abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103580215
Ja maar ik ben multitask supermom he :W
Het is een collega die het meestal druk heeft met dingen als een placemat met foto's erop maken als cadeautje voor een jarige collega 8)7 en daar dan een hele dag mee bezig zijn.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_103580262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Estrys het volgende:
Het is een collega die het meestal druk heeft met dingen als een placemat met foto's erop maken als cadeautje voor een jarige collega 8)7 en daar dan een hele dag mee bezig zijn.
:'). Niet echt een leuk kado ook.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:52:11 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103580336
Ik word er soms ook niet goed van... en geef ook vaak als antwoord: wat denk je zelf? Heel soms als hij iets van mij moet doen en hij zegt waarom? Zeg ik wel omdat ik het zeg! Ik heb niet altijd zin om alles uit te leggen.. soms moet hij gewoon even luisteren en doen wat ik zeg. Ik heb het trouwens over Twan. Lennon kent het woordje Waarom nog niet. *O*

Ben hele ochtend naar het voetbalveld, Twan had toernooi. Het was koud maar ook wel lekker eigenlijk. Nu lekker op de bank met kop thee en chocolaatje. 1 kind is spelen, ander kind ligt in bed. Heerlijk rustig even. O+
Make love, not war ☮
pi_103580463
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:'). Niet echt een leuk kado ook.
Foto collage op A3 formaat uitprinten en lamineren. Totdat ik er werkte maakte ze zelf de jaarlijkse kerstkaart in Word. Heb je weleens geprobeerd om in Word met alleen de woorden 'vrolijk kerstfeest' en 'een gelukkig nieuwjaar' een kerstboompje te maken? En druk dat ze het hebben daar.
pi_103580556
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Estrys het volgende:
Foto collage op A3 formaat uitprinten en lamineren. Totdat ik er werkte maakte ze zelf de jaarlijkse kerstkaart in Word. Heb je weleens geprobeerd om in Word met alleen de woorden 'vrolijk kerstfeest' en 'een gelukkig nieuwjaar' een kerstboompje te maken? En druk dat ze het hebben daar.
Nee nooit geprobeerd. :D.
Ik maak ieder jaar alle uitnodigingen voor de personeelsuitjes/feestjes en toestanden. Daar ben ik ook altijd wel even mee bezig. Maar ik ben handig met Fotosoep dus dan scheelt het een hoop geklooi in Word.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:15:09 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103581236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Estrys het volgende:
Ja maar ik ben multitask supermom he :W
Je zou denken dat ze die gewoon kan standardiseren?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_103581351
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je zou denken dat ze die gewoon kan standardiseren?
nee joh, dat is toch niet leuk. Kan je niet meer frobelen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:55 #258
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_103584961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
als ik vind dat er teveel vragen komen zonder dat ze erover nadenken dan vraag ik: wat denk je zelf? of hoe zou zoiets nou gaan zeg, goeie vraag. En dan het een beetje in de lucht laten hangen. Ik werd er namelijk niet goed van als een soort encyclopedie op pootjes behandeld te worden. Maar ik geef ook wel gewoon antwoord hoor. Mijn kleine vraagt vaak naar de bekende weg, dat is wel heel irritant. Voelt als een soort overhoringen daar heb ik geen zin in hoor.

Ik vind wel dat de toon met pesten nu heel erg gaat naar het gepeste kind. die moet op weerbaarheidstraining, die moet van alles ondergaan. Maar wat gebeurt er met de pester? schop die eens naar een weerbaarheidstraining, of een eigenwaardeklasje. Dus niet alleen het gepeste kind, maar de hele klas aanpakken. Want als je de gepeste weerbaar maakt is er daarna wel weer een ander die de kwetsbare is. en als de sfeer in de klas is dat de sterkste/grootste bek/ populaire/ weet ik veel wie de baas is zal er gepest blijven worden. Misschien dan wel niet meer jouw kind, maar dan wel die van een ander.

Op de school van mijn grote zijn ze daar vanaf dag 1 heel alert op volgens mij. Tenminste, dat gevoel kreeg ik er zeer sterk bij. Nou heeft sowieso een leuke klas vind ik. En misschien komt het ook dat het een klas is met eigenlijk wat meer 'buitenbeentjes' of aparte kinderen. Ze accepteren elkaar, met het hele rariteitenkabinet erbij. O+
Kom hier speciaal voor uit lurkstand maar met dat dikgedrukte stukje ben ik het hememaal mee eens ben zelf jaren gepest en er voor naar therapieėn geweest en de pesters lopen zelf lopen nog vrolijk rond. :{
Maar stiekem toch meer een lurker.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:13:51 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103585982
Ik heb serieus een knoop in mijn maag van alle pest-verhalen/dingen :{

