Volgens mij hebbie al een kratje opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef simmu het volgende:
over een half uurtje doe ik mee met een biertje. snee in mijn duim, tand door mijn lip en even tellen leverde dat ik de afgelopen 3 weken 1 x een hele nacht heb door mogen slapen. ik nd b een weldat ikiertje verdiend heb
mijn muis blijft sinds gister steeds naar half onder mijn toetsenbord hangen en dan wordt tekst al getiept steeds verplaatst. een soort van automatische non-correctquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:59 schreef Fannie het volgende:
[..]
Volgens mij hebbie al een kratje op
lelijk vestje vd niet zo verschrikkelijke hema vlgs cookiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das irritant!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn muis blijft sinds gister steeds naar half onder mijn toetsenbord hangen en dan wordt tekst al getiept steeds verplaatst. een soort van automatische non-correct
deus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef Fannie het volgende:
[..]
Das irritant!
Moussy, wat is een bananenklem?
Wel cool opgelost, maar Cas z'n krullen heb je toch niet helemaal gekortwiekt hé?
Ik zou terugbellen vanavond en zeggen dat de kat dood is ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef Fannie het volgende:
Gisteravond had ik trouwens ff ruzie met dochterlief.
Belt ze me op de mobiel...
F: Hoi meissie
Y: Hoi mam (met sippe stem)
Y: ben je thuis, kan ik zo komen?
F: ja tuulk, wat isser dan?
Y: (huilend) Ja nou ik heb ruzie met ..... (vriendlief) en ik ben het nu echt zat en ik wil naar huis![]()
F: ( weer in de stress want al 2 x eerder meegemaakt) Wats geburt?
![]()
Y: hahaha grapje, ik wil gewoon ff koffie drinken bij jullie![]()
F: godsamme sodeju denk je dat je leuk bent???![]()
![]()
Tis nou wel weer goed hoor tussen dochter en mijmaar godsamme wat was ik pissed!
Oh, dan issie helemaal mooi! Dan is haar lievelings kat uh, heel erg zielig met een een beenfractuur op zes plaatsen. Jullie hebben 5 uur op de dieren intensive care doorgebracht. Het grapje kost jullie 4000 euro dus ze kan voorlopig nietmeer komen koffffie drinken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Fannie het volgende:
Hahahahahaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ja das een goeie maar we hebben dus wel katten.... 5
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dan issie helemaal mooi! Dan is haar lievelings kat uh, heel erg zielig met een een beenfractuur op zes plaatsen. Jullie hebben 5 uur op de dieren intensive care doorgebracht. Het grapje kost jullie 4000 euro dus ze kan voorlopig nietmeer komen koffffie drinken.
ja duh, met krullen kan je scheef knippen of happen, het zit altijd goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:01 schreef moussy het volgende:
Oeh ik heb iets hendigs sjieks gevonden!
Ik heb Cas net geknipt, niet met zo'n klem, 30 euro![]()
Maar met zo'n gewone bananenklemHet zit perfect!
Ik zou een kloon aanmaken. En dan, zoals anderen hier, niet meer de naam noemen maar spreken over oudste, jongste, dochter, zoon,etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit er al een tijdje over te prakkizeren, maar ik wil best verder vertellen over het pestgedoe enzo, maar ik zit een beetje met het terugvindprobleem. wat is het handigste, denken jullie? onder een kloon of voortaan namen weglaten? ik wil niet dat er terug te googelen valt en dat ik het mijn kind op deze manier nog moeilijker maak.
Het lastige is dat dat voor een stel k*tpubertjes ook gelijk duidelijk is natuurlijk wanneer ze aan het googelen slaan. Ik denk dat het gezien het verhaal voor de mensen die vaker posten al snel duidelijk is om wie het gaat en anders helpt een pm eventuele onduidelijkheid wel uit de weg. En die enkeling die het niet mee krijgt heeft dan maar pech zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
is het wel handig als het dan voor de rest duidelijk is dat jij het bent, dus bijvoorbeeld afsluiten met je oude username; doe. En direct een post erna met de nieuwe, hoi!!
Dat is ook wel zo. van sommige mensen hier had ik em vrij snel door, aan de hand van de manier van posten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lastige is dat dat voor een stel k*tpubertjes ook gelijk duidelijk is natuurlijk wanneer ze aan het googelen slaan. Ik denk dat het gezien het verhaal voor de mensen die vaker posten al snel duidelijk is om wie het gaat en anders helpt een pm eventuele onduidelijkheid wel uit de weg. En die enkeling die het niet mee krijgt heeft dan maar pech zou ik zeggen.
Vandaar dat er kappers zijn die geen krullen durven, kunnen en of willen knippenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja duh, met krullen kan je scheef knippen of happen, het zit altijd goed
Moussy, ik had n kapper die t wel durfde en niet kon, dus altijd te kort kniptequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef moussy het volgende:
Vandaar dat er kappers zijn die geen krullen durven, kunnen en of willen knippen
sinds mn jongste doorslaapt ben ik weer snachts wakkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Fannie het volgende:
Ik slaap trouwens btw nooit een nacht dooren dan heb ik geeneens kleine kinders meer
Je moet natuurlijk niks, maar in r&p zitten ook meer mensen die zelf pestervaringen (en misschien oplossingen hebben). Dan ben je ook wat minder traceerbaar naar hier. En wij weten je heus wel te vinden daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap het even niet, moet ik dit in r&p gaan posten?
ik zat zelf meer te denken aan pub, maar misschien denk ik dan helemaal verkeerd en moet ik toch naar r&pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niks, maar in r&p zitten ook meer mensen die zelf pestervaringen (en misschien oplossingen hebben). Dan ben je ook wat minder traceerbaar naar hier. En wij weten je heus wel te vinden daar.
Ik knip Cas' haar als het droog is, probleem opgelostquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Moussy, ik had n kapper die t wel durfde en niet kon, dus altijd te kort knipte![]()
en daar ben ik echt wel 10 x in getrapt
Lady, wat Ophelia zegt over n pm lijkt me idd handig,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit er al een tijdje over te prakkizeren, maar ik wil best verder vertellen over het pestgedoe enzo, maar ik zit een beetje met het terugvindprobleem. wat is het handigste, denken jullie? onder een kloon of voortaan namen weglaten? ik wil niet dat er terug te googelen valt en dat ik het mijn kind op deze manier nog moeilijker maak.
Livelink, dat lastigvallen is denk ik niet zo!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik zit ook te twijfelen over kloons en zo. Ik wil soms dingen vertellen over hoe ik me voel en over Job en zo, maar dat doe ik dan toch maar niet.
Misschien dat ik het wel onder een kloon zou kunnen. Aan de andere kant is het misschien ook wel beter dat ik mezelf moet inhouden. Anders zou ik jullie waarschijnlijk tot vervelens toe lastigvallen met alles en daar worden we met zijn allen alleen maar moe van en het helpt toch niks.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef moussy het volgende:
Ik knip Cas' haar als het droog is, probleem opgelost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |