
oh t boek heeft als complete titel:
hoe breng ik mijn kind (en mezelf) structuur bijecht
ja maar.... wanneer ga je/ik t dan lezen.... kopen is iets anders dan lezen he...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
een musthave dus als je geen structuur hebt.
's avonds in bed. Of in de trein... maar dan heb ik mn iPad al voorhanden en moet ik WF spelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja maar.... wanneer ga je/ik t dan lezen.... kopen is iets anders dan lezen he...
let alone.. toepassen
edit TF:
is ook zo hoor,
maar de fout zit bij mij he![]()
kamer opruimen check
was opruimen check
af en toe vaatwasser check
tafel dekken/afruimen check
en hij moet t allemaal zelf doen, de dreumes doet nog niet mee in t (niet bestaande) schema![]()
jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
Onze peuter doet nog niet mee, maar die ruimt wel meer op dan Twan. Heeft hij geleerd op kdv![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
idd
dreumes ruimt zelf zn spullen op!
en brengt kopjes naar de keuken(gaat heel vaak goed, 1opde10 valt
)
quote:oudste alleen als je t m vraagt of als ie in een heule goeie bui is
Yeps, klopt voor mij. Zit bijna 7 jaar tussen. De jongste gaat wel naar kdv, de oudste is nooit geweest. Altijd bij opa/oma... en dus lekker verwend ook daar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Cooki het volgende:
dan concluderen we / zeggen we gewoon / dat t aan t leeftijdsverschil ligt: het gedrag van zowel oudste als jongste wordt veroorzaakt door een leeftijdsverschil van meer dan 6 jaar (klopt dat voor jou?)
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Cooki het volgende:
ja nou, de oudste is wel naar kdv geweest, dus daar ligt t niet aan heur, die is echt thuis ver****.
hier bijna 8,5 jaar, dus de stelling wordt:
het gedrag van zowel oudste als jongste wordt veroorzaakt door een leeftijdsverschil van meer dan 6,5 jaar en door het feit dat het twee broertjes zijn.
zo
![]()
straatje schoon
![]()
Ik snap 'm. Akkoord!quote:
ow.. lady... zo'n rollercoaster dagquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
o jongens ik heb zo'n dag van uitersten achter de rug
bovendien de boodschap dat ze m vandaag hebben geslagen en geprobeerd in zijn kruis te schoppen
en ik had mijn eindgesprek van mijn stage (ik ben doooooooor)
en nu ben ik een emotioneel wrak met hoofdpijn van de doorstane spanning
ik moet me alleen nog even bij elkaar vegen om een mail op poten naar de mentor te sturen.
ik heb nu een kind dat niet meer naar school wil
Dat zou ik nu al maar doen. (het dreigen dan, of iig zeggen dat je daar over nadenkt in je mail aan de mentor) Het is niet van de laatste paar dagen, toch? Dit speelt al langer en wie weet wat hij allemaal al níét heeft verteld aan je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
ja een mailtje, maar ik ga wel even vragen of we kunnen afspreken om eens persoonlijk om de tafel te gaan zitten, want dit pik ik niet.
hier gaat iets aan gebeuren en bij de volgende klap ga ik dreigen met aangifte.
Hij moet toch werken vandaag en morgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het kan nog Estryszal ik m even een berichtje doen op den twit?
* wegrent*
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef Estrys het volgende:
Legoworld? Wat fijn dat ik dat nu pas zie. Anders hadden we daar vast heen moeten gaan van mijn legofreak echtgenoot
Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectiequote:
er is ook meisjesduplo/legoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectie'dat is toch leuk!' zegt zijn vader dan. Ja voor jou of voor je zoon van twee?
En hij heeft het niet van een vreemde. Mijn schoonvader had alvast wat technisch Lego gekocht 'voor zijn kleinzoon'. Gelukkig is dat al vanaf 12 jaarMaar opa heeft zich er in ieder geval prima mee vermaakt terwijl kleinzoon met zijn serviesje thee aan het zetten was
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
LegoMikael heeft nu de leeftijd dat ie dat ie dat ook zelf kan. Dus we hebben al heel veel. en van Sinterklaas krijgt ie de politiestad. Mijn vriend kan niet wachten
Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
Meisjes kunnen ook met lego hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
Ohjahwel. Dat zei ik daarna ook. Ik was ook een LEGO-meisje. Maar tóch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook met lego hoor![]()
*Jeugdtrauma heeft omdat ze nooit een elektrische legotrein kreeg
Daar had ik vroeger een heel groot fort van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Playmobil is wat hier de klok slaat... Zoveel leuk spul!
Playmobil hebben ze hier ook wel veel. Maar dat valt door de manier van spelen hier steeds weer uit elkaar. Dus dat vinden ze niet zo heel erg leuk!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Playmobil is wat hier de klok slaat... Zoveel leuk spul!
DML mn oudste spaart die voor zn vriendinnetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er hier nog iemand die ik gelukkig maak met Het Huis Anubis kaarten van de Hoogvliet?
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.
ja dat jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef moussy het volgende:
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik voel n jeugdtrauma oplevenik kreeg vroeger een keer een badjas en een keer een badlaken (van sinterklaas dat dan weer wel
) wat ik heulegaar niet wilde hebben, niet het product op zich en niet de uitvoering
![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 15:49:47 ]
Dat hoor je niet zo vaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef Fannie het volgende:
Zow, ik plof ff neer hier.
We willen hier een andere slaapkamer (kleiner/knusser) dus we gaan van de grote sl.kamer naar de waskamer.
*doet mee met een kop thee en chocola met nootjesquote:* Fannie pakt ff een biertje.... proost!
Volgens mij hebbie al een kratje opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef simmu het volgende:
over een half uurtje doe ik mee met een biertje. snee in mijn duim, tand door mijn lip en even tellen leverde dat ik de afgelopen 3 weken 1 x een hele nacht heb door mogen slapen. ik nd b een weldat ikiertje verdiend heb
mijn muis blijft sinds gister steeds naar half onder mijn toetsenbord hangen en dan wordt tekst al getiept steeds verplaatst. een soort van automatische non-correctquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:59 schreef Fannie het volgende:
[..]
Volgens mij hebbie al een kratje op
lelijk vestje vd niet zo verschrikkelijke hema vlgs cookiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das irritant!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn muis blijft sinds gister steeds naar half onder mijn toetsenbord hangen en dan wordt tekst al getiept steeds verplaatst. een soort van automatische non-correct
deus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef Fannie het volgende:
[..]
Das irritant!
Moussy, wat is een bananenklem?
Wel cool opgelost, maar Cas z'n krullen heb je toch niet helemaal gekortwiekt hé?
Ik zou terugbellen vanavond en zeggen dat de kat dood is ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef Fannie het volgende:
Gisteravond had ik trouwens ff ruzie met dochterlief.
Belt ze me op de mobiel...
F: Hoi meissie
Y: Hoi mam (met sippe stem)
Y: ben je thuis, kan ik zo komen?
F: ja tuulk, wat isser dan?
Y: (huilend) Ja nou ik heb ruzie met ..... (vriendlief) en ik ben het nu echt zat en ik wil naar huis![]()
F: ( weer in de stress want al 2 x eerder meegemaakt) Wats geburt?
![]()
Y: hahaha grapje, ik wil gewoon ff koffie drinken bij jullie![]()
F: godsamme sodeju denk je dat je leuk bent???![]()
![]()
Tis nou wel weer goed hoor tussen dochter en mijmaar godsamme wat was ik pissed!