Vanaf volgende week ga ik weer met bril door het leven en misschien vrijdag al braaf montuurtje uitgezocht, niet te opvallend.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_103587694
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:54:59 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103587962
Euh, als dat echt en serieus is ben je ook wel een enorme knurft zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_103588102
het ziet eruit alsof de hond wellicht aan de hoekjes geknaagd heeft :D

geen idee of dit serieus is trouwens, ik betwijfel het, gezien de oorspronkelijke website (lamebook)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:01 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103588368
Moet zeggen, dat wij op school 1 jongen hebben die nogal promiment aanwezig. En die wordt echt flink aangepak. Speciale trainingen waarbij hij met naam en toenaam wordt genoemd. En vorig jaar hingen overal in het lokaal a4tjes met (zo uit mn hoofd)
Kees is niet de gene die bepaald hoe....
Kees...
Kees...
(of iets in de trant, IK vond het in ieder geval heel heftig omdat in de klas te zien hangen)

Het komt erop neer dat alles wat er in de groep gebeurt een beetje via hem gaat. Jongens kijken eerst naar hem, alsof hij goedkeuring moet geven. En als hij een grap maakt lacht iedereen meee, en als hij niet lacht, of zegt dat het niet leuk is dan is dat zo en dan lacht er ook niemand.
Zijn naam wordt constant genoemd. En als je aan de andere jongens vraagt waarom, dan weten ze het niet eens.

En er wordt dus echt geprobeerd om dat te doorbreken.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:17:49 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103588981
Ik denk dus dat Kees baat zal hebben bij een eigenwaardecursus ofzo. Al zegt alles in mij dat ie voor lul gezet moet worden :@ voor de hele klas afgaan. :@ ik weet heus dat dat niet de goede manier is, maar met die briefjes maak je z'n macht alleen maar groter, doordat het zwart op wit staat erkent de juf (of meester) zijn macht. En dus heeft hij die. Kan het niet beter uitleggen dan dit.
pi_103590173
ik zou dan eerder gaan voor het rollenspel. met de pester in de rol van de gepeste en andersom. ik vind trouwens ook wel dat er wat teveel aandacht gaat naar "de gepeste moet leren omgaan met pesten" en te weinig naar het idee dat mensen niet moeten pesten. als je toch leest ook over hoevaak het nog op de werkvloer voorkomt! het speelt bij volwassenen blijkbaar toch ook
pi_103593461
is hier dat programma "over de streep" al eens langsgekomen? waarin pesters/gepesten met elkaar in contact komen? ziet er indrukwekkend uit wmb :Y
en idd aandacht voor bewustwording bij pesters is cruciaal ;)

ff gezocht: zie hier: http://www.dayofchange.nl/, ms een idee om ter tafel te brengen? (o.a. als je op school op de muur botst van "we doen er alles aan maar ja" )

en over een heel andere boeg:
BE: jij was t die over pinterest begon dacht ik, ik ben ook ff gaan spieken en _O_ ontzettend leuk om te doen! www.pinterest.com
pi_103614921
maffe link van de dag:

pi_103615701
:r omg, ik kan dat niet lezen joh :|W
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:29:28 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103615954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Cooki het volgende:
en over een heel andere boeg:
BE: jij was t die over pinterest begon dacht ik, ik ben ook ff gaan spieken en _O_ ontzettend leuk om te doen! www.pinterest.com
*wijst naar ET! :Y
Maar het is idd superleuk om te doen, en ook megaverslavend!
Maar wel echt precies wat ik wilde. Gewoon een goeie plek waar je leuke, mooie, lieve, toffe dingen kan bewaren. :Y

Ik moet alleen mijn categorieen nog wat meer uitdiepen. :P
pi_103616002
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*wijst naar ET! :Y
Maar het is idd superleuk om te doen, en ook megaverslavend!
Maar wel echt precies wat ik wilde. Gewoon een goeie plek waar je leuke, mooie, lieve, toffe dingen kan bewaren. :Y

Ik moet alleen mijn categorieen nog wat meer uitdiepen. :P
ok dan ET _O_ en volgens mij heeft Claudia mij toegang verschaft :? dus Claudia ^O^

BE tis idd een leuke activiteit en idd verslavend :D maar t geeft geen rommel *O* en t kost nix *O* , das ook nieuw voor mij :s)
edit: die categorieen, daar ben ik ook mee aan t spelen :')

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 27-10-2011 10:38:30 ]
pi_103618726
Ik word wel nieuwsgierg naar jullie prikbordjes O-)
pi_103619491
Morgen wordt mijn Iphone 4s geleverd *O* *stuiter*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103619539
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen wordt mijn Iphone 4s geleverd *O* *stuiter*
Nice! Ik ben ook naarstig op zoek naar een excuus voor een nieuwe foon.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:19:56 #274
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103619555
Ik had er nog nooit van gehoord, van pinterest. Ziet er wel interessant uit.

Wow DML *O* Waar heb jij hem besteld?
Make love, not war ☮
pi_103619564
Vodaphone!

Ik ben ET ook erg dankbaar voor pinterest _O_
En de knopenshop link was ik ook erg gelukkig mee.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')