Hebben? 6 euro excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:59 schreef Cooki het volgende:
tangle teezer, ja daar heb ik hier goede verhalen over gehoord![]()
en idd wel zielig, maar ook heel mooi!
zou hij t korter willen dan ? (sorry niet alles gelezen)
Wel handig als anderen dan ook niet zijn naam gebruiken.quote:Lady, ik vind het in ieder geval heel erg naar voor jou en ****
Cooki, dat vestje
serieus?quote:
Ik kan er niet mee uit de voeten met mijn enorm dikke haar. Kom er gewoon niet doorheen. Maargoed, ik heb dan ook extreem dik haar (ook bijna weggestuurd door de kapperquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef moussy het volgende:
Livelink, hij is een periode bijna krulloos geweest
[..]
serieus?
Cas is er blij mee, het doet hem ook veel minder pijn zegt ie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee uit de voeten met mijn enorm dikke haar. Kom er gewoon niet doorheen. Maargoed, ik heb dan ook extreem dik haar (ook bijna weggestuurd door de kapper)
En Eva (voor wie ik hem aanvakelijk gekocht had) wil er ook niet gekamt mee worden.
Dus voor ons was het een miskoop
Idd. Ik heb in de eerste maand in de brugklas, samen met wat anderen, twee meisjes uit de klas gepest. Waarom moet je me niet vragen, maar ik weet nog wel degelijk dat ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef trui het volgende:
Livelink, ik denk dat het voor pesters een veel minder centraal deel van hun beleving is, dus dat neemt uiteindelijk in 't geheugen ook een veel minder duidelijke plaats in. maar helemaal van niks weten lijkt me ook sterk hoor.
Je schrijft dat het bij je zusje dat protocol niets hielp. Zit het op de school van Amber anders in elkaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:26 schreef Vicky het volgende:
Geen.idee trui..
Wij hebben bij de intake op.school wel gevraagd naar het pestprotocol.
Daarom is geen reden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
Als mijn kind een waarom vraag stelt zal ik nooit antwoorden met daarom. Want ik accepteer van hem ook geen daarom als antwoord. Als ik hem vraag waarom hij iets doet en hij zegt daarom dan zeg ik: daarom is geen antwoord.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:
... ik accepteer van hem ook geen daarom als antwoord. Als ik hem vraag waarom hij iets doet en hij zegt daarom dan zeg ik: daarom is geen antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |