Dat zou ik nu al maar doen. (het dreigen dan, of iig zeggen dat je daar over nadenkt in je mail aan de mentor) Het is niet van de laatste paar dagen, toch? Dit speelt al langer en wie weet wat hij allemaal al níét heeft verteld aan je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
ja een mailtje, maar ik ga wel even vragen of we kunnen afspreken om eens persoonlijk om de tafel te gaan zitten, want dit pik ik niet.
hier gaat iets aan gebeuren en bij de volgende klap ga ik dreigen met aangifte.
Hij moet toch werken vandaag en morgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het kan nog Estryszal ik m even een berichtje doen op den twit?
* wegrent*
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef Estrys het volgende:
Legoworld? Wat fijn dat ik dat nu pas zie. Anders hadden we daar vast heen moeten gaan van mijn legofreak echtgenoot
Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectiequote:
er is ook meisjesduplo/legoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectie'dat is toch leuk!' zegt zijn vader dan. Ja voor jou of voor je zoon van twee?
En hij heeft het niet van een vreemde. Mijn schoonvader had alvast wat technisch Lego gekocht 'voor zijn kleinzoon'. Gelukkig is dat al vanaf 12 jaarMaar opa heeft zich er in ieder geval prima mee vermaakt terwijl kleinzoon met zijn serviesje thee aan het zetten was
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
LegoMikael heeft nu de leeftijd dat ie dat ie dat ook zelf kan. Dus we hebben al heel veel. en van Sinterklaas krijgt ie de politiestad. Mijn vriend kan niet wachten
Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
Meisjes kunnen ook met lego hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
Ohjahwel. Dat zei ik daarna ook. Ik was ook een LEGO-meisje. Maar tóch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook met lego hoor![]()
*Jeugdtrauma heeft omdat ze nooit een elektrische legotrein kreeg
Daar had ik vroeger een heel groot fort van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Playmobil is wat hier de klok slaat... Zoveel leuk spul!
Playmobil hebben ze hier ook wel veel. Maar dat valt door de manier van spelen hier steeds weer uit elkaar. Dus dat vinden ze niet zo heel erg leuk!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Playmobil is wat hier de klok slaat... Zoveel leuk spul!
DML mn oudste spaart die voor zn vriendinnetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er hier nog iemand die ik gelukkig maak met Het Huis Anubis kaarten van de Hoogvliet?
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.
ja dat jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef moussy het volgende:
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik voel n jeugdtrauma oplevenik kreeg vroeger een keer een badjas en een keer een badlaken (van sinterklaas dat dan weer wel
) wat ik heulegaar niet wilde hebben, niet het product op zich en niet de uitvoering
![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 15:49:47 ]
Dat hoor je niet zo vaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef Fannie het volgende:
Zow, ik plof ff neer hier.
We willen hier een andere slaapkamer (kleiner/knusser) dus we gaan van de grote sl.kamer naar de waskamer.
*doet mee met een kop thee en chocola met nootjesquote:* Fannie pakt ff een biertje.... proost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |