abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 19:50:25 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103510919
ja een mailtje, maar ik ga wel even vragen of we kunnen afspreken om eens persoonlijk om de tafel te gaan zitten, want dit pik ik niet.
hier gaat iets aan gebeuren en bij de volgende klap ga ik dreigen met aangifte.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:18:51 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103512657
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
ja een mailtje, maar ik ga wel even vragen of we kunnen afspreken om eens persoonlijk om de tafel te gaan zitten, want dit pik ik niet.
hier gaat iets aan gebeuren en bij de volgende klap ga ik dreigen met aangifte.
Dat zou ik nu al maar doen. (het dreigen dan, of iig zeggen dat je daar over nadenkt in je mail aan de mentor) Het is niet van de laatste paar dagen, toch? Dit speelt al langer en wie weet wat hij allemaal al níét heeft verteld aan je.

Heel veel sterkte :*

pesten is :( :'( :(
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_103512803
Wijkagent ofzo??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 20:33:57 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103513676
moet ik daarvoor bij de wijkagent zijn? wij wonen niet in dezelfde stad als waar de school staat.
maar goed, mail is gestuurd, ik wacht op een reaktie van de mentor.
ik kan die kinderen wel wat doen :( :r :(
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:21:44 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103517073
Ladywrb allereerst fijn dat je door bent *O*
Blugh wat de steenpuist aangaat, komt toch altijd een boel meer uit als wat je verwacht ;)
Een fijne verjaardag van je stiefzoon.
En poeh heftig pestende kinderen, zeker als je eigen kind slachtoffer is. sterkte hiermee en dat het mailtje wat teweeg mag gaan brengen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:25:26 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103531589
Lady, is er op de school ook een vertrouwenspersoon, een pestprotocol of iets van dien aard? Ik snap dat je het eerst via de mentor probeert, maar dat hij al niet meer naar school wil lijkt me signaal genoeg. Kan je hem thuishouden of is er geen opvang?

Hier moet toch echt wel wat veranderen, want hij is al zo kwetsbaar en ze weten hem blijkbaar gelijk eruit te pikken. Kinderen zijn zo hard. Is er niet ook voor L een training, rots en water of kanjer of weerbaarheid die hem sowiesonook minder ' aantrekkelijk' maakt voor dit soort gedoe? Sterkte ermee, het is zo klote dat pesten!

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 25-10-2011 08:39:08 (Vauwtje) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:37:39 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_103532353
Lady-wrb wat erg! ;(
pi_103532496
Wow dames, wat een hoop info verschaffen jullie de nog onwetende moeder nu al. :@.

Lady, wat erg voor je zoon. ;(. Ik hoop dat er een manier wordt gevonden om eruit te komen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103532536
Lady-wrb, wat rot en verdrietig :{
Hopelijk kan je snel bij iemand terecht zodat er iets mee gedaan kan worden. Pesten maakt alles zo ellendig voor een kind. Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:53:58 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103532556
Lady-wrb, wat rot joh! Het is echt mijn grootste angst, dat mijn kinderen gepest worden. Je kan er zo weinig tegen doen. Aankaarten bij de schoolleiding kan het hele gedoe nog veel erger maken als de school het niet goed aanpakt. Hopelijk gaan ze er bij jullie op school wel goed mee om. :Y
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:01:59 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103532659
Lady, wat een fijn nieuws mbt je werk. Maar wat ontzettend sneu dat Luca zo gepest wordt. Ik hoop dat jullie snel een gesprek kunnen krijgen!!

Ik wil vandaag met Twan en Lennon ergens naartoe... maar heb geen idee wat. Het liefst moet het leuk zijn voor beiden en niet te ver weg. Ik heb alleen mn eigen auto bij de deur en daar wil ik niet te ver mee weg.
Make love, not war ☮
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:09:49 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103532786
Legoworld? Of moeje dat reserveren? Ontdekhoek, ballenbak, museum?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:15:37 #113
114177 Diaan73
pi_103532891
Ik heb even gekeken, hoef je niet te reserveren... maar ik denk dat het voor Lennon niet zo leuk is. En voordat we er zijn, is het zo half 12... is nog best een eindje met de trein.

Het wordt nu waarschijnlijk Dolle Pret in Almelo. Indoorspeeltuin. Voor beide leuk. Er gaat ook een vriendje van Twan mee, dus ook leuk voor hem.
Make love, not war ☮
pi_103532940
Legoworld? Wat fijn dat ik dat nu pas zie. Anders hadden we daar vast heen moeten gaan van mijn legofreak echtgenoot :{w
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:22:00 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103532975
Het kan nog Estrys *O* zal ik m even een berichtje doen op den twit? :P * wegrent*
pi_103533064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het kan nog Estrys *O* zal ik m even een berichtje doen op den twit? :P * wegrent*
Hij moet toch werken vandaag en morgen :6
pi_103533768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef Estrys het volgende:
Legoworld? Wat fijn dat ik dat nu pas zie. Anders hadden we daar vast heen moeten gaan van mijn legofreak echtgenoot :{w
_O- ik zeg er hier thuis ook nix over :X :@
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:13:01 #118
114177 Diaan73
pi_103533994
wij gaan... tot ooit! Ze zijn nu al helemaal uitgelaten. :|W :W
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:13:04 #119
5428 crew  miss_sly
pi_103533995
lady, wat ontzettend rot zeg dat hij gepest wordt. Lijkt me inderdaad vreselijk moeilijk als het je eigen kind is. Je wil zo graag wat doen, maar eigenlijk kun je weinig doen. Had je al een mail gestuurd en ook al antwoord gehad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103534000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:03 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O- ik zeg er hier thuis ook nix over :X :@
Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectie :{w 'dat is toch leuk!' zegt zijn vader dan. Ja voor jou of voor je zoon van twee?
En hij heeft het niet van een vreemde. Mijn schoonvader had alvast wat technisch Lego gekocht 'voor zijn kleinzoon'. Gelukkig is dat al vanaf 12 jaar :') Maar opa heeft zich er in ieder geval prima mee vermaakt terwijl kleinzoon met zijn serviesje thee aan het zetten was _O-
pi_103534445
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn peuter heeft al zowat de complete Cars lego collectie :{w 'dat is toch leuk!' zegt zijn vader dan. Ja voor jou of voor je zoon van twee?
En hij heeft het niet van een vreemde. Mijn schoonvader had alvast wat technisch Lego gekocht 'voor zijn kleinzoon'. Gelukkig is dat al vanaf 12 jaar :') Maar opa heeft zich er in ieder geval prima mee vermaakt terwijl kleinzoon met zijn serviesje thee aan het zetten was _O-
er is ook meisjesduplo/lego >:) vindT je man ms leuk voor moederdag of je verjaardag _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 10:35:44 (dtdt) ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:34:25 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103534536
Ik had dat ook meisjes lego O+ uren heb ik daar mee gespeeld.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103535314
Lego O+ Mikael heeft nu de leeftijd dat ie dat ie dat ook zelf kan. Dus we hebben al heel veel. en van Sinterklaas krijgt ie de politiestad. Mijn vriend kan niet wachten ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103535390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Lego O+ Mikael heeft nu de leeftijd dat ie dat ie dat ook zelf kan. Dus we hebben al heel veel. en van Sinterklaas krijgt ie de politiestad. Mijn vriend kan niet wachten ;)
JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
pi_103535455
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

JD werd ook al helemaal enthousiast toen we hoorden dat we een jongen verwachten. "WHOAH dan kunnen we aan de LEGO!!!".
Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.
pi_103535487
Absoluut. En het is ook zo lekker tijdloos. O+.
Zelf vind ik het ook het einde hoor, dat moet ik wel bekennen. Op vakantie liepen we door LEGO-winkels en het kwijl droop m'n mond uit.

De Harry Potter-serie is ook zo leuk O+.
pi_103535557
Seb krijgt een keukentje voor zijn verjaardag :6 lekker puh, Mijn schoonvader doet soms een beetje panisch over dat soort speelgroed kopen voor jongens maar mijn man gelukkig niet. Een keukentje en toebehoren it is. Lego is hij echt gewoon nog te klein voor. Duplo heeft hij heel veel (doorgeslagen man via marktplaats), doet hij dus niks mee. Alleen rijden met auto's, maar niet bouwen of zo.

En mag ik even klagen. Ik word een beetje moe van een zwangere collega die alleen maar kan miepen over haar zwangerschap. DAT ze gewoon gaat werken ipv collega's lastig te vallen met haar kwaaltjes :( Staat alweer drie kwartier bij mijn collega te beppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Estrys op 25-10-2011 11:22:19 ]
pi_103535897
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Meisjes kunnen ook met lego hoor :{w
*Jeugdtrauma heeft omdat ze nooit een elektrische legotrein kreeg
pi_103536703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Meisjes kunnen ook met lego hoor :{w
*Jeugdtrauma heeft omdat ze nooit een elektrische legotrein kreeg
Ohjahwel. Dat zei ik daarna ook. Ik was ook een LEGO-meisje. Maar tóch. :D.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:56:23 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103536864
Playmobil is wat hier de klok slaat... Zoveel leuk spul!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_103537013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Daar had ik vroeger een heel groot fort van. O+.
Daar zijn m'n broers mee aan de haal gegaan geloof ik.
pi_103537744
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
Playmobil hebben ze hier ook wel veel. Maar dat valt door de manier van spelen hier steeds weer uit elkaar. Dus dat vinden ze niet zo heel erg leuk!!
pi_103538448
Lego O+ Op zolder bij mijn moeder staat roze meisjes lego. Maar Puck doet het er maar lekker mee :6 :D

Is er hier nog iemand die ik gelukkig maak met Het Huis Anubis kaarten van de Hoogvliet?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103544084
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er hier nog iemand die ik gelukkig maak met Het Huis Anubis kaarten van de Hoogvliet?
DML mn oudste spaart die voor zn vriendinnetje *;
ik hij wil ze graag ( maar alleen als er hier verder niet veel animo is hoor) :Y
*O*