Oh, dan issie helemaal mooi! Dan is haar lievelings kat uh, heel erg zielig met een een beenfractuur op zes plaatsen. Jullie hebben 5 uur op de dieren intensive care doorgebracht. Het grapje kost jullie 4000 euro dus ze kan voorlopig nietmeer komen koffffie drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Fannie het volgende:
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ja das een goeie maar we hebben dus wel katten.... 5
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dan issie helemaal mooi! Dan is haar lievelings kat uh, heel erg zielig met een een beenfractuur op zes plaatsen. Jullie hebben 5 uur op de dieren intensive care doorgebracht. Het grapje kost jullie 4000 euro dus ze kan voorlopig nietmeer komen koffffie drinken.
ja duh, met krullen kan je scheef knippen of happen, het zit altijd goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:01 schreef moussy het volgende:
Oeh ik heb iets hendigs sjieks gevonden!
Ik heb Cas net geknipt, niet met zo'n klem, 30 euro![]()
Maar met zo'n gewone bananenklemHet zit perfect!
Ik zou een kloon aanmaken. En dan, zoals anderen hier, niet meer de naam noemen maar spreken over oudste, jongste, dochter, zoon,etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit er al een tijdje over te prakkizeren, maar ik wil best verder vertellen over het pestgedoe enzo, maar ik zit een beetje met het terugvindprobleem. wat is het handigste, denken jullie? onder een kloon of voortaan namen weglaten? ik wil niet dat er terug te googelen valt en dat ik het mijn kind op deze manier nog moeilijker maak.
Het lastige is dat dat voor een stel k*tpubertjes ook gelijk duidelijk is natuurlijk wanneer ze aan het googelen slaan. Ik denk dat het gezien het verhaal voor de mensen die vaker posten al snel duidelijk is om wie het gaat en anders helpt een pm eventuele onduidelijkheid wel uit de weg. En die enkeling die het niet mee krijgt heeft dan maar pech zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
is het wel handig als het dan voor de rest duidelijk is dat jij het bent, dus bijvoorbeeld afsluiten met je oude username; doe. En direct een post erna met de nieuwe, hoi!!
Dat is ook wel zo. van sommige mensen hier had ik em vrij snel door, aan de hand van de manier van posten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lastige is dat dat voor een stel k*tpubertjes ook gelijk duidelijk is natuurlijk wanneer ze aan het googelen slaan. Ik denk dat het gezien het verhaal voor de mensen die vaker posten al snel duidelijk is om wie het gaat en anders helpt een pm eventuele onduidelijkheid wel uit de weg. En die enkeling die het niet mee krijgt heeft dan maar pech zou ik zeggen.
Vandaar dat er kappers zijn die geen krullen durven, kunnen en of willen knippenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja duh, met krullen kan je scheef knippen of happen, het zit altijd goed
Moussy, ik had n kapper die t wel durfde en niet kon, dus altijd te kort kniptequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef moussy het volgende:
Vandaar dat er kappers zijn die geen krullen durven, kunnen en of willen knippen
sinds mn jongste doorslaapt ben ik weer snachts wakkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Fannie het volgende:
Ik slaap trouwens btw nooit een nacht dooren dan heb ik geeneens kleine kinders meer
Je moet natuurlijk niks, maar in r&p zitten ook meer mensen die zelf pestervaringen (en misschien oplossingen hebben). Dan ben je ook wat minder traceerbaar naar hier. En wij weten je heus wel te vinden daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap het even niet, moet ik dit in r&p gaan posten?
ik zat zelf meer te denken aan pub, maar misschien denk ik dan helemaal verkeerd en moet ik toch naar r&pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niks, maar in r&p zitten ook meer mensen die zelf pestervaringen (en misschien oplossingen hebben). Dan ben je ook wat minder traceerbaar naar hier. En wij weten je heus wel te vinden daar.
Ik knip Cas' haar als het droog is, probleem opgelostquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Moussy, ik had n kapper die t wel durfde en niet kon, dus altijd te kort knipte![]()
en daar ben ik echt wel 10 x in getrapt
Lady, wat Ophelia zegt over n pm lijkt me idd handig,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit er al een tijdje over te prakkizeren, maar ik wil best verder vertellen over het pestgedoe enzo, maar ik zit een beetje met het terugvindprobleem. wat is het handigste, denken jullie? onder een kloon of voortaan namen weglaten? ik wil niet dat er terug te googelen valt en dat ik het mijn kind op deze manier nog moeilijker maak.