Lego en Playmobil wordt hier soms door elkaar gebruikt, allebei leuk *O*
het bouwen van lego vindt oudste hier soms irritant, met playmo kun je gelijk leuke scenes spelen, maar de voorkeur wisselt per keer geloof ik :+
o en duplo _O_
dat hadden we eerst weggedaan want oudste was toch te groot 8)7
nou failllll, nu is t er weer en zelfs de grote boys bouwen graag stadsmuren enzo met duplo, grappig om te zien O+

[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 15:42:10 ]
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:33:36 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_103544202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:11 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja als je dan geen kado weet voor verjaardag, sint of weet ik veel is lego altijd goed.
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houden :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_103544259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:33 schreef moussy het volgende:
Ja leuk man!!! Moet je kind er wel van houden :')
ja dat ja :{
of dat je kind iets heul educatiefs (verantwoords oid) krijgt, terwijl hij iets jongensachtigs-vechtgevalletjes wil krjigen 8)7

mijnes kijkt dan zo: }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik voel n jeugdtrauma opleven *) ik kreeg vroeger een keer een badjas en een keer een badlaken (van sinterklaas dat dan weer wel ) wat ik heulegaar niet wilde hebben, niet het product op zich en niet de uitvoering :{w
_O-

[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 15:49:47 ]
pi_103544336
Heeft er iemand ervaring met ruilen bij Scapino zonder bon? met eventueel uitdraai rabo inetbankieren.
Helaas is de nieuwe winterjas van Tyler nu al stuk. Maar een paar keer aan gehad.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:42:01 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103544490
Ik zou het gewoon proberen. :Y Idd met uitdraai van internetbankieren erbij.
Maar vlgs mij hoef je hier niet eens een bon voor te hebben, stuk is stuk en ze weten zelf toch ook wel of iets uit de collectie van dit seizoen is?
pi_103544555
balen ingrid dat de jas stuk is, en idd met internetbankieren-uitdraai komt t vaak wel goed, succes! :Y
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:55:15 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103544919
Volgens ,ij zonder bon ook wel. Het is stuk, dat zou niet moeten gebeuren en ze weten zelf wel wat hun collectie is lijkt me? Maar voor de zekerheid meenemen.
pi_103545638
betaald met pin + afschrift is bij mijn weten zelfs gelijk aan de bon. tis een betalingsbewijs.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103546100
Ik ga nu twijfelen of het met pin is betaald. Inet werkt niet mee. Ben er chaggo van! Zonde.
En Tyler zit ook nogeens onder de kleine bultjes en heeft bij de psz zn gezicht kapot gekrabt.
pi_103546574
Zow, ik plof ff neer hier.
We willen hier een andere slaapkamer (kleiner/knusser) dus we gaan van de grote sl.kamer naar de waskamer. Ik wil de kamer vanaf scratch opbouwen maar het is een zooi daar (understatement :') ) dus het is nogal wat werk.
Magoe, net weer een lelijke witte bouwkast gesloopt, de spullen die daar inlagen nu in de kast van dochterlief (want dies leeg ;( ) en zo komen we steeds een stappie verder. :)

* Fannie pakt ff een biertje.... proost!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_103546655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef Fannie het volgende:
Zow, ik plof ff neer hier.
We willen hier een andere slaapkamer (kleiner/knusser) dus we gaan van de grote sl.kamer naar de waskamer.

Dat hoor je niet zo vaak :D
Wat ga je er allemaal aan veranderen?
quote:
* Fannie pakt ff een biertje.... proost!
*doet mee met een kop thee en chocola met nootjes
pi_103546942
heuj, dat klinkt als een dinsdagmiddagborrel :D

* Cooki doet mee met de pepsimax en oreos!

Fannie, wij zijn ook verhuisd naar een kleinere kamer :Y : vd iglo naar de overloop _O-
pi_103546997
Onze sl.kamer is vrij groot en niet echt gezellig vind ik :) en doordat er veel ruimte is wordt er ook snel spul neergezet wat eig. niet op een slaapkamer hoort. Denk aan verhuisdozen vol meuk die niet weg kan, een kastje zus en een tafeltje zo met daarop ook weer zooi.... :P

De waskamer gaat helemaal leeg, droger, wasrek, kasten, plankjes, wasmanden, strijkplank, luxaflex, gordijnen, zeil, behang enz enz... alles eruit. Owja, oud speelgoed van dochterlief ook.
En dan mooie en leuke dingen kopen en er een echte slaapkamer van maken, met als het aan mij ligt alleen een bed, nachtkastjes en spullies om de boel op te leuken. O+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_103547028
Overloop als slaapkamer? :P
pi_103547093
:Y :P
nou goed, we gebruikten m als overloop, maar t was de strijkkamer
en inside info over mij: die kamer is nooit als zodanig in gebruik genomen :')
pi_103547184
Ik ken je niet nee :P , maar ik weet wel dat je een lekkere ouwehoer bent :P
Eej, snel editten hé? :D
pi_103547218
echt?
ik ben vooral "bekend" om de niet-zo-ninja-edits ben ik bang :@
zie je wel
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')