Livelink, dat lastigvallen is denk ik niet zo!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik zit ook te twijfelen over kloons en zo. Ik wil soms dingen vertellen over hoe ik me voel en over Job en zo, maar dat doe ik dan toch maar niet.
Misschien dat ik het wel onder een kloon zou kunnen. Aan de andere kant is het misschien ook wel beter dat ik mezelf moet inhouden. Anders zou ik jullie waarschijnlijk tot vervelens toe lastigvallen met alles en daar worden we met zijn allen alleen maar moe van en het helpt toch niks.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef moussy het volgende:
Ik knip Cas' haar als het droog is, probleem opgelost![]()
Hebben? 6 euro excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:59 schreef Cooki het volgende:
tangle teezer, ja daar heb ik hier goede verhalen over gehoord![]()
en idd wel zielig, maar ook heel mooi!
zou hij t korter willen dan ? (sorry niet alles gelezen)
Wel handig als anderen dan ook niet zijn naam gebruiken.quote:Lady, ik vind het in ieder geval heel erg naar voor jou en ****
Cooki, dat vestje
serieus?quote:
Ik kan er niet mee uit de voeten met mijn enorm dikke haar. Kom er gewoon niet doorheen. Maargoed, ik heb dan ook extreem dik haar (ook bijna weggestuurd door de kapperquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef moussy het volgende:
Livelink, hij is een periode bijna krulloos geweest
[..]
serieus?
Cas is er blij mee, het doet hem ook veel minder pijn zegt ie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee uit de voeten met mijn enorm dikke haar. Kom er gewoon niet doorheen. Maargoed, ik heb dan ook extreem dik haar (ook bijna weggestuurd door de kapper)
En Eva (voor wie ik hem aanvakelijk gekocht had) wil er ook niet gekamt mee worden.
Dus voor ons was het een miskoop
Idd. Ik heb in de eerste maand in de brugklas, samen met wat anderen, twee meisjes uit de klas gepest. Waarom moet je me niet vragen, maar ik weet nog wel degelijk dat ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef trui het volgende:
Livelink, ik denk dat het voor pesters een veel minder centraal deel van hun beleving is, dus dat neemt uiteindelijk in 't geheugen ook een veel minder duidelijke plaats in. maar helemaal van niks weten lijkt me ook sterk hoor.
Je schrijft dat het bij je zusje dat protocol niets hielp. Zit het op de school van Amber anders in elkaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:26 schreef Vicky het volgende:
Geen.idee trui..
Wij hebben bij de intake op.school wel gevraagd naar het pestprotocol.
Daarom is geen reden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
Als mijn kind een waarom vraag stelt zal ik nooit antwoorden met daarom. Want ik accepteer van hem ook geen daarom als antwoord. Als ik hem vraag waarom hij iets doet en hij zegt daarom dan zeg ik: daarom is geen antwoord.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
... ik accepteer van hem ook geen daarom als antwoord. Als ik hem vraag waarom hij iets doet en hij zegt daarom dan zeg ik: daarom is geen antwoord.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Estrys het volgende:
Het is een collega die het meestal druk heeft met dingen als een placemat met foto's erop maken als cadeautje voor een jarige collegaen daar dan een hele dag mee bezig zijn.
Foto collage op A3 formaat uitprinten en lamineren. Totdat ik er werkte maakte ze zelf de jaarlijkse kerstkaart in Word. Heb je weleens geprobeerd om in Word met alleen de woorden 'vrolijk kerstfeest' en 'een gelukkig nieuwjaar' een kerstboompje te maken? En druk dat ze het hebben daar.quote:
Nee nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Estrys het volgende:
Foto collage op A3 formaat uitprinten en lamineren. Totdat ik er werkte maakte ze zelf de jaarlijkse kerstkaart in Word. Heb je weleens geprobeerd om in Word met alleen de woorden 'vrolijk kerstfeest' en 'een gelukkig nieuwjaar' een kerstboompje te maken? En druk dat ze het hebben daar.
Je zou denken dat ze die gewoon kan standardiseren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Estrys het volgende:
Ja maar ik ben multitask supermom he![]()
Het is een collega die het meestal druk heeft met dingen als een placemat met foto's erop maken als cadeautje voor een jarige collegaen daar dan een hele dag mee bezig zijn.
nee joh, dat is toch niet leuk. Kan je niet meer frobelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze die gewoon kan standardiseren?
Kom hier speciaal voor uit lurkstand maar met dat dikgedrukte stukje ben ik het hememaal mee eens ben zelf jaren gepest en er voor naar therapieën geweest en de pesters lopen zelf lopen nog vrolijk rond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik vind dat er teveel vragen komen zonder dat ze erover nadenken dan vraag ik: wat denk je zelf? of hoe zou zoiets nou gaan zeg, goeie vraag. En dan het een beetje in de lucht laten hangen. Ik werd er namelijk niet goed van als een soort encyclopedie op pootjes behandeld te worden. Maar ik geef ook wel gewoon antwoord hoor. Mijn kleine vraagt vaak naar de bekende weg, dat is wel heel irritant. Voelt als een soort overhoringen daar heb ik geen zin in hoor.
Ik vind wel dat de toon met pesten nu heel erg gaat naar het gepeste kind. die moet op weerbaarheidstraining, die moet van alles ondergaan. Maar wat gebeurt er met de pester? schop die eens naar een weerbaarheidstraining, of een eigenwaardeklasje. Dus niet alleen het gepeste kind, maar de hele klas aanpakken. Want als je de gepeste weerbaar maakt is er daarna wel weer een ander die de kwetsbare is. en als de sfeer in de klas is dat de sterkste/grootste bek/ populaire/ weet ik veel wie de baas is zal er gepest blijven worden. Misschien dan wel niet meer jouw kind, maar dan wel die van een ander.
Op de school van mijn grote zijn ze daar vanaf dag 1 heel alert op volgens mij. Tenminste, dat gevoel kreeg ik er zeer sterk bij. Nou heeft sowieso een leuke klas vind ik. En misschien komt het ook dat het een klas is met eigenlijk wat meer 'buitenbeentjes' of aparte kinderen. Ze accepteren elkaar, met het hele rariteitenkabinet erbij.
*wijst naar ET!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Cooki het volgende:
en over een heel andere boeg:
BE: jij was t die over pinterest begon dacht ik, ik ben ook ff gaan spieken enontzettend leuk om te doen! www.pinterest.com
ok dan ETquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*wijst naar ET!![]()
Maar het is idd superleuk om te doen, en ook megaverslavend!
Maar wel echt precies wat ik wilde. Gewoon een goeie plek waar je leuke, mooie, lieve, toffe dingen kan bewaren.
Ik moet alleen mijn categorieen nog wat meer uitdiepen.
Nice! Ik ben ook naarstig op zoek naar een excuus voor een nieuwe foon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen wordt mijn Iphone 4s geleverd*stuiter*
Knopenshop? Waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vodaphone!
Ik ben ET ook erg dankbaar voor pinterest![]()
En de knopenshop link was ik ook erg gelukkig mee.
Cool zeg! Fijn dat je hem al zo snel krijgt!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vodaphone!
Ik ben ET ook erg dankbaar voor pinterest![]()
En de knopenshop link was ik ook erg gelukkig mee.
Ik zeg ook best regelmatig super, is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Dacht ik ja.
Oh, ik ga morgen weer waarzegster spelen! Heb er zo zin in, echt superlollig! (en ik las Paulien Cornelisse vannochtend in de krant en nu stoor ik me aan mijn supergebruik
)
Supertof dat je dat even opzoekt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:38 schreef innepin het volgende:
Super toch, dat ik je daar blij mee kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